Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Fallen93 napisał:

Poprosiłem kierownika, ten mówi, że nie mają żadnych zwrotów, a towar u nich zamówiony przez internet to tylko rezerwacja i nie podlega żadnym zwrotom. Jeśli mam jakiekolwiek problemy z TV to muszę od momentu zakupu też sam z serwisem Samsunga się kontaktować. Ich odpowiedzialność kończy się w momencie mojego wyjścia ze sklepu.

To chyba jakieś "dobra zmiana" w EuroAGD :( Moim zdaniem to próba oszukania konsumenta. Nie przejmuj się i złóż skutecznie w terminie 14 dni odstąpienie od umowy. Potem masz kolejne 14 na zwrot do sklepu. Kupiłeś przez internet, a to że odebrałeś osobiście niczego nie zmienia.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No weźcie mi powiedzcie, że to niby normalne też jest z tymi pikselami, z każdego źródła, nawet z netflixa 4K po paru godzinach grania TV tak się robi..To jest dobry plik, który na Philipsie dużo gorszym w tym ujęciu np. nie ma żadnych pikseli przez 99% ekranu. To widać nawet z 2.5m..

Testowałem wszystkie opcje, ECO każde wyłączone, to wyglądzanie (niepolecane zresztą tutaj) też nic nie daje (tj. te całe 'Digital Clean View).

Tutaj na fotce był Backlight na 8, Brightness na 45, Contrast na 95, Sharpness na 15, Diody LED Low, Dynamic Contrast Off, Warm2 Colours, Gamma 0.

Inne ustawienia nic nie dają, testowałem każde. JEDYNE co pozbywa się części pikseli to zmniejszenie jasności z 45 na 30. Ale wtedy znikają wszystkie szczegóły w tle, po prostu czarny na czarnym i nic więcej. Zresztą nikt nie zaleca zmniejszania jasności.

Może nie umiem tego TV ustawić, nie wiem, ale każde ustawienia zalecane kończą się klapą, jedynie zmniejszenie jasności z 45 na 30 część problemów likwiduje, ale to nie jest solucja, bo tak nie powinien być TV ustawiony.

W ogóle widzę, że nie tylko ja mam takie problemy, ale niestety nikt na to na ang forum nie odpowiedział:

https://www.avforums.com/threads/samsung-ks7000-ue55ks7000-reviewers-recommended-best-settings.2033760/

" Ive had this TV 2 days and no matter what i do the picture is rubbish, dark areas are pixelated. It says set it to movie and just adjust brightness, contrast, backlight and color and you should have a good picture but mine has a brownish hue can someone help. "

" Hi Polly, I agree with you, I spent days trying different settings, especially to get grass to look normal, when watching the rugby this weekend the grass was a mass of radioactive green stuff.
I did eventually get a setting I am pretty happy with, I now use 'movie' mode, but have changed the 'colour tone' from warm2 to cool, this gets rid of the horrible brownish hue you are getting.
From there, adjust the backlight to 20, brightness 33, contrast 100, sharpness 60, colour 50, gamma -1.
This is the best picture I have managed to get so far, give it a go & adjust as necessary to suit you & your viewing conditions.
But.....no matter what you do, you'll never sort out the ridiculously narrow viewing angle, anything more that sitting directly in front of this tv will cause fogging on at least one side of the screen.
Good luck. "

"

I've recently bought a ks7000, the picture is great but I am noticing some pixelation, noise artifacts on the screen, even at 4k sitting from a distance it is noticeable. I have compared it to my sony w653 which has little to no picture noise. I have tried digital clean view but it is still noticeable. Has anyone else experienced this, and any recommendations? "

No dokładnie to o czym wyżej mam..tylko nikt rozwiązania nie przedstawił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to czytam to ... lepsze niz kabaret.

Ale wszyscy mądrzy na tym portalu, to tylko ja jestem głupi, twierdzą, że producenci produkują i dostarczają nam za[beeep]i-ste telewizory. Super wypas. HDR, czerń, kolorki znakomite. Będzie Pan zadaowolony.

A ja twierdzę, że producenci i dystrybucja robia nas w wielkiego chuja i mają glęboko w doopie nasze prawa konsumenckie, wciskają nam buble i ciemnotę.

 

Szczególnie, nazwę z imienia, Samsung i Philips.

Ale ja się przecież nie znam. Ja umiem oglądać TV tylko w sklepie. HDR widzialem na prospekcie. Nie wiem co to jest 3D i  ie mam pojęcia o jakości bieli i czerni.

 

Tak więc słuchajcie opinii kolegów bingoo, artomoher, klaus71 i podobnych. To sa znakomici doradcy. Zęby pozjadali.

Tylko pamiętajcie, to nie oni wydają kasę, to WY, to Wasze cięzko zarobione pieniądze.

 

Kochani. Święta idą. Kupujcie te WSPANIAŁE TELEWIZORY. Szybko, bo zabraknie.

Wesolych Świąt.

 

:) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Fallen93 napisał:

No weźcie mi powiedzcie, że to niby normalne też jest z tymi pikselami, z każdego źródła, nawet z netflixa 4K po paru godzinach grania TV tak się robi..To jest dobry plik, który na Philipsie dużo gorszym w tym ujęciu np. nie ma żadnych pikseli przez 99% ekranu. To widać nawet z 2.5m..

Testowałem wszystkie opcje, ECO każde wyłączone, to wyglądzanie (niepolecane zresztą tutaj) też nic nie daje (tj. te całe 'Digital Clean View).

Tutaj na fotce był Backlight na 8, Brightness na 45, Contrast na 95, Sharpness na 15, Diody LED Low, Dynamic Contrast Off, Warm2 Colours, Gamma 0.

Inne ustawienia nic nie dają, testowałem każde. JEDYNE co pozbywa się części pikseli to zmniejszenie jasności z 45 na 30. Ale wtedy znikają wszystkie szczegóły w tle, po prostu czarny na czarnym i nic więcej. Zresztą nikt nie zaleca zmniejszania jasności.

Może nie umiem tego TV ustawić, nie wiem, ale każde ustawienia zalecane kończą się klapą, jedynie zmniejszenie jasności z 45 na 30 część problemów likwiduje, ale to nie jest solucja, bo tak nie powinien być TV ustawiony.

W ogóle widzę, że nie tylko ja mam takie problemy, ale niestety nikt na to na ang forum nie odpowiedział:

https://www.avforums.com/threads/samsung-ks7000-ue55ks7000-reviewers-recommended-best-settings.2033760/

" Ive had this TV 2 days and no matter what i do the picture is rubbish, dark areas are pixelated. It says set it to movie and just adjust brightness, contrast, backlight and color and you should have a good picture but mine has a brownish hue can someone help. "

" Hi Polly, I agree with you, I spent days trying different settings, especially to get grass to look normal, when watching the rugby this weekend the grass was a mass of radioactive green stuff.
I did eventually get a setting I am pretty happy with, I now use 'movie' mode, but have changed the 'colour tone' from warm2 to cool, this gets rid of the horrible brownish hue you are getting.
From there, adjust the backlight to 20, brightness 33, contrast 100, sharpness 60, colour 50, gamma -1.
This is the best picture I have managed to get so far, give it a go & adjust as necessary to suit you & your viewing conditions.
But.....no matter what you do, you'll never sort out the ridiculously narrow viewing angle, anything more that sitting directly in front of this tv will cause fogging on at least one side of the screen.
Good luck. "

"

I've recently bought a ks7000, the picture is great but I am noticing some pixelation, noise artifacts on the screen, even at 4k sitting from a distance it is noticeable. I have compared it to my sony w653 which has little to no picture noise. I have tried digital clean view but it is still noticeable. Has anyone else experienced this, and any recommendations? "

No dokładnie to o czym wyżej mam..tylko nikt rozwiązania nie przedstawił.

Po co to roztrząsasz? Nie odpowiada Ci to - oddawaj do sklepu i już. Ludzie oddają sprzęt bo im do wazonu nie pasuje;) Masz takie prawo, to korzystaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Fallen93 napisał:

Byłem dzisiaj w Euro omówić sprawy zwrotu (po 7 dniach, a niby mam 14), nawet byłem po coś innego w Euro ostatnio i Pan pytał jak się TV sprawuje. Mówiłem, że testuję i nie do końca spełnia oczekiwania, zdziwiłem się jak wspomniał o tej akcji 30 dni na zwrot. No ale dobra..

Dzisiaj doszedłem do wniosku, że tak to nie będzie, bo te piksele wracają co parę godzin grania TV, oprócz tego te dwa badpixele albo wylewanie się kryształków (bliżej nieznane) i problem z WiFi - mam 2-3x gorszą moc niż na Philipsie gorszej klasy i jeszcze te upłynniacze nawet nisko ustalone (np. 8 Blur / 3 Judder) powodują, że co parę minut jest zacięcie na 2 sekundy nawet z pendrive'a / netflixa czy TV.

Poprosiłem kierownika, ten mówi, że nie mają żadnych zwrotów, a towar u nich zamówiony przez internet to tylko rezerwacja i nie podlega żadnym zwrotom. Jeśli mam jakiekolwiek problemy z TV to muszę od momentu zakupu też sam z serwisem Samsunga się kontaktować. Ich odpowiedzialność kończy się w momencie mojego wyjścia ze sklepu.

Paranoja, mam dosyć TV do końca życia, chciałem sobie 'dobrze' zrobić, nigdy TV porządnego nie miałem, chciałem wydać więcej na solidny sprzęt, a zostałem z bublem i z serwisem się teraz będę bujać, który to niby przewiduje do 10 badpixeli, więc nic mi nie pomogę, a jeśli to wylewający się kryształek, to jeszcze pewnie stwierdzą uszkodzenie mechaniczne po mojej stronie.

Żebym miał więcej siły, to bym pewnie bojował, ale szczerze to tej siły nie mam, mam SMa, biorę leki, na zastrzykach też teraz jestem i ledwo co się ruszam, ale k**** nigdy nic nie kupię w Euro i jak znajdę nieco siły to do rzecznika się udam.

Ja wszystko rozumiem - że nie handlują używanym sprzętem, że to dla nich straty, sam nie zwracałem nic nigdy, nawet jak było nie do końca OK, to olałem, ale nie przy kwocie 5000 zł..A tutaj Pan nawet słuchać nic nie chciał, mówiłem, że całą zawartość mam, łącznie ze styropianem, woreczkami, nie ma też żadnych rys na obudowie itd.

No weźcie mi powiedzcie, że to niby normalne też jest z tymi pikselami, z każdego źródła, nawet z netflixa 4K po paru godzinach grania TV tak się robi..To jest dobry plik, który na Philipsie dużo gorszym w tym ujęciu np. nie ma żadnych pikseli przez 99% ekranu. To widać nawet z 2.5m..

s.jpg

Proponuje sprobowac jeszcze raz oddac telewizor do sklepu.Na internetowej stronie jest napisane ze istnieje taka mozliwosc ale trzeba spelnic okreslone warunki.

http://www.euro.com.pl/cms/zakupy-bez-obaw.bhtml

Jesli jednak nie bedzie takie mozliwosci to pozostaje  tylko serwis.W internecie i na forum prawnym sa podobne przyklady czyli problemy ze zwrotem sprzetu do tego sklepu,

 

https://forumprawne.org/prawa-konsumenta/708325-zwrot-telewizora-rtv-euro-agd.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Barnaba napisał:

To chyba jakieś "dobra zmiana" w EuroAGD :( Moim zdaniem to próba oszukania konsumenta. Nie przejmuj się i złóż skutecznie w terminie 14 dni odstąpienie od umowy. Potem masz kolejne 14 na zwrot do sklepu. Kupiłeś przez internet, a to że odebrałeś osobiście niczego nie zmienia.

Jeżeli nie zmienił się regulamin sklepu to zmienia. Dla nich odbiór w sklepie jest zakupem produktu w siedzibie sprzedawcy i nie jest traktowany w myśl prawa jako zakup na odległość. Nawet jak wejdziesz do systemu pojawia się wtedy zwrot "rezerwacja".

PS. Jeżeli obecnie tv są objęte jakimiś zasadami promocji typu 14 czy 30dni na testowanie to nie ma problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulamin sklepu może zmieniać ustawę w podobny sposób jak rząd konstytucję;)

Prawo póki co obowiązuje jedno i mogą sobie pisać regulaminy, które jednak nie mają żadnych skutków prawnych.

Zakup jest poza siedzibą sprzedawcy (internet). Odbiór w sklepie jest tylko formą dostawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.12.2016 o 14:35, Fallen93 napisał:

Podpiąłem dzisiaj Philipsa 6561 i Samsunga KS700, oba 49", jeden wiszący drugi na nożkach tuż pod nim. Płynność zdecydowanie dla Samsunga, czego się spodziewałem natomiast obraz na obu jest zupełnie inny i to mnie zaskoczyło.

Na Samsungu okazał się taki delikatny, pastelowy, mniej męczący wzrok, pokazujący więcej szczegółów, czarne elementy w tle były czarne, podczas gdy na Philipsie miały kolor 'navy', natomiast właśnie czerń na pierwszym tle na Philipsie była cała czarna, a na Samsungu szara z widocznymi elementami.

Co mam na myśli? Np. Garnitur na Philipsie był cały czarny, nie widać nic na nim - wzorku, plam itd., a na Samsungu ten garnitur był szary lub granatowy, zależnie od tego jaki faktycznie kolor garnituru był widoczny - na Philipsie w obu przypadkach była czerń.

Czy to jest właśnie kwestia tego 4x większego kontrastu? Skąd tak duża różnica w szczegółach na wspomnianym garniturze?

 

Garnitur na Philipsie = czarna papka

Garnitur na Samsungu = Kolor garnituru faktycznie (szary / czarnawy / granatowy) z widocznymi elementami (wzorek / chusteczka w kieszeni na piersi itd.)

To jest właśnie różnica pomiędzy "znakomitym" panelem IPS o kiepskiej czerni rzędu 0,15 cd/m2 a VA z czernią rzędu 0,035cd/m2. Do tego dochodzą jeszcze mniejsze lub większe (Philips) przekłamania na skali szarości/kolorach i masz efekt, jaki na własne oczy widziałeś.

3 minuty temu, Barnaba napisał:

Regulamin sklepu może zmieniać ustawę w podobny sposób jak rząd konstytucję;)

Prawo póki co obowiązuje jedno i mogą sobie pisać regulaminy, które jednak nie mają żadnych skutków prawnych.

Zakup jest poza siedzibą sprzedawcy (internet). Odbiór w sklepie jest tylko formą dostawy.

Myślę, że akurat tutaj nie masz racji. W uproszczeniu,  kupując na odległość nie masz możliwości zapoznania sie z produktem bo oglądasz go tylko na ekranie, a w tym wypadku, odbierając w sklepie możesz się z nim dokładnie zapoznać, zapytać sprzedawcę, podłączyć do pradu, sprawdzic doglebnie, a co najważniejsze - wydanie rzeczy/przejscie prawa wlasnosci ma miejsce w siedzibie sprzedawcy a  nie poza nią. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może właśnie tu jest ten pies pogrzebany;) Myślę o tym przejściu własności.

Nie jestem prawnikiem ale jednak czuję tu jakieś obejście przepisów. Zapewne sklep liczy na to, że klient nie wda się w długi spór:(

Dla pewności lepiej nie odbierać osobiście;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamawiaj kuriera i koniec pieśni proponuję nie tworzyć własnych teorii ,, Warto wiedzieć, że jeśli kupimy coś przez internet, a wybierzemy odbiór osobisty np. w stacjonarnym punkcie firmy, to nadal przysługuje nam prawo do zwrotu towaru." Nie ważne jaki jest regulamin sklepu prawo konsumenta jest jedno na ternie UE.

 

exit-1080x675.jpg

Edytowane przez Kierownik hdtv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ratunku

Netflix przestał działać. Resetowałem SmartHub i dalej tylko czarny ekran po odpaleniu aplikacji :/.
Poradźcie coś bo telewizor mam 4 dni i już się wściekłem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2016 o 07:08, Kierownik hdtv napisał:

Zamawiaj kuriera i koniec pieśni proponuję nie tworzyć własnych teorii ,, Warto wiedzieć, że jeśli kupimy coś przez internet, a wybierzemy odbiór osobisty np. w stacjonarnym punkcie firmy, to nadal przysługuje nam prawo do zwrotu towaru." Nie ważne jaki jest regulamin sklepu prawo konsumenta jest jedno na ternie UE.

 

exit-1080x675.jpg

Zapytaj prawnika jak nie wierzysz.:)

Zresztą jak ktoś ma podstawowa wiedze, to bez prawnika tez pewnie zrozumie:

https://uokik.gov.pl/faq_umowy_zawierane_na_odleglosc.php#faq1257

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja już nie rozumiem to ty odstąpiłeś od umowy czy nie? ,, Umowa zawarta na odległość to umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie (np. zakupy w e-sklepie, rejestracja w portalu internetowym)." Z tego co pisałeś to umowę zawarłeś na odległość czas działa na twoją niekorzyść no chyba że po świętach planujesz zwrot. Ja zmam odpowiedz prawnik mi nie jest potrzebny w tak prostej sprawie.

 

reklamacja_ok.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od wtorku jestem szczęśliwym posiadaczem UE49KS7000. Jakość obrazu robi solidne wrażenie.

Co do zgłaszanych wad w temacie, to u mnie tylko poza odstającą tylną obudową, na długości kilka cm od prawego, górnego narożnika, byłoby wszystko w jak najlepszym porządku. Matrycę także dokładnie sprawdziłem pod kątem wad - jestem zadowolony, a nie ukrywam że bałem się, po lekturze tego tematu.

TV po wyciągnięciu z pudełka miał firmware w wersji bodajże 1132. Aktualizacja do 1154 trwała w całości ok 30s? Byłem w szoku, że tak szybko.

Pozytywnie zaskakuje także szybkość włączania TV ze stanu standby. Od momentu wciśnięcia przycisku na pilocie, do włączonego kanału TV na żywo mija mniej niż 2 sekundy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2016 o 18:11, Kierownik hdtv napisał:

To ja już nie rozumiem to ty odstąpiłeś od umowy czy nie? ,, Umowa zawarta na odległość to umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie (np. zakupy w e-sklepie, rejestracja w portalu internetowym)." Z tego co pisałeś to umowę zawarłeś na odległość czas działa na twoją niekorzyść no chyba że po świętach planujesz zwrot. Ja zmam odpowiedz prawnik mi nie jest potrzebny w tak prostej sprawie.

 

reklamacja_ok.jpg

Obawiam się, że skoro nie rozumiesz podstaw i w dodatku całkiem przystępnym językiem napisanego materiału na stronach Uokiku to nie powinieneś doradzać innym, bo wprowadzasz ich w błąd. 

Powtórzę, dla jasności - zgodnie z prawem obowiązującym w naszym kraju oraz regulaminem, który jest z tym prawem zgodny - zakup w sklepie internetowym Euro RTV AGD nie jest zakupem na odległość tylko, tak jak pokazuje system jest rezerwacja sprzętu, którego zakup odbywa się w sklepie stacjonarnym. To znaczy, że nie mo opcji zwrotu bez podania przyczyny w terminach wskazanych w ustawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Xisiek napisał:

Obawiam się, że skoro nie rozumiesz podstaw i w dodatku całkiem przystępnym językiem napisanego materiału na stronach Uokiku to nie powinieneś doradzać innym, bo wprowadzasz ich w błąd. 

Powtórzę, dla jasności - zgodnie z prawem obowiązującym w naszym kraju oraz regulaminem, który jest z tym prawem zgodny - zakup w sklepie internetowym Euro RTV AGD nie jest zakupem na odległość tylko, tak jak pokazuje system jest rezerwacja sprzętu, którego zakup odbywa się w sklepie stacjonarnym. To znaczy, że nie mo opcji zwrotu bez podania przyczyny w terminach wskazanych w ustawie.

Zaśmiecamy wątek - może moderator coś poradzi?;)

Tak jak pisałem wcześniej, wydaje mi się, że jest to "sprytne" ominięcie prawa. Teoretycznie zgodne z przepisami ale jednak mające na celu pozbawienie konsumenta realnie przysługujących mu praw. Urzędy skarbowe radzą sobie wprost z takimi sytuacjami; zdolny prawnik poradzi sobie chyba też w takiej "sprzedażowej" sprawie. Jeśli mam rację, to powinien zareagować UOKIK i opisać taką sytuację jako klauzulę zabronioną (czy jakoś podobnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Barnaba napisał:

 

Tak jak pisałem wcześniej, wydaje mi się, że jest to "sprytne" ominięcie prawa. Teoretycznie zgodne z przepisami ale jednak mające na celu pozbawienie konsumenta realnie przysługujących mu praw. Urzędy skarbowe radzą sobie wprost z takimi sytuacjami; zdolny prawnik poradzi sobie chyba też w takiej "sprzedażowej" sprawie. Jeśli mam rację, to powinien zareagować UOKIK i opisać taką sytuację jako klauzulę zabronioną (czy jakoś podobnie)

Przeczytaj linka, którego podałem do UOKiKu. Wszystko jest zgodne z prawem, a że w Euro nie są debilami i nie są już prokliencko nastawieni można sobie łatwo odczytać z opinii np. na Ceneo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Xisiek napisał:

Przeczytaj linka, którego podałem do UOKiKu. Wszystko jest zgodne z prawem, a że w Euro nie są debilami i nie są już prokliencko nastawieni można sobie łatwo odczytać z opinii np. na Ceneo.

Prawdopodobnie masz rację;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich co mają problem odsyłam koniec tematu to nie jest ten dział. Problemem jest szczelina i czym ją załatać czy sylikonem a może szpachlą a piksele martwe których nie widać z dwóch metrów bo ogląd a trzech metrów  to poco zgłaszać fajny obraz i jestem szczęśliwy/a.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie zwrotu jest prosta rada: w RTV EURO AGD telewizorów nie kupujemy! 

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem już temat zwrotu towaru w RTV EURO AGD. Kiedyś chciałem oddać słuchawki (okazały się starą wersją - musiały gdzieś leżakować) zamówione na stronie z odbiorem w salonie.
NIE MA ZWROTÓW i koniec. Odbijałem się od ściany, a próbowałem kilka razy z różnym podejściem i różnymi "kierownikami".

Wszelkie rady typu: zgłoś to do UOKIK, wysyłaj kurierem, itp. to tylko taka gadanina, bo jak już człowiek stanie przed faktem odmowy zwrotu, to jednak nie chce bujać się z urzędami, sądami, pozostając bez sprzętu, lub z wadliwym sprzętem... w moim przypadki pomógł setwis producenta, mam nadzieję, że tutaj Samsung też da radę.

Szkoda tylko, że nie można dzisiaj już kupić nowego TV i po prostu się cieszyć nim...
Ja Samsunga KS7000 skreśliłem już po krótkiej lekturze forum, oraz oględzinach 3 egzemplarzy na sklepach, wszystkie były wadliwe.
Nie rozumiem tylko tego, że we wszelkich artykułach (PSX Extreme, forum, testy) KS7000 jest polecany bez zająknięcia, nie ma tam żadnej wzmianki o jakichkolwiek możliwych defektach, a przydałoby się choćby jedno zdanie ostrzeżenia...

Z racji tego, że aktualnie zareklamowałem matrycę mojego TV (Samsung UE55H6400 - pojawiły się ciemne plamy), to zakup drugiego TV nadal mam nierozstrzygnięty. Chciałem matrycę VA, a tutaj odliczając samsunga mam już mały wybór. Czytając ten wątek wychodzi na to, że warto pomyśleć jednak o Panasonicu DX750, z akceptacją tego, że do multimediów trzeba będzie dokupić osobne urządzenie...

  • Lubię 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Kierownik hdtv napisał:

Wszystkich co mają problem odsyłam koniec tematu to nie jest ten dział. 

A przepraszam najmocniej - kolega się proklamował samowzanczym administratorem na podstawie nika? :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sAMSUNG wydaję taką kasę na reklamę że głowa mała, wystarczy zobaczyć w sklepach wszędzie wystawione samsungi MM/Saturn pierwsze skrzypce grają wystawione S/\. 

W Krakowie M1 / media markt to nawet przy wejściu do sklepu stoją regały S/\. <_<

Panasonic i Sony wystawione z 3-4 modele na krzyż gdzieś z boku żeby tylko samsungi przyciągały uwagę, ale co raz więcej ludzi zwraca na to uwagę że lipa. :)

Artykuły, Forum, testy tam są wysyłane modele bez wad, a jeśli już to jak zwykle S/\ kupi dobrą recenzje. 

Tak to dzisiaj wygląda wszystko. 

$

$$

$$$

$$$$

$$$$$ >>

Edytowane przez Robert_1988_KrK
  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...