Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 20.08.2020 o 08:03, WojPo napisał:

Tak miałem po zainstalowaniu AppleTV. Trzeba na kilka minut wyjąć wtyczkę z gniazdka (reset) i po włączeniu jest OK.Proporcje na Apple TV są już w normie.

Rzeczywiście, pomogło! Wielkie dzięki 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.08.2020 o 22:42, Barnaba napisał:

U mnie "śmigał" niecały miesiąc :( Denon 6500 + LGC8

Wróciły koszmary...

U mnie denon 2300 i C8 i smiga od ponad dwoch lat bez zajakniecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz pochwalić się  na jakim kablu Hdm

W dniu 22.08.2020 o 16:07, konrado75 napisał:

U mnie denon 2300 i C8 i smiga od ponad dwoch lat bez zajakniecia

Możesz pochwalić się  na jakim kablu Hdmi

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.08.2020 o 09:59, M.markus napisał:

Możesz pochwalić się  na jakim kablu Hdmi

Wczesniej mialem tez najtanszy kabel HDMI i rowniez smigalo bez zajakniecia

Bildschirmfoto 2020-08-28 um 18.10.11.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki 

W dniu 22.08.2020 o 16:07, konrado75 napisał:

U mnie denon 2300 i C8 i smiga od ponad dwoch lat bez zajakniecia

Możesz pochwalić się  na jakim kablu Hdmi

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał, żeby dali nam upgrade do eARC.

Nawet widziałem gdzieś petycję w internecie.

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kmicic13 napisał:

Ja bym wolał, żeby dali nam upgrade do eARC.

To chyba wymagałoby zmiany hardware'owej - eARC jest częścią specyfikacji HDMI 2.1, a w C8 mamy 2.0. Czy coś mylę?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem - nie wymaga. Mamy w naszych tv hdmi 2.0b, które można updatować do eARC.

Ponoć Sony tak zrobiło, w którymś ze swoich modeli, a Lg rżnie głupa, stąd petycja w internecie.

 

Jest chyba nawet cały wątek na avsforum. Także kolega, który tak od niechcenia machnął mi buźkę pod postem, niech najpierw poczyta.

Edytowane przez Kmicic13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy udało się komuś ustawić tak TV, aby można było włączać go zdalnie za pomocą aplikacji ? Mi po wyłączeniu TV nigdy się nie udało nawiązać połączenia. 

93F55326-1BBE-48BC-A586-081895947F7C.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze o jednym zapomnieli panowie z LG a mianowicie co się dzieje z asystentem Google miał być w 2019 jest 2020 trzeba by było może też pisać petycję lub pisać i dzwonić do drzwi bo inne telewizory z 2018 roku za granicą mają a my Polacy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, mar101 napisał:

Witam jeszcze o jednym zapomnieli panowie z LG a mianowicie co się dzieje z asystentem Google miał być w 2019 jest 2020 trzeba by było może też pisać petycję lub pisać i dzwonić do drzwi bo inne telewizory z 2018 roku za granicą mają a my Polacy nie

Problemem nie jest LG. Problemem jest Google Polska, które nie udostępnia asystenta po polsku na innych urządzeniach niż telefony i pewne słuchawki. Także dlatego nie ma go na telewizorach, ani głośnikach inteligentnych. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, mar101 napisał:

Witam jeszcze o jednym zapomnieli panowie z LG a mianowicie co się dzieje z asystentem Google miał być w 2019 jest 2020 trzeba by było może też pisać petycję lub pisać i dzwonić do drzwi bo inne telewizory z 2018 roku za granicą mają a my Polacy nie

Nic się nie dzieje. Dałeś się nabrać na marketing. Google nigdy nie miało w planach wprowadzenia asystenta w języku polskim na telewizory. Do dzisiaj nie ma asystenta po polsku nawet na sprzętach które google produkował (inteligentne głośniki) więc szansa na to że będzie na telewizorach firm trzecich, w dodatku nie z systemem Android jest całkowicie zerowa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej ale to LG reklamowało i obiecywało w niedługim czasie asystenta Google na telewizorach była wielka reklama nawet panowie z hdtv a Google asystent a jak nie było tak nie ma kupowaliśmy telewizor od LG a nie od Google 

Edytowane przez mar101

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, mar101 napisał:

Okej ale to LG reklamowało i obiecywało w niedługim czasie asystenta Google na telewizorach była wielka reklama nawet panowie z hdtv a Google asystent a jak nie było tak nie ma kupowaliśmy telewizor od LG a nie od Google 

Pisz do Google Polska, żeby udostępnili asystenta na większej ilości urządzeń. Plucie na LG nic nie da. W krajach gdzie jest asystent na wszystkich urządzeniach, tak samo jest na LG C8. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to jest problem LG my kupujemy towar LG go sprzedaje LG ma się dogadać z googlem a nie ja czy zwykli użytkownicy ty kupujesz telewizor czy samochód danej marki nie interesują cię firmy trzecie pod produktow tylko  firma od której kupiłeś np samochód

Edytowane przez mar101

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mar101 napisał:

Moim zdaniem to jest problem drzwi my kupujemy towar LG go sprzedaje Jerzy ma się dogadać z googlem a nie ja czy zwykli użytkownicy ty kupujesz telewizor czy samochód danej marki nie interesują cię firmy trzecie pod produktow tylko tylko firma od której kupiłeś np samochód

A ja ci mówię, że plucie na LG w tym przypadku nic nie da, bo to nie oni są odpowiedzialni za asystenta 🤷🏻‍♂️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oni to tak jak byś kupił samochód i brakowalo by jakiejś opcji miałbyś pretensje do Boscha czy innej firmy czy do audi jeżeli kupiłeś audi .LG wzięło kasę za towar i powinno wywiązać się z obietnic i aktualizacji jak w przypadku home kit air Play czy Apple TV ludzie złożyli petycję i co ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, mar101 napisał:

Oni to tak jak byś kupił samochód i brakowalo by jakiejś opcji miałbyś pretensje do Boscha czy innej firmy czy do audi jeżeli kupiłeś audi .LG wzięło kasę za towar i powinno wywiązać się z obietnic i aktualizacji jak w przypadku home kit air Play czy Apple TV ludzie złożyli petycję i co ?

No to powodzenia 😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mar101 napisał:

Oni to tak jak byś kupił samochód i brakowalo by jakiejś opcji miałbyś pretensje do Boscha czy innej firmy czy do audi jeżeli kupiłeś audi .LG wzięło kasę za towar i powinno wywiązać się z obietnic i aktualizacji jak w przypadku home kit air Play czy Apple TV ludzie złożyli petycję i co ?

Oczywiście masz rację. Możesz w takim wypadku walczyć w sądzie o to że towar jest niezgodny z umową: reklamowali asystenta, a go nie ma. Szanse na wygraną masz niezerowe, ale potrwa to kilka lat i prawdopodobnie nie będzie się opłacało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 LG wogóle olewa klientów, brak asystenta a był reklamowany  problemy z dolby atmos też był reklamowany a praktycznie go nie ma nie można podłączyć urządzenia zewnętrznego bo brak eArc i HDMI 2,1 a to można zakutualizowac ludzie walczą też o eArc,po walce ludzi otrzymaliśmy Apple TV i mamy dostać air Play i home kit .To skandal żeby po roku czy trochę więcej tv nie był aktualizowany za który płaciliśmy grubą kasę tak samo web Os czemu nie zrobią aktualizacji do 4.5 poprostu lekceważą klientów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, mar101 napisał:

 LG wogóle olewa klientów, brak asystenta a był reklamowany  problemy z dolby atmos też był reklamowany a praktycznie go nie ma nie można podłączyć urządzenia zewnętrznego bo brak eArc i HDMI 2,1 a to można zakutualizowac ludzie walczą też o eArc,po walce ludzi otrzymaliśmy Apple TV i mamy dostać air Play i home kit .To skandal żeby po roku czy trochę więcej tv nie był aktualizowany za który płaciliśmy grubą kasę tak samo web Os czemu nie zrobią aktualizacji do 4.5 poprostu lekceważą klientów

Każda aktualizacja, w pewnym sensie, jest dobra wola ze strony producenta. Klienci oczywiście maja moc i mogą producenta próbować zmusić i czasami się to udaje. Ale to nie znaczy, ze aktualizacje czy zmiany będę wprowadzony już teraz, w tej chwili.

Chyba coś przeoczyłem.... HDMI 2.1 w C8... ciekawa sprawa, gdzie to jest napisane??? ze w C8 jest/ma być HDMI 2.1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...