Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony XE93 TEST (KD-55XE9305) najwyższy model LED LCD 4K HDR od Sony z Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, dzisiaj już myślałem że mam dead pixela... A wychodzi na to, że jakiś paproch dostał się między szybę a matrycę... Jakoś się można tego pozbyć? 

20201220_161555.jpg

Edytowane przez Koowall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopie na YT nawet nie ma 5.1.. a ty o Atmosie... 

Dziwne... mam fona z atmosem i efekt jest zarąbisty w YT'bowych filmikach 

na TV te same nawet nie zbliżają się do tego... a w fonie 2 głośniki przecież tylko

 

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz czym jest atmos? Jest dźwiękiem pochodzącym z sufitu. Tyle i aż tyle.

To co masz w tel to nic innego jak symulowanie efektu przestrzennego a z atmosem to nie ma nic wspólnego.

Dolby jest tak żałosne że niedługo kible WC będę miały znaczek dolby atmos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiesz czym jest atmos? Jest dźwiękiem pochodzącym z sufitu. Tyle i aż tyle.
To co masz w tel to nic innego jak symulowanie efektu przestrzennego a z atmosem to nie ma nic wspólnego.
Dolby jest tak żałosne że niedługo kible WC będę miały znaczek dolby atmos.
z czego on jest to nie ma dla mnie znaczenia.
jeśli słucham latającego naokoło siebie kółeczka to jestem w ciężkim szoku że to z dwóch głośników idzie
a w telewizorze niestety tego nie mam

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do posiadaczy tego TV, jak działa smart oraz pokrótce jego najważniejsze wady i zalety względem dostępnych teraz telewizorów, np. XH9505. Zastanawiam się czy nie wziąć używanego XE9305 "na przeczekanie".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siema, dzisiaj już myślałem że mam dead pixela... A wychodzi na to, że jakiś paproch dostał się między szybę a matrycę... Jakoś się można tego pozbyć? 

20201220_161555.thumb.jpg.d8097f8782aff2658732ad504ff576a9.jpg

Ja miałem w xe90 w 3 miejscach tzw. przecinki. Dwa lalatata temu zgłosiłem do serwisu mailowo - zdjęcia. Przyjechali i wymienili cały odbiornik na nowy, bez akcesoriów. Trochę się obawiałem, bo niestety zgodnie z ogologólnymi warunkami gwarancji Sony może przysłać niekoniecznie nowy odbiornik. Ja swój sprawdziłem w ustawieniach - kilkanaście włączeń jak pamiętam.

PS. U mnie podobnie to wyglądało - myślę, że to to ten sam insekt.

 

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie do posiadaczy tego TV, jak działa smart oraz pokrótce jego najważniejsze wady i zalety względem dostępnych teraz telewizorów, np. XH9505. Zastanawiam się czy nie wziąć używanego XE9305 "na przeczekanie".
jest wada która mnie zaskoczyła... prawie 40kg ;)

reszta u mnie super

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, 111kris napisał:

Ja miałem w xe90 w 3 miejscach tzw. przecinki. Dwa lalatata temu zgłosiłem do serwisu mailowo - zdjęcia. Przyjechali i wymienili cały odbiornik na nowy, bez akcesoriów. Trochę się obawiałem, bo niestety zgodnie z ogologólnymi warunkami gwarancji Sony może przysłać niekoniecznie nowy odbiornik. Ja swój sprawdziłem w ustawieniach - kilkanaście włączeń jak pamiętam.

PS. U mnie podobnie to wyglądało - myślę, że to to ten sam insekt.

 

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Tylko u mnie to już po gwarancji jest niestety... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko u mnie to już po gwarancji jest niestety... 
Sony chyba nie czyści matryc. Robi to na pewno Philips. Może jakiś serwis ci to zrobi. Przy odrobinie szczęścia robal wysuszy się i odpadnie.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Philips? serio? bo ja sobie zachowałem taką odpowiedź tej cudownej firmy na problem z matrycami:410c4c80a7f66ddb7c0b55c3ea97ad54.jpg

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Philips? serio? bo ja sobie zachowałem taką odpowiedź tej cudownej firmy na problem z matrycami:410c4c80a7f66ddb7c0b55c3ea97ad54.jpg&key=31c7a6c85488836bc2f9105d1794ab7efdd4d5144244218e99706d01cd9d6b4f

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka


Tak, wszystko się zgadza. Może źle się wyraziłem ale nie chodziło mi o to, że uznają gwarancję tylko o to, że serwis to robi.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

czy ktoś po ostatnich aktualizacjach miał problem z modułem CI tv na kartę? Tv nagle traci pamięć ustawień listy kanałów, np tvn24 jest nagle na kanale 365, a innych brak. Za każdym razem skutkuje to strojeniem od nowa przez menu konfiguracja początkowa.. Mam podłączony jeden kabel sat, ostatnie lata wszystko śmigało bez problemów. Zrobiłem reset, factory reset i bez zmian..

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś ma problem z dolby vision?

jakby przełączał barwę kolorów co kilkanaście, kilkadziesiąt sekund

Oczywiście mowa o Netflix

 

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

 

 

uuuu

 

to jednak 3ci sezon F1 chyba skopany

 

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam na xf to samo na F1


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Potwierdzam na xf to samo na F1


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potwierdzam na xf to samo na F1


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Potwierdzam na xf to samo na F1


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No włączyłem drugi i jest ok

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o tym parę dni temu w wątku o Xf9005.  Jesli ten błąd się u mnie pojawi to jest już na wszystkich programach w DV (tylko na netflix). Uruchomienie ponowne telewizora wszystko naprawia. Po jakimś czasie problem znów się pojawia. Nie dotyczy to konkretnego serialu. Mając na myśli ponowne uruchomienie trzymam przycisk power na pilocie i później klikam uruchom ponownie. 

Edytowane przez peterka20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście wyłączenie pomaga

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Moje pytanie kieruje w szczegolnosci do kolegow Grazny i Koowall oraz oczywiscie do wszystkich, ktorzy cos moga pomoc.

Posiadam Sony 55XE9305 z najnowszym firmware. Kupilem pare dni temu belke dzwiekowa Samsung Q900T (Dolby Atmos 7.1.2), zaktualizowalem rowniez do najnowszego firmware. Podlaczylem TV (HDMI 3 ARC) do belki (HDMI ARC) oryginalnym kablem dostarczonym razem z belka. Przy probie odtworzenia filmow w Netflix nie mam przy zadnej pozycji obok tytulu informacji o systemie dzwieku. Nic, ani znaczka 5.1, ani DB Atmos (oczywiscie przy tytulach, ktore je maja jak Wiedzmin). Jest tylko HD, UHD, DB Vision jak juz. 

Prosze napiszcie mi koledzy jak macie skonfigurowane telewizory w menu tv. Juz troche kombinowalem i nic nie pomaga.

Wspomne tylko, ze na poczatku podlaczylem belke z tv za pomoca grubego i pozlacanego kabla hdmi, ktory pomyslalem, ze bedzie lepszy. Drugi taki sam kabel mialem podlaczony przy HDMI2 do dekodera Canal + UltraBOX i kiedys mnie zastanawialo czemu przy wlaczonej opcji w menu: Ustawienia / Ogldanie telewizji / Zewnetrzne wejscia / Format HDMI - Ulepszony, to obraz z dekodera mi skakal, zanikal. Wiec wtedy, ponad pol roku temu dalem na format standardowy. Jakie bylo moje zdziwienie, kiedy na kablu od Samsunga (uzylem go do testow podlaczajac TV i dekoder wczoraj) obraz byl plynny i wszystko bylo ok. Kabel Samsunga wyglada na totalnie zwykly, cienszy od tych noname'ow i bez pozalacanych koncowek itp.Obecnei jest podlaczony TV do belki jak na samym poczatku napisalem i wlaczylem w TV format ulepszony dla HDMI2 i HDMI3. Dekoder podlaczylem ow grubym kablem do HDMI4 (wlaczenie ulepszonego formatu dla tego zlacza nie ma wplywu i obraz jest) .

Posze, podajcie mi swoje ustawienia w TV, bede po kolei je sprawdzal. Zalezy mi na czasie, poniewaz mam do soboty ewentualna mozliwosc zwrotu belki. Kolega Grazny wspominal, ze przy jego JBL 9.1 tez nie bylo  na poczatku Atmosa i sie pojawil po ponownym wlaczeniu TV. Jak do tego doszlo? Gdzie w YT mozna sprawdzic dzwiek jaki leci?

Czekam niecierpliwie na info od was.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaskoczony jestem bo nie pamiętam bym coś ustawiał
oczywiście problemem jest to że ścieżkę w większości przypadków trzeba wybrać z palca oryginalną bo tylko tam jest Atmos... ale już się przyzwyczaiłem do napisów na Netflix

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz mi napisac czy po podlaczeniu JBL Bar 9.1 zanim pojawilo sie u Ciebie w tytulach filmow DB Atmos to byla jakas ikonka zwiazana z systemem dzwieku?  Np. 5.1 czy tez nic jak u mnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raz miałem sytuację że Atmos zniknął... nie pamiętam co wtedy zrobiłem, jakiś restart pewnie.
Normalnie było 5.1 tak jakby nie było urządzenia DA

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprobuje dzis po pracy odinstalowac Netflixa i ponownie zainstalowac... Moze to pomoze... Czytalem na forach Samsunga, ze nierzadko sa takie przypadki, ze Netflix nie widzi Atmosa w podpietej belce Samsunga.

 

Wczoraj podpialem belke z tv za pomoca kabla HDMI 8K za 140 zl i nadal bez zmian...

Grazny, mam prosbe...mozesz uruchomic Netflixa i podczas bycia w Netflixie wejsc do Action menu / Dzwiek i zrobic mi zdjecie opcji jakie masz wlaczone w tym menu i w podmenu od tego menu? 

Dodam jeszcze, ze jak ogladalem wczoraj TVP4K to belka poinformowala mnie o Dolby Atmos na HDMI ARC na wyswietlaczu :) Przy przelaczaniu na ten kanal TV informuje mnie na lewej gornej czesci o dzwieku Dolby Digital Plus (przy zmianach kanalow TV standardowo pokazuje maly panel informacyjny).

Jeszcze jedno... Mozesz sprawdzic i podac mi dokladnie jaka wersje Netflixa masz u siebie? Menu Android TV -> Aplikacje -> Netflix i na samej gorze jest pelna wersja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś tu słabo zaglądam ;)

zerkne za 2h

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybki jestem ;)c35e20d7f4aceac190054d7f8ef42402.jpg

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

2d604f8378fdf3158687c2033c0043178.jpg

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

3fce40259513ad2bd530d5986956612f1.jpg

Wysłane z mojego GM1910 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...