Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Do piłki nożnej 10/10 czasem ustawiam i jest OK. Poza tym raczej 0/10 lub 0/0, inaczej nie da się oglądać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakas nowa aktualizacja dzis sie pojawila u mnie 03.21.18 ktoa wie co wnosi? 

Edytowane przez mufek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A takie głupkowate pytanie mam.
Czym czyścicie ekran waszych oledow?

Do tej pory miem tv LED i czyściłem go płynem który miałem do laptopa - od po prostu płyn do LCD ale teraz nie wiem czy nim pryskać...

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, MirBar napisał:

A takie głupkowate pytanie mam.
Czym czyścicie ekran waszych oledow?

Do tej pory miem tv LED i czyściłem go płynem który miałem do laptopa - od po prostu płyn do LCD ale teraz nie wiem czy nim pryskać...

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
 

Sucha mikrofibra, ewentualnie jak mocno zapluty to można ją delikatnie nawilżyć wodą. Żadnych środków chemicznych.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry. Jestem tutaj nowy i szczerze mówiąc jeszcze nie przekopałem się przez wszystkie strony tego wątku, może temat już był poruszany. Ale do rzeczy - posiadam TV jak w temacie i obserwuje jedną denerwującą mnie rzecz. Mianowicie podczas oglądania filmu, przy szybkich przejściach tonalnych, widoczna jest cała masa artefaktów. Nie wiem czy to kwestia ustawień (mam filmy na opcji 'cinema') czy ten typ tak ma, czy to wada ? Ciężko opisać więc niżej udostępniłem fragment nagrany aparatem i zapętlony - chodzi o te artefakty na białym obrazie w tym wypadku. Dodałem tę tą samą sekwencję zrzuconą klatka po klatce. Jakieś pomysły ? Dzięki !

 

https://drive.google.com/drive/folders/1IKfZFNGXqUlBQKRara-W1ekmc84qcNBn?usp=sharing 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Adam Banaś napisał:

Dzień dobry. Jestem tutaj nowy i szczerze mówiąc jeszcze nie przekopałem się przez wszystkie strony tego wątku, może temat już był poruszany. Ale do rzeczy - posiadam TV jak w temacie i obserwuje jedną denerwującą mnie rzecz. Mianowicie podczas oglądania filmu, przy szybkich przejściach tonalnych, widoczna jest cała masa artefaktów. Nie wiem czy to kwestia ustawień (mam filmy na opcji 'cinema') czy ten typ tak ma, czy to wada ? Ciężko opisać więc niżej udostępniłem fragment nagrany aparatem i zapętlony - chodzi o te artefakty na białym obrazie w tym wypadku. Dodałem tę tą samą sekwencję zrzuconą klatka po klatce. Jakieś pomysły ? Dzięki !

 

https://drive.google.com/drive/folders/1IKfZFNGXqUlBQKRara-W1ekmc84qcNBn?usp=sharing

Wygląda jak standardowe działanie upłynniacza, który sobie nie daje rady w takich scenach. Wyłącz wszystkie opcje związane z True Motion i będziesz miał spokój. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę w domu to sprawdzę, chociaż nie wiem czy w tym trybie opcja truemotion jest wgl dostępna do wyboru. Ale upewnię się. Dzięki! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.01.2021 o 15:55, decklen napisał:

To jest nowy soft a nie sama poprawka. Dodać należy , że po każdej aktualizacji softu TV zmieniają się parametry ekranu i należy od nowa ustawiać każde źródło sygnału.

Wielu z Was ma pewnie jeszcze soft 03.11.30 nowszy 03.21.09 już jest w rolloucie do telewizorów a mój dostał dzisiaj kolejny soft 03.21.16

Ja mam 03.21.18

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.03.2021 o 10:39, WinterX napisał:

Ja woda z mikrofibra.

Z biegiem czasu osadza się na ekranach tłuszcz/para wodna co jest następstwem wilgotności powietrza w domu, oddychania, oparów podczas gotowania. Jak sobie z tym radzisz?

Edytowane przez FUNBOY ;)
  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób które używają od początku cx czyli prawie rok głównie do gier ps5/xbox. Coś się wypaliło przez ten czas? Boje się oledow ze się wypali oglądam tez netlifixa, playera tu są loga player i znaczki wieku Np 16 widoczne przez cały czas, dzień dobry TVN na dole tez paski są z zegarem info. Obawy są zasadne ale jak to wyglada w praktyce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie nanocell albo qled - inaczej osiwiejesz z takim podejściem...

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zadałem pytania jaki tv kupić, tylko pytanie było do osób które maja już go prawie rok i chciałby się podzielić opinia po dłuższym czasie, a nie po chwili użytkowania. Wystarczy tylko czytać ze zrozumieniem

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka ci odpisze że jest ok a kilka że są powidoki i co ci to da? Ja b7 mam od ponad 3 lat i jest ok. Cx pół roku i też jest ok. Ale znajdziesz osoby co napiszą ze ok nie jest.
Najpierw się zastanów po co ci tv i jakie są szanse na wypalenie. Przekonał się o tym ostatnio pan o którym było głośno w mediach... Wypalenia grożą każdemu oledowi ale nie każdemu użytkownikowi. A jak się boisz i co dziennie będziesz o tym myślał to się mija z celem taki zakup...

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie do osób które używają od początku cx czyli prawie rok głównie do gier ps5/xbox. Coś się wypaliło przez ten czas? Boje się oledow ze się wypali oglądam tez netlifixa, playera tu są loga player i znaczki wieku Np 16 widoczne przez cały czas, dzień dobry TVN na dole tez paski są z zegarem info. Obawy są zasadne ale jak to wyglada w praktyce?
Widziałem OLEDa z wypalonym znaczkiem wieku, ale to serii 6.Jeśli oglądasz playera, to chyba oled ci jednak chyba nie jest do szczęścia potrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 3/26/2021 at 12:06 PM, madhunt3r said:

Pytanie do osób które używają od początku cx czyli prawie rok głównie do gier ps5/xbox. Coś się wypaliło przez ten czas? Boje się oledow ze się wypali emoji3.png oglądam tez netlifixa, playera tu są loga player i znaczki wieku Np 16 widoczne przez cały czas, dzień dobry TVN na dole tez paski są z zegarem info. Obawy są zasadne ale jak to wyglada w praktyce?

B7 od 2017 - zero wypaleń

CX od 2020 - zero wypaleń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej
od kilku dni - w zasadzie od daty ostatniego update oprogramowania - zauważyłem że jakość streamingu na wbudowanych aplikacjach takich jak Netflix, Apple TV a nawet Youtube znacznie się pogorszyła, obraz nie wygląda jakby był w 4k, widoczny jest tzw. grading obrazu - najbardziej widać to na Apple który miał dotąd najlepszą jakość.

Ponieważ do tej pory tv podłączony był za pomocą wifi, dla pewności podłączyłem kabel ethernet i zrobiłem za pomocą Netflixa test prędkości łącza - prędkość oscyluje w granicach 70-80 mb/s. Podłączenie kabla nie poprawiło obrazu - dalej widoczna jest niższa rozdzielczość

Nie wiem czy robienie zdjęć ma jakiś sens bo i tak nie pokażą problemu ze względu na ograniczenia aparatu. Obraz wygląda innymi słowy jak na zwykłej kablówce a nie jak 4k dolby vision dla filmów które dolby vision obsługują.

Problem jest widoczny od ostatniego update ale nie wiem czy ma to jakikolwiek związek

Próbowałem też restartu rutera w tym tzw twardego resetu, odłączałem i podłączałem tv od prądu.

Problemu nie ma w grach na ps5 - tutaj obraz wciąż jest "żyleta".

Co mogę zrobić? Nie próbowałem jeszcze restartu fabrycznego ze względu na to że długo kalibrowałem obraz i nie chciałbym robić tego jeszcze raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej
od kilku dni - w zasadzie od daty ostatniego update oprogramowania - zauważyłem że jakość streamingu na wbudowanych aplikacjach takich jak Netflix, Apple TV a nawet Youtube znacznie się pogorszyła, obraz nie wygląda jakby był w 4k, widoczny jest tzw. grading obrazu - najbardziej widać to na Apple który miał dotąd najlepszą jakość.
Ponieważ do tej pory tv podłączony był za pomocą wifi, dla pewności podłączyłem kabel ethernet i zrobiłem za pomocą Netflixa test prędkości łącza - prędkość oscyluje w granicach 70-80 mb/s. Podłączenie kabla nie poprawiło obrazu - dalej widoczna jest niższa rozdzielczość
Nie wiem czy robienie zdjęć ma jakiś sens bo i tak nie pokażą problemu ze względu na ograniczenia aparatu. Obraz wygląda innymi słowy jak na zwykłej kablówce a nie jak 4k dolby vision dla filmów które dolby vision obsługują.
Problem jest widoczny od ostatniego update ale nie wiem czy ma to jakikolwiek związek
Próbowałem też restartu rutera w tym tzw twardego resetu, odłączałem i podłączałem tv od prądu.
Problemu nie ma w grach na ps5 - tutaj obraz wciąż jest "żyleta".
Co mogę zrobić? Nie próbowałem jeszcze restartu fabrycznego ze względu na to że długo kalibrowałem obraz i nie chciałbym robić tego jeszcze raz
Co powinieneś zrobić trudno powiedzieć ale reset do fabryki wydaje się najlepszym rozwiązaniem na ten moment.

Ja również mam najnowszy soft i jie zauważyłem jakiegoś spadku jakości. Dzisiaj oglądałem z netflixa 3 sezon formuły 1 który jest w dolby vision i jakośc perfekcyjna - nic nie mogę zarzucić... Inne materiały tak samo - np bajki dziecięce.

Co do prędkości - nie dziw się - ten telewizor (żal wspominać i śmiać się chce) ma kartę sieciową 100mb więc więcej jak 100 w teście prędkości nie uzyskasz. Jedynie WiFi 5ghz da ci większą prędkość chociaż u mnie mało kiedy przekracza 300mb/s a łączę mam 600.
Jednak to też nie jest powodem bo te 80 u ciebie spokojnie na materiały UHD wystarczy...

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Maciej Jacewicz napisał:

Ponieważ do tej pory tv podłączony był za pomocą wifi, dla pewności podłączyłem kabel ethernet i zrobiłem za pomocą Netflixa test prędkości łącza - prędkość oscyluje w granicach 70-80 mb/s. Podłączenie kabla nie poprawiło obrazu - dalej widoczna jest niższa rozdzielczość.

Może zamiast syntetycznego testu który „mierzy wiatr” wyświetl sobie na ekranie info o parametrach wyświetlanego obrazu i wtedy będziesz wiedział co się dzieje.
Na pewno takie info można wyświetlić w czasie odtwarzania filmów z Netflixa.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, Jasiek_31 napisał:

Może zamiast syntetycznego testu który „mierzy wiatr” wyświetl sobie na ekranie info o parametrach wyświetlanego obrazu i wtedy będziesz wiedział co się dzieje.
Na pewno takie info można wyświetlić w czasie odtwarzania filmów z Netflixa.

 

Słuszna uwaga i sprawdziłem - faktycznie coś jest nie tak raczej z łączem niż z tv - po kablu daje 15mb/s i stąd obraz nie jest w 4 k - tak wygląda dokument o formule 1 na netflix, rozdzielczość jest obniżona. Nie mam jednak 100% pewności że to wina dostawcy czy  może tv tnie przesył - na innych urządzeniach domowych prędkość pobierania jest kilkukrotnie większa...

Zrestartowałem w międzyczasie tv do ustawień fabrycznych i nie pomogło

166711280_656742475091356_2567961723846578972_n.jpg

Edytowane przez Maciej Jacewicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słuszna uwaga i sprawdziłem - faktycznie coś jest nie tak raczej z łączem niż z tv - po kablu daje 15mb/s i stąd obraz nie jest w 4 k - tak wygląda dokument o formule 1 na netflix, rozdzielczość jest obniżona. Pytanie tylko czy wina dostawcy czy LG tnie przesył - na innych urządzeniach domowych prędkość pobierania jest kilkukrotnie większa...
166711280_656742475091356_2567961723846578972_n.jpg.326517f670be77b46ba99db937806279.jpg
A skąd te informacje. Jakim to programem sprawdziłeś? Czy w TV jest opcja wyświetlenia?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, MirBar napisał:

A skąd te informacje. Jakim to programem sprawdziłeś? Czy w TV jest opcja wyświetlenia?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
 

tak, na pilocie jest przycisk z 3 kropkami (pod numerem 9) i tam możesz wyświetlić informacje o obrazie. Na YT podaje dużo informacji w apkach mniej ale rozdzielczość aktualna zawsze jest.  No za wyjątkiem apple tv - tutaj żadne informacje mimo ich wywołania się nie pojawiają 

Edytowane przez Maciej Jacewicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Maciej Jacewicz napisał:

Słuszna uwaga i sprawdziłem - faktycznie coś jest nie tak raczej z łączem niż z tv - po kablu daje 15mb/s i stąd obraz nie jest w 4 k - tak wygląda dokument o formule 1 na netflix, rozdzielczość jest obniżona. Nie mam jednak 100% pewności że to wina dostawcy czy  może tv tnie przesył - na innych urządzeniach domowych prędkość pobierania jest kilkukrotnie większa...

Zrestartowałem w międzyczasie tv do ustawień fabrycznych i nie pomogło

166711280_656742475091356_2567961723846578972_n.jpg

Jeżeli to jest to co pokazuje Ci Twój TV to wszystko jest jak najbardziej OK.
2160 znaczy że obraz jest 4K, bitrate który pokazuje to też jest bitrate maksymalne które możesz uzyskać na Netflix.
Ja bym na Twoim miejscu pooglądał dłużej z tą informacją wyświetloną i zobaczył czy przypadkiem coś się nie dzieje w czasie oglądania i jakość nie spada, Netflix (i nie tylko Netflix) ma tak że dostosowuje bitrate do tego co może w danej chwili łącze i nawet jak wymusisz majsymalną jakość w ustawieniach to potrafi obniżyć jakość żeby zapewnić płynne wyświetlanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...