HD_Marek 0 Napisano 12 Listopada 2016 A w ktorym Saturnie te 15% na 49ks7000. Na stronie podają cenę po rabacie 4498. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau_ 6 Napisano 12 Listopada 2016 Na stronie chyba źle podaje. Ja kupiłem w Saturn Bronowice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HD_Marek 0 Napisano 12 Listopada 2016 Cool. No to jutro uderzam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 13 Listopada 2016 W RTV Euro Agd jest jeszcze taniej, po rabacie za 49KS7000 wychodzi 4249 zł. Dzisiaj ostatni dzień promocji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau_ 6 Napisano 13 Listopada 2016 No nie bardzo. W Euro masz 70 groszy drożej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 13 Listopada 2016 16 godzin temu, mihau_ napisał: Mam pytanie do posiadaczy. Jak wyłączyć dźwięk pilota? Za każdym kliknięciem słychać wkurząjące bipczenie. Dźwięk -> Ustawienia eksperckie -> Reagowanie dźwiękiem -> Wyłączone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 13 Listopada 2016 Nie przejmujcie się ramką. Wystarczy zgłosić to na gwarancje, serwisant przyjezdza i naprawia. Sam tak to załatwiłem. Najwazniejsze zeby zwrocic uwage na bad/sub pixele. Tego juz na gwarancji nie naprawia. Sam musialem 4 alb 5 sztuk przegladnac by wybrac taka bez wad matrycy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 13 Listopada 2016 W kwestii ustawień profilu kolorów: Nie wiem czy śledziliście uaktualnione recenzje, ale Samsung jakoś w wakacje naprawił błąd w oprogramowaniu polegający na błędnym rozpoznawaniu kolorów i na ten moment ustawienia powinny być następujące: - dla treści SDR: Oryginalny - dla treści HDR (szeroka paleta barw): Auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hadelosz 5 Napisano 13 Listopada 2016 (edytowane) Witam ponownie Temat: Samsung UE60KS7000 vs UE65KS7000 (porównanie w warunkach sklepowych). Przez kilka godzin porównywałem te modele w sklepach Media-Markt i Neonet. Oglądałem jednakowe filmiki, zdjęcia i plansze testowe jednocześnie na dwóch TV z dwóch dysków twardych jednocześnie – wtedy łatwiej jest wychwycić ewentualne różnice pomiędzy TV. Początkowo zamówiłem wersję 60” (ze względu na ówczesną cenę w promocji 6260 zł), potem zmieniłem zdanie, że jednak wolę 65” za sporą dopłatą (a różnica w wielkości ekranu jest nieduża). Postaram się odpowiedzieć no swoje pytania po subiektywnym porównaniu modeli TV w sklepach: - Czy jest gorszy kontrast? - Czy są węższe kąty widzenia itp.? - Czy z tego powodu warto dołożyć do modelu 65”? - Czy ta matryca też ma 10 bit, 120 Hz? Ad. 1 Kontrast – podobny w obu modelach. W warunkach sklepowych chyba niemożliwy do oceny. Ad. 2 Kąty widzenia są bardzo zbliżone – sprawdzałem na nieruchomych obrazach schodząc z osi widzenia – z czego wynika że pod tym względem matryca Skarpa 60” w KS7000 jest w przybliżeniu równie dobra co matryca w modelach 65” KS7000 i KS8000. Ustawiałem się też dokładnie pośrodku pomiędzy ekranami i spadek kontrastu odbierałem jako jednakowy. Ad. 3 Stwierdziłem jednak, że dołożę do większego modelu 65” zamiast 60”) z dwóch powodów: 1) Odkryłem na zdjęciach testowych, że obraz na 65” jest minimalnie ostrzejszy w detalach (widać to z odległości ok. 0,5 m) – trzeba się z bliska przyglądać. Oczywiście z odległości np. 2,5 m czy więcej te różnice nie będą dostrzegalne, tym bardziej na ruchomym obrazie - filmie. Zdjęcia kontrolne pochodziły z bezlusterkowca Samsung NX300 (20 MPx), i były porównywane przy powiększeniu typu „dopasowanie do rozmiarów ekranu” (czyli nie w skali 1:1). 2) Skoro już wydaję 6 do 8 tys. zł raz na 5 lat na TV, to kupię coś co będzie robić większy efekt wow – zgodnie z poradą żeby równać w górę a nie w dół. Wole mieć matrycę Samsunga (zakładając że w 65” SUHD nie ma loterii matrycowej). https://hdtvpolska.com/kalkulator-odleglosci/ Dodatkowo: 3) Większy model (65”) sprawił wrażenie bardziej solidnego – brak odstające tylnej obudowy – przylegała równo bez szpar. Przednia ramka wokół widzialnego obszaru ekranu jest inna w obu modelach: - Bardziej elegancka ramka jest z 65” – ekran wygląda na wpuszczony w głąb obudowy – ekran sięga prawie po srebrną ramkę (grubość ok. 3 mm) okalającą. Ekran dochodzi jakby do samej krawędzi gabarytu TV. Szerokość części nieświecącej to jakieś 9 mm. - W modelu 60” czarna blaszana ramka ma szerokość 11 mm (część nieświecąca) i zakrywa brzegi matrycy umieszczonej pod nią. Wygląda to mniej elegancko. Widać że model 60” ma niecą inną stylistyką podyktowaną chyba zewnętrznymi krawędziami matrycy (budowa brzegów matryc 60’ i 65” jest odmienna). Oczywiście są to tylko drobne różnice, które mają znaczenie tylko przez krótki czas po zakupie nowego TV – potem liczy się już głównie obraz (na ramki nie zwraca się uwagi). Ad. 4 Niestety nie wiem ilu bitowe matryce stosuje Samsung w TV SUHD (8+2 FRC czy 10 bit) – pewne jest tylko, że potrafią wyświetlać obraz 10-bitowy. Spostrzeżenia poczynione przy oględzinach modelu 65KS7000: - Nie wykryłem bad pikseli, ani odstającej obudowy – przylega równo. - W obu modelach 60” i 65” są do wyboru dwa rozstawy nóżek – szerszy i węższy dzięki czemu TV będzie łatwiej zmieścić na wąskiej szafce RTV. W modelu 65” węższy rozstaw nóżek wynosi ok. 99 cm (przy wykorzystaniu wewnętrznej pary gniazd na nóżki). - Niestety matryca w tym egzemplarzu 65” była nierówno podświetlona – prawy dolny róg ekranu i spory jego fragment (trójkąt o powierzchni ok. 25%) był wyraźnie ciemniejszy od reszty ekranu. Widać to na kolorowych planszach testowych (czerwona, zielona, niebieska). Dzięki uprzejmości sklepu prawdopodobnie uda się zamówić kolejny egzemplarz – oby równiejszy. - U dołu ekranu z prawej widać lekkie pojaśnienie od zespołu diod podświetlenia (świecą pionowymi strefami do góry). Obawiam się czy będzie to przeszkadzać przy nocnych seansach? Plansze testowe można pobrać np. stąd: - jednorodność czerni:http://www.rtings.com/tv/tests/picture-quality/black-uniformity-clouding-flashlighting - jednorodność szarości:http://www.rtings.com/images/test-materials/2015/204_Gray_Uniformity.png - plansza ANSI dla oceny kontrastuhttp://www.rtings.com/tv/tests/picture-quality/contrast-ratio - kolorowe plansze w filmiku UHD, do sprawdzenia bad pikseli i jednorodności podświetlenia: Edytowane 13 Listopada 2016 przez hadelosz 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
droopy 1 Napisano 13 Listopada 2016 Napisze ktoś jakiej długości jest przewód do dostawki z portami one connect? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 13 Listopada 2016 (edytowane) 6 godzin temu, Mierzwiak napisał: W kwestii ustawień profilu kolorów: Nie wiem czy śledziliście uaktualnione recenzje, ale Samsung jakoś w wakacje naprawił błąd w oprogramowaniu polegający na błędnym rozpoznawaniu kolorów i na ten moment ustawienia powinny być następujące: - dla treści SDR: Oryginalny - dla treści HDR (szeroka paleta barw): Auto Moglbys podac zrodlo? Widze roznice na PS4 Pro HDR ale nie wiem ktory tryb jest lepszy Edytowane 13 Listopada 2016 przez Esko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 13 Listopada 2016 Cytat If we were very impressed with the KS9500's performance in terms of greyscale and PQ EOTF, we weren't originally as happy when it came to the colour tracking against Rec.2020. Samsung had claimed that the Auto Colour Space setting was designed to recognise the Rec.2020 signal from an Ultra HD HDR source and track it accordingly. In our initial testing the Auto Colour Space wasn't working correctly, it was defaulting to Rec.709, and the Native Colour Space was tracking DCI-P3. However Samsung have since released a firmware update and now the Auto Colour Space is working correctly and, as you can see in the graph above, it is tracking Rec.2020 correctly. This is excellent news and we're pleased to see that Samsung were listening to our feedback and impressed that they produced a firmware fix so quickly. Now that the colour space is tracking Rec.2020 correctly, when you combine that with the excellent PQ EOTF, you have what is currently the best performing TV when it comes to HDR 10. https://www.avforums.com/review/samsung-ks9500-ue65ks9500-uhd-4k-tv-review.12673 Co prawda to recenzja KS9500, ale raczej nie ma powodu by dla różnych modeli w tej serii miały obowiązywać różne ustawienia, poza tym dla wszystkich jest aktualnie ta sama wersja softu: 1150.7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau_ 6 Napisano 14 Listopada 2016 No i niestety ale w moim egzemplarzu pojawił się "martwy piksel" (49KS7000). Zastanawiam się czy wymieniać do skutku, aż dostanę model bez usterki w matrycy czy to po prostu zaakceptować. Usterka przy dolnej krawędzi ekranu, kompletnie niewidoczna w normalnych warunkach użytkowania (1,0m-∞). Gwarancji nie podlega wypalenie do 10 pikseli. Coś mnie jednak dręczyło i za pomocą małego mikroskopu cyfrowego strzeliłem kilka zdjęć uszkodzonego miejsca. Ze zdjęć wynika, że piksele w mojej matrycy świecą prawidłowo. Uszkodzona (prawdopodobnie pęknięta) jest warstwa polaryzacyjna pod subpikselami. Zdjęcia robiłem przy stałej ogniskowej zbliżając się do ekranu (czyli wchodząc wgłąb). Pierwsze 2 zdjęcia zrobione przy mniejszym powiększeniu. Kolejne 3 to wejście "wgłąb" matrycy. Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie posiadam statywu, który pozwoliłby mi na dokładniejsze wyostrzenie obrazu. Pęknięcie matrycy i wylewanie się warstwy ciekłych kryształów jest raczej nie do zaakceptowania, gdyż prawdopodobnie będzie postępować i to dość szybko. Oglądajcie dokładnie KS7000 przed zabraniem do domu. I nie chodzi mi o oglądanie ich z odległości 1-2m tylko max do 50cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marten75 0 Napisano 14 Listopada 2016 Ma ktoś pada bezprzewodowego podłączonego do tego samsunga? Jak to działa bo zastanawiam się nad zakupem aby wypróbować te dostępne gry za 39zl. na miesiąc i trochę się boję, że pad będzie działał niestabilnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 14 Listopada 2016 Kolego mihau_, śmigaj do sklepu i wymieniaj na inny egzemplarz aż do skutku. W TV za tyle kasy nie można tolerować takich niedoróbek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau_ 6 Napisano 14 Listopada 2016 2 minuty temu, rafcio76r napisał: Kolego mihau_, śmigaj do sklepu i wymieniaj na inny egzemplarz aż do skutku. W TV za tyle kasy nie można tolerować takich niedoróbek. Taki mam zamiar. Zbyt dużo kasy, żeby TV miał wady po wyjęciu z pudełka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 14 Listopada 2016 A w jakim sklepie go zakupiłeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 14 Listopada 2016 Ciekawostka: po zaktualizowaniu softu do najnowszej wersji YouTube mnie nie wylogowuje. Jak u was? Mieliście w ogóle ten problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau_ 6 Napisano 14 Listopada 2016 5 minut temu, rafcio76r napisał: A w jakim sklepie go zakupiłeś?? Saturn. Nie powinno być problemu z wymianą na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 14 Listopada 2016 W Saturnie i Media Markt można oddać/wymienić TV w ciągu 30 dni od zakupu. O takim komforcie można zapomnieć np. w RTV Euro czy w wielu innych sklepach stacjonarnych w sytuacji, gdy zakup nie jest dokonywany przez sklep internetowy/infolinię. W Saturnie/MM nie ma znaczenia czy zamawiamy przez neta/infolinię czy kupujemy w stacjonarnym sklepie Saturn/MM - mamy zawsze możliwość oddania TV i odzyskania kasy lub wymiany na inny egzemplarz czy model. Jest to niesamowity komfort pozwalający przetestować sprzęt w warunkach domowych, czyli w takim jakich korzystamy z TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starling4 1 Napisano 15 Listopada 2016 (edytowane) Witam Zdecydowałem sie na model ue60ks7000 skuszony promocją w matrixmedia 5524pln + 4 lata gwarncji. Dziś odbierm TV z Samsung brand stroe we wrocławiu. Zdzowniłem wczesniej po innych brandstore w polsce i serwisach samsunga wypytac i czestotliowsc usterki związanej z ramką. Ogolnie temat jest znany ale zapweniano mnie ze wada występowała w pierwszych seriach na poczatku lipca/sierpnia i ze byly to przypadki incydentalne. No zobaczymy dziś:).. dam znać jaki wieszak polecacie? Edytowane 15 Listopada 2016 przez starling4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 15 Listopada 2016 14 godzin temu, mihau_ napisał: Ja bym się zes... ze strachu, że to się rozleje i oskarżą mnie o fizyczne uszkodzenie. Na twoim miejscu nie czekałbym ani chwili z wymianą. 6 minut temu, starling4 napisał: Witam Zdecydowałem sie na model ue60ks7000 skuszony promocją w matrixmedia 5524pln + 4 lata gwarncji. Dziś odbierm TV z Samsung brand stroe we wrocławiu. Zdzowniłem wczesniej po innych brandstore w polsce i serwisach samsunga wypytac i czestotliowsc usterki związanej z ramką. Ogolnie temat jest znany ale zapweniano mnie ze wada występowała w pierwszych seriach na poczatku lipca/sierpnia i ze byly to przypadki incydentalne. No zobaczymy dziś:).. dam znać Napisz jak piksele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 15 Listopada 2016 (edytowane) 41 minut temu, starling4 napisał: Witam Zdecydowałem sie na model ue60ks7000 skuszony promocją w matrixmedia 5524pln + 4 lata gwarncji. Dziś odbierm TV z Samsung brand stroe we wrocławiu. Zdzowniłem wczesniej po innych brandstore w polsce i serwisach samsunga wypytac i czestotliowsc usterki związanej z ramką. Ogolnie temat jest znany ale zapweniano mnie ze wada występowała w pierwszych seriach na poczatku lipca/sierpnia i ze byly to przypadki incydentalne. No zobaczymy dziś:).. dam znać jaki wieszak polecacie? Sam się zastanawiałem nad 60KS7000 i gdyby w Samsung Brand Store w Łodzi mieli na stanie 3 sztuki fabrycznie zapakowane na stanie, to bym się zdecydował na dojazd 100km, ale mają tylko 1 szt. + 1 szt. sztuka dosyłana przez Matrixmedia. Gdybym miał u siebie na miejscu Brand Store, to bym się zdecydował, bo nie straciłbym potencjalnie i czasu i nerwów. Wiadomo jak z KS7000 jest - jak nie ramka, to obudowa, jak nie obudowa to bad pixele lub dirty screen. Daj kolego koniecznie znać czy udało się sfinalizować zakup. 5524 zł na 60" i to z 4-letnią gw. to super sprawa. Edytowane 15 Listopada 2016 przez rafcio76r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starling4 1 Napisano 15 Listopada 2016 sam mam 100km i dwie sztuki na stanie...ryzyk fizyk, jak sie nie uda bedzie projektor a tv za rok;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 15 Listopada 2016 To życzę szczęścia w trafieniu na dobry egzemplarz spośród dwóch sztuk dostępnych na sklepie. Grunt, żebyś do domu nie wrócił z pustymi rękoma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach