Gmeru 2 225 Napisano 21 Grudnia 2020 Panowie: ale dyskusję o expresach to proszę na priv bo trochę nie na temat OLED prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek 538 Napisano 21 Grudnia 2020 (edytowane) @Gmeru, ale podobno wbudowany ekspres to nowy "fjuczer" w serii C1 od LG na 2021r. Już dostał nagrodę kapituły CES, za kulisami mówią, że to za to. Taka stagnacja w oledach, że musieli coś wykombinować.... Edytowane 21 Grudnia 2020 przez Groszek 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 21 Grudnia 2020 a tak przy okazji ktoś poleci expres automat z automatycznym spieniaczem mleka który wytrzyma 10 lat robiąc 5-10 kawek dziennie?Takie cuda, tylko w reklamie . A tak serio, to automaty quick mill, są solidne.Ale ja polecam, przestawić się na manual plus młynek. To jest sprzęt, na lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 21 Grudnia 2020 Ja swój zestaw używam 10 lat, bez większych awarii (raz uszczelka, raz włącznik) w ekspresie a w młynku, nic.Młynek, to dożywotnio a ekspres, następne 10 lat, to lekko, a może i dożywotnio.(Chyba, że zmienię, ot tak, z nudów ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ketra12 0 Napisano 22 Grudnia 2020 Fajny ten C9 jak czytam to nawet kawę potrafi zrobić 😉🤣 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 30 Grudnia 2020 (edytowane) Matryca w C9 została dzisiaj wymieniona, wizyta w domu. Wszystko ok, data produkcji sierpień 2020. 2 lata gwarancji. Szczegóły na poprzedniej stronie przed info o ekspresach. Edytowane 30 Grudnia 2020 przez Esko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 31 Grudnia 2020 Matryca w C9 została dzisiaj wymieniona, wizyta w domu. Wszystko ok, data produkcji sierpień 2020. Wszystko ok, 2 lata gwarancji. Szczegóły na poprzedniej stronie przed info o ekspresach. EDIT: czyżby matryca uszkodzona? na każdym źródle to samo 😕 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marciniozo 64 Napisano 31 Grudnia 2020 No to się nie nacieszyłeś... Trzeba reklamować. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 075 Napisano 31 Grudnia 2020 37 minut temu, Esko napisał: czyżby matryca uszkodzona? na każdym źródle to samo 😕 Szukając pozytywów, to chyba dobrze, że jeszcze w tym roku to się zdarzyło - ogólnie dość pechowy był Reklamuj oczywiście, a może wykorzystaj rękojmię. Sporo na ten temat jest informacji na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 31 Grudnia 2020 No nic, na razie leci ta kompensacja matrycy co trwa 1H. Zobaczymy Wydawało mi się że jest to ta kompensacja co robi się co 2000h automatycznie, mam racje? Bo serwisant (spoko gość) ale mówił że ta kompensacja która jest w opcjach to rzeczywiście trwa godzinę ale ona jest taka sama jak ta która uruchamia sie automatycznie tam po kilkunastu? godzinach jak się wyłączy TV. Kojarzycie te 7 minut po których słychac jak TV sie wyłącza I zalecił zrobić kilka takich kompensacji (jeśli nie pomoże) a kiedyś czytałem że one moga trochę zmniejszac jasność itd. Wiec proste pytanie. Kompensacja z opcji to ta co robi się co 2000h czy ta która robi się powiedzmy codziennie po wyłączeniu TV? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alwyn 116 Napisano 31 Grudnia 2020 Dziś rozmawiałem z serwisantem który naprawia oledy i powiedział mi że matryce które są wymieniane na gwarancji to refuby od innych osób które reklamowały je z jakiegoś powodu i powiedział ze 95 procent osób które otrzymają takiego refuba z małą wadą nawet tego nie zauważa. LG nie daje do wymiany nowych paneli. 1 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrueGrand 51 Napisano 1 Stycznia 2021 Ale tak się jemu tylko może wydawać. Na bank zarząd LG dzieli się takimi informacji z szeregowym serwisantem. Dzwoni CEO czy jakiś inny ważny gość z LG /Korei i mówi :. Siema Krzysiek, wiesz ogólnie to my dajemy na wymiany matryce z refundów i każda ma jakąś wadę, idź taką jedną wymień na Mickiewicza 12b.To co piszesz to jakaś bzdura plota na bank. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka 3 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grafii 44 Napisano 3 Stycznia 2021 Dziś rozmawiałem z serwisantem który naprawia oledy i powiedział mi że matryce które są wymieniane na gwarancji to refuby od innych osób które reklamowały je z jakiegoś powodu i powiedział ze 95 procent osób które otrzymają takiego refuba z małą wadą nawet tego nie zauważa. LG nie daje do wymiany nowych paneli. Dziś rozmawiałeś? 01.01.2021, czyli życzenia noworoczne Ci pewno tez złożył Aleś Ty wiarygodny na forum. Gdybym był adminem to od razu dałbym Ci bana dożywotniego, za rozpowiadanie głupot. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wysot2 2 Napisano 5 Stycznia 2021 Panowie jestem po wymianie matrycy i z telewizora dochodzą dziwne dźwięki. Po wsłuchaniu się stwierdzam że jest to ten sam dźwięk co po wyłączeniu tv i te 5-7 minut jak się matryca czyści. Przed wymianą tv chodził normalnie po wyłączeniu matryca czyściła się 5-7 minut i tv się wyłączał. Gdzie może być problem? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wysot2 2 Napisano 5 Stycznia 2021 12 godzin temu, Wysot2 napisał: Przepraszam że piszę post po poście ale nie wiem jak edytować ostatni post lub go usunąć a bawiłem się jeszcze dzisiaj tv i znalazłem przyczynę tego dźwięku. Dźwięk zanika pod wypięciu anteny. Teraz pytanie dlaczego tak hałasuje gdy jest wpięta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alwyn 116 Napisano 5 Stycznia 2021 Panowie serwisanci przy wymianie pewnie coś uszkodzili na płycie głownej, ponownie reklamuj i niech naprawią/wymienią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 7 Stycznia 2021 W dniu 21.12.2020 o 13:51, Jasiek_31 napisał: Ja używam Siemiensa i jestem zadowolony, EQ9, jeżeli możesz sobie pozwolić na wydanie kilku tysi. Również polecam. U mnie w robocie EQ6, czyli niższy model, już chyba ze 3 lata i ponad 10 tys kaw na liczniku. Bez żadnych i najmniejszych problemów działa, ma wężyk do mleka. Kosztował coś niecałe 4 tys. W dniu 1.01.2021 o 00:58, Alwyn napisał: Dziś rozmawiałem z serwisantem który naprawia oledy i powiedział mi że matryce które są wymieniane na gwarancji to refuby od innych osób które reklamowały je z jakiegoś powodu i powiedział ze 95 procent osób które otrzymają takiego refuba z małą wadą nawet tego nie zauważa. LG nie daje do wymiany nowych paneli. Co za bzdury. Na takie teorie spiskowe nigdy nie ma dowodów i żaden szeregowy serwisant, który przecież nie pracuje w LG, tylko w serwisie zewnętrznym na bank nie zna polityki firmy w tym zakresie. On zamawia części i je dostaje z LG, a nie chodzi po domach i z jednego OLEDa wyjmuje wadliwą matrycę, po to żeby ją dwie ulice dalej zamontować u bardziej nieświadomego użytkownika... Albo sam jesteś fantastą, albo ten serwisant nim jest. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grafii 44 Napisano 7 Stycznia 2021 Popieram [mention=157608]efel[/mention]Użytkownik [mention=168978]Alwyn[/mention] powinien zostać zbanowanych na tym forum, a min w tym wątku za rozpowiadanie głupot. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alwyn 116 Napisano 7 Stycznia 2021 Prawda boli tak bardzo? Pozdrawiam. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 7 Stycznia 2021 W dniu 31.12.2020 o 14:49, Esko napisał: Matryca w C9 została dzisiaj wymieniona, wizyta w domu. Wszystko ok, data produkcji sierpień 2020. Wszystko ok, 2 lata gwarancji. Szczegóły na poprzedniej stronie przed info o ekspresach. EDIT: czyżby matryca uszkodzona? na każdym źródle to samo 😕 Ta nowa matryca dzisiaj została wymieniona. Data produkcji 08.2020 Teraz jest OK, ciekawe jak długo no ale 2 lata gwarancji, dobry serwis więc można spokojnie używać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zhirandell 25 Napisano 7 Stycznia 2021 Prawda boli tak bardzo? Pozdrawiam.Żyjemy w świecie zatruwanym przez fake news, który jest przyczyną chaosu. Ty, jako osoba która podaje "kontrowersyjne" informacje bez podania wiarygodnych źródeł wpisujesz się w ten trend. Taka postawa jest ze wszechmiar godna potępienia. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka 1 3 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VukoStarLord 1 Napisano 16 Stycznia 2021 Cześć mam do was dziwne pytanie. Mam C9 od maja 2020. Wczoraj zauważyłem, że telewizor w czasie standby wydaje cały czas jakiś dźwięk. Takie jakby syczenie ale jest to ledwo słyszalne. Czy to zasilacz w środku tv? Dźwięk nie ustaje. Co więcej jak pozbyć się trzasków obudowy tylniej? Powiesiłem go na wieszaku i niestety jak się nagrzewa to plastiki zaczynają strzelać. Podobnie sytuacja wygląda jak wyłączę tv i gdy tv się chłodzi. Jakiś patent? UJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronaldo864 39 Napisano 16 Stycznia 2021 10 godzin temu, VukoStarLord napisał: Cześć mam do was dziwne pytanie. Mam C9 od maja 2020. Wczoraj zauważyłem, że telewizor w czasie standby wydaje cały czas jakiś dźwięk. Takie jakby syczenie ale jest to ledwo słyszalne. Czy to zasilacz w środku tv? Dźwięk nie ustaje. Co więcej jak pozbyć się trzasków obudowy tylniej? Powiesiłem go na wieszaku i niestety jak się nagrzewa to plastiki zaczynają strzelać. Podobnie sytuacja wygląda jak wyłączę tv i gdy tv się chłodzi. Jakiś patent? UJ Trzaski obudowy to norma w oledach LG ... też mnie to strasznie denerwuje 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zhirandell 25 Napisano 2 Lutego 2021 Pytanie: czy mogę wyrzucić pudło z telewizora ? Czy może być mi do czegoś potrzebne (gwarancja itp) ?Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeZaR83 53 Napisano 2 Lutego 2021 2 godziny temu, zhirandell napisał: Pytanie: czy mogę wyrzucić pudło z telewizora ? Czy może być mi do czegoś potrzebne (gwarancja itp) ? Jeśli masz na gwarancji to lepiej zostaw. Zresztą ja zawsze zostawiam bo podczas odsprzedaży mam w co zapakować i wysłać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach