Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung NU8002, NU8042, NU8072 | TEST | Telewizor LCD Ultra HD z HDR (2018) i systemem Tizen

Rekomendowane odpowiedzi

59 minut temu, celos napisał:

Mi podobnie przerywał obraz na dekoderze UPC. Zmieniłem tani kabel HDMI (który na starym tv działał dobrze) na firmowy i jest ok.

Kabel oryginalny dołączony do ps4 pro, mimo wszystko próbowałem z innymi i bez zmian, konsola podłączona do telewizora Sony z hdr działa bez zarzutu. Dodatkowo do szału doprowadza mnie ta fioletowa poświata obrazu. Czekam na serwis i zobaczymy co powiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Marcin Guzicki napisał:

Witam,

Od miesiąca mam nu8072 55 cali, generalnie właśnie czekam na drugą wizytę serwisu, problemy:

- w trybie gry (ps4 pro) telewizor gubi obraz ( 1-2 sekundowy "czarny ekran" i komunikat "tryb gry wyłączony") 

- obraz ma jakiś taki fioletowawy odcień, przez co kolory, szczególnie twarze wyglądają dziwnie

Miał ktoś z Was takie problemy?

Jesli chodzi o tryb gry wylaczony wlaczony to jak sie nie myle to jest normalne jak odpalasz gre ekran zmienia na tryb gry wylacza badz wlacza..i tak samo jak wchodzi z gry do menu.

Przy Xboxie z wlaczony freesync2 i ALLM zawsze tak mialem  .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, predipall2015 napisał:

Jesli chodzi o tryb gry wylaczony wlaczony to jak sie nie myle to jest normalne jak odpalasz gre ekran zmienia na tryb gry wylacza badz wlacza..i tak samo jak wchodzi z gry do menu.

Przy Xboxie z wlaczony freesync2 i ALLM zawsze tak mialem  .

Tyle tylko, że u mnie to wyłączanie/włączanie dzieje się również podczas grania:(

A miałeś też problem z fioletowym odcieniem ekranu?

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Marcin Guzicki napisał:

Tyle tylko, że u mnie to wyłączanie/włączanie dzieje się również podczas grania:(

A miałeś też problem z fioletowym odcieniem ekranu?

aaaa jak podczas grania to tak nie mialem... a patrzyles inny przewod hdmi?

Fioletowy odcien ekranu? raczej nie ale ... Ciezko dmuchac na zimne nie widzac czegos . Mozesz porobic pare zdjec i wstawic tutaj? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, predipall2015 napisał:

aaaa jak podczas grania to tak nie mialem... a patrzyles inny przewod hdmi?

Fioletowy odcien ekranu? raczej nie ale ... Ciezko dmuchac na zimne nie widzac czegos . Mozesz porobic pare zdjec i wstawic tutaj? 

Jedne programy bardziej inne mniej, jeszcze inne prawie wcale, ale generalnie jest fioletowawo. Podczas pierwszej wizyty serwisant wmawiał mi że to wina telewizji kablowej (toya hd)

SquareQuick_2019515145753738.jpg

SquareQuick_2019515145610500.jpg

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustaw sobie tryb na FILM  ,    Barwa  ciepla 1 albo 2    i kolory na Uzytkownika i to samo masz? 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HEj

Jakie macie ustawienia tego TV w Trybie gra??? Macie włączone te polepszacze od kontrastu i jasności ? Gamma ile??

W trybie gra na motion plus włączonym podczas obrotu postać się dziwnie zlewa

Jak ustawiacie tv pod ps4 pro??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając samemu sobie na pytanie, może będzie to też informacja użyteczna dla innych:

Otrzymałem oficjalne stanowisko Samsunga odnośnie zapakowania fabrycznego modelu 55NU8042. Samsung stwierdził, że ten model wychodzi jedynie z folią ochronną na ramkach tv. Na samej matrycy nie ma folii ochronnej.

