Skocz do zawartości
Gmeru

Testujemy nowy LG OLED C9. Pierwsze wrażenia!

Rekomendowane odpowiedzi

No tylko. Kolejny plus zielonego ludzika 😛

Przez aplikację YouTube dawno już nie oglądałem. 

Ja tak odpalam. I niech uschną komuś palce w google za te reklamy na yt. Rozumiem przed filmem. Ale oglądasz materiał 15-20min i przed reklama/y i w trakcie tylnie tak że uszy bolą co najmniej 3. W tym tempie to za chwilę będziemy mieli reklamy przerywane sporadycznie na filmik który chcemy obejrzeć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20 minut ... może bym jeszcze "zdzierżył"   ;)

... ale ostatnio reklama pomiędzy każdym Utworem na YT !!

Oczywiście mówimy w Temacie C9  czyli  TV z  WebOS  ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, 007marc napisał:

@ronaldo864  @Rybus85

.. a czasami  YouTube Vanced  nie działa tylko pod Androidem ?

 

Tak castując tabletem , bądź tel z androidem omijamy reklamy dzięki Youtube Vanced

Edytowane przez ronaldo864
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pilocie magic działa tylko włączenie/ wyłączenie, robiłem rozparowanie i ponowne parowanie, na tv wyświetla że parowanie pomyślne ale pilot w dalszym ciągu nie działa, sterowanie poprzez pilota zainstalowanego na smartfonie działa ok, macie jakieś pomysły ?

Problem rozwiązany, odłączenie tv od zasilania przywróciło działanie pilota, zobaczymy czy problem nie powróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,jestem po drugiej wymianie matrycy w swoim Oled C9,ponownie widzę mankament na matrycy w postaci białego pasu na ekranie,matryca pracuje od wczoraj,co z tym dalej robić? 

20201201_115612.jpg

Edytowane przez sebciof11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, sebciof11 napisał:

Witam,jestem po drugiej wymianie matrycy w swoim Oled C9,ponownie widzę mankament na matrycy w postaci białego pasu na ekranie,matryca pracuje od wczoraj,co z tym dalej robić? 

20201201_115612.jpg

A jakie nierówności miałeś na poprzedniej matrycy podobnie czy gorzej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, maniak84 napisał:

A jakie nierówności miałeś na poprzedniej matrycy podobnie czy gorzej?

3 białe plamy,jedną będzie widać na zdjęciu.

20201201_121019.jpg

Edytowane przez sebciof11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, sebciof11 napisał:

3 białe plamy,jedną będzie widać na zdjęciu.

20201201_121019.jpg

Podobno z matrycami wymienianymi w ramach gwarancji tak bywa są takie opinie. Dlatego po kupnie nowego Tv zaleca się zwracać sprzęt i brać nowy egzemplarz. Te pasy to verical banding nierównomierne podświetlanie matrycy.

A kiedy kupowałeś swoją C9 ? W zeszyłym czy obecnym roku? 

 

Edytowane przez maniak84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, maniak84 napisał:

Podobno z matrycami wymienianymi w ramach gwarancji tak bywa są takie opinie. Dlatego po kupnie nowego Tv zaleca się zwracać sprzęt i brać nowy egzemplarz. Te pasy to verical banding nierównomierne podświetlanie matrycy.

A kiedy kupowałeś swoją C9 ? W zeszyłym czy obecnym roku? 

 

13 luty 2020,zastanawiam się nad kolejnym zgłoszeniem do LG albo ewentualną kompresją matrycy.

Edytowane przez sebciof11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, sebciof11 napisał:

13 luty 2020,zastanawiam się nad kolejnym zgłoszeniem do LG albo ewentualną kompresją matrycy.

Kompensacja obrazu matrycy raczej nie pomoże a pasy z czasem mogą być bardziej widoczne. Jeżeli dopiero co to zauważyłeś to poczekaj jeszcze jakiś czas i sprawdzaj czy będą jakieś zmiany. 

A tak z ciekawości zapytam matrycę wymieniali Ci na miejscu czy odsyłałeś (pandemia) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, maniak84 napisał:

Kompensacja obrazu matrycy raczej nie pomoże a pasy z czasem mogą być bardziej widoczne. Jeżeli dopiero co to zauważyłeś to poczekaj jeszcze jakiś czas i sprawdzaj czy będą jakieś zmiany. 

A tak z ciekawości zapytam matrycę wymieniali Ci na miejscu czy odsyłałeś (pandemia) ?

