efel 1 394 Napisano 7 Stycznia 2021 W dniu 4.01.2021 o 10:02, krzysie napisał: Skoro ktoś ma najnowszą wersję to jak to jest, że nie mają tego inni użytkownicy sprzętu? Przecież jeśli jakaś firma publikuje nowe oprogramowanie to powinni mieć dostęp do niego wszyscy a nie tylko kilka osób. Chyba, że użytkownicy ostatniego oprogramowania mieszkają poza granicami Polski. Wiele razy już było tłumaczone. LG wypuszcza aktualizację OTA partiami po kolei. Pewnie jakiś znak w numerze seryjnym telewizora decyduje o tej kolejności. Twój sąsiad może mieć aktualizację już dzisiaj, a Twój telewizor zobaczy ją dopiero za 3 tyg. Pewnie ma to związek z obciążeniem serwerów i kosztami utrzymania infrastruktury sieciowej. Telewizorów sprzedaje się naprawdę sporo - gdyby wszystkie w jednym dniu zaczęły pobierać plik z aktualizacją (kilkaset megabajtów) to serwer by padł i nigdy by się nie zaktualizował żaden egzemplarz. Najszybciej i najpewniej aktualizować z pendrive. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 14 Stycznia 2021 Na Koreańskiej stronie LG pojawił się nowy soft 5.30.10 . Zmiany " Poprawione rozłączanie w niektórych aplikacjach po aktualizacji oprogramowania (05.30.10) " Cokolwiek to znaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flisek 20 Napisano 18 Stycznia 2021 05.30.10 dostępny do pobrania 💪. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 18 Stycznia 2021 Przez OTA dostępny czy tylko na tej stronie?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flisek 20 Napisano 18 Stycznia 2021 Tylko OTA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 18 Stycznia 2021 Niestety u mnie brak. Włączone aktualizacje automatyczne, sprawdzałem ręcznie i nic. Warszawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 20 Stycznia 2021 (edytowane) Już jest 5.30.10 na stronie LG Polska https://www.lg.com/pl/wsparcie/produktowe/lg-OLED55C8PLA Edytowane 20 Stycznia 2021 przez WojPo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 23 Stycznia 2021 Po 3 dniach z nowym FW muszę powiedzieć, że WiFi 5Ghz działa bezbłędnie ! Nareszcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wery 17 Napisano 24 Stycznia 2021 Jak wgrać nowy soft z pendriva? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flisek 20 Napisano 24 Stycznia 2021 Na stronie LG z oprogramowaniem jest tez instrukcja. Pendrive musi być w formacie FAT32, wrzucasz soft do folderu LG_DTV i podłączasz do USB i powinno znaleźć update. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 24 Stycznia 2021 5 godzin temu, Flisek napisał: Na stronie LG z oprogramowaniem jest tez instrukcja. Pendrive musi być w formacie FAT32, wrzucasz soft do folderu LG_DTV i podłączasz do USB i powinno znaleźć update. Dodam, że pendriva wkładamy do WYŁĄCZONEGO telewizora a po włączeniu pyta nas czy zaktualizować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wery 17 Napisano 25 Stycznia 2021 Już jest 5.30.10 do aktualizacji przez internet na telewizorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flisek 20 Napisano 25 Stycznia 2021 18 minut temu, wery napisał: Już jest 5.30.10 do aktualizacji przez internet na telewizorze. Od poprzedniego poniedziałku już jest 🙈 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wery 17 Napisano 26 Stycznia 2021 U mnie dopiero wczoraj telewizor znalazł aktualizację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlR 30 Napisano 26 Stycznia 2021 U mnie dzisiaj teraz 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 9 Lutego 2021 Mam dziwną przypadłość po aktualizacji. Co włączam tv z pilota za każdym razem wyskakuje mi pasek z aplikacjami. Ma lub miał tak ktoś? Da się to jakoś wyłączyć?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flisek 20 Napisano 9 Lutego 2021 9 minut temu, nanil ek napisał: Mam dziwną przypadłość po aktualizacji. Co włączam tv z pilota za każdym razem wyskakuje mi pasek z aplikacjami. Ma lub miał tak ktoś? Da się to jakoś wyłączyć? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Da się, poszukaj w ustawieniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 9 Lutego 2021 Właśnie przegrzebałem całe menu i nic nie znalazłemWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebolla 7 Napisano 9 Lutego 2021 Ogólne - > ustawienia ekranu głównego - > automatyczne włączanie ekranu głównegoNależy oczywiście odznaczyć. Wysłane z mojego S5 Pro przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 9 Lutego 2021 Ogólne - > ustawienia ekranu głównego - > automatyczne włączanie ekranu głównegoNależy oczywiście odznaczyć. Wysłane z mojego S5 Pro przy użyciu TapatalkaTak jest to jest to! Działa! Dziękuję uprzejmie kolego ebolla. Ale mnie to wkurzało Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolek10 0 Napisano 16 Lutego 2021 Witam! Po ostatniej aktualizacji zrywa polaczenie z pilotem i nie działa wskaźnik na ekranie dodam ze ponowne parowanie nie daje efektów tylko wyłączenie tv z sieci . Po ponownym uruchomieniu parowanie pilota ale za Jakis czas godzina dwie czasami później znowu brak wskaźnika. Drugi pilot który otrzymałem z serwisu ma ten sam problem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flisek 20 Napisano 16 Lutego 2021 Jaki soft masz? Miałem ten problem na 05.30.02, teraz na 05.30.10 nie mam. Poradziłem sobie wtedy przez wyłączenie "zdalnego włączania" przez Bluetooth (chyba pod Mobile TV on - coś takiego). Spróbuj to wyłączyć i sparować od nowa pilota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolek10 0 Napisano 16 Lutego 2021 Soft najnowszy 05.30.10 ale ustawiłem jak poradziłeś i liczę na to ze pomoże bo trochę to irytowało. Dzięki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pebe86 67 Napisano 17 Lutego 2021 Witajcie, Mam pytanie- użytkuję LG 65C8 razem z soundbarem Sonos Arc, teraz zakupiłem Hue Sync Box i Hue Gradient Lightstrip. Macie pomysł jak to najlepiej połączyć, żeby z Apple TV 4K dźwięk również obsługiwał Atmos? Sonos ma niestety tylko jeden port HDMI, więc odpada połączenie Hue Sync Box bezpośrednio z soundbarem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekpon 19 Napisano 18 Lutego 2021 A nie wystarczy połączenie Sonosa do TV przez HDMI ARC, a reszta zwykłymi HDMI do Hue Boxa, a HB do TV zwykłym HDMI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach