Jump to content

Snookerman

Użytkownik
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

36 Excellent

About Snookerman

  • Rank
    XviD

Recent Profile Visitors

1,946 profile views
  1. Trzeba spróbować z innym, dobrym kablem LAN Ethernet, nieskrosowanym. Miałem podobną historię. Okazało się, że w kablu jeden z przewodów był złamany i raz kontaktował, raz nie. Poruszanie routerem przy resetowaniu też mi na chwilę pomagało.
  2. Nie widzę różnicy na moim B6. Cytuję poniżej z avsforum: Google translated release notes for 5.30.60 from the LG Korea website. About as much detail as you'll get from LG.1. Applicable model- XXUH79xx - XXUH87xx- OLEDXXB6K2. Final Ver - 05.30.603. Changes ? Fixed bug related to season (magnifying glass)? April MR execution Ver.? Fixed video related bugs (Dolby HDR popup problem / No video on YouTube)? Fixed problem that white pattern can not enter? HDR playback and SW update (volume position correction / voice interruption improvement)?? Improved Lip Sync problem when watching RF?? Improved response to Bluetooth initialization message?? Improved voice interruption with sound bar connection?? Improvement of problem of no blood signal when changing TV CH? SONY PS4-pro HDCP2.2 Fail (no signal) ? 70UH8730 / 8750 Correction for facial color abnormalities? during video playback SDR in Korea toward T7 HDR Shop Equipment Color teuleojim?? Fixed the problem that voice noise is generated in speaker (OLED B6K model is recognized)? HDR Input Rack (HDR game mode compatible)? the App termination of service on the pop-up guidance applicable (05.30.03)? No Signal Change screen background picture (05.30.03)? Change to Amazon HDR mode (05.30.03)?? Compliance with Bluetooth headset volume (05.30.15)? Bug fix (05.30.25)Poor response due to contract expiration with ? Channel Plus EveryOn (05.30.45)? HDMI Contour Noise issue (05.30.50)? Security Update (05.30.60)
  3. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego ludzie w celu zaoszczędzenia paru groszy ryzykują znacznie większą stratę i kupują sprzęt tam gdzie w żadnym wypadku nie powinni tego robić. Sami na własne życzenie pakują się w kłopoty, podobnie jak ci, co uwierzyli w AmberGold.
  4. Tutaj znajdziesz wszystkie parametry https://www.lyngsat.com/Hotbird-13B-13C-13E.html
  5. Really? Chcesz znowu pójść w OLEDA po takich problemach z wypalaniem ekranu? Znowu chcesz się zastanawiać, czy jeszcze chwilę możesz pooglądać program informacyjny, czy już nie, bo zacznie się ekran wypalać? Mimo świetnej czerni i kątów, ja już się raczej na OLEDA nie zdecyduję po swoich doświadczeniach chyba, że powstaną takie, które się nie wypalają. Właśnie studiuję Sony ZF9 z Wide Angle i bezpośrednim podświetleniem, jako kandydata zamiast OLEDA.
  6. Zdecydowanie minimum 65 cali. Ja przy tej samej odległości od TV czyli 2,7 m mam 65, a myślę już o przejściu na 75 cali bo praktyce obraz 4K jest słabo rozpoznawalny w stosunku do FHD przy takiej odległości.
  7. Zgłaszajcie ten problem na stronie LG! Im więcej osób napisze, tym szybciej HBO Go zostanie zmuszone do naprawy aplikacji. Ja już wysłałem zgłoszenie.
  8. Mam ten sam problem z HBO Go. Aplikacja nie pozwala na uruchomienie filmów i w dodatku zawiesza telewizor. Trzeba TV restartować przez wyłączenie z prądu na kilka minut, żeby cokolwiek innego można było oglądać. Nie wiadomo gdzie składać reklamację na to.
  9. Miałem wymienianą matrycę 65B6J 15 miesięcy temu z powodu wypaleń. Teraz z kolei mam awarię polegająca na tym, że po nagrzaniu (2 - 3 godziny użytkowania) TV zaczyna się sam wyłączać mimo, że wszelkie oszczędzacze energii i wszystkie opcje wyłączania po określonym czasie są powyłączane zarówno w TV, jaki i wszystkich podlączonych urządzeniach (amplituner, dekoder TV Sat, odtwarzacze). Wyłączanie potem występuje wielokrotnie co kilka minut. Serwis zamówiony - koszt albo ponad 800 zł (wymiana płyty głównej) lub dodatkowo jeszcze zasilacz - drugie tyle. Przedłużona gwarancja obejmuje tylko matrycę, pozostały osprzęt już nie. Czy ktoś miał już podobną awarię? Jakieś sugestie? Zaczynam się naprawdę wkurzać, bo zbyt drogo go kupiłem w 2016 r. gdy był nowością i dalsze pakowanie w niego pieniędzy nie jest przyjemne zwłaszcza, że po upływie 2-letniej gwarancji na nową matrycę pewnie też pojawią się w niej wypalenia. Wtedy ten telewizor okaże się skarbonką bez dna. Chyba się już wyleczyłem, zarówno z OLEDów jak i sprzętu firmy LG.
  10. Oprócz tych dziwnych plam masz jeszcze wypalenia, które wyglądają jak od huda jakiejś gry/gier z PS4. Ciekaw jestem czy LG wymieni Ci matrycę, czy dostarczy nowy model - napisz.Ja miałem wymienionę matrycę w 65B6J 14 miesięcy temu. Po zmniejszeniu ilości godzin oglądania kanałów informacyjnych od czasu wymiany matrycy nie mam jak dotąd żadnych wypaleń. Gier nie używam na B6.
  11. Popieram stanowisko Submana. Po moich doświadczeniach z LG Oled B6, na którym TVN24 chodziło dziennie po ok. 2 - 3 godziny czyli dużo mniej niż 12 godzin u peterki1000, trwałe wypalenia powstały u mnie po niecałym roku użytkowania.
  12. Z własnych doświadczeń też nie zauważyłem żadnych różnic w jakości obrazu między kablami HDMI za 30 zł i za 300 zł. Jednak jeśli chodzi o audio, to jakość kabli głośnikowych ma znaczenie i nie należę do tych co "słuchają kabli".
  13. Zaletą C8 w stosunku do B8 może być przyszła sytuacja z aktualizacjami, gdzie może się okazać, że C8 będzie mógł obsługiwać jakieś nowe funkcje czy formaty, a B8 już nie.
  14. Tak naprawdę to w Mławie jest tylko montownia, przykręcają elementy do siebie, a wszystkie części przychodzą z Chin i Korei.
×
×
  • Create New...