Na miejscu także tyle dobrego,sam serwis(Rzeszów),profesjonalnie podchodzą do klienta,ale wydaję mi się że proponowane matryce na wymianę są małym nieporozumieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to już trzecia to masz rację niezadobrze to świadczy o samej jakości matryc tak jakby przeznaczali na wymianę ewidentnie panele z gorszej partii.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, sebciof11 napisał:

ale wydaję mi się że proponowane matryce na wymianę są małym nieporozumieniem.

Niby dlaczego ? Przy mnie otarte pudełko , matryca zafoliowana działa idealnie - na razie 😁

Edytowane przez marcin255

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, marcin255 napisał:

Niby dlaczego ? Przy mnie otarte pudełko , matryca zafoliowana działa idealnie - na razie 😁

Ja nie mogę na ten moment tego stwierdzić,matryca matrycy nie równa :D Zgłoszenie do LG poszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy spotkał się ktoś z miganiem obrazu? Co kilkadziesiąt sekund niezależnie od źródła pojawia się albo cienka pozioma linia albo takie mignięcie na ułamek sekundy.

Udało mi się to uchwycić na filmiku a później na zdjęciu (widać poziome linie po lewej, załączam foto z artefaktem i bez)

https://www.youtube.com/watch?v=azJ6KmEbRaI

 

Co teraz? Telewizor kupiony w listopadzie 2019 w Neonet na FV na firmę.

Zgłaszać do Neonet czy do LG bezpośrednio? Gwarancja? Rękojmia? 

VID_20201220_232003.mp4_snapshot_00.07.555.jpg

VID_20201220_232003.mp4_snapshot_00.07.625.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na firmę to masz gwarancje 12 miesięcy a rękojmia Ci nie przysługuje, chyba że kupiłeś dodatkowe ubezpieczenie 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, qazar napisał:

Jeśli na firmę to masz gwarancje 12 miesięcy a rękojmia Ci nie przysługuje, chyba że kupiłeś dodatkowe ubezpieczenie 

a skąd takie informacje?

LG chyba daje 24 miesięcy gwarancji także na firmę - przynajmniej 3 lata temu jak kupowałem tak było.

rękojmia na firmę chyba też działa - właśnie 3 dni przed końcem 2 lat zepsuł mi się ekspres do kawy i była to druga naprawa z tytułu rękojmi i zwrot kasy

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak przy okazji ktoś poleci expres automat z automatycznym spieniaczem mleka który wytrzyma 10 lat robiąc 5-10 kawek dziennie?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, klaus71 napisał:

a tak przy okazji ktoś poleci expres automat z automatycznym spieniaczem mleka który wytrzyma 10 lat robiąc 5-10 kawek dziennie?

Bierz DeLonghi. Czołówka i ciężko to zajechać. Spieniacz bierz zewnętrzny. Jedno mniej do mycia 😛

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, klaus71 napisał:

a tak przy okazji ktoś poleci expres automat z automatycznym spieniaczem mleka który wytrzyma 10 lat robiąc 5-10 kawek dziennie?

Ja używam Siemiensa i jestem zadowolony, EQ9, jeżeli możesz sobie pozwolić na wydanie kilku tysi.
W wersji Connect jest tylko jeden ból, pomimo tego że możesz go uruchomić zdalnie, nie licz na kawkę czekającą o poranku bo ekspres za każdym razem się płuka (nie da się tego wyłączyć), więc w teorii kawę zrobić można, ale jak ktoś Ci filiżankę podstawi po tym jak się płukanie zakończy.
Poza tą niedogodnością ekspres jest super.
Ja mam wersję 500 z jednym młynkiem, jest jeszcze wyższy model z dwoma młynkami.
Do tego Siemens oddaje teraz na konto do 500 złociszy za zakup.

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, Rybus85 napisał:

Bierz DeLonghi. Czołówka i ciężko to zajechać. Spieniacz bierz zewnętrzny. Jedno mniej do mycia 😛

a jak to się ma do Nivona i Jura ?

Spieniacz zewn? ja chciałbym taki co wężyk od ekspresu wkładam do kartonu - wybieram rodzaj kawy i mam gotowe cokolwiek np. americano, latte, cappucino

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, klaus71 napisał:

a jak to się ma do Nivona i Jura ?

Spieniacz zewn? ja chciałbym taki co wężyk od ekspresu wkładam do kartonu - wybieram rodzaj kawy i mam gotowe cokolwiek np. americano, latte, cappucino

No to jest zewnętrzny :) Ja mam karafkę. I co 2-3 dni trzeba myć. 

Nivona nie wiem,nie miałem do czynienia. O Jura słyszałem dobre opinie. 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...