Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tym modelu ustawić tryb Filmmaker na stałe? Ustawiłem opcje tego trybu na wszystkie źródła a jak chce oglądać filmy z Apple TV to mi przestawia na tryb kino i znika tryb filmmaker. YT i Amazon działa w trybie filmmaker, innych nie sprawdzałem.Jak w tym modelu ustawić tryb Filmmaker na stałe? Ustawiłem opcje tego trybu na wszystkie źródła a jak chce oglądać filmy z Apple TV to mi przestawia na tryb kino i znika tryb filmmaker. YT i Amazon działa w trybie filmmaker, innych nie sprawdzałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tą opcję masz załączoną?
 
Automatyczne zmienianie FILMMAKER MODE
Ustawienia wszystkich ustawień / Obraz / Dodatkowe ustawienia  /Automatyczne zmienianie FILMMAKER MODE
Jeżeli wybrano ustawienie Wł., dla opcji Tryb obrazu zostanie automatycznie skonfigurowane ustawienie FILMMAKER MODE w momencie odbioru sygnału, który można obsługiwać w trybie FILMMAKER MODE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, medzik1992 napisał:

Witam. Poszukuję dobrego kabla 2 metry HDMI 2.1 120hz do podłączenia pod dekoder 4K od Canal +

Możecie polecić jakiś sprawdzony i dobry kabel ? Czy ten będzie dobry ?

https://www.x-kom.pl/p/617767-kabel-hdmi-unitek-kabel-hdmi-21-hdmi-2m-8k-60hz-4k-120hz.html

Mam kabel Unitek ale HDMI 2.0. Nigdy nie miałem z nim problemów, więc można powiedzieć że sprawdzona marka. Zresztą jak coś będzie nie tak to w x-komie bez problemu go zwrócisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, medzik1992 napisał:

Witam. Poszukuję dobrego kabla 2 metry HDMI 2.1 120hz do podłączenia pod dekoder 4K od Canal +

Możecie polecić jakiś sprawdzony i dobry kabel ? Czy ten będzie dobry ?

https://www.x-kom.pl/p/617767-kabel-hdmi-unitek-kabel-hdmi-21-hdmi-2m-8k-60hz-4k-120hz.html

Ale chyba dekoder 4K ULTRABOX+ od Canal+ nie obsługuje 120Hz i ma HDMI 2.0a. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
Chciałem się poradzić w sprawie vertical bandingu na moim LG 65CX. TV mam ok 1,5 miesiąca. Ma może ok 100h oglądania. Kilka dni z rzędu były puszczane demówki 4K HDR z youtube po 4h. Raz robione to godzinne odświeżanie pikseli (które wg mnie nic nie zmieniło).
Na planszy 5% szarości są obszary z ciemniejszymi plamami i trochę pionowych widocznych linii. Do tego mam wrażenie jakby na krawędziach tv świecił jaśniej. Przy normalnym oglądaniu czasem to tylko widzę. Wiadomo, wiem, że coś jest, a tv względnie nowy, więc może trochę doszukuję się na siłę. Najgorzej banding widać na bardzo ciemnych scenach, ew na jednolitych tłach przy ruchu kamery lewo/prawo. I czasem w zależności od sceny mam wrażenie, że lewa krawędź jakby nie tyle jaśniej świeciła, tylko delikatnie innym odcieniem. I oczywiście na wszelkich jednolitych tłach np. w aplikacjach tv.

Taka matryca klasyfikuje się do wymiany, czy może przesadzam?
Czy może tv potrzebuje więcej godzin, żeby matryca się "ułożyła"?
I pytanie do osób, które reklamowały podobne niedoskonałości matrycy i LG im uznało - jak wygląda weryfikacja zgłoszenia przez serwis? Pytam ponieważ, mam taki układ mieszkania, że jest wiele okien za tv i tylko plisy o średnim zaciemnieniu. Więc, żeby dokładnie zobaczyć o co chodzi, musi być ciemno. A serwisanci raczej nie pracują po 21 :) Czyli jesli zdecydowałbym się na zgłoszenie do LG, to musiałbym chyba poczekać kilka miesięcy, aż zacznie się ściemniać w okolicach 16-17 :)

Podsumowując mój długi wywód, z tv jestem ogólnie zadowolony. Chodź czasem jestem w stanie dostrzec delikatny banding na oglądanym materiale. I to właśnie wydaje mi się słabe, że tv za niemałą kasę i taka loteria z panelami. Stąd moje rozterki, czy coś z tym robić czy zostawić :)

 

RKC2CGO.jpg

G2jp7iK.jpg

3vGc4zS.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwisant przyjeżdża do Ciebie już z nową matrycą jeżeli na podstawie zdjęć, które im prześlesz serwis uzna, że matryca jest do wymiany. Więc najlepiej zrobić fotki plansz w nocy (bez tego dodatkowego oświetlenia z tyłu) dorzucić jakieś zdjęcie z jakiegoś filmu gdzie widoczne są te nierówności ekranu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy tylko mnie się wydaje, czy wszyscy co zgłaszają takie niedogodności to się tyczy 65" ?

jakby wybór 55 był bardziej pewny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje ci się. Z obserwacji można tak wywnioskować. Chociaż to oczywiście nie są żadne oficjalne i potwierdzone informacje.
Może po prostu właściciele 55 nie piszą w necie :)

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też spotkałem się z informacjami na różnych forach, że 55" matryce trafiają się o wiele równiejsze.

Trochę się boję tej losowości paneli również przy wymianie. Trochę poczytałem i nie brakuje właścicieli, którzy mieli wymieniane matryce kilkukrotnie. Chociaż mimo wszystko, coraz bardziej skłaniam się ku zgłoszeniu reklamacji.

@maniak84 dzięki za odpowiedź. Widziałem w innych wątkach, że miałeś wymienianą matrycę. Możesz napisać co było nie tak w twoim, w jakim okresie od kupna zgłaszałeś reklamacje i jaka przekątna? I czy w wymienionej matrycy już masz wszystko ok, czy ew odchylenia są na tyle małe, że do zaakceptowania?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdej instrukcji obsługi powinno pisać. Sony np. raz na dwa lata w przypadku modelu 8H. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, mati_luk napisał:

Też spotkałem się z informacjami na różnych forach, że 55" matryce trafiają się o wiele równiejsze.

Trochę się boję tej losowości paneli również przy wymianie. Trochę poczytałem i nie brakuje właścicieli, którzy mieli wymieniane matryce kilkukrotnie. Chociaż mimo wszystko, coraz bardziej skłaniam się ku zgłoszeniu reklamacji.

@maniak84 dzięki za odpowiedź. Widziałem w innych wątkach, że miałeś wymienianą matrycę. Możesz napisać co było nie tak w twoim, w jakim okresie od kupna zgłaszałeś reklamacje i jaka przekątna? I czy w wymienionej matrycy już masz wszystko ok, czy ew odchylenia są na tyle małe, że do zaakceptowania?

Przekątna 65 cali w moim przypadku dwa razy wymieniałem z powodu tych nieszczęśliwych pionowych pasów. Pierwszy panel po 3 miesiącach choć odrazu widziałem, że jest źle kolejny po 10 następnych miesiącach. W obu przypadkach widoczny szczególnie pojedyńczy pas raz było to z prawej strony ekranu szeroki na 30 cm, kolejnym razem z lewej ok 10 cm. Owe nierówności były bez problemu widoczne np. przy włączaniu aplikacji Youtube i na innych ciemnoszarch planszach. W drugim panelu było nieco inaszej bo było gorzej po jakimś czasie ale długo też zwlekałem ze zgłoszeniem. Obecny panel jest w porządku nie jest idealnie ale do zaakceptowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

jestem posiadaczem LG cx65 od września i mam następujący problem , po ostatnich aktualizacjach tv co jakiś czas samoczynnie się wyłącza i włącza robił tak wcześnie , lecz to za chwilę. Problem zaczął występować głownie na kanale TVP 4K , jest to nowy kanał udostępniony na Euro 2020 , chciałem sprawdzić  i tu problem wyżej wymieniony , jak wcześniej napisałem  podobne restarty tv miał już przy pierwszych uruchomieniach z pudełka ( głównie przy chęci zmiany ustawień w menu zawieszał się i restartował, teraz również to samo), ale z biegiem czasu kolejne aktualizacje pomogły i działał poprawnie , aż do oglądania na TVP 4k i nie wiem , czy problemem może nie być czasem przegrzewanie się ? , bo zgrywa się to w czasie z  podwyższonymi temperaturami na zewnątrz , może jakiś problem z zasilaniem tv , a może wina TVP  ;) ,jest to irytujące , bo żeby chwilę pooglądać trzeba wyłączyć listwę ,chwilę poczekać , po czym działa i za jakiś czas znów , zaznaczam , ze mam wyłączone timery w ustawieniach , tryb eco itd. , ktoś może spotkał się z takim problemem...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.06.2021 o 09:47, AKI napisał:
Tą opcję masz załączoną?
 
Automatyczne zmienianie FILMMAKER MODE
Ustawienia wszystkich ustawień / Obraz / Dodatkowe ustawienia  /Automatyczne zmienianie FILMMAKER MODE
Jeżeli wybrano ustawienie Wł., dla opcji Tryb obrazu zostanie automatycznie skonfigurowane ustawienie FILMMAKER MODE w momencie odbioru sygnału, który można obsługiwać w trybie FILMMAKER MODE

TV wymusza własne tryby dla materiałów HDR Apple i Netflix. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wiadomo kiedy na CX pojawi się aktualizacja z nowym menu, który jest dostępny w tegorocznych modelach OLED? Jak wypadają materiały w 4K Dolby Vision na Rakuten TV i Apple TV, jest lepsza jakość niż na Netflix, testował ktoś? 

Edytowane przez Wojciech Budny
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pojawi się. Nowy webOS jest dostępny tylko na modelach 2021 :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy webos to na pewno się nie pojawi ale może kolega wcześniej pytał o menu dla graczy... Z fps itp na ekranie. Kto wie może pojawi się w cx. Tak samo jak ma się pojawić 120hz dolby vision. Nie wiadomo kiefnak kiedy bo aktualizacja najnowsza z końcówka . 20 jeszcze tego nie wprowadziła...

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chodzi o rakuten to nie testowałem.
Apple tv ma lepszą jakość dolby vision. Sam bitrate jest 2x większy więc o czym tu mówimy...

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.06.2021 o 08:08, vvalery napisał:

Banding bandingiem, ale ten rózowy zafarb to tragedia.

Dałem sobie jeszcze trochę czasu, żeby zobaczyć czy będzie mi to przeszkadzało, czy może się przyzwyczaję. Ale właśnie nie tyle banding był widoczny i wkurzał, co rozświetlające często ciemne sceny obie krawędzie ekranu.

Zareklamowałem tv z tytułu rękojmi z zaznaczoną opcją wymiany tv i adnotacją, że nie zgadzam się na tv z ekspozycji. Bardzo szybko skontaktował się serwisant LG, chciał przyjechać weryfikować wadę. Zacząłem mówić, że w ciągu dnia mam za jasno w salonie itp. i że nie będę w stanie pokazać wady. No i że mam zdjęcia tych wad. Serwisant poprosił o ich przesłanie mówiąc, że może wystarczą. Zdjęcia wysłałem, ale następnego dnia ponowny kontakt serwisanta, że jednak musi przyjść, zrobić dodatkowe foty, ponieważ żądam wymiany tv i tego wymaga sklep. Bardzo nie chciało mi się ściągać na chwilę tv ze ściany, żeby przenieść do jedynego pokoju z zasłonami, gdzie mógłbym bardzo mocno zaciemnić. Wymyśliłem inny sposób - wszystkie okna w salonie wykleiłem czarnym strechem i uzyskałem warunki oglądania po zmroku, zrobiło się całkowicie ciemno. Serwisant powiedział, że sprytny pomysł i przyznał, że te krawędzie wyglądają słabo. Zrobił dodatkowe fotki. I co ciekawe zmienił mi w menu serwisowym interwały odświeżania pikseli, mówiąc że LG daje je trochę zbyt duże. Krótkie odświeżanie przestawił na co 2h, a długie na co 400h. Powiedział, że mogę jeszcze kilka razy puścić to długie odświeżanie czekając na odpowiedź sklepu. Łącznie z przerwami puszczałem chyba pięć razy, ale na krawędzie nie pomogło.

Wczoraj dostałem maila ze sklepu, że wymienić na ten sam model nie mogą, bo już nie produkowany. Zaproponowali naprawę poprzez wymianę matrycy lub wymianę całego tv na inny model i tu zaproponowali C1. Wybrałem wymianę tv. Czekam teraz na kontakt sklepu co do terminu dostarczenia. I chyba najlepsze wyjście w tej sytuacji :) Oby tylko w nowym matryca była lepsza.

Orientujecie się może jak to jest z takim nowym tv wymienianym w ramach rękojmi? Jak go dostanę, zamierzam dokładnie sprawdzić nie ściągając folii. Jakby coś wyszło, to wtedy ponowna reklamacja z rękojmi, czy przysługuje mi możliwość zwrotu jak przy kupnie nowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.07.2021 o 12:28, mati_luk napisał:

Dałem sobie jeszcze trochę czasu, żeby zobaczyć czy będzie mi to przeszkadzało, czy może się przyzwyczaję. Ale właśnie nie tyle banding był widoczny i wkurzał, co rozświetlające często ciemne sceny obie krawędzie ekranu.

Zareklamowałem tv z tytułu rękojmi z zaznaczoną opcją wymiany tv i adnotacją, że nie zgadzam się na tv z ekspozycji. Bardzo szybko skontaktował się serwisant LG, chciał przyjechać weryfikować wadę. Zacząłem mówić, że w ciągu dnia mam za jasno w salonie itp. i że nie będę w stanie pokazać wady. No i że mam zdjęcia tych wad. Serwisant poprosił o ich przesłanie mówiąc, że może wystarczą. Zdjęcia wysłałem, ale następnego dnia ponowny kontakt serwisanta, że jednak musi przyjść, zrobić dodatkowe foty, ponieważ żądam wymiany tv i tego wymaga sklep. Bardzo nie chciało mi się ściągać na chwilę tv ze ściany, żeby przenieść do jedynego pokoju z zasłonami, gdzie mógłbym bardzo mocno zaciemnić. Wymyśliłem inny sposób - wszystkie okna w salonie wykleiłem czarnym strechem i uzyskałem warunki oglądania po zmroku, zrobiło się całkowicie ciemno. Serwisant powiedział, że sprytny pomysł i przyznał, że te krawędzie wyglądają słabo. Zrobił dodatkowe fotki. I co ciekawe zmienił mi w menu serwisowym interwały odświeżania pikseli, mówiąc że LG daje je trochę zbyt duże. Krótkie odświeżanie przestawił na co 2h, a długie na co 400h. Powiedział, że mogę jeszcze kilka razy puścić to długie odświeżanie czekając na odpowiedź sklepu. Łącznie z przerwami puszczałem chyba pięć razy, ale na krawędzie nie pomogło.

Wczoraj dostałem maila ze sklepu, że wymienić na ten sam model nie mogą, bo już nie produkowany. Zaproponowali naprawę poprzez wymianę matrycy lub wymianę całego tv na inny model i tu zaproponowali C1. Wybrałem wymianę tv. Czekam teraz na kontakt sklepu co do terminu dostarczenia. I chyba najlepsze wyjście w tej sytuacji :) Oby tylko w nowym matryca była lepsza.

Orientujecie się może jak to jest z takim nowym tv wymienianym w ramach rękojmi? Jak go dostanę, zamierzam dokładnie sprawdzić nie ściągając folii. Jakby coś wyszło, to wtedy ponowna reklamacja z rękojmi, czy przysługuje mi możliwość zwrotu jak przy kupnie nowego?

No to fajowo, daj znać jak c1 będzie wyglądał 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniono mi CX na C1. Wieczorem zrobiłem pierwsze testy i muszę powiedzieć, że jak na sztukę prosto z pudełka jest bardzo dobrze :) W porównaniu do CX, to różnica jest spora. Od tv za taką kasę oczekiwałem właśnie takiego obrazu. 

Równomierność podświetlenia bardzo dobra. Plansza 5% szarości o wiele ciemniejsza od poprzednika. I jeśli tam jeszcze nie jest idealnie, to na 10% już jednolita szarość dla mojego oka. Krawędzie ok, nie świecą jaśniej. Niemniej to plansze testowe. Puściłem materiał filmowy, na którym wychodziły wady reklamowanego egzemplarza i różnica kolosalna w C1. W ciemnych scenach wszystko jest równomierne. Nie wiedzę żadnych jaśniejszych plam, ani bandingu. No i lepsze odwzorowanie szczegółów w ciemnych scenach. Nawet scena z 3 odcinka Marco Polo wygląda pięknie. Jestem ciekaw czy coś jeszcze na plus się poprawi jak się wygrzeje i przejdzie kilka/kilkanaście pierwszych cykli krótkiej kompensacji.

Co do samego porównania CX vs C1:
- pilot lepiej leży w dłoni
- samo menu ustawień podoba mi się bardziej, fajnie pogrupowane opcje obrazu, itp
- smart niestety przeładowany, bardziej podobał mi się z WebOS 5. Na spokojnie zobaczę co da się tam powyłączać, albo ograniczyć
- game optimizer na plus
- kwestia optymalizacji samego WebOS 6 - czasem drobne lagi w menu i w smarcie. Może z aktualizacjami softu cos poprawią

I jako ciekawostka, oba tv były składane w PL, CX był z 03.21, a C1 jest z 07.21. I sklep dostarczył wczoraj nowy tv i zabrał stary. Mailowo przed dostawą pytałem jak mam przygotować do zabrania tv, który wisi na ścianie i nie posiadam pudełka. Powiedziano mi, żebym w dniu zabrania zdjął z uchwytu i przygotował wszystkie akcesoria. Ale wczoraj dostawca powiedział, że nie mają żadnego pudełka zastępczego. Wypakowali mi C1, a reklamowany CX spakowali w karton i tak zabrali. Powiedzieli, że jakby nie było takiej okoliczności, że mieli karton po nowym tv, to by go nie zabrali. Że niby trzeba trzymać pudło do reklamacji w sklepie, w co nie chcę mi się trochę wierzyć. Powiedzieli również, że co innego serwis LG, oni już posiadają odpowiednie opakowania zastępcze.

  • Plusik 1
  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko wychwycić różnice. Na co dzień w materiałach SDR korzystam z trybu ISF z ustawioną jasnością OLED na poziomie 60. Przy HDR ustawienia defaultowe. Czytałem różne testy, z których wynika, że C1 względem CX ma minimalnie mniejszą jasność. Ale prawdopodobnie byłbym w stanie to zauważyć jakbym miał oba obok siebie. Na ten moment po jednym wieczorze testowania wydają mi się podobne. Na pewno nie zauważyłem regresu. A tu przynajmniej mam poprawną matrycę i bardzo dobrze wyglądające ciemne sceny. I testy mówią też o lepiej oddawanych detalach w ciemnych scenach przez C1.

Więc na ten moment wydaje mi się, że zmiana na plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dałem sobie jeszcze trochę czasu, żeby zobaczyć czy będzie mi to przeszkadzało, czy może się przyzwyczaję. Ale właśnie nie tyle banding był widoczny i wkurzał, co rozświetlające często ciemne sceny obie krawędzie ekranu.
Zareklamowałem tv z tytułu rękojmi z zaznaczoną opcją wymiany tv i adnotacją, że nie zgadzam się na tv z ekspozycji. Bardzo szybko skontaktował się serwisant LG, chciał przyjechać weryfikować wadę. Zacząłem mówić, że w ciągu dnia mam za jasno w salonie itp. i że nie będę w stanie pokazać wady. No i że mam zdjęcia tych wad. Serwisant poprosił o ich przesłanie mówiąc, że może wystarczą. Zdjęcia wysłałem, ale następnego dnia ponowny kontakt serwisanta, że jednak musi przyjść, zrobić dodatkowe foty, ponieważ żądam wymiany tv i tego wymaga sklep. Bardzo nie chciało mi się ściągać na chwilę tv ze ściany, żeby przenieść do jedynego pokoju z zasłonami, gdzie mógłbym bardzo mocno zaciemnić. Wymyśliłem inny sposób - wszystkie okna w salonie wykleiłem czarnym strechem i uzyskałem warunki oglądania po zmroku, zrobiło się całkowicie ciemno. Serwisant powiedział, że sprytny pomysł i przyznał, że te krawędzie wyglądają słabo. Zrobił dodatkowe fotki. I co ciekawe zmienił mi w menu serwisowym interwały odświeżania pikseli, mówiąc że LG daje je trochę zbyt duże. Krótkie odświeżanie przestawił na co 2h, a długie na co 400h. Powiedział, że mogę jeszcze kilka razy puścić to długie odświeżanie czekając na odpowiedź sklepu. Łącznie z przerwami puszczałem chyba pięć razy, ale na krawędzie nie pomogło.
Wczoraj dostałem maila ze sklepu, że wymienić na ten sam model nie mogą, bo już nie produkowany. Zaproponowali naprawę poprzez wymianę matrycy lub wymianę całego tv na inny model i tu zaproponowali C1. Wybrałem wymianę tv. Czekam teraz na kontakt sklepu co do terminu dostarczenia. I chyba najlepsze wyjście w tej sytuacji  Oby tylko w nowym matryca była lepsza.
Orientujecie się może jak to jest z takim nowym tv wymienianym w ramach rękojmi? Jak go dostanę, zamierzam dokładnie sprawdzić nie ściągając folii. Jakby coś wyszło, to wtedy ponowna reklamacja z rękojmi, czy przysługuje mi możliwość zwrotu jak przy kupnie nowego?

Co to za sklep, z tak dobrym podejściem do klienta?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...