Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem i tak jak piszesz z zewnętrznego odtwarzacza idzie Dolby Atmos ale jak wepnę
pendriva do TV to już tej ścieżki nie widzi. Telewizor musi ten dźwięk dekodować  bo mój odtwarzacz
nie wspiera dekodowania i jest ustawiony na bitstream. Dziwne to jest, że z zewnątrz odtwarza DA a zUSB nie.
Wcale nie dziwne, odtwarza, to co dostanie z odtwarzacza, zdekodowane, a jak mu dasz plik, to sam tego dźwięku nie zdekoduje, ot co.
Sam sobie może zdekodować atmosa na DD+, DD+, DD I DTS.
DD ThruHD i DTS-MA, też sobie sam nie zdekoduje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Adrian oled fan napisał:

Jak macie ustawiony TruMotion w filmach blu ray 4k HDR ?

4/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Adrian oled fan napisał:

ak macie ustawiony TruMotion w filmach blu ray 4k HDR ?

Wyłączony , chyba jeden z najgorszych  upłynniaczy wśród producentów. Już przy 2 sypie artefaktami w specyficznych scenach...(np. pierwszy plan 'stały' a tło szybko się przesuwa itp.) może ktoś nie jest na to wyczulony ale mnie od razu wrzucało się to w oczy od pierwszych godzin posiadania tv, jak dla mnie nie da się  tej opcji używać niestety...

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Zykfyr napisał:

Wyłączony , chyba jeden z najgorszych  upłynniaczy wśród producentów. Już przy 2 sypie artefaktami w specyficznych scenach...(np. pierwszy plan 'stały' a tło szybko się przesuwa itp.) może ktoś nie jest na to wyczulony ale mnie od razu wrzucało się to w oczy od pierwszych godzin posiadania tv, jak dla mnie nie da się  tej opcji używać niestety...

No ale według mnie przy wyłączonym trzęsie postaciami w ruchu jak galareta :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale według mnie przy wyłączonym trzęsie postaciami w ruchu jak galareta
Ja również mam ustawione 4/10

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwie powyższe wypowiedzi tylko potwierdzają, jak względne są nasze obserwacje.

Ja nie mogę się tych "trzęsiawek" dopatrzyć i wszystko dla mnie jest płynne. Natomiast przeszkadza mi włączenie upłynniacza i to niezależnie od modelu tv.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Barnaba napisał:

Dwie powyższe wypowiedzi tylko potwierdzają, jak względne są nasze obserwacje.

To jedno zdanie powinno dać wiele do myślenia tym, którzy piszą "a u mnie to, a u mnie tamto" itd. oraz tym, którzy bezmyślnie włączają lub wyłączają różne funkcje, bo tak ktoś pisał na forum. Popatrzcie na swoje wyświetlacze, porównajcie sobie różne ustawienia i zostawcie te, które Wam najbardziej odpowiadają. Co z tego, że reżyser/twórca chciał co innego? Mi pasuje taki obraz/ takie ustawienia i tyle.

Edytowane przez Pablo Dziekan
  • Plusik 1
  • Lubię 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo w B7 bez trumotion trzepie obrazem podczas ruchu że tragedia.

Matryca z 2019r a płynność gorsza niż w starej matrycy z 2017r.

Nie wiem czy to wina samej matrycy czy ustawień obrazu czy samych aktualizacji ale napewno płynność była lepsza wcześniej . 

I chyba całą robotę robi profesjonalna kalibracja którą miałem wcześniej.

Może ktoś wypowie się z profesjonalną kalibracja jak u niego z ruchem obrazu jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Juras Juras napisał:

Może ktoś wypowie się z profesjonalną kalibracja jak u niego z ruchem obrazu jest.

kalibracja nie powinna wpłynąć - chyba że przy okazji jakieś syfne poprawiacze są też wyłączane które potęgują artefakty

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was też wifi w C8 to porażka? Na mi boxie, który stoi obok tv stabilnie na 5 GHz  ponad 100 Mb/s a w tv rozłącza ciągle i do tego prędkości koło 60 Mb/s. Dopiero jak przełącze na 2.4 GHz to jest stabilnie ale prędkości słabe 0.5-22 Mb/s. Tragedia. Zmieniam kanały, na takie gdzie najmniej zakłóceń i też niewiele pomaga. By się nie denerwować oglądam netflix i inne jak yt przez mi boxa. Tylko te dwa piloty to tak sobie :(

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Bodzio40 napisał:

Czy u Was też wifi w C8 to porażka? Na mi boxie, który stoi obok tv stabilnie na 5 GHz  ponad 100 Mb/s a w tv rozłącza ciągle i do tego prędkości koło 60 Mb/s. Dopiero jak przełącze na 2.4 GHz to jest stabilnie ale prędkości słabe 0.5-22 Mb/s. Tragedia. Zmieniam kanały, na takie gdzie najmniej zakłóceń i też niewiele pomaga. By się nie denerwować oglądam netflix i inne jak yt przez mi boxa. Tylko te dwa piloty to tak sobie :(

U mnie po ostatnim update tak się zrobiło, że aż przełączyłem wifi z 5 GHz na 2.4 GHz. To chyba dlatego wycofali ten update .35. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy to w blokach lub miejscach o dużym zagęszczeniu innych sieci wifi. Postawienie routera nawet metr od tv nic nie da. Miałem podobnie chodź mi nic nie zrywało. Na 100mb miałem max 60/70mb. Zrywanie połączeń to raczej kiepska jakość routera. Kabel rozwiązał problem. 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, nanil ek napisał:

Takie rzeczy to w blokach lub miejscach o dużym zagęszczeniu innych sieci wifi. Postawienie routera nawet metr od tv nic nie da. Miałem podobnie chodź mi nic nie zrywało. Na 100mb miałem max 60/70mb. Zrywanie połączeń to raczej kiepska jakość routera. Kabel rozwiązał problem. 

Ciekawe, że oglądając przez mi boxa nuc nie zrywa. Nie sądzę, żeby to była wina routera. Może nie jest jakiś top, ale nie bazarowe badziewie(Asrock G10) . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te TV chyba w ogóle mają dość słabe wifi. Sieć, do której Panasonic łączył się bez problemu, na LG praktycznie nie działa. Niestety nie wyciągnęli na obudowę złącza antenowego żeby pomóc sobie w ten sposób

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Netgear Orbi i u mnie zależało to od wersji firmware routera. Któraś aktualizacja spieprzyła i praktycznie w ogóle nie miałem sieci. Ostatecznie manualnie wróciłem do jakiejś poprzedniej wersji i na sztywno ustawiłem brak automatycznego update'u - od tej pory wszystko śmiga ładnie. A jak już pojawia się obniżka prędkości, to po stronie dostawcy internetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie LG pojawiło się nowe oprogramowanie układowe 05.10.40 .  Zmiany 1. Add HEVC logo to user guide 

Ale znając politykę LG, napewno poprawiono inne drobne błędy. 

Edytowane przez WojPo
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o WiFi to nie problem sprzętu LG a zazwyczaj po drugiej stronie barykady, albo Routera lub dostawcy sieci.

Ja też miałem i dalej zdarzają sie problemy z Wifi na TV ale wiem że to wina ConnectBoxa od UPC, nawet u nich na forum był spory watek dotyczący połączenia 5GHz z niektórymi kartami WiFi przez wiele miesięcy UPC  poprawiało swój software na Routerach i pewnie cały czas mają z tym problem, ale mniejszy bo przynajmniej Tv łączy sie z siecią a bywały tyg ze na 5GHz w ogóle nie dało sie połączyć. 

Także ten tego. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.11.2019 o 15:35, Bodzio40 napisał:

Czy u Was też wifi w C8 to porażka? Na mi boxie, który stoi obok tv stabilnie na 5 GHz  ponad 100 Mb/s a w tv rozłącza ciągle i do tego prędkości koło 60 Mb/s. Dopiero jak przełącze na 2.4 GHz to jest stabilnie ale prędkości słabe 0.5-22 Mb/s. Tragedia. Zmieniam kanały, na takie gdzie najmniej zakłóceń i też niewiele pomaga. By się nie denerwować oglądam netflix i inne jak yt przez mi boxa. Tylko te dwa piloty to tak sobie :(

Zaktualizowałeś firmware? Bo u mnie to samo, ale zrobiło się tak w zeszłym tygodniu po aktualizacji firmware'u. Wcześniej było ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na opinię odnośnie nowego softu

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1
  • Haha 3
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt jeszcze nie aktualizował?
Nie ma wpływu ma skalibrowany tv?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z gatunku dziwnych - potrzebuję jakąś aplikację na smartfona która pozwoli mi włączyć TV telefonem.  Jest coś takiego?

LG TV Plus tylko wyłącza i różne inne funkcje ,ale włączyć się nie da.

Chyba ,że ktoś zna jakiś tip pozwalający włączyć bez pilota.

Edytowane przez Tom Sura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

By włączyć to zapewne tylko podczerwienią i wtedy pytanie czy twój telefon ma takową opcje by mógł być użyty jako zwykły pilot z odpowiednią aplikacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde mam Samsunga S7 i widzę ,że nie ma takiego portu.

Ten tip w starszych LG co był jakis dotykowy pod logiem LG tutaj zapewne go nie ma?

Edytowane przez Tom Sura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja specjalnie dla tej aplikacji zostawiłem sobie Note 3
Potem już nie dawali podczerwieni.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...