Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko dlaczego akurat łączysz oled i utratę kalibracji. Telewizory różnych marek i technologii psują się z najróżniejszych powodów. I zwykle wtedy kasa w błoto
Trzy razy splunąłem przez prawe ramię zanim napisałem, że projektory też się psują i też są wymieniane
Jasne. Oczywiście. Ja nie krytykuje ani LG ani oleda. Napisałem spontaniczne odczucie.
W innych markach nie wiem jak jest. Bo tego nie ślędzę. Ale z całym szacunkiem do oled/LG. Wymiana tv to przecież klient nic nie traci (oprócz czasu i nerwów) A nawet zyskuje nowy udoskonalony model. I tu wtrącam tą kalibrację. Nikt mi tego nie zapłaci. Tylko o to mi chodzi. O tym nikt nie wspomina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, STELVIO napisał:

Jasne. Oczywiście. Ja nie krytykuje ani LG ani oleda. Napisałem spontaniczne odczucie.
W innych markach nie wiem jak jest. Bo tego nie ślędzę. Ale z całym szacunkiem do oled/LG. Wymiana tv to przecież klient nic nie traci (oprócz czasu i nerwów) A nawet zyskuje nowy udoskonalony model. I tu wtrącam tą kalibrację. Nikt mi tego nie zapłaci. Tylko o to mi chodzi. O tym nikt nie wspomina.

Nie tłumacz się tak namiętnie ;) Nic nie pisałem o LG, tylko ogólnie o tv i projektorach w kontekście utraconej kalibracji 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś złożyłem rękojmie, ma przyjechać serwisant z lg i zatwierdzić wadę. Zaznaczyłem zwrot gotówki ewentualnie wymiana na nowy tv. Zobaczymy,dam znać co dalej.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na czym najlepiej sprawdzić wypalenia? Jest jakiś konkretny szablon? Za 3 miechy kończy się mi gwarancja i nie chciałbym przespać jak coś się zaczyna dziać

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej widać na czerwonej planszy, potem zeielona,  niebieska,  żółta. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, LV426 napisał:

Najlepiej widać na czerwonej planszy, potem zeielona,  niebieska,  żółta. 

Magenta wydaje się najlepiej pokazywać ewentualne kłopoty.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mnie wymienili samą matrycę nie dali nowego TV  
Drugie wypalenie i nie dali nowego TV?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, JohnnyCash napisał:

Drugie wypalenie i nie dali nowego TV?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Pierwsza wymiana

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak rękojmia poszła bardzo szybko nawet nie miałem wizyty serwisanta. Dziś zadzwonili z lg że mają dla mnie nowy tv. Kazali sobie wysłać fotki usterki, tabliczki znamieniowej i paragonu. No no zaskoczyli mnie mile.., ponieważ to pierwsza usterka.

 

Wysłane z Honor 9

 

 

 

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierwsza wymiana
Nigdy nie wymieniają TV przy pierwszym wypaleniu... Do naszych TV matrycę póki co są...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nigdy nie wymieniają TV przy pierwszym wypaleniu... Do naszych TV matrycę póki co są...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

No nie zawsze w moim przypadku właśnie za pierwszym razem, dostanę nowy tv. Zgłaszałem rękojmie u sprzedawcy.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No nie zawsze w moim przypadku właśnie za pierwszym razem, dostanę nowy tv. Zgłaszałem rękojmie u sprzedawcy.

Wysłane z Honor 9

Jeśli serwis odbił, że nie mają matryc to dostałeś nowy, dobrze dla Ciebie :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli serwis odbił, że nie mają matryc to dostałeś nowy, dobrze dla Ciebie default_smile.png

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Trafiłeś ale i tak bym walczył o wymiany na nowy. Dobrze się skończyło.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trafiłeś ale i tak bym walczył o wymiany na nowy. Dobrze się skończyło.

Wysłane z Honor 9

Wymiana na nowy wbrew pozorom nie jest najlepszym rozwiązaniem :) Wymieniając matrycę masz gwarancję na matrycę na 24m-ce, więc użytkujesz, aż znów się wypali i wtedy wymiana TV na jeszcze nowszy model :) Po drodze oczywiście może zepsuć się coś poza matrycą i zaczyna się trochę loteria co pierwsze, ale wiadomo, że im większe ryzyko tym większa stawka do wyjęcia :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę. No albo dostajesz nowy sprzedajesz i kupujesz 65 cali ewentualnie jak go zatrzyma to mam pewność że gwarancja potrwa 24 miesiące i też dostanę nowszy model. Więc opcji jest więcej.

 

 

Wysłane z Honor 9

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, JohnnyCash napisał:

Wymiana na nowy wbrew pozorom nie jest najlepszym rozwiązaniem :) Wymieniając matrycę masz gwarancję na matrycę na 24m-ce, więc użytkujesz, aż znów się wypali i wtedy wymiana TV na jeszcze nowszy model :) Po drodze oczywiście może zepsuć się coś poza matrycą i zaczyna się trochę loteria co pierwsze, ale wiadomo, że im większe ryzyko tym większa stawka do wyjęcia :)

Wymiana na nowy tym bardziej resetuje gwarancję (warto zachować potwierdzenie wymiany z datą)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymiana na nowy tym bardziej resetuje gwarancję (warto zachować potwierdzenie wymiany z datą)
Po za tym to nie istotna sprawa co jest lepsze nowy telewizor czy matryca ważne że u lg fajnie to działa. Ale najlepiej by było żeby tv służył parę lat. Zero stresu i straty czasu.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.01.2020 o 22:54, starsky86 napisał:

Na czym najlepiej sprawdzić wypalenia? Jest jakiś konkretny szablon? Za 3 miechy kończy się mi gwarancja i nie chciałbym przespać jak coś się zaczyna dziać

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Czerwona plansza na niej najlepiej widać wypalenia

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też magente a najlepiej wszystkie kolory podstawowe czerwony, zielony, niebieski i również szary. Kazdy z kolorow moze pokazac wypalenia subpikesli innego koloru, ale najszybciej wypala sie kolor czerwony.

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem tu po raz pierwszy bo mam problem właśnie z tym modelem. Chciałbym was prosić o opinię

w Grach w rozdzielczości 4k HDR - ekran zaczyna bardzo mocno mrugać białym światłem
( w rozdzielczości 1080 to się nie dzieje ) 

krótki filmik jak to wygląda:

https://drive.google.com/open?id=1COVaAls8GjL4cqYikSHM42BCaP-sfP0Q

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. działa komuś udostępnianie ekranu z telefonu ??

nie przez aplikację bo ta działa, że szkoda gadać

2. mam czasami problem z odpaleniem TV z pilota i wyłączeniem, to nie wina baterii i guzika, 😕 może ktoś coś podobnego przerabiał ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...