Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony XE93 TEST (KD-55XE9305) najwyższy model LED LCD 4K HDR od Sony z Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Koowall napisał:

Czy ktoś się orientuję czy Rakuten TV da radę zainstalować na naszych TV+

nie da się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą instalowała się u mnie jakaś aktualizacja, ale nie widzę żeby coś zmieniła bo wersję 6.6575 miałem już wcześniej... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Koowall napisał:

Przed chwilą instalowała się u mnie jakaś aktualizacja, ale nie widzę żeby coś zmieniła bo wersję 6.6575 miałem już wcześniej... 

Pewno nowe zabezpieczenia Andka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zainstalowałem najnowszy update i jakie było moje zdziwnie gdy w Netlifxie teraz oprócz Dolby Vision pokazuje, że obsługuje także Dolby Atmos!!! 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koowall, mozesz napisac jaki sprzet audio masz podlaczony do tv, ze Netflix po aktualizacji tv z serii xe93 do Android 9, zydentyfikowal Twoja konfiguracje audio i obok Dolby Vision pokazal Dolby Atmos? Na jakim filmie to zauwazyles? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Proximity napisał:

Koowall, mozesz napisac jaki sprzet audio masz podlaczony do tv, ze Netflix po aktualizacji tv z serii xe93 do Android 9, zydentyfikowal Twoja konfiguracje audio i obok Dolby Vision pokazal Dolby Atmos? Na jakim filmie to zauwazyles? 

TV mam podłączony do soundbara Sony HT-ZF9. Przez przypadek to w sumie odkryłem, ale naepwno Nawiedzony Dwór w Bly miał tak, że w tej chmurce gdzie był napis Dolby Vision pojawił się dopisek + Atmos. Mogę później fotkę ogarnąć :)

20201122_091544.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po aktualizacji do 9-ki musiałem zrobić factory reset. Bez tego, wywalała się część ustawień, poza tym co chwilę pokazywał się górny pasek informacji o sygnale.

Poza tym wszystko śmiga.

p, paw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam po aktualizacji v6.7140 , pojawił sie dolby atmos na netfilx. Tylko atmos jest do wyboru w językach zazwyczaj na angieskim , Wiedźmin obsługuje 3 języki w atmos.

Posiadam taki sam soundbar jak kolega wyżej Koowall i telewizor 65xe93.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.11.2020 o 08:52, Koowall napisał:

TV mam podłączony do soundbara Sony HT-ZF9. Przez przypadek to w sumie odkryłem, ale naepwno Nawiedzony Dwór w Bly miał tak, że w tej chmurce gdzie był napis Dolby Vision pojawił się dopisek + Atmos. Mogę później fotkę ogarnąć :)

20201122_091544.jpg

To bardzo dobra wiadomosc! Do tej pory trzeba bylo kombinowac z Kodi i dodatkiem  Netflix CastagnaIT, by miec Dolby Atmos na naszym modelu telewizora z Netflixa. Jeszcze na stronie Netflixa jest informacja odnosnie wsparcia telewizorow Sony, ze tylko modele od roku 2018 maja wsparcie do Dolby Atmos:

https://help.netflix.com/pl/node/23878?ba=SwiftypeResultClick&q=Korzystanie z serwisu Netflix przy użyciu telewizora lub odtwarzacza Blu-ray marki Sony

Mialem nadzieje, ze nasze tv rowniez dostana natywnie wsparcie do Dolby Atmos, tak jak tutaj napisali o tej aktualizacji:

https://hdtvpolska.com/sony-android-tv-pie-airplay2-dolby-atmos-ktore-modele-tv/amp/

Wczoraj zaktualizowalem swoj tv i w Twoim tytule jest u mnie tylko Dolby Vision. Nie mam zadnego systemu audio z Dolby Atmos podpietego, zamierzam dopiero kupic za jakis czas... na oku mam Onkyo S5915. 

Mozesz napisac o wrazeniach audio, po ogladaniu teraz tego serialu przed aktualizacja i po? Jak bardzo Dolby Atmos zmienil Twoje wrazenia? 

21 godzin temu, SigZero napisał:

U mnie po aktualizacji do 9-ki musiałem zrobić factory reset. Bez tego, wywalała się część ustawień, poza tym co chwilę pokazywał się górny pasek informacji o sygnale.

Poza tym wszystko śmiga.

p, paw

Mialem duzo obaw podczas aktualizacji... pod koniec tv jak zaczal sie resetowac po wgraniu, na ekranie pojawialo sie kilka razy wielokolorowa pikseloza, wygladalo to jak uszkodzony ekran... na pare sekund... Duzo czasu minelo zanim tv wystartowal z nowym systemem. Czy u was tez tak bylo? Na szczescie ustawienia obrazu i Netflxa oraz innych aplikacji nie zostaly naruszone. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy restarcie zanim wjadą kulki androida ta pikseloza pojawia się teraz ka każdym razem:) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, grazny napisał:

polecacie zf9?

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka
 

Hmm polecam ale z tylnymi głośnikami. Dodatkowo często występuje problem przerywania i nie wiadomo od czego. Podejrzewa się, że to od któregoś firmware updejtu. Mimo, że Sony wie o tym to [beeep] z tym robią... 

Dodatkowo mam wrażenie, że Sony bardzo na jakości oprogramowania poleciało. Mam osobiście Sony 55XE9305, Sony UBP-x700, HT-ZF9 i teraz doszło PS5 i mogłoby się wydawać, że sprzęt powinien ze sobą fruwać, ale niestety współpraca ciężka. Obraz miga za każdym razem jak włączę konsolę, trzeba tv restartować całkowicie żeby chodził poprawnie i tak w kółko... 

Edytowane przez Koowall
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może jeszcze potwierdzić włączenie passthrough dla Dolby Atmos w przypadku gdy xe9305 jest źródłem tego sygnału dla zewnętrznego urządzenia (Netflix) ?

 

rozglądam się właśnie za soundbarem z DA (raczej JBL) i fajnie byłoby nie mieć pośredników w przypadku dźwięku

 

Jak macie podłączone swoje sprzęty? optical? hdmiARC?

 

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, grazny napisał:

Czy ktoś może jeszcze potwierdzić włączenie passthrough dla Dolby Atmos w przypadku gdy xe9305 jest źródłem tego sygnału dla zewnętrznego urządzenia (Netflix) ?

 

rozglądam się właśnie za soundbarem z DA (raczej JBL) i fajnie byłoby nie mieć pośredników w przypadku dźwięku

 

Jak macie podłączone swoje sprzęty? optical? hdmiARC?

 

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Mogę potwierdzić że działa Netflix w DA na amplitunerze Sony 1080, przed aktualizacją nie działał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mogę potwierdzić że działa Netflix w DA na amplitunerze Sony 1080, przed aktualizacją nie działał. 
Super...

Jak ktoś znajdzie chwilkę to niech pisze śmiało ;)

ja jeszcze nie mam aktualizacji :(

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, grazny napisał:

Super...

Jak ktoś znajdzie chwilkę to niech pisze śmiało ;)

ja jeszcze nie mam aktualizacji :(

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka
 

Zawsze możesz sobie ściągnąć że strony sony na usb i zainstalować, z poziomu TV aktualizacja pojawia się dużo później. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.11.2020 o 14:52, grazny napisał:

Czy ktoś może jeszcze potwierdzić włączenie passthrough dla Dolby Atmos w przypadku gdy xe9305 jest źródłem tego sygnału dla zewnętrznego urządzenia (Netflix) ?

 

rozglądam się właśnie za soundbarem z DA (raczej JBL) i fajnie byłoby nie mieć pośredników w przypadku dźwięku

 

Jak macie podłączone swoje sprzęty? optical? hdmiARC?

 

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Aktualizację ściągnij sobie i zainstaluj z pena. Podłączenie belki przez ARC tylko, bo po optyku max 5.1 tylko prześlesz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, tydzień temu aktualizowałem mojego XE93 przez pendrive, przy ponownym uruchamianiu TV pojawiają się kolorowe pasy na całym ekranie (ktoś chyba o tym wspominał wcześniej), ale na szczęście później pojawia się logo androida i wszystko jest ok, za to wczoraj nie mogłem odpalić TV, w ogóle nie reagował na nic, już myślałem, że się po prostu popsuł, zacząłem przepinać zasilacz bezpośrednio do gniazdka i też nic, sprawdzałem zasilacz też jest ok, no to załamka mówię, święta idą i zostaję bez TV, coś mnie podkusiło żeby jeszcze sprawdzić i odpiąć wszystko co było podpięte do TV... i włączył się, ulga straszna hehe, nie wiem czy to wina tej aktualizacji czy co, wcześniej nie miałem takiego problemu.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam te pasy ale znikają i TV się włącza...

ale mam inny problem.

aktualizacje zrobiłem z pena... bez problemów... bez resetu ustawień.

i niesiony dobrymi informacjami od Was kupiłem belkę z atmosem, JBL bar 9.1

dziś przyszła...

podłączyłem na kabelku od JBL wyjście HDMI w belce z HDMI ARC (2) w TV

belka gra bajecznie ale Atmosa zero

wszędzie 5.1... z YT też.

troszkę mnie to smuci szczerze mówiąc.

robiliście jakieś specjalne rzeczy po wgraniu aktualizacji żeby tego Atmosa odpalić?

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

chyba że reset zrobić do stanu początkowego... robiliście?

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samo zadziałało... wróciłem do domu , włączam i śmiga...

piękny efekt!

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogólnie jakość jest porażająca ale niestety z YT wszystko co w atmos jest w PCM... szkoda

no ale chociaż Netflix działa ładnie ;)

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie na YT nawet nie ma 5.1.. a ty o Atmosie... 

Edytowane przez D4r3KS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...