Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

iPhony to jednak zacofane są. Normalny smartfon idzie od początku pod tv podłączyć. Swoją drogą dobrze że jeszcze nasze modele jakoś wspierają. Wczoraj sąsiad sprzedał 5 letni LG bo już mu nawet Netflix nie chodził. Mam nadzieję że nasze OLEDY będą dłużej wspierane.

 

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

 

 

To nie wiem co za tani model kupił, bo na moim z 2014 wszystkie aplikację działają.

Netflix, Amazon, YouTube.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to był dość tani 42calowy bez 3D dokładny model niestety nie znam. Kupił za niego Samsunga QLEDA 65cali za 4200zł. Fajny... za dnia ładnie mocnej świeci niż C8 ale jakościowo obraz na OLED dużo lepszy. Też go namawiałem na oleda, wydawało się że ich ceny pujdą w tym roku ostro w dół ale po analizie rynku uważam że ceny identyczne jak w 2018 kiedy swój egzemplaż brałem. 65cali mają już dla niektórych zaporowe ceny.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, mar101 napisał:

Witam dostaliście panowie informacje o aktualizacji w powiadomieniach telewizora?

U mnie bez aktualizacji póki co. A co, jakieś przecieki dot. upgradu z AirPlayem?

Koledzy, potrzebuję pomocy w podłączeniu Playstation 5 do C8, a dokładnie doborze kabla (ten dołączony do PS jest dla mnie za krótki). Wiem, że C8 przyjmuje z zewnątrz sygnał max. 4K60Hz+HDR, taki też wysyła PS5. Aktualnie mam kabel https://m.sklep.rms.pl/lindy-36473-kabel-hdmi-hdmi-2-0-high-speed-4k-uhd-black-line-3m 18 Gpbs obsługujący wg opisu "rozdzielczość UHD do 4K 4096x2160 @60Hz 4:4:4 8bit". Chcę uzyskać maksymalną jakość osiągalną pomiędzy tymi 2 urządzenia i jeśli dobrze rozumiem, ten kabel mi to opędzi. Czy się nie mylę?

A przy okazji 2 temat powiązany: jeśli mam kabel HDMI nie opisany w żaden sposób na samym kablu, to da się w jakiś praktyczny sposób sprawdzić jego prędkość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, mar101 napisał:

Witam dostaliście panowie informacje o aktualizacji w powiadomieniach telewizora?

Tak, ja dostałem kilka dni temu. Pewnie przygotowania pod update z AirPlay 2 i HomeKit. 

 

34 minuty temu, wojtekpon napisał:

U mnie bez aktualizacji póki co. A co, jakieś przecieki dot. upgradu z AirPlayem?

Koledzy, potrzebuję pomocy w podłączeniu Playstation 5 do C8, a dokładnie doborze kabla (ten dołączony do PS jest dla mnie za krótki). Wiem, że C8 przyjmuje z zewnątrz sygnał max. 4K60Hz+HDR, taki też wysyła PS5. Aktualnie mam kabel https://m.sklep.rms.pl/lindy-36473-kabel-hdmi-hdmi-2-0-high-speed-4k-uhd-black-line-3m 18 Gpbs obsługujący wg opisu "rozdzielczość UHD do 4K 4096x2160 @60Hz 4:4:4 8bit". Chcę uzyskać maksymalną jakość osiągalną pomiędzy tymi 2 urządzenia i jeśli dobrze rozumiem, ten kabel mi to opędzi. Czy się nie mylę?

A przy okazji 2 temat powiązany: jeśli mam kabel HDMI nie opisany w żaden sposób na samym kablu, to da się w jakiś praktyczny sposób sprawdzić jego prędkość?

Też mam ten sam problem, trochę za krótki dali ten kabel, wziąłem 3metrowy kabel HDMI 2.0 z x-komu. 4K/60Hz to max na naszych TV w tym momencie. 

Info od LG Polska:
 

Zrzut ekranu 2020-11-23 o 14.13.32.png

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mar101 napisał:

Witam dostaliście panowie informacje o aktualizacji w powiadomieniach telewizora?

to jest info o aktualizacji ??? zapisów z umowy użytkownika, wersja webos pozostaje taka sama 05.20.02 z 12-08-2020

[05.20.10] 
1. fix video noise in DVB-T2 channel(Czech Republic Only)

jest jeszcze jedna nowsza wer 05.20.10, nie instaluje się (automatycznie) ale skoro jest dla Czech Only to jak dla mnie nie ma problemu...

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do korzystających z Amazon Prime Video: Czy macie nowy interfejs, w którym można przewijać z podglądem scen, czy pozostał ten poprzedni, w którym przewija się naciskając przyciski obok "Play"? Mam niby najnowszą aplikację 1.1.22, ale wygląda jak poprzednia. Podejrzewam, że problemem jest mój firmware w wersji 4.10.20 (ten sprzed zmian gammy). Chciałbym to potwierdzić z Waszą pomocą.

Opis zmian tutaj (w tekście i komentarzach pojawia się nasz C8, który ma nową wersję) :

https://antyweb.pl/prime-video-telewizor-smart-tv-nowy-interfejs/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Nygus napisał:

to jest info o aktualizacji ??? zapisów z umowy użytkownika, wersja webos pozostaje taka sama 05.20.02 z 12-08-2020

[05.20.10] 
1. fix video noise in DVB-T2 channel(Czech Republic Only)

jest jeszcze jedna nowsza wer 05.20.10, nie instaluje się (automatycznie) ale skoro jest dla Czech Only to jak dla mnie nie ma problemu...

Ja dostałem dwa info o zapisach umowy użytkownika i o aktualizacji systemu webos 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, mar101 napisał:

Ja dostałem dwa info o zapisach umowy użytkownika i o aktualizacji systemu webos 

A jaka masz teraz wer?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy po wgraniu nowego softu dane do logowania się do aplikacji (netflix, hbo go ipt.) trzeba wprowadzać od nowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, wery napisał:

Czy po wgraniu nowego softu dane do logowania się do aplikacji (netflix, hbo go ipt.) trzeba wprowadzać od nowa?

Nie trzeba. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Nygus napisał:

A jaka masz teraz wer?

W tej chwili mam 05.20.02 to jest info że będzie niedługo i w dwóch wersjach w angielskiej pisze nevember a polskiej grudzień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mar101 napisał:

W tej chwili mam 05.20.02 to jest info że będzie niedługo i w dwóch wersjach w angielskiej pisze nevember a polskiej grudzień

Czyli jeśli u Ciebie zaktualizował się webos to oznaczało ze dostałeś dopiero teraz aktualizacje z sierpnia.

Jak będzie nowa wer. To będzie... zapowiedzi są chyba od roku, wiec to nic nowego.

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,  mam pytanie jaki uchwyt możecie polecić do lg oled c8 model 65 cali ?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Daruin napisał:

Cześć,  mam pytanie jaki uchwyt możecie polecić do lg oled c8 model 65 cali ?:)

u mnie od paru lat wisi na Vogels W52080 i polecam, aczkolwiek drugi raz kupiłbym jakiś model "łamany na 2", instalowany centralnie.

A tymczasem przedziwne odkrycie z dzisiaj, niestety potwierdzone, że "ten typ tak ma" - po podłączeniu słuchawek Bluetooth z trybów obrazu znika opcja Game, a jeśli aktualnie się w niej było, to obraz przełącza się w Standard.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, wojtekpon napisał:

u mnie od paru lat wisi na Vogels W52080 i polecam, aczkolwiek drugi raz kupiłbym jakiś model "łamany na 2", instalowany centralnie.

A tymczasem przedziwne odkrycie z dzisiaj, niestety potwierdzone, że "ten typ tak ma" - po podłączeniu słuchawek Bluetooth z trybów obrazu znika opcja Game, a jeśli aktualnie się w niej było, to obraz przełącza się w Standard.

To wszystko przez lag w przesyłaniu dźwięku po BT. Dlatego tez słuchawki PlayStation nie korzystają z BT, a z innego rodzaju technologii radiowej 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Nygus napisał:

Czyli jeśli u Ciebie zaktualizował się webos to oznaczało ze dostałeś dopiero teraz aktualizacje z sierpnia.

Jak będzie nowa wer. To będzie... zapowiedzi są chyba od roku, wiec to nic nowego.

Czytaj ze zrozumieniem dostałem informację o aktualizacji  która ma być w grudniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, mar101 napisał:

Czytaj ze zrozumieniem dostałem informację o aktualizacji  która ma być w grudniu

To pisz z sensem...

A może jesteś jedyny wyjątkowy i tylko Ty dostałeś na tv info o aktualizacji, która się pojawi w grudniu.

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, wojtekpon napisał:

u mnie od paru lat wisi na Vogels W52080 i polecam, aczkolwiek drugi raz kupiłbym jakiś model "łamany na 2", instalowany centralnie.

A tymczasem przedziwne odkrycie z dzisiaj, niestety potwierdzone, że "ten typ tak ma" - po podłączeniu słuchawek Bluetooth z trybów obrazu znika opcja Game, a jeśli aktualnie się w niej było, to obraz przełącza się w Standard.

Model łamany jakiś konkretny masz na myśli ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś pokroju https://www.tophifi.pl/telewizory-i-projektory/uchwyty-tv/vogels-thin-546.html 

ten, co mam obecnie jest generalnie wystarczający, ale czasami potrzebuję odchylić bardziej tv od ściany i przy 65" to ten zakres ruchu jest nie aż tak duży. Plus taki mocowany centralnie jest łatwiej wyśrodkować, aczkolwiek to tylko jednorazowy problem przy montażu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.11.2020 o 20:38, Nygus napisał:

To pisz z sensem...

A może jesteś jedyny wyjątkowy i tylko Ty dostałeś na tv info o aktualizacji, która się pojawi w grudniu.

Nie inny zobacz sobie

IMG_20201126_120449.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, mar101 napisał:

Nie inny zobacz sobie

IMG_20201126_120449.jpg

ok, to jest info o zmianie umowy użytkownika związane ze zamianami w prawie telekomunikacyjnym to muszą dostać wszyscy, nie ma to nic wspólnego z zapowiedzią jakiejkolwiek aktualizacji związanej z AirPlay 2 i HomeKit, bardzo na nią czekam, ale to nie jest zapowiedz. Nie jest to żadne informacja o zmianie softu. Standardowy komunikat, który mówi o tym jakie obszary się mogą zmianić i sa objęte umową.

"W związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego, która wejdzie w życie w dniu 21 grudnia 2020 r., wprowadziliśmy niezbędne zmiany we wzorcach umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych."

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Nygus napisał:

ok, to jest info o zmianie umowy użytkownika związane ze zamianami w prawie telekomunikacyjnym to muszą dostać wszyscy, nie ma to nic wspólnego z zapowiedzią jakiejkolwiek aktualizacji, bardzo na nią czekam, ale to nie jest zapowiedz.

"W związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego, która wejdzie w życie w dniu 21 grudnia 2020 r., wprowadziliśmy niezbędne zmiany we wzorcach umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych."

Przeczytaj uważnie o zmianach które mówisz jest drugie info

16063896138904021406405935755982.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, mar101 napisał:

Przeczytaj uważnie o zmianach które mówisz jest drugie info

16063896138904021406405935755982.jpg

??? standardowy komunikat, który mówi o tym, że zmieniają się polityka prywatności (akapit 1) i treść umowy użytkownika i ze one dotyczą też (co jest oczywiste) wszystkich przyszłych aktualizacji oprogramowania (jeśli się takowe pojawią), najbardziej ogólna informacja o zmianach, które mogą się pojawić w związku z ulepszeniem fukcji, usługi LG chaneels service, live plus service i poprawkami błędów...

nie było żadnej aktualizacji oprogramowania...

i nie jest to zapowiedz żadnej konkretnej aktualizacji

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...