Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 65B6J Test - młodszy brat OLED'a E6

Rekomendowane odpowiedzi

nie nie nie róbcie hejtu ani żartów . jak ktoś miałby kupić moj tv z wypalonym 25% ekranu. No chyba ze LG wymieniłby ekran na nowy no to taki tv za pół ceny sam chętnie wziąłbym. Już nie przesadzajcie. (A nie przeporaszam wróć od LG nie kupiłbym dzisiaj nawet zeszytu w kratkę  :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, mjasinsk napisał:

A nie przeporaszam wróć od LG nie kupiłbym dzisiaj nawet zeszytu w kratkę

Każdy ma jakieś uprzedzenia. Ja np. nigdy więcej nie kupię Volvo - tak zostałem doświadczony przez niby najlepszy serwis:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2019 o 17:20, Mariusz Misztal napisał:

W świetle powyższego chyba zdecyduję się jednak na serię LG serii C 65 celi z 2018 - cena dość rozsądna i spełnia moje wymagania.

W Mediaexpert masz promocję za 9 kzł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎15‎.‎02‎.‎2019 o 18:07, Barnaba napisał:

W Mediaexpert masz promocję za 9 kzł

I chyba błąd, albo mam jakiegoś niesamowitego pecha. Po niecałych 2 tygodniach eleganckie wypalone czerwone piksele. Czy ktoś miał już taki problem, albo słyszał o nim w serii c8 ? Miały być takie dopracowane i "inteligentne"... Co ciekawe piksele świecą na czerwono nawet po wyłączeniu TV (pilotem). Zauważam, że nawet opisywany przeze mnie b6 nie miał takiej wady.

 

53206766_397083851092458_3738644073389490176_n.jpg

53323381_460496304486740_4381255241971007488_n.jpg

53421319_2478074248887013_614925392779673600_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
12 minut temu, Mariusz Misztal napisał:

Czy ktoś miał już taki problem, albo słyszał o nim w serii c8 ?

@darekgra Miał martwy piksel w środkowej cześci ekranu w Panasonicu fz800 i wymienili mu matryce. Ty masz tego piksela w mniej newralgicznym miejscu, ale i tak możesz spróbować zareklamować do LG.

Edytowane przez Waldo94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega pytał o c8...ja mam c8 i nie mam tego problemu.

Reklamuj u lg i tyle, wymienią przecież z tego co ludzie piszą bez problemu.

I na przysłość pisz w temacie o c8, bo skąd mają użytkownicy b6 wiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Kmicic13 napisał:

Dlaczego dobrze? Przecież b6 to już raczej nikt nie kupi.

Ale C8 myślę że dużo osób, a kolega pisze o C8. A tu jest 70 stron to nie mało 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czepiam się, tylko zwyczajnie tego nie rozumiem. Ja się przesiadałem z Samsunga F8000 i chciałem kupić oled c8 lub b8.

Wertowałem więc tematy o b8 i c8, a według tej logiki powinienem poszukać tematu o F8000 (2013 rok).

Chyba dziwny jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja miałem na myśli tylko te osoby co tu mają powiadomienia to będą wiedzieć na co zwracać uwagę bo w nowych modelach są pixele 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mariusz Misztal napisał:

I chyba błąd, albo mam jakiegoś niesamowitego pecha. Po niecałych 2 tygodniach eleganckie wypalone czerwone piksele. Czy ktoś miał już taki problem, albo słyszał o nim w serii c8 ? Miały być takie dopracowane i "inteligentne"... Co ciekawe piksele świecą na czerwono nawet po wyłączeniu TV (pilotem). Zauważam, że nawet opisywany przeze mnie b6 nie miał takiej wady.

Po prostu pech, ale i szczęście, że poniżej 14 dni - odstępujesz od umowy i tyle problemu.

To tylko przedmiot - psuje się czasami, nawet najnowocześniejszy:)

16 minut temu, oliver rondel napisał:

Kolego ja miałem na myśli tylko te osoby co tu mają powiadomienia to będą wiedzieć na co zwracać uwagę bo w nowych modelach są pixele 

A ja myślałem, że w nowych modelach są kółeczka. Co za kretyńskie wnioski:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam czy ktoś wie jak wyłączyć na TVN te reklamy na niebiesko,, tryb gra,, lub ten sondaże co się wyświetla co chwile, usunąłem pliki cookies i nic nie dało 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎01‎.‎03‎.‎2019 o 22:32, Mariusz Misztal napisał:

I chyba błąd, albo mam jakiegoś niesamowitego pecha. Po niecałych 2 tygodniach eleganckie wypalone czerwone piksele. Czy ktoś miał już taki problem, albo słyszał o nim w serii c8 ? Miały być takie dopracowane i "inteligentne"... Co ciekawe piksele świecą na czerwono nawet po wyłączeniu TV (pilotem). Zauważam, że nawet opisywany przeze mnie b6 nie miał takiej wady.

 

53206766_397083851092458_3738644073389490176_n.jpg

53323381_460496304486740_4381255241971007488_n.jpg

53421319_2478074248887013_614925392779673600_n.jpg

Panel wymieniony w ramach rękojmi (u mnie w domu)

Mam jednak poważne zastrzeżenia do serwisu LG ze Szczecina:

1. Serwis nie ma szacunku do klienta - informację o przyjeździe otrzymywałem albo w późnych godzinach wieczornych 21-22 dzień wcześniej, albo 1-2 godziny przed przyjazdem (mam małe dzieci i w godzinach ich przyjazdu uczciwie pracuję) !!!

2. Po informacji 1-2 godziny przed przyjazdem w domu była moja żona, a ja nie mogłem być osobiście.

3. Wymiana panelu niby OK.

4. Ponowne zamontowanie zdjętego TV - żenada. TV mam przymocowany razem z soundbarem na metalowych "łapach". Soundbar zamontowany asymetrycznie i bez plastikowych podkładek od strony TV. Efekt - denerwował mnie krzywo zamontowany soundbar. W trakcie zdejmowania okazało się, że TV był zamontowany "ma wiarę" tylko na jedną poprzeczkę poziomą (są dwie). Nie został założony prawidłowo bagnet zabezpieczający.

5. CUD - GDYBYM WŁĄCZYŁ GŁOŚNIEJ BASY TO TