Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziwna sprawa. Mam problemy z aplikacją Youtube. (1240 firmware). Uruchamia się, na czarnym ekranie dostaje zwiechę i koniec, nic dalej nie idzie ? Odinstalować jej się nie da bo jest wpisana na stałe, zresetować tez nie wiem jak... macie może jakieś pomysły co zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, rooland napisał:

Witam, dziwna sprawa. Mam problemy z aplikacją Youtube. (1240 firmware). Uruchamia się, na czarnym ekranie dostaje zwiechę i koniec, nic dalej nie idzie ? Odinstalować jej się nie da bo jest wpisana na stałe, zresetować tez nie wiem jak... macie może jakieś pomysły co zrobić ?

Wejdz w youtube, i przytrzymaj dlugo na pilocie strzalke return.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Gambit 007 napisał:

Mam  co jakiś czas podobny problem ,pomaga wyciągnięcie na chwilę wtyczki TV z prądu . 

Na chwilę nie pomagało, zostawiłem tv bez prądu na jakieś 15 min i ruszyło... dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po niecałych 2 latach posiadania 65ki na matrycy pojawiły się prześwietlenia. Reklamowałem w sklepie z tytułu rękojmi.

Mimo że chciałem zwrotu kasy, wymieniono mi na nową. Minął rok i matryca znowu siada. Serwis samsunga odmawia

naprawy czy wymiany twierdząc że tv nie ma już gwarancji a że skorzystałem z rękojmi w sklepie gwarancja mi nie przysługuje.

Ktoś się orientuje czy mają do tego prawo? Czy na matrycę nie powinna przysługiwać gwarancja? No chyba że powinienem zgłosić to w sklepie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2019 o 21:38, fluid77 napisał:

Witam.

Po niecałych 2 latach posiadania 65ki na matrycy pojawiły się prześwietlenia. Reklamowałem w sklepie z tytułu rękojmi.

Mimo że chciałem zwrotu kasy, wymieniono mi na nową. Minął rok i matryca znowu siada. Serwis samsunga odmawia

naprawy czy wymiany twierdząc że tv nie ma już gwarancji a że skorzystałem z rękojmi w sklepie gwarancja mi nie przysługuje.

Ktoś się orientuje czy mają do tego prawo? Czy na matrycę nie powinna przysługiwać gwarancja? No chyba że powinienem zgłosić to w sklepie?

Ja też reklamowałem w sklepie z tytułu rękojmi (matrycę, obudowę, płytę główną, pilota) Wszystko zostało wymienione przez serwis Samsunga.... po wszystkim serwisant samsunga stwierdził, że na wszystkie wymienione rzeczy mam 2 lata gwarancji (są one wpisane do ich systemu) i trzeba kontaktować się z samsungiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ni z tego ni z owego mój 49KS7000 przestał widzieć urządzenia w sieci lokalnej. Telefon i komputer widzą telewizor w otoczeniu sieciowym, ale nie można przesłać obrazu na telewizor, a w menu urządzeń na TV zniknął mój PC i  Uniwersal Media Server, z którego odtwarzałem sobie przez 3 lata filmy na TV. Ktoś poratuje?

Dodam że TV bez problemu łączy się z Youtube czy innymi serwisami internetowymi.

 

Edytowane przez damianlorencki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Z racji tego, że stary pilot przestaje działać, zacząłem szukać nowego, natrafiłem u znajomych na pilot który wydaje się być trwalszy z następnej serii TV Samsung - BN59-01274A, czy ten pilot będzie działał z KS7000? (na allegro pod listą obsługiwanych modeli nie ma KS7000 przy tym pilocie).

Dziękuję z góry na odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój TV już 4 raz pójdzie na serwis bezpośrednio do serwisu Samsunga. 2 razy była wymieniana matryca, teraz szykuje się 3 raz (prześwietlenie na dole)

Czy można jakoś załatwić żeby wystawione zostały pismo że TV jest nienaprawialny i wtedy otrzymać zwrot kosztów? Bo nie bardzo widzę sens kolejnej wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...