Skocz do zawartości
Gmeru

Testujemy nowy LG OLED C9. Pierwsze wrażenia!

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie: ale dyskusję o expresach to proszę na priv bo trochę nie na temat OLED prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gmeru, ale podobno wbudowany ekspres to nowy "fjuczer" w  serii C1 od LG na 2021r. Już dostał nagrodę kapituły CES, za kulisami mówią, że to za to. ;) Taka stagnacja w oledach, że musieli coś wykombinować.... ;)

Edytowane przez Groszek
  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a tak przy okazji ktoś poleci expres automat z automatycznym spieniaczem mleka który wytrzyma 10 lat robiąc 5-10 kawek dziennie?

Takie cuda, tylko w reklamie .

 

A tak serio, to automaty quick mill, są solidne.

Ale ja polecam, przestawić się na manual plus młynek. To jest sprzęt, na lata.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swój zestaw używam 10 lat, bez większych awarii (raz uszczelka, raz włącznik) w ekspresie a w młynku, nic.

Młynek, to dożywotnio a ekspres, następne 10 lat, to lekko, a może i dożywotnio.

(Chyba, że zmienię, ot tak, z nudów )

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny ten C9 jak czytam to nawet kawę potrafi zrobić 😉🤣

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matryca w C9 została dzisiaj wymieniona, wizyta w domu. Wszystko ok, data produkcji sierpień 2020. 

2 lata gwarancji. Szczegóły na poprzedniej stronie przed info o ekspresach.

Edytowane przez Esko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matryca w C9 została dzisiaj wymieniona, wizyta w domu. Wszystko ok, data produkcji sierpień 2020. 

Wszystko ok, 2 lata gwarancji. Szczegóły na poprzedniej stronie przed info o ekspresach.

 

EDIT: czyżby matryca uszkodzona? na każdym źródle to samo 😕

linie nowa matryca.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Esko napisał:

czyżby matryca uszkodzona? na każdym źródle to samo 😕

Szukając pozytywów, to chyba dobrze, że jeszcze w tym roku to się zdarzyło - ogólnie dość pechowy był ;)

Reklamuj oczywiście, a może wykorzystaj rękojmię. Sporo na ten temat jest informacji na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic, na razie leci ta kompensacja matrycy co trwa 1H. Zobaczymy

Wydawało mi się że jest to ta kompensacja co robi się co 2000h automatycznie, mam racje?

 

Bo serwisant (spoko gość) ale mówił że ta kompensacja która jest w opcjach to rzeczywiście trwa godzinę ale ona jest taka sama jak ta która uruchamia sie automatycznie tam po kilkunastu? godzinach jak się wyłączy TV. Kojarzycie te 7 minut po których słychac jak TV sie wyłącza

I zalecił zrobić kilka takich kompensacji (jeśli nie pomoże) a kiedyś czytałem że one moga trochę zmniejszac jasność itd. 

 

Wiec proste pytanie. Kompensacja z opcji to ta co robi się co 2000h czy ta która robi się powiedzmy codziennie po wyłączeniu TV? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozmawiałem z serwisantem który naprawia oledy i powiedział mi że matryce które są wymieniane na gwarancji to refuby od innych osób które reklamowały je z jakiegoś powodu i powiedział ze 95 procent osób które otrzymają takiego refuba z małą wadą nawet tego nie zauważa. LG nie daje do wymiany nowych paneli. 

  • Plusik 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tak się jemu tylko może wydawać. Na bank zarząd LG dzieli się takimi informacji z szeregowym serwisantem. Dzwoni CEO czy jakiś inny ważny gość z LG /Korei i mówi :. Siema Krzysiek, wiesz ogólnie to my dajemy na wymiany matryce z refundów i każda ma jakąś wadę, idź taką jedną wymień na Mickiewicza 12b.
To co piszesz to jakaś bzdura plota na bank.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 3
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś rozmawiałem z serwisantem który naprawia oledy i powiedział mi że matryce które są wymieniane na gwarancji to refuby od innych osób które reklamowały je z jakiegoś powodu i powiedział ze 95 procent osób które otrzymają takiego refuba z małą wadą nawet tego nie zauważa. LG nie daje do wymiany nowych paneli. 

Dziś rozmawiałeś? 01.01.2021, czyli życzenia noworoczne Ci pewno tez złożył ;) Aleś Ty wiarygodny na forum. Gdybym był adminem to od razu dałbym Ci bana dożywotniego, za rozpowiadanie głupot.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Plusik 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po wymianie matrycy i z telewizora dochodzą dziwne dźwięki. Po wsłuchaniu się stwierdzam że jest to ten sam dźwięk co po wyłączeniu tv i te 5-7 minut jak się matryca czyści. Przed wymianą tv chodził normalnie po wyłączeniu matryca czyściła się 5-7 minut i tv się wyłączał. Gdzie może być problem?

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Wysot2 napisał:

Przepraszam że piszę post po poście ale nie wiem jak edytować ostatni post lub go usunąć a bawiłem się jeszcze dzisiaj tv i znalazłem przyczynę tego dźwięku. Dźwięk zanika pod wypięciu anteny. Teraz pytanie dlaczego tak hałasuje gdy jest wpięta?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie serwisanci przy wymianie pewnie coś uszkodzili na płycie głownej, ponownie reklamuj i niech naprawią/wymienią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.12.2020 o 13:51, Jasiek_31 napisał:

Ja używam Siemiensa i jestem zadowolony, EQ9, jeżeli możesz sobie pozwolić na wydanie kilku tysi.

Również polecam. U mnie w robocie EQ6, czyli niższy model, już chyba ze 3 lata i ponad 10 tys kaw na liczniku. Bez żadnych i najmniejszych problemów działa, ma wężyk do mleka. Kosztował coś niecałe 4 tys.

W dniu 1.01.2021 o 00:58, Alwyn napisał:

Dziś rozmawiałem z serwisantem który naprawia oledy i powiedział mi że matryce które są wymieniane na gwarancji to refuby od innych osób które reklamowały je z jakiegoś powodu i powiedział ze 95 procent osób które otrzymają takiego refuba z małą wadą nawet tego nie zauważa. LG nie daje do wymiany nowych paneli. 

Co za bzdury. Na takie teorie spiskowe nigdy nie ma dowodów i żaden szeregowy serwisant, który przecież nie pracuje w LG, tylko w serwisie zewnętrznym na bank nie zna polityki firmy w tym zakresie. On zamawia części i je dostaje z LG, a nie chodzi po domach i z jednego OLEDa wyjmuje wadliwą matrycę, po to żeby ją dwie ulice dalej zamontować u bardziej nieświadomego użytkownika... Albo sam jesteś fantastą, albo ten serwisant nim jest.

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram [mention=157608]efel[/mention]

Użytkownik [mention=168978]Alwyn[/mention] powinien zostać zbanowanych na tym forum, a min w tym wątku za rozpowiadanie głupot.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.12.2020 o 14:49, Esko napisał:

Matryca w C9 została dzisiaj wymieniona, wizyta w domu. Wszystko ok, data produkcji sierpień 2020. 

Wszystko ok, 2 lata gwarancji. Szczegóły na poprzedniej stronie przed info o ekspresach.

 

EDIT: czyżby matryca uszkodzona? na każdym źródle to samo 😕

linie nowa matryca.jpg

Ta nowa matryca dzisiaj została wymieniona. Data produkcji 08.2020

Teraz jest OK, ciekawe jak długo no ale 2 lata gwarancji, dobry serwis więc można spokojnie używać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawda boli tak bardzo? Pozdrawiam.
Żyjemy w świecie zatruwanym przez fake news, który jest przyczyną chaosu. Ty, jako osoba która podaje "kontrowersyjne" informacje bez podania wiarygodnych źródeł wpisujesz się w ten trend. Taka postawa jest ze wszechmiar godna potępienia.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
  • Lubię 3
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam do was dziwne pytanie. Mam C9 od maja 2020. Wczoraj zauważyłem, że telewizor w czasie standby wydaje cały czas jakiś dźwięk. Takie jakby syczenie ale jest to ledwo słyszalne. Czy to zasilacz w środku tv? Dźwięk nie ustaje. 

 

Co więcej jak pozbyć się trzasków obudowy tylniej? Powiesiłem go na wieszaku i niestety jak się nagrzewa to plastiki zaczynają strzelać. Podobnie sytuacja wygląda jak wyłączę tv i gdy tv się chłodzi. Jakiś patent? UJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, VukoStarLord napisał:

Cześć mam do was dziwne pytanie. Mam C9 od maja 2020. Wczoraj zauważyłem, że telewizor w czasie standby wydaje cały czas jakiś dźwięk. Takie jakby syczenie ale jest to ledwo słyszalne. Czy to zasilacz w środku tv? Dźwięk nie ustaje. 

 

Co więcej jak pozbyć się trzasków obudowy tylniej? Powiesiłem go na wieszaku i niestety jak się nagrzewa to plastiki zaczynają strzelać. Podobnie sytuacja wygląda jak wyłączę tv i gdy tv się chłodzi. Jakiś patent? UJ

Trzaski obudowy to norma w oledach LG ... też mnie to strasznie denerwuje

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: czy mogę wyrzucić pudło z telewizora ? Czy może być mi do czegoś potrzebne (gwarancja itp) ?

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zhirandell napisał:

Pytanie: czy mogę wyrzucić pudło z telewizora ? Czy może być mi do czegoś potrzebne (gwarancja itp) ?

Jeśli masz na gwarancji to lepiej zostaw. Zresztą ja zawsze zostawiam bo podczas odsprzedaży mam w co zapakować i wysłać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...