Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

A poza NETFLIX-em skąd można pozyskiwać filmy 4K (w polskiej lub angielskiej wersji)? Co polecicie?

Dzieki!

FullSD

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 hour ago, raf7705 said:

Pytanie z du[beeep]y w wątku Netflix.
Ściągaj torrenty jak chcesz.

 

Nie chciałem zaczynać nowego wątku. Ale mogę to zrobić ;)

Nie wiem czy to prawda, ale ktoś gdzieś coś pisał, że filmy na licencji "to rent" się kończą. Znikło ostatnio sporo stron z torrentami.

 

A jeszcze w temacie NETFLIX...  Nie mam karty kredytowej ani PayPal. Czy jak założę PayPal to będe mógł skorzystać z polskich płatności internetowych (przelew bankowy czy Przelwey24..)?

Co to znaczy, że NETFLIX jest na 4 urządzenia - czy wszystkie muszą być na jednym numerze  IP? Czy można się łączyć z kilku (max. 4) róznych IP? Mam domek rekreacyjny i chciałbym tam również oglądać NETFLIX-a. Oczywiście pytam o pakiet najwyższy za 52 złocisze.

FullSD

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn urządzenia pamięta ale max mogą być 4 w tym samym czasie. Nieważne które.
Oczywiście mogą być na różnych IP, jak kolega wyżej napisał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. 

Przeprowadziłem test NETFLIX-a ( fast.com ) i na telewizorze mam zaledwie 2-3 Mbps. Bardzo słabe Wifi mam w domu (mimo, że na komputerze mam ok. 50 MBps). Ściąganie i oglądanie offline jest chyba tylko możlwe w urządzeniach mobilnych? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Na mobilnych. Czemu aż tak duża różnica w prędkości netu?
Może podłącz tv kablem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, od 3 dni mam problem z Netflixem, posiadam Samsunga HU8500, Netflix śmigał w FHD, 4K bez problemów, 3 dni temu jednak nagle przestał działać, gdy próbowałem odpalić film wyskakiwał błąd że maja problem z odtworzeniem wideo, po zresetowaniu aplikacji i próbie logowanie nie chce się w ogóle połączyć z serwisem, resetowałem TV, dodam że na PS4 działa bez problemu, niestety przez PS4 streamuje jedynie w jakości full hd. Miał ktoś taki problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na hu8500 wszystko bez problemu na sieci Netia 60 Mbit.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@starvin

Najlepszy jakościowo film jaki widziałem na Netflixie to Okja, który dostępny jest w Dolby Vision. Nie wiem tylko czy KS9500 posiada wsparcie Dolby Vision.

Co do innych filmów to mogę polecić Narcos, Stranger Things, Oblężenie Jadotville, Bloodline, Breaking Bad, ale one są jedynie w 4k, więc jakościowo są o klasę lub nawet dwie za Okją.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Subman napisał:

@starvin

Najlepszy jakościowo film jaki widziałem na Netflixie to Okja, który dostępny jest w Dolby Vision. Nie wiem tylko czy KS9500 posiada wsparcie Dolby Vision.

Co do innych filmów to mogę polecić Narcos, Stranger Things, Oblężenie Jadotville, Bloodline, Breaking Bad, ale one są jedynie w 4k, więc jakościowo są o klasę lub nawet dwie za Okją.

Zobaczyłem Okja i dla mnie miazga :o po przejściu z Sharpa 37x20e na KS9500 to widać rożnica w takich  filmach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA: Ważna i dobra informacja dla wszystkich osób w Orange :) Właśnie zauważyłem zdecydowaną poprawę szybkości Netflixa. Na moim 80Mbit łączu VDSL na fast.com szybkość wrosła z ok. 20-25Mbit do 70Mbit - 80Mbit, czyli do maksymalnej przepustowości łącza. Użytkownicy Orange nie łączą się teraz do serwerów Netflix w Nowym Jorku, tylko do CDN'ów Netflixa w sieci Orange, np:
ipv4-c001-waw001-orangepl-isp.1.oca.nflxvideo.net
ipv4-c001-waw002-orangepl-isp.1.oca.nflxvideo.net

Z aplikacji na OLEDzie C7 szybkość wzrosła w teście z 9 Mbit do 50Mbit :) 

Idealnie niestety jeszcze nie jest, bo chyba Orange wciąż jest w trakcie migracji. Jak zapuściłem jeszcze raz Stranger Things 2, to szybkość wyniosła jedynie... 0,48Mbit i nic nie wzrosła przez 5 minut - czyli tragedia. Ale sprawdziłem też inny film 4k i po chwili zaskoczyło mi na 15,26 Mbit, czego wcześniej nigdy nie miałem, bo filmy 4k leciały na max 9-11 Mbit.

 

UWAGA: Ważna i dobra informacja dla wszystkich osób w Orange :) Właśnie zauważyłem zdecydowaną poprawę szybkości Netflixa. Na moim 80Mbit łączu VDSL na fast.com szybkość wrosła z ok. 20-25Mbit do 70Mbit - 80Mbit, czyli do maksymalnej przepustowości łącza. Użytkownicy Orange nie łączą się teraz do serwerów Netflix w Nowym Jorku, tylko do CDN'ów Netflixa w sieci Orange, np:
ipv4-c001-waw001-orangepl-isp.1.oca.nflxvideo.net
ipv4-c001-waw002-orangepl-isp.1.oca.nflxvideo.net

Z aplikacji na OLEDzie C7 szybkość wzrosła w teście z 9 Mbit do 50Mbit :) 

Idealnie niestety jeszcze nie jest, bo chyba Orange wciąż jest w trakcie migracji. Jak zapuściłem jeszcze raz Stranger Things 2, to szybkość wyniosła jedynie... 0,48Mbit i nic nie wzrosła przez 5 minut - czyli tragedia. Ale sprawdziłem też inny film 4k i po chwili zaskoczyło mi na 15,26 Mbit, czego wcześniej nigdy nie miałem, bo filmy 4k leciały na max 9-11 Mbit.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, też mam VDSL do 80Mbps ale NIGDY nie osiągnąłem przepustowości większej niż 40.

A teraz niby mam mieć 50? Ciekawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam teraz tyle co na obrazku poniżej, czyli max na łączu 80Mbit. Tak czy inaczej, Netflix i tak nie daje większego bitrate niż te 15Mbit w 4k z tego co wiem.

fast_com.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam No Limit LTE od PLUS-a. Na "odludziu".  Ale tylko 1000 m od BTS-a ze światłowodem oczywiście.

Od 2 lat system nie schodzi mi poniżej 40 Mbps. Netflix zawsze śmiga 4K z HDR.  Flaga HDR się ujawnia. Widać poprawę jakości HDR w najnowszych ich produkcjach.

Dziś wieczorem NETFLIX zupełnie inaczej wyszukuje treści HDR.

Wniosek taki, że Stranger Things, sezon 2 świeci HDR najlepiej ... To znacząca poprawa jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam teraz tyle co na obrazku poniżej, czyli max na łączu 80Mbit. Tak czy inaczej, Netflix i tak nie daje większego bitrate niż te 15Mbit w 4k z tego co wiem.
fast_com.thumb.png.a503fc17cea372f40332490939496984.png
Zgadza się.
W UK 4k też mam 15.3Mbit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 6.11.2017 o 20:58, 2015 napisał:

Mam No Limit LTE od PLUS-a. Na "odludziu".  Ale tylko 1000 m od BTS-a ze światłowodem oczywiście.

Od 2 lat system nie schodzi mi poniżej 40 Mbps. Netflix zawsze śmiga 4K z HDR.  Flaga HDR się ujawnia. Widać poprawę jakości HDR w najnowszych ich produkcjach.

Dziś wieczorem NETFLIX zupełnie inaczej wyszukuje treści HDR.

Wniosek taki, że Stranger Things, sezon 2 świeci HDR najlepiej ... To znacząca poprawa jakości.

Takie pytanie ,piszesz o HDR z Netflixa,czy na oglądanym materiale powinien się faktycznie pojawić jakiś znaczek HDR na TV ? Nic takiego u mnie nie pokazuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, hk23 napisał:

Takie pytanie ,piszesz o HDR z Netflixa,czy na oglądanym materiale powinien się faktycznie pojawić jakiś znaczek HDR na TV ? Nic takiego u mnie nie pokazuje .

Musisz mieć pakiet premium (na 4 ekrany) i ustawioną jakość obrazu na wysoką aby oglądać HDRa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To to ja wiem,mam ten za 52 zł i jakość ustawiłem sobie na wysoką .Chodziło mi tylko o to czy jest pokazany jakiś znaczek info podczas np.filmu że obecny materiał idzie w HDR .Oczywiście oglądam taki gdzie w opisie jest napisane że dany film jest w HDR,ale nic nie pokazuje  ( czytam o jakiejś " fladze " ) która pokazuje się w trakcie oglądania ?U mnie tego nie ma ? TV Samsung 65'' MU7042   4K /HDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trakcie nic nie ma.
Tv powinien się przełączyć w tryb HDR. Mój informuje o tym na początku oglądania. No i znaczek HDR w bibliotece filmów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się znaczek jest w bibliotece filmów,zresztą przy każdym jest informacja filmie jaki standart .Bardziej mnie interesuje to jak napisałeś - "informuje na początku oglądania " -czyli jaka jest informacja i w jakim momencie ? Z tego co wiem HDR działa z automatu i nie da się go włączyć lub wyłączyć w ustawieniach,chyba że się mylę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacja od telewizora że przechodzi w tryb HDR. Robi to automatycznie, tak jak mówisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...