ebola1972 37 Napisano 9 Listopada 2017 Wyswietl tryby obrazu i w środki ikonki tryb obrazu masz napis hdr To to ja wiem,mam ten za 52 zł i jakość ustawiłem sobie na wysoką .Chodziło mi tylko o to czy jest pokazany jakiś znaczek info podczas np.filmu że obecny materiał idzie w HDR .Oczywiście oglądam taki gdzie w opisie jest napisane że dany film jest w HDR,ale nic nie pokazuje ( czytam o jakiejś " fladze " ) która pokazuje się w trakcie oglądania ?U mnie tego nie ma ? TV Samsung 65'' MU7042 4K /HDR @hk23 Wyswietl tryby obrazu i w środki ikonki tryb obrazu masz napis hdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hk23 3 Napisano 10 Listopada 2017 O to mi chodziło,faktycznie jest tam znaczek HDR,dzięki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kalder 0 Napisano 21 Listopada 2017 A mnie Netflix szczerze powiedziawszy rozczarował pod względem jakości. Tyle się naczytałem o tym "4k" w netflixie tymczasem jakość jest po prostu niska. Włączyłem miesiąc próbny za 52 złote, jakość wideo na koncie ustawiona na wysoką, telewizor podpięty do routera kablem (światłowód 100 Mbit/s) a obraz wygląda jakby miał strasznie niski bitrate i widoczne jest to zwłaszcza w ciemnych scenach. Próbny miesiąc mi się właśnie skończył, netflixa chcę przedłużyć bo lubię ich seriale ale zastanawiam się teraz czy warto wykupywać najdroższy abonament za 52 złote jeżeli nie zależy mi na liczbie urządzeń czy może jednak kupić ten środkowy (HD)? Póki co mało filmów w UHD i HDR jest a nawet jak są to w tej jakości nie wiem czy to zobaczę i tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lycone 106 Napisano 22 Listopada 2017 A mnie Netflix szczerze powiedziawszy rozczarował pod względem jakości. Tyle się naczytałem o tym "4k" w netflixie tymczasem jakość jest po prostu niska. Włączyłem miesiąc próbny za 52 złote, jakość wideo na koncie ustawiona na wysoką, telewizor podpięty do routera kablem (światłowód 100 Mbit/s) a obraz wygląda jakby miał strasznie niski bitrate i widoczne jest to zwłaszcza w ciemnych scenach. Próbny miesiąc mi się właśnie skończył, netflixa chcę przedłużyć bo lubię ich seriale ale zastanawiam się teraz czy warto wykupywać najdroższy abonament za 52 złote jeżeli nie zależy mi na liczbie urządzeń czy może jednak kupić ten środkowy (HD)? Póki co mało filmów w UHD i HDR jest a nawet jak są to w tej jakości nie wiem czy to zobaczę i tak. Paradoksalnie najdroższy pakiet wychodzi najtaniej. Warunkiem jest znalezienie dodatkowych 3 osób. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Hankey 224 Napisano 22 Listopada 2017 Dnia 21.11.2017 o 16:59, Kalder napisał: A mnie Netflix szczerze powiedziawszy rozczarował pod względem jakości. Raczej mało kto jest usatysfakcjonowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewi 646 Napisano 1 Grudnia 2017 (edytowane) zależe jeszcze na czym i przez co ogladasz tego netflixa w 4K. Wg mnie nie jest źle, w porownaniu do filmów UHD (zarowno na projektorze jak i na QLEDzie). Wiadomo na płycie zawsze bedzie lepiej ale nie ma jakiejs przepasci w jakosci. Roznice do FHD widac szczegolnie HDR robi robotę. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez szewi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 1 Grudnia 2017 Dnia 22.11.2017 o 08:45, lycone napisał: Dnia 21.11.2017 o 16:59, Kalder napisał: A mnie Netflix szczerze powiedziawszy rozczarował pod względem jakości. Tyle się naczytałem o tym "4k" w netflixie tymczasem jakość jest po prostu niska. Włączyłem miesiąc próbny za 52 złote, jakość wideo na koncie ustawiona na wysoką, telewizor podpięty do routera kablem (światłowód 100 Mbit/s) a obraz wygląda jakby miał strasznie niski bitrate i widoczne jest to zwłaszcza w ciemnych scenach. Próbny miesiąc mi się właśnie skończył, netflixa chcę przedłużyć bo lubię ich seriale ale zastanawiam się teraz czy warto wykupywać najdroższy abonament za 52 złote jeżeli nie zależy mi na liczbie urządzeń czy może jednak kupić ten środkowy (HD)? Póki co mało filmów w UHD i HDR jest a nawet jak są to w tej jakości nie wiem czy to zobaczę i tak. Paradoksalnie najdroższy pakiet wychodzi najtaniej. Warunkiem jest znalezienie dodatkowych 3 osób. Prawda, od kwietnia 2017 r. tak opłacam i 13 zł nie wydatku miesięcznie nie odczuwa się tak w portfelu jak ponad 5 dych. Każdy ma swój profil, osobny i nie ma z tym żadnych problemów. Nawet język jak sobie ustawię na angielski domyślnie, to tylko na swoim profilu, na pozostałe osoby to nie wpływa w żaden sposób. Netflix nie ma nic przeciwko temu. https://www.spidersweb.pl/2016/01/netflix-udostepnianie-konta.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makakam 33 Napisano 13 Grudnia 2017 Dzisiaj włączyłem sobie Punishera i pozytywnie zaskoczylo mnie że po niedługiej chwili wskoczyło uhd na moim internecie 10mbit. Bitrate utrzymywał się na ok 7,5mbit. Coś poprawili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 13 Grudnia 2017 UHD na Netflixie dostępne jest w różnych szybkościach streamingu. Pewnie załapałeś się na minimum - czyli owe 7,5Mbps. Natomiast normalnie UHD idzie na Netflixie z szybkością 15Mbps. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach