Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 17.02.2021 o 10:15, pebe86 napisał:

Witajcie,

Mam pytanie- użytkuję LG 65C8 razem z soundbarem Sonos Arc, teraz zakupiłem Hue Sync Box i Hue Gradient Lightstrip.

Macie pomysł jak to najlepiej połączyć, żeby z Apple TV 4K dźwięk również obsługiwał Atmos? Sonos ma niestety tylko jeden port HDMI, więc odpada połączenie Hue Sync Box bezpośrednio z soundbarem. 

 

Gdzie kupiłeś Gradient Lightstrip?

Żebyś miał działające światełka i Atmos jest tylko jeden sposób na podłączenie tego: Apple TV do Hue Sync Box, dalej do TV a dźwięk HDMI ARC do Sonosa? Ten Sonos chyba nie ma wyjścia obrazu więc tylko tak się to da połączyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, efel napisał:

Gdzie kupiłeś Gradient Lightstrip?

Żebyś miał działające światełka i Atmos jest tylko jeden sposób na podłączenie tego: Apple TV do Hue Sync Box, dalej do TV a dźwięk HDMI ARC do Sonosa? Ten Sonos chyba nie ma wyjścia obrazu więc tylko tak się to da połączyć

Kupiłem w Euro RTV. Dzisiaj będzie, dlatego jeszcze tego nie instalowałem. Jedyną możliwością spięcia całego zestawu jest taki jak napisałeś. Po prostu zastanawiałem się czy da się to tak skonfigurować, aby działał Atmos z Hue Gradient, poprzez Apple TV.  

No cóż, zainstalujemy i zobaczymy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie LG USA pojawił się nowy firmware 05.30.15 - 

"poprawione problemy z odtwarzaniem wideo w HBO"

Ciekawe, czy tylko dla Ameryki, czy również będzie dla innych regionów ? 

LG.PNG

Edytowane przez WojPo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z ARC HDMI

Często nie działa rozłączam TV od prądu i dalej nie działa.

Załącza się po jakimś czasie aż nagle podczas oglądania filmu rozłącza znów połączenia HDMI ARC

Ktoś coś?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
 

Pozytywna informacja dla wszystkich, którym skończyła się gwarancja na telewizor, a wada panelu "wyszła" tuż po upłynięciu okresu gwarancyjnego - w moim przypadku niecałe pół roku, po upływie gwarancji. 

W Listopadzie 2018 zakupiłem Oled LG z serii C8 w rozmiarze 65', byłem i jestem w sumie z niego mega zadowolony, do czasu ujawnienia się wady - zwłaszcza, że koszt zakupu w 2018 nie był szczególnie atrakcyjny. Telewizor używany głównie do Netflixa i filmów bluray, rano do śniadania TVN24, później czasami kobietki w domu oglądają typowe kobiece kanały, a ja w weekend czasem jakiś mecz i tyle. 

Telewizor nigdy nie był "katowany" na jednym kanale - brak wypalonych logo stacji, brak typowych objawów retencji panelu z powodu nieustannego oglądania jednego kanału. Ujawniona wada panelu, to poziome paski widoczne w środkowej części ekranu, które ukazały się nagle. Odkryłem je przed mniej więcej miesiącem, gdy w czasie oglądania meczu nagle je dostrzegłem. Zadzwoniłem na infolinię serwisu LG, opisałem problem i zostałem poproszony o zrobienie zdjęć i kontakt poprzez formularz na stronie i opisanie raz jeszcze problemu. Zrobiłem zdjęcia, wysłałem mail z opisaniem wady, sposobu użytkowania telewizora i oczekiwałem na werdykt. 

Po mniej więcej tygodniu wymieniania informacji, LG uznało wadę i dziś właśnie został wymieniony panel na nowy. Serwisant przyjechał, wniósł samodzielnie zapakowany panel wraz z modułem, telewizor na ławę przykrytą miękkim kocem, aby maksymalnie zabezpieczyć przed uszkodzeniem, odkręcenie wadliwego panelu, zainstalowanie nowego. Całość zajęła około pół godziny i mogę się z powrotem cieszyć z korzystania ze sprawnego telewizora. Słowa uznania dla LG Polska, że uznali wadę - nie musieli zgodnie z warunkami gwarancji, ale najwyraźniej albo coś musi być na rzeczy odnośnie jakości paneli, że reklamacja została uznana, albo po prostu podejście ze zrozumieniem do klienta. Tak czy inaczej - mega pozytyw i duży plus ode mnie dla LG.

Dołączam do postu zdjęcia panelu z usterką, dowodu zakupu gdzie możecie obaczyć datę sprzedaży, oraz fotki z "prac" - tylko dwie, bo nie chciałem robić sensacji i stresować serwisanta.
Ze swojej strony mogę polecić wszystkim użytkownikom, aby co tydzień sprawdzili na planszach testowych jakość panelu - u mnie wada ujawniła się nagle, ale być może zauważyłbym jeszcze wcześniej jakieś symptomy - przed upłynięciem terminu wygaśnięcia gwarancji, lecz nie sprawdzałem panelu regularnie, może raz na pół roku. Teraz już nauczony tym przykrym w sumie doświadczeniem, zamierzam kontrolnie sprawdzać co tydzień, czy przypadkiem coś się nie dzieje.

Pozdrawiam

JCxBTOW.jpg
qkkMOeg.jpg
InhLOBW.jpg
trB0gn3.jpg
cu2G8vX.jpg

  • Lubię 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, bogge napisał:

Telewizor używany głównie do Netflixa i filmów bluray, rano do śniadania TVN24, później czasami kobietki w domu oglądają typowe kobiece kanały, a ja w weekend czasem jakiś mecz i tyle. 

klasyczne wypalenie od tvn24 - "śniadania" pewnie się przedłużały do 2-3h :)

miałem to samo  - telefon zadzwonił, żona na ogrodzie a na ekranie tvn24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, klaus71 napisał:

klasyczne wypalenie od tvn24 - "śniadania" pewnie się przedłużały do 2-3h :)

miałem to samo  - telefon zadzwonił, żona na ogrodzie a na ekranie tvn24

No kurcze, nie - fakt, że po rozpoczęciu pandemii znacznie częściej oglądało się programy informacyjne, ale nie tylko TVN24, również Polsat News, (tuby propagandowej aktualnego "nieładu" nie oglądam), ale nie aż tak, aby po kilka godzin dziennie telewizor śmigał tylko na tych kanałach. Tak czy inaczej, retencja się ujawniła i również Oled ma taką wadę jak plazmy, choć miałem nadzieję, że już ten problem został wyeliminowany. Tak czy inaczej, post miał na celu ukazanie podejścia serwisu LG do problemu i ewentualnej pomocy tym z użytkowników, którym skończyła się gwarancja, a zauważyli problem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

każdy infoprogram ma ramki w podobnym miejscu więc różne opcje polityczne programów informacyjnych w kwestii wypalania ramek idą zgodnie ramię w ramię :)

Edytowane przez klaus71
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, bogge napisał:

Słowa uznania dla LG Polska, że uznali wadę - nie musieli zgodnie z warunkami gwarancji, ale najwyraźniej albo coś musi być na rzeczy odnośnie jakości paneli, że reklamacja została uznana, albo po prostu podejście ze zrozumieniem do klienta. Tak czy inaczej - mega pozytyw i duży plus ode mnie dla LG.

Faktycznie ładnie się zachowali, nie musieli. 

Ale gdyby Cię olali, to i tak mogłeś to załatwić na rękojmi u sprzedawcy. Niby rękojmia trwa również 2 lata, ale na zgłoszenie usterki masz rok od zauważenia wady. W praktyce wygląda to tak, że robisz pismo reklamacyjne w którym piszesz, że usterkę zauważyłeś tydzień przed upłynięciem dwóch lat od zakupu, mimo że faktycznie jest już np 2 lata i 11 miesięcy. Nie musisz tego udowadniać że tak było, sprzedawca nie ma jak podważyć Twojego oświadczenia. W praktyce powoduje to, że rękojmia trwa tak naprawdę 3 lata. Oczywiście sprzedawca ma prawo odrzucić taką reklamację i żądać żebyś udowodnił że wada nie powstała z Twojej winy (co się zwykle kończy na korzyść konsumenta, ale wymaga opinii rzeczoznawcy), dlatego ładnie że na gwarancji LG potrafiło załatwić temat z korzyścią dla swojego klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Koreańskiej LG pojawiło się dzisiaj nowe oprogramowanie do naszych C8 -05.30.20. Zmiany to (za tłumaczem Google)

     ⓥ Poprawa drobnych problemów związanych z oprogramowaniem (05.30.20)

Ciekawe kiedy u nas ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.07.2021 o 07:52, WojPo napisał:

ⓥ Poprawa drobnych problemów związanych z oprogramowaniem (05.30.20)

Takie konkrety Lubie! 🤣

51 minut temu, nanil ek napisał:

Dziś dostałem  05.30.20 przez OTA.

Też dziś rano mi wskoczyło.... wieczorem zobaczę efekty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.07.2021 o 09:21, PsiCore napisał:

I jak tam? (Nie) Widać jakieś efekty?

Tak, wszystko działa. Nic nie spieprzyli 😆

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś jednak poprawili - u mnie od jakiegoś czasu niedostępny był LG content Store, w tym aktualizowanie aplikacji. Zamiast sklepu wyświetlał się komunikat "Content is unavailable. No Content", niezależnie od tego, czy wchodziłem przez menu do Content Store, czy próbowałem zaktualizować aplikację (np. Netflix) z poziomu tej aplikacji. Po aktualizacji do 05.30.20 problem zniknął.

Edytowane przez wojtekpon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.05.2021 o 11:49, bogge napisał:

Cześć,
 

Pozytywna informacja dla wszystkich, którym skończyła się gwarancja na telewizor, a wada panelu "wyszła" tuż po upłynięciu okresu gwarancyjnego - w moim przypadku niecałe pół roku, po upływie gwarancji. 

W Listopadzie 2018 zakupiłem Oled LG z serii C8 w rozmiarze 65', byłem i jestem w sumie z niego mega zadowolony, do czasu ujawnienia się wady - zwłaszcza, że koszt zakupu w 2018 nie był szczególnie atrakcyjny. Telewizor używany głównie do Netflixa i filmów bluray, rano do śniadania TVN24, później czasami kobietki w domu oglądają typowe kobiece kanały, a ja w weekend czasem jakiś mecz i tyle. 

Telewizor nigdy nie był "katowany" na jednym kanale - brak wypalonych logo stacji, brak typowych objawów retencji panelu z powodu nieustannego oglądania jednego kanału. Ujawniona wada panelu, to poziome paski widoczne w środkowej części ekranu, które ukazały się nagle. Odkryłem je przed mniej więcej miesiącem, gdy w czasie oglądania meczu nagle je dostrzegłem. Zadzwoniłem na infolinię serwisu LG, opisałem problem i zostałem poproszony o zrobienie zdjęć i kontakt poprzez formularz na stronie i opisanie raz jeszcze problemu. Zrobiłem zdjęcia, wysłałem mail z opisaniem wady, sposobu użytkowania telewizora i oczekiwałem na werdykt. 

Po mniej więcej tygodniu wymieniania informacji, LG uznało wadę i dziś właśnie został wymieniony panel na nowy. Serwisant przyjechał, wniósł samodzielnie zapakowany panel wraz z modułem, telewizor na ławę przykrytą miękkim kocem, aby maksymalnie zabezpieczyć przed uszkodzeniem, odkręcenie wadliwego panelu, zainstalowanie nowego. Całość zajęła około pół godziny i mogę się z powrotem cieszyć z korzystania ze sprawnego telewizora. Słowa uznania dla LG Polska, że uznali wadę - nie musieli zgodnie z warunkami gwarancji, ale najwyraźniej albo coś musi być na rzeczy odnośnie jakości paneli, że reklamacja została uznana, albo po prostu podejście ze zrozumieniem do klienta. Tak czy inaczej - mega pozytyw i duży plus ode mnie dla LG.

Dołączam do postu zdjęcia panelu z usterką, dowodu zakupu gdzie możecie obaczyć datę sprzedaży, oraz fotki z "prac" - tylko dwie, bo nie chciałem robić sensacji i stresować serwisanta.
Ze swojej strony mogę polecić wszystkim użytkownikom, aby co tydzień sprawdzili na planszach testowych jakość panelu - u mnie wada ujawniła się nagle, ale być może zauważyłbym jeszcze wcześniej jakieś symptomy - przed upłynięciem terminu wygaśnięcia gwarancji, lecz nie sprawdzałem panelu regularnie, może raz na pół roku. Teraz już nauczony tym przykrym w sumie doświadczeniem, zamierzam kontrolnie sprawdzać co tydzień, czy przypadkiem coś się nie dzieje.

Pozdrawiam

JCxBTOW.jpg
qkkMOeg.jpg
InhLOBW.jpg
trB0gn3.jpg
cu2G8vX.jpg

Oglądasz filmy z napisami? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą wskoczyło mi przez OTA nowe oprogramowanie 5.40.09 . Na koreańskiej stronie napisano"   ⓦ Poprawa drobnych problemów związanych z oprogramowaniem (05.40.09)"

Zmieniła się też  wersja WebOS na  4.4.0-9 (Goldilocks-Gorce).

  • Lubię 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to z powodu aktualizacji 5.40.09 ale głośniki połączone po optyku graja mi ciszej...miał ktoś taki przypadek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.09.2021 o 07:37, ma1234 napisał:

U mnie też tak sie stało po tej aktualizacji

Pisz do serwisu LG ( ja już napisałem ) im więcej będą mieć zgłoszeń tym większa szansa że się tym zajmą..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc ten tego .... kolejny wypalone oled.... 55C8 . Podobnie jak kolega wyżej jakoś miesiąc temu zauważyłem w czasie oglądania meczu delikatne pasy . oczywiście sprawdzenie na planszach i wszystko było już jasne .  kupując oleda wiedziałem o jego bolaczkach więc i użytkowany był z głową . wypalenia pojawiły się niestety 10 miesięcy po gwarancji ale podobnie jak kolega wyżej zglosilem do Lg . nie było już tak kolorowo . mimo wymiany wielu e-maili odpowiedz jedna - możemy jedynie zaproponować odpłatną naprawę w serwisie . szybki telefon do dwóch serwisów podanie problemu i oczekiwania na koszt .... Jeden z nich wymieni panel za ..... 3900 zł !!!! Drugi za 4400 zł !!!!! . na szczęście zauważyłem tu post o rękojmi . postanowiłem iść tą drogą jak opisał autor posta efel . mediaexpert zażądał zdjęć problemu faktury i opisania problemu .  już 2 dni późnej sprawa została skierowana do serwisu LG (jak się okazało tego który prędzej za odpłatna naprawę chciał 4400 zł ) no i wczoraj przyjechał serwisant  wymienił w ramach rękojmi i cieszę się nowym panelem . ps. Jak się okazało przy siedzeniu przed wymianą to wypalone były nie tylko paski informacyjne ale i loga nikelodeon czy w innym rogu nicktoons 😳 . aha według menu serwisowego tv chodził przez te prawie 3 lata - 8 tyś godzin co według serwisanta jest raczej normą . 

20211015_135252~2.jpg

20211015_135258~2.jpg

20211015_155150~2.jpg

20211015_155434~2.jpg

20211015_155315~2.jpg

Edytowane przez robertkosa
  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie :) gratulację. Orientuję się ktoś jak wygląda kwestia rękojmi  dla przedsiębiorców (spólka cywilna) w media markt, media expert czy euro rtv agd ? Nie ma tego napisane wprost w regulaminach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to ładnie  gratulację. Orientuję się ktoś jak wygląda kwestia rękojmi  dla przedsiębiorców (spólka cywilna) w media markt, media expert czy euro rtv agd ? Nie ma tego napisane wprost w regulaminach.
Nie szukaj w regulaminie sklepów tylko w ustawie :)

Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...