X-Rite 51 Napisano 18 Stycznia 2017 W trybie gra jest OK. Wad się sporo nazbierało ale w takich wątkach zwykle się zbiera. Jeżeli ludzie mają problem to wtedy używają forum. Jeżeli są zadowoleni to raczej rzadko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aerofan 12 Napisano 18 Stycznia 2017 56 minut temu, wilos napisał: Jak to TV Premium za 5500 zł- 120 Hz panel i ma problemy z Ruchem (motion). Nie no żarty jakieś. Poważnie Nie ma problemów z ruchem, tylko z upłynniaczem. Ja mam to cholerstwo wyłączone, zawsze zresztą miałem. Nawet w Sony, gdzie upłynniacz był chwalony, mi zawsze to wyglądało na teatr. W Samsungu włączenie upłynniacza faktycznie powoduje, że obraz co jakiś czas szarpie. Ale jak ustawiłem 5/3 to już było w miarę OK, choć w filmie to i tak wywoływało pewną sztuczność, więc wyłączyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilos 19 Napisano 18 Stycznia 2017 Przeciez napisał ze z ruchem , 120 Hz matryca i problemy z ruchem . Hello, TV Premium. W TV 60 Hz 55 cali i nie ma żadnych problemów z Ruchem nic nie skacze i nie zacina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reespl 26 Napisano 18 Stycznia 2017 1 godzinę temu, X-Rite napisał: Cóż, chciałem się kilku rzeczy dowiedzieć o tym jak lepiej mogę ustawić swój telewizor. Dowiedziałem się na razie, że kupiłem [beeep], którego nie da się oglądać, nie mam kasy, jestem cham i pracownik Samsunga. Może faktycznie warto powymieniać się ustawieniami? Ja aktualnie używam: - tryb gra (na trybie film) - Backlight: 10-11 (HDR gaming: 20) - Kontrast: 95 - Jasność: 45 - Kolor: 55 (nie podoba mi sie kolor trawy przy 50) - temp. koloru:ciepły1 (2 jest za żółty) - Poziom czerni HDMI: auto i auto na ps4 - Gamma: 0 - Smart led: nisko (wysoko dla HDR Gaming) - Dynaiczny contrast off - wszystkie inne pierdoły off - balans bieli bero (nie ruszałem nic) - kolory: auto i gra to fajnie. Dla Youtube, Netflix, TV to samo co wyżej tylko bez trybu gra 2 minuty temu, wilos napisał: Przeciez napisał ze z ruchem , 120 Hz matryca i problemy z ruchem . Hello, TV Premium. W TV 60 Hz 55 cali i nie ma żadnych problemów z Ruchem nic nie skacze i nie zacina. Nie mam żadnych problemów z ruchem - tryb gra wszystko śmiga płynnie, upłynniacze wyłączone. W trybie film też wszystko wyłączone. Z tego co czytałem na avforums ludzie mają problem z judderem właśnie jak jest włączony auto motion plus i auto digital clean view. Pobaw się tym i sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 18 Stycznia 2017 Kiedy dotrę z biura do domu sprawdzę swoje ustawienia i prześlę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 18 Stycznia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, wilos napisał: To jest skandal, a jak u Ciebie z Blurem w trybie gra, bo to tez jest problem tych TV. Juz sporo wad tych TV sie nazbierało w tym wątku, ja je tylko zsumowałem No po patrz a ciagle nie znasz najwazniejszej. Ale uznajmy, ze mission accomplished. Masz jeszcze jakies inne plany odnosnie tego forum, bo jak nie to moze pora sie pozegnac. edit: Jak widze nie napisales zadnego postu w innym temacie. Ale to dobrze, tak trzymaj. Forum nie potrzebuje niczego wiecej niz trolli, megalomanow-ignorantow i takich zawodnikow, ktorych jedynym zadaniem jest spoilowanie watkow. nie potrzebuje niczego innego aby zniechecic zaangazowanych uczestnikow do wymiany uzytecznych informacji. . Juz niedaleko. Edytowane 18 Stycznia 2017 przez binary 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Podaje swoje ustawienia - model SUHD 60KS7000S. Uwaga. Ustawienia, szczególnie te związane z balansem bieli oraz z przestrzenią kolorów, są odpowiednie tylko dla mojego egzemplarza a ich przepisanie może zarówno poprawić obraz jak i go pogorszyć. Może się jednak zdarzyć, że matryce Sharpa zastosowane w tym modelu są na tyle powtarzalne, że będzie OK. Tryb: Film Podświetlenie: 6, Jasność: 45, Kontrast: 95, Ostrość: 15, Kolor: 47, Odcień Z45 C55, Czysty obraz testowy - wyłączony, Auto Motion - 10 i 5, Diody Smart Led - nisko, Film - wyłączony, Kontrast dynamiczny: wyłączony, Tonacja kolorów: Ciepły 2, Gamma: 0 Balans Bieli Przestrzeń kolorów - Użytkownika (BT709) R G B R G B IRE 10 27 30 -50 R 40 11 0 IRE 20 - 30 -18 -14 G 35 57 12 IRE 30 - 16 0 0 B 0 5 60 IRE 40 - 23 0 4 Y 48 52 8 IRE 50 - 23 - 2 9 C 31 54 71 IRE 60 - 23 1 5 M 47 15 42 IRE 70 - 24 - 4 7 IRE 80 - 26 - 10 4 IRE 90 - 23 - 6 5 IRE 100 - 21 0 15 Potem odpalcie sobie n.p. ten wzornik. Jeżeli szarości będą gorsze od ustawień fabrycznych to dajcie sobie spokój z moimi ustawieniami balansu bieli. Edytowane 18 Stycznia 2017 przez X-Rite 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aerofan 12 Napisano 18 Stycznia 2017 No właśnie, problem jest jak jest Clean View i Motion Plus na auto. Nie jest to problem z ruchem, jak te badziewia są powyłączane, to jest wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 18 Stycznia 2017 Wyszła nowa aktualizacja oprogramowania, Czy wie ktoś co ona wnosi. Ja zakupiłem go dwa dni przed świętami i jestem jak na razie b. zadowolony Pixele świecą. Ramka nie odstaje. Ja kupiłem w sklepie dla idiotów z odbiorem osobistym.Przy zakupie pracownicy w rękawiczkach (białe bawełniane) wypakowali na specjalny stojak. Tv został sprawdzony wy oglądany i zapakowany. Intrukcja pracowników była krótka. Proszę bardzo ostrożnie wypakować gdyż łatwo uszkodzić matrycę . Na razie, jetem zadowolony kupiłem [beeep],tv którego da się oglądać, nie mam kasy-to prawda i pracownikiem Samsunga nie jestem .Ale jakby płacili za to co piszę to pewnie bym się przyznał.A tak na poważnie fajny tv za tą kasę . Ja dałem 4.799 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 224 Napisano 19 Stycznia 2017 Wszystkie posty nie na temat wylądowały tutaj: I teraz będzie to już standard. Tam możecie sobie robić co chcecie. 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pebe86 67 Napisano 19 Stycznia 2017 Mam mały problem z nagrywaniem- ustawiam w harmonogramie nagrania na dysk twardy, i czasem mi nagrywa, a czasem pojawia się komunikat "test wydajności urządzenia nie powiódł się". Ktoś się z tym spotkał? Ustawiłem 3 nagrania w nocy, jedno się nagrało, a przy pozostałych dwóch pojawił się taki właśnie komunikat (nagranie niby jest widoczne, ale jako uszkodzone- i plik waży 0 kb). Oczywiście uprzedzając podstawowe pytania- nagrania były w różnym czasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Sprawdź jak to będzie Ci działało na innym złączu USB. Jeśli będzie to samo, to sprawdź na innym dysku. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez rafcio76r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chucki 0 Napisano 19 Stycznia 2017 Panowie dlaczego niemoge wlaczyc Trybu gra jak podlaczylem ten tv do PC ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 19 Stycznia 2017 (edytowane) 21 minut temu, Chucki napisał: Panowie dlaczego niemoge wlaczyc Trybu gra jak podlaczylem ten tv do PC ? Przycisk na pilocie Home -> Najechanie na 'Source' -> Przy tym Source gdzie masz PC daj strzałkę w górę -> Edit -> Zmień ten PC na np. 'Game Console' i możesz już normalnie ustawiać wszystkie ustawienia oraz Game Mode. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Fjubens 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patrick1989 0 Napisano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Zauważyliście jakieś zmiany na najnowszym sofcie? Zastanawiam się nad aktualizacja. Wspominałem prędzej, że mam 49KS7000 i jestem z niego bardzo zadowolony. Pierwszą sztukę z odstającą tylną obudową zwróciłem, a obecny bez wad kupiłem w Euro AGD w świetnej promocji za 3750 PLN. Nie sądzę, by możliwy byłby lepszy zakup w tej cenie ==== Edit ==== W zasadzie TV sam się zaktualizował, pewnie jak dziewczyna go włączyła. Nie przyglądałem się zmianom, ale żadnych problemów nie zauważyłem do tej pory Edytowane 19 Stycznia 2017 przez patrick1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuchar30 5 Napisano 19 Stycznia 2017 Witam jak sprawdzić w KS7000 bad pixele poradzicie coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pebe86 67 Napisano 20 Stycznia 2017 Jak nic niepokojącego nie zauważyłeś to po co ich szukasz? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 067 Napisano 20 Stycznia 2017 Może dlatego, że nie chce ich mieć, a ma możliwość wymiany tv? Najprościej dostrzec wadliwe piksele, wyświetlając (np z pena) plansze w jednolitych kolorach podstawowych. Poszukaj w necie - szybko znajdziesz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pebe86 67 Napisano 20 Stycznia 2017 Ale ja doskonale wiem jak sprawdzić bad pixele. Tylko nie wiem po co ich szukać na siłę, skoro nic niepokojącego nie dostrzegłeś Jeśli jednak dalej chcesz ich szukać to np. tutaj masz plansze testowe: https://onedrive.live.com/?id=E0B927E465B4E970!1489&cid=E0B927E465B4E970 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
9000 18 Napisano 20 Stycznia 2017 Czy ktos wie, jak w appe HBO Go sprawdzic w jakiej rozdzielczosci jest stream? Odkad ukradli przycisk "i" czuje sie zagubiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patrick1989 0 Napisano 20 Stycznia 2017 17 godzin temu, kuchar30 napisał: Witam jak sprawdzić w KS7000 bad pixele poradzicie coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik hdtv 4 Napisano 20 Stycznia 2017 Ja swój tv zwróciłem do sklepu prawo 14 dni z powodu pikseli około 6 dużych piksel kształt nieregulowany widocznych z 1 metra i ponad 20 były w rogach ekranu widoczne na kolorze szarym. Samsung wraca do korzeni GoldStar to przynajmniej nazwę zmienił jak robił najgorszy szmelc na Planecie Ziemia; w dziale kontroli jakości zatrudniają niewidomych ?. Podejmę jeszcze jedną próbę. martwe piksle zrobiłem zrzut widoczne w 4k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuchar30 5 Napisano 20 Stycznia 2017 Ja właśnie sprawdziłem mam dwa martwe pixele ale nic już nie zrobię bo telewizor ma 1,5miesiąca został mi tylko serwis oddam jak się rozpadnie na razie nie odkleja się przykro mi ze samsung robi taki szmelc człowiek ma nauczkę na przyszłość 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 20 Stycznia 2017 Z tymi bad pixelami to jakaś plaga, bo naprawdę ciężko dorwać sztukę bez chociaż jednego. Jednak trochę dziwnie czyta się wpisy o tym jak ktoś po 1.5 miesiąca czy dłużej na palecie testowej znalazł bad pixela, bo jeśli przez taki czas użytkowania ani razu ten bad pixel się nie rzucił w oczy, to mało prawdopodobne żeby to się w użytkowaniu zmieniło. Nie bronię jednak w żaden sposób tutaj Samsunga, bo pozostaje niesmak przez niedbałe wykonanie oraz kontrolę (problem z ramkami) oraz badpixele w wielu sztukach oraz problem przy ewentualnej sprzedaży TV w przyszłości, bo jakoś jednak wypada zaznaczyć, że taki badpixel jest, żeby ktoś nie jechał na marne po 'TV w super idealnym stanie, bez bad pixeli' i na miejscu się wkurzał, że wcale tak nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Zero martwych pikseli. Żadnych problemów z obudową. Trochę zaczynam się nudzić bo już nie wiem co w tym telewizorze jeszcze poprawić. Nuuuuuudaaa bo pozostaje jedynie oglądanie Dzisiaj przyjechał tradycyjny pilot. Sorry ale tradycyjne rozwiązanie jest znacznie szybsze niż "smart-pilot" z kompletu. Samsung to nie Apple i problem z wymyśleniem czegoś na serio ergonomicznego niestety mają. Oczywiście korci mnie wejście w menu serwisowe i odblokowanie dwóch dodatkowych trybów. Edytowane 20 Stycznia 2017 przez X-Rite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach