Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" B8 (2018) | TEST | Organiczny wyświetlacz 4K HDR z technologią ThinQ AI

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu w moim LG B8 nie działa funkcja głosowa przełączania trybów obrazu, wcześniej nie było żadnych problemów. Działają inne funkcje głosowe a wybór trybu obrazu nie działa.  Gdy głosowo wywołuję przełączenie na jakiś tryb obrazu, wówczas pojawia się komunikat „funkcja chwilo niedostępna”. Zastanawiam się czy jest to jakaś usterka czy z jakiegoś powodu ta funkcja przestała być aktywna. Być może można ją odblokować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś nadal ma problemy z dźwiękiem przez ARC? Właśnie włączyłem TV (oraz automatycznie amplituner przez CEC) i nic nie słychać. Pomogła tylko zmiana wyjścia HDMI na telewizorze (np. z Live TV na Kino domowe). Ani wyłączenie ampli ani TV z pilota i ponowne włączenie nic nie daje. Nie próbowałem wyłączać TV z prądu.
Soft: 04.10.65

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Gontar3d napisał:

Dzisiaj na moim 4 miesięcznym B8 zauważyłem ośki i zniekształcenia na matrycy , ehhhh

Potrzebuje porady gdzie mogę najszybciej rozwiązać ten problem ?;)

https://ibb.co/LpgThN5

Serwis LG. Proponuję dzwonić na infolinię, bo internetowo słabo działało ostatnio.

Ja niedawno naprawiałem płytę główną i mam bardzo pozytywne wrażenia serwisowe ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;) przyjadą i  zabiorą tv ? Bo średnio mam możliwość obecnie zapakować go do auta :(  Twój tv został naprawiony czy dostałeś nowy model ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Gontar3d napisał:

Dzięki ;) przyjadą i  zabiorą tv ? Bo średnio mam możliwość obecnie zapakować go do auta :(  Twój tv został naprawiony czy dostałeś nowy model ?

Mi naprawili w domu. Po opisie usterki, raczej wiedzą, co wymienić i trwa to kilkadziesiąt minut. Teraz się nie naprawia, tylko wymienia niedziałające "klocki".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to raczej cała matryca tak wiec wątpię , ze wymienia to w domu :) dzięki jutro Zaczek je 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gontar3d napisał:

U mnie to raczej cała matryca tak wiec wątpię , ze wymienia to w domu :) dzięki jutro Zaczek je 

matryca to jeden z klocków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie to raczej cała matryca tak wiec wątpię , ze wymienia to w domu  dzięki jutro Zaczek je 
wymienia matryce w domu , 15 min i wymienione

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, klu16 napisał:

Czy ktoś nadal ma problemy z dźwiękiem przez ARC? Właśnie włączyłem TV (oraz automatycznie amplituner przez CEC) i nic nie słychać. Pomogła tylko zmiana wyjścia HDMI na telewizorze (np. z Live TV na Kino domowe). Ani wyłączenie ampli ani TV z pilota i ponowne włączenie nic nie daje. Nie próbowałem wyłączać TV z prądu.
Soft: 04.10.65

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
 

Dokładnie to samo na dokładnie tym samym sofcie. U mnie jeszcze pomaga ręczna zmiana właściwego wejścia HDMI na ampli, ale problem wygląda dokładnie tak samo. W zasadzie już przywykłem ;).

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o problemie z funkcjami głosowymi, cyt "Od pewnego czasu w moim LG B8 nie działa funkcja głosowa przełączania trybów obrazu, wcześniej nie było żadnych problemów. Działają inne funkcje głosowe a wybór trybu obrazu nie działa.  Gdy głosowo wywołuję przełączenie na jakiś tryb obrazu, wówczas pojawia się komunikat „funkcja chwilo niedostępna”. Zastanawiam się czy jest to jakaś usterka czy z jakiegoś powodu ta funkcja przestała być aktywna. Być może można ją odblokować? Tej samej treści wysłałem zgłoszenie do LG. LG przysłało odpowiedź...ale mi pomogło to tylko na parę minut. Może ktoś wie jak rozwiązać problem. LG zaleciło przywrócić dane początkowe i ustawić ręczne DNS na wartość 8.8.8.8 lub 9.9.9.9. Tak zrobiłem, funkcje głosowe zostały przywrócone....ale po ponownym uruchomieniu znowu nie działają. Myślę, że problem tkwi w module wi-fi, dlatego, że w zakładce sieć mam informacje iż dostępne jest połączenie internetowe przewodowe a nie dostępne przez wi-fi, mimo że jest włączone i wcześniej skonfigurowane. Co jest? jak to naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o nowej aktualizacji z końcówką  65, coś naprawia, psuje? Pytam bo ostatnio różnie w tym temacie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś problem , że zrywa mu połączenie przewodowe? (Wi-fi cały czas trzyma) , codziennie przynajmniej raz-dwa razy dziennie wyskakuje okienko "odłączone kabel sieciowy" (czy jakoś tak) sekundę po nim "przyłączono kabel sieciowy" (oczywiście żadnej ingerencji fizycznej w tym czasie nie ma) a mimo to zazwyczaj połączenia nie uzyskuje.Powiadomienie o rzekomym odłączeniu i przyłączeniu kabla pojawia się nawet podczas odtwarzania z usb a nie tylko czegoś co by wymagało neta. Zmiana portu w routerze nie pomaga, na pozostałych urządzeniach podłączonych kablem do routera(nawet w miejsce portu gdzie jest podłączony normalnie tv) problem w ogóle nie występuje.Jedynym wyjściem jest reset routera  i na bliżej nie określoną chwilę pomaga , tv po tym zabiegu zawsze dostaje połączenie po kablu i utrzymuje przez jakiś czas , czasami trzyma pół dnia czasami 1h dziwna sprawa , przez Wi-fi połączenie cały czas trzyma w momencie kiedy nie ma połączenia przez kabel (mimo , że fizycznie jest wpięty).Loteria z połączeniem kablowym co mnie bardzo dziwi , czyżby szczelony port w tv?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zykfyr Ja mam TV na kablu od początku i nie mam żadnych problemów. Spróbuj może inny kabel?

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 hours ago, Zykfyr said:

Ma ktoś problem , że zrywa mu połączenie przewodowe? (Wi-fi cały czas trzyma) , codziennie przynajmniej raz-dwa razy dziennie wyskakuje okienko "odłączone kabel sieciowy" (czy jakoś tak) sekundę po nim "przyłączono kabel sieciowy" (oczywiście żadnej ingerencji fizycznej w tym czasie nie ma) a mimo to zazwyczaj połączenia nie uzyskuje.Powiadomienie o rzekomym odłączeniu i przyłączeniu kabla pojawia się nawet podczas odtwarzania z usb a nie tylko czegoś co by wymagało neta. Zmiana portu w routerze nie pomaga, na pozostałych urządzeniach podłączonych kablem do routera(nawet w miejsce portu gdzie jest podłączony normalnie tv) problem w ogóle nie występuje.Jedynym wyjściem jest reset routera  i na bliżej nie określoną chwilę pomaga , tv po tym zabiegu zawsze dostaje połączenie po kablu i utrzymuje przez jakiś czas , czasami trzyma pół dnia czasami 1h dziwna sprawa , przez Wi-fi połączenie cały czas trzyma w momencie kiedy nie ma połączenia przez kabel (mimo , że fizycznie jest wpięty).Loteria z połączeniem kablowym co mnie bardzo dziwi , czyżby szczelony port w tv?

U mnie z kolei raz na jakiś czas TV "zapomina" o WIFI i trzeba ręcznie ponownie wybrać sieć z listy (wczoraj musiałem znowu wpisywać hasło). Nie wiem jak z kablem bo o dziwo mam w B8 szybszy net bezprzewodowo niż po kablu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam wszystkich. Mam krótkie pytanie, szukam TV 55' i zastanawiam się właśnie na LG OLED55B8PLA, a Sony KD--55XF9005LG. Głównie potrzebuje TV dla rodziny, czasem bajki córki, czasami seriale, Netflix, HBO GO, trochę sportu (Głównie boks, snooker, raczej nie piłka nożna). TV będzie podpięty po Marantza PM6006 i kolumny Jamo S426, więc dźwięk mnie nie interesuje. Odległość oglądania to około 3,5m.

Budżet do 5000zł.

Co polecacie z powyższego, a może coś innego?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez Mariusz Gruczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Mam krótkie pytanie, szukam TV 55' i zastanawiam się właśnie na LG OLED55B8PLA, a Sony KD--55XF9005LG. Głównie potrzebuje TV dla rodziny, czasem bajki córki, czasami seriale, Netflix, HBO GO, trochę sportu (Głównie boks, snooker, raczej nie piłka nożna). TV będzie podpięty po Marantza PM6006 i kolumny Jamo S426, więc dźwięk mnie nie interesuje. Odległość oglądania to około 3,5m. Budżet do 5000zł.

Co polecacie z powyższego, a może coś innego?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

 

Powiem tak: Jak oglądasz dużo filmów/seriali/programów, które mają słabe źródło (np. stream lub pliki 1080p o niskim bitrate) to weź Sony.

OLED (przynajmniej B8) nie radzi sobie z niektórymi scenami.

Co innego Blu-ray 4K. Wtedy jest MIAZGA.

 

Taka moja skromna opinia po 3 miesiącach użytkowania B855.

 

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, Mr Homebody napisał:

U mnie z kolei raz na jakiś czas TV "zapomina" o WIFI i trzeba ręcznie ponownie wybrać sieć z listy (wczoraj musiałem znowu wpisywać hasło). Nie wiem jak z kablem bo o dziwo mam w B8 szybszy net bezprzewodowo niż po kablu...

Witam mam tv od października do tej pory bylo ok teraz tv gubi wifi tak jak u ciebie  albo musze wpisać ponownie haslo...

Edytowane przez Jarek Mirek Flis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób grających na konsoli i mających ten model- czy faktycznie pojawia się problem przy grach w 30 fps i obraz szarpie? Widziałem zdjęcia pokazujące też tzw. ghosting np. w God of War

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
14 godzin temu, Mariusz Gruczek napisał:

Witam wszystkich. Mam krótkie pytanie, szukam TV 55' i zastanawiam się właśnie na LG OLED55B8PLA, a Sony KD--55XF9005LG. Głównie potrzebuje TV dla rodziny, czasem bajki córki, czasami seriale, Netflix, HBO GO, trochę sportu (Głównie boks, snooker, raczej nie piłka nożna). TV będzie podpięty po Marantza PM6006 i kolumny Jamo S426, więc dźwięk mnie nie interesuje. Odległość oglądania to około 3,5m.

Według mnie , jeżeli tv ma być 'domowym centrum rozrywki' czyli np. leci sobie przez pół dnia , żonka lubi puścić tv "żeby leciał w tle i coś grał" i do tego masz mocno nasłonecznione pomieszczenie brałbym Sony, w mojej opinii i wielu innych oled jest dla fanatyków najwyższej jakości obrazu i dopiero pokazuje muskuły podczas wieczornych seansów gdzie mu dostarczysz b.dobre źródło (UHD Bluray, 4K Amazon Prime/Netflix , 1080p BluRay)  i wtedy jest miazga po prostu najlepiej się sprawdza w typowym kinie domowym.Chociaż trzeba zaznaczyć , że tragiczne źródło będzie i na tym Sony nie ciekawie wyglądać (tego nie przeskoczy się) jedynie według mnie w ciemnych mocno skompresowanych scenach będzie 'mniej bić po oczach'.Zaznaczam , że to moje subiektywne zdania na podstawie użytkowania oleda od 7miechów.

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2019 o 11:18, Zykfyr napisał:

Ma ktoś problem , że zrywa mu połączenie przewodowe? (Wi-fi cały czas trzyma) , codziennie przynajmniej raz-dwa razy dziennie wyskakuje okienko "odłączone kabel sieciowy" (czy jakoś tak) sekundę po nim "przyłączono kabel sieciowy" (oczywiście żadnej ingerencji fizycznej w tym czasie nie ma) a mimo to zazwyczaj połączenia nie uzyskuje.Powiadomienie o rzekomym odłączeniu i przyłączeniu kabla pojawia się nawet podczas odtwarzania z usb a nie tylko czegoś co by wymagało neta. Zmiana portu w routerze nie pomaga, na pozostałych urządzeniach podłączonych kablem do routera(nawet w miejsce portu gdzie jest podłączony normalnie tv) problem w ogóle nie występuje.Jedynym wyjściem jest reset routera  i na bliżej nie określoną chwilę pomaga , tv po tym zabiegu zawsze dostaje połączenie po kablu i utrzymuje przez jakiś czas , czasami trzyma pół dnia czasami 1h dziwna sprawa , przez Wi-fi połączenie cały czas trzyma w momencie kiedy nie ma połączenia przez kabel (mimo , że fizycznie jest wpięty).Loteria z połączeniem kablowym co mnie bardzo dziwi , czyżby szczelony port w tv?

Trzeba spróbować z innym, dobrym kablem LAN Ethernet, nieskrosowanym. Miałem podobną historię. Okazało się, że w kablu jeden z przewodów był złamany i raz kontaktował, raz nie. Poruszanie routerem przy resetowaniu też mi na chwilę pomagało.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, Snookerman napisał:

Trzeba spróbować z innym, dobrym kablem LAN Ethernet, nieskrosowanym. Miałem podobną historię. Okazało się, że w kablu jeden z przewodów był złamany i raz kontaktował, raz nie. Poruszanie routerem przy resetowaniu też mi na chwilę pomagało.

 

Dnia 30.05.2019 o 11:22, klu16 napisał:

Ja mam TV na kablu od początku i nie mam żadnych problemów. Spróbuj może inny kabel?

Kabla nie podejrzewałem bo jest fabryczny (w sęsie nie ręcznie sztukowany na zaciskarce) ale fakt ma swoje lata, podjadę kupić nowy/ew. zrobię na chwilę podmiankę z innego urządzenia, podłącze i po późniejszym czasie dam znać czy sytuacja się poprawiła.

Pzdr !

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.05.2019 o 15:50, Zykfyr napisał:

Kabla nie podejrzewałem bo jest fabryczny (w sęsie nie ręcznie sztukowany na zaciskarce) ale fakt ma swoje lata, podjadę kupić nowy/ew. zrobię na chwilę podmiankę z innego urządzenia, podłącze i po późniejszym czasie dam znać czy sytuacja się poprawiła.

Miałem podobną sytuację, ale u mnie winny okazał się router - po prostu jeden port w routerze się skaszanił i raz łączył, raz nie. Także jak kabel nie pomoże to zmień gniazdo w routerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwny zbieg okoliczności ale u mnie dzisiaj mam straszne problemy z połączeniem internetowym w tv (wifi od UPC). Tv co chwile się rozłącza. Netflix działa wolno a YT nie działa wcale... Gdy załączam aplikacje YT to nagle rozłącza z routerem... Na wszystkich innych urządzeniach wszystko śmiga bez problemów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma wskazówkę jak i co ustawić, żeby konsola włączała i wyłączała telewizor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...