Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Mogliby w końcu update zrobić także playera by obsługiwał pliki .mkv z DV :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, SlR napisał:

Mogliby w końcu update zrobić także playera by obsługiwał pliki .mkv z DV :)

Chodzi Ci o wewnętrzny player by obsługiwał DV w MKV ? jeśli tak to zapomnij ... w serii CX  w którejś wersji firmware właśnie to zablokowali ... :) taki gift darmowy - prezent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pliki .mp4 z DV działają. Pliki .mkv z DV (od grudnia się pojawiły) niestety tylko HDR się odpala na nich. Mówię o Playerze wbudowanym. Plex na tv też odpala je tylko jako HDR a te mp4 z DV zatem jest to "problem" po stronie LG samego. Jak w nowych wycięli DV obsługę z plików to oby to była pomyłka....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, SlR napisał:

Jak w nowych wycięli DV obsługę z plików to oby to była pomyłka.... emoji16.png

niestety celowe....

Chcesz DV w MKV kup player Z9X lub Shield 2019 PRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam shielda 2017 wiadomo bez DV i leży od roku nie używany. Do wszystkiego używam PLEX na TV a serwer mam na NASie. Bez DV przeżyje bo i tak 95% materiałów to te z HDR10. Szkoda tylko że LG tak zrobiło że zamiast ulepszyć to downgrade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SlR napisał:

Szkoda tylko że LG tak zrobiło że zamiast ulepszyć to downgrade.

Downgrade teraz robią wszyscy ... Samsung nie ? chyba pierwszy się wyłamał ze wszystkiego 

 

  • Lubię 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jaki jest tego cel? Czy LG albo Samsung oferują swoje zewnętrzne playery które obsługują DV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też po ostatniej aktualizacji macie problem z Internetem na TV poprzez WiFi (inne urządzenia jak smartfon działają poprawnie)? Z jakiegoś powodu obcina mi prędkość i/lub zmienia połączenie z 5G na 2.4G. Odłączenie i połączenie rozwiązuje problem, ale tylko na kilka godzin - potem znowu drastyczny spadek.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, PsiCore napisał:

Czy wy też po ostatniej aktualizacji macie problem z Internetem na TV poprzez WiFi (inne urządzenia jak smartfon działają poprawnie)? Z jakiegoś powodu obcina mi prędkość i/lub zmienia połączenie z 5G na 2.4G. Odłączenie i połączenie rozwiązuje problem, ale tylko na kilka godzin - potem znowu drastyczny spadek.

Ludzie na zagranicznych forach tez się skarżą na ten problem. Podobno trzeba się pobawić kanałami wifi w routerze. Ja korzystam z ethernetu i nie mam tego problemu. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już tak długo nie zaglądałem na forum mojego C8. Oczywiście jak zaglądać to ze względu na absurdalny problem po aktualizacji. Jak można z[beeep].. wydajność karty wifi. DRAMAT. Mam nadzieję, że szybko to ogarną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten problem juz w 2019 

Zrywało połączenia na sieci 5 GHz lub zaniżało przepustowość, ale to podobno była wina Routera od UPC, ten problem był znany zarówno w LG jak i w UPC obie firmy miały sie dogadać i poprawić oprogramowanie w swoich urządzeniach. Od jakiegoś czasu mam spokój z tym połączeniem ale teraz widzę ze to LG coś "poprawiło" i nie wiem czy aktualizować TV do najnowszej wersji. 😏 🤔

Edytowane przez CeZaR83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Mam 65C8 i po aktualizacji również spore problemy z WiFi... Rwie w najmniej oczekiwanych momentach. Zarówno na 2,4 GHz, jak i 5 GHz.

Na szczęście mam Apple TV, więc w razie problemów mam gdzie się "przerzucić"... Ale jeśli problem jest tak powszechny, to mam nadzieję że szybko to naprawią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dlaczego na stronie LG nie ma najnowszego softu? Ostatni jest 05.20.10. Telewizor też niczego nie znajduje.

Skoro ktoś ma najnowszą wersję to jak to jest, że nie mają tego inni użytkownicy sprzętu? Przecież jeśli jakaś firma publikuje nowe

oprogramowanie to powinni mieć dostęp do niego wszyscy a nie tylko kilka osób. Chyba, że użytkownicy ostatniego

oprogramowania mieszkają poza granicami Polski. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, krzysie napisał:

Panowie, dlaczego na stronie LG nie ma najnowszego softu? Ostatni jest 05.20.10. Telewizor też niczego nie znajduje.

Skoro ktoś ma najnowszą wersję to jak to jest, że nie mają tego inni użytkownicy sprzętu? Przecież jeśli jakaś firma publikuje nowe

oprogramowanie to powinni mieć dostęp do niego wszyscy a nie tylko kilka osób. Chyba, że użytkownicy ostatniego

oprogramowania mieszkają poza granicami Polski. 

Mieszkam w Berlinie i tez nie mam nowego software

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również czekam na update mojego C8. Na razie nie znajduje aktualizacji. Lokalizacja: Wielkopolska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie, w Wielkopolsce, TV znalazł tę aktualizację we wtorek 21 grudnia...

Może by tak, przez chwile, warto by się było się zastanowić i pomyśleć??? zamiast wymyślać sztuczne problemu i dziwne teorie?? Bo... może jeśli nie ma jej na stronie LG i TV jej nie widzi, to ??? być może została np. z jakiegoś powodu wycofana????

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Nygus napisał:

A u mnie, w Wielkopolsce, TV znalazł tę aktualizację we wtorek 21 grudnia...

Może by tak, przez chwile, warto by się było się zastanowić i pomyśleć??? zamiast wymyślać sztuczne problemu i dziwne teorie?? Bo... może jeśli nie ma jej na stronie LG i TV jej nie widzi, to ??? być może została np. z jakiegoś powodu wycofana????

Jeśli tak faktycznie jest, to na pewno niebawem na niniejszym forum pojawi się stosowna informacja na ten temat wraz ze źródłem.

Niezależnie ile znaków zapytania wstawisz w swojej wypowiedzi, póki co, to co piszesz jest Twoim domniemaniem. Ja natomiast stwierdzam wyłącznie fakt, że mój C8 nadal nie odnajduje tej aktualizacji. Dziękuję za poradę, żebym zaczął myśleć.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kaypee86 napisał:

Jeśli tak faktycznie jest, to na pewno niebawem na niniejszym forum pojawi się stosowna informacja na ten temat wraz ze źródłem.

Niezależnie ile znaków zapytania wstawisz w swojej wypowiedzi, póki co, to co piszesz jest Twoim domniemaniem. Ja natomiast stwierdzam wyłącznie fakt, że mój C8 nadal nie odnajduje tej aktualizacji. Dziękuję za poradę, żebym zaczął myśleć.

 

To jest oczywista oczywistość, ze to są domniemania, właśnie DLATEGO są znaki zapytania, na dzień dzisiejszy nikt nie wie, dlaczego Twój tv nie widzi aktualizacji, powodów może być kilka(??nascie?), a zupełnie inne mogą być powody braku aktualizacji na stronie LG, bo nawet jakby była aktualizacja była na stronie LG to nie znaczy, ze każdy tv „zauważy” jej obecność w tym samym momencie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie LG jest dostępny soft 05.30.02 do pobrania jeśli bardzo chcecie AirPlay. 

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli tak faktycznie jest, to na pewno niebawem na niniejszym forum pojawi się stosowna informacja na ten temat wraz ze źródłem.
Niezależnie ile znaków zapytania wstawisz w swojej wypowiedzi, póki co, to co piszesz jest Twoim domniemaniem. Ja natomiast stwierdzam wyłącznie fakt, że mój C8 nadal nie odnajduje tej aktualizacji. Dziękuję za poradę, żebym zaczął myśleć.
 
Napotkałem raz problem z blokadą portów u dostawcy internetu u znajomego. Użyj swojego smatrphona jako hotspot i podłącz do niego tv w tedy próbuj go z menu zmusić do szukania aktualizacji.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, nanil ek napisał:

Napotkałem raz problem z blokadą portów u dostawcy internetu u znajomego. Użyj swojego smatrphona jako hotspot i podłącz do niego tv w tedy próbuj go z menu zmusić do szukania aktualizacji.

Dzięki, znam ten problem - miałem go w przeszłości. Wówczas nie działały również komendy głosowe. Pomogło zgłoszenie do providera internetu - wówczas przypisali mi nowe serwery DNS i problem ustąpił.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie robiłem aktualizacje za pomocą pendrive. Co do samej aktualizacji zmierzyłem i nie ma żadnych zmian. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...