  • Plusik 2
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
6 minut temu, Doktorno1 napisał:

Odpowiadając samemu sobie na pytanie

Jako, ze nie możesz  sam sobie podziękować zrobię to ja. ;)

Edytowane przez Groszek
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli Ci co mieli folię na matrycy to pewnie był to zwrot konsumencki. Ja z sąsiadem kupowałem w sklepie Samsunga 2 sztuki i też była tylko pianka po bokach matrycy.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a Mój Samsung  drodzy Panstwo poszedł na Serwis nawet nie z Naprawa w Domu Tylko zabrany caly na serwis ….;/// Na infolinii lączac się ze mna powiedzieli mi ze od końca grudnia tv ma przejechane 1776godz co w moim użytkowaniu jest nierealne aby tyle było . Nadmienili ze prawdopodobnie pomimo ze MM sprzedal mi nowy był on z ekspozycji .  Serwisant stwierdził wypalenie Matrycy zabrali dziś i czekam co dalej... Dlatego Panowie jak bierzecie nowy tv możecie zadzwonić sobie na infolinie oni wtedy lacza się z waszym TV i czarno na białym widza ile godz jest uzyte.. 

IMG_8589.JPG

IMG_8592.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
10 minut temu, Damian Kwiatkowski napisał:

Z tego co pamiętam to chciałeś go sprzedać ... Hmm

No tak przeczytaj pare stron wcześniej to dowiesz się dlaczego nie sprzedaje długi opis a miałem kupca który chciał już przyjechać powiedziałem ze nieaktualne . Tak właśnie wyglada jak coś działa i potem z dnia na dzień się coś spier....i w dodatku wyjdzie od serwisu co się dzieje z matryca i ile ma przejechane ... totalna masakra i z tego bardzo się cieszę ze nie sprzedałem wcześniej bo bym miał problemy . 

Edytowane przez predipall2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 hours ago, predipall2015 said:

a Mój Samsung  drodzy Panstwo poszedł na Serwis nawet nie z Naprawa w Domu Tylko zabrany caly na serwis ….;/// Na infolinii lączac się ze mna powiedzieli mi ze od końca grudnia tv ma przejechane 1776godz co w moim użytkowaniu jest nierealne aby tyle było . Nadmienili ze prawdopodobnie pomimo ze MM sprzedal mi nowy był on z ekspozycji .  Serwisant stwierdził wypalenie Matrycy zabrali dziś i czekam co dalej... Dlatego Panowie jak bierzecie nowy tv możecie zadzwonić sobie na infolinie oni wtedy lacza się z waszym TV i czarno na białym widza ile godz jest uzyte.. 

IMG_8589.JPG

IMG_8592.JPG

Właśnie przymierzam się do zakupu 56NU8002 i najbardziej boję się egzemplarza z ekspozycji. Kupując stacjonarnie na co zwrócić szczególnie uwagę? Rozpakować w sklepie? Bo chyba 14 dni na zwrot nie przysługuje kupując w sklepie stacjonarnym?? 

Ps co to za infolinia i co należy podać żeby uzyskać informację o tym ile TV już przeświecił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

Mam pytanie, jak wejść w tryb serwisowy i sprawdzić liczbę godzin w TV SUHD UE65KS9000 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz klasycznego pilota z klawiaturą "numeryczną". Jeżeli telewizor jest jeszcze na gwarancji nie polecam wchodzenia w ten tryb. Każde jego uruchomienie jest rejestrowane przez układy pamięci stałej i jeżeli nie zostanie odnotowane przez Samsunga może prowadzić do utraty gwarancji.

Tak na marginesie - po co chcesz wejść do tego trybu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
10 godzin temu, niezmienny napisał:

Właśnie przymierzam się do zakupu 56NU8002 i najbardziej boję się egzemplarza z ekspozycji. Kupując stacjonarnie na co zwrócić szczególnie uwagę? Rozpakować w sklepie? Bo chyba 14 dni na zwrot nie przysługuje kupując w sklepie stacjonarnym?? 

Ps co to za infolinia i co należy podać żeby uzyskać informację o tym ile TV już przeświecił?

Jak sie nie myle wlasnie w MM jest opcja ze kupujesz przez internet odbierasz w sklepie i mozesz zwrocic w sklepie...

Telewizor byl sprawdzany po zakupie i zadnych problemow nie okazywal wszystko bylo ok dlatego tez w marcu go kalibrowalem. Dopiero na Dniach wyszlo co i jak.. Zglosilem Serwis Gwarancyjny poraz kolejny  (po tym jak mialem serwisanta ze mam wypalona matryce)  i Panowie szybko zareagowali . Poproszono mnie o wlaczenie zdalnego dostepu do tv i osoba z infolini przez 5 min cos sprawdzala i wyszlo ile ma wyswiecone co jest niezgodne z tym ile ja uzywalem od tego czasu , wiec konsultant sie zapytal czy sprzedawca przekazal mi info ze byla to Ekspozycja a informacje od MM mialem ze to Nowy. Przeliczajac czas przy wyswietlaniu ktore juz ma wyszlo mi ze musialbym 11-12godz ogladac w ciagu dnia  co jest to nie to przyjecia poniewaz jak i ja tak i kobieta pracujemy do 16 . Pozniej czas na treningi i mniej wiecej 4-5godz chodzi i nie kazdy weekend poniewaz jezdzimy na weekendy do rodziny badz szkolenia firmowe... wiec naprawde widze ez trzeba uwazac z zakupem a zawsze bylem tego zdania ze dostajesz NOWY . pierwszy raz sie tak nadzialem.

 

Polecam rowniez

https://hdtvpolska.com/jak-sprawdzic-tv-przed-zakupem-poradnik-najwazniejsze-cechy-oraz-czy-jest-nowy/

Edytowane przez predipall2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki. Zamilkłem bo nie mam zbyt wiele czasu ostatnio(straszny zajob mam), ale nadal czytam każde wasze posty.

Ja też miałem folię na ekranie. Dzięki wam wiem że jest możliwość sprawdzenia ile czasu działał, dzisiaj zadzwonię do serwisu i jak dostałem jakąś zwrotkę to oddam im tego złoma i biorę Bravię. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ogolnie jesli chodzi o mnie to z Serwisu Samsunga jestem Mega zadowolony w tym samym dniu przyjechal gosciu i zabral , pierwszym razem tez byla szybka reakacja...wczoraj Jeszcze zadzownili do mnie z glownej Siedziby Samsunga abym przeprowadzil z nimi rozmowe co sie stalo ze w ciagu tych Paru dni mam drugi Serwis wszystko opowiedzialem od a do z .Wysluchali doradzili i na tym sie skonczylo :D Ciekawi mnie jak wyglada serwis Philipsa Sony i LG. 

Edytowane przez predipall2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Slepaq chciałem sprawdzić licznik godzin na SUHD UE65KS9000 , tv jest już po gwarancji i byłem ciekaw ile czasu był włączony :)

Gdy kupowałem SUHD UE65KS9000 to też ekran nie miał folii. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w MM brałem 65nu8042 przez internet z odbiorem w sklepie po 27 dniach pojechałem go wymienić bo obraz był cały czas bez względu na ustawienia za mgła . Jak dostałem nowa sztukę i babka podbijała mi papiery wymiany to powiedziała że od tej daty mam znowu 30 dni na oddanie towaru....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 hours ago, predipall2015 said:
6 hours ago, Damian Kwiatkowski said:

Ja w MM brałem 65nu8042 przez internet z odbiorem w sklepie po 27 dniach pojechałem go wymienić bo obraz był cały czas bez względu na ustawienia za mgła . Jak dostałem nowa sztukę i babka podbijała mi papiery wymiany to powiedziała że od tej daty mam znowu 30 dni na oddanie towaru....

Dzięki wszystkim za informację. Na ten moment magazyny wyczyszczone niemal w każdym sklepie rtv. Jedynie NEONET ma model 8002 z możliwością dostawy kurierem (bo inaczej nie mam tych 14 dni jeśli odbiorę w sklepie..). I teraz dylemat czy powierzyć firmie kurierskiej dostawę takiego sprzętu.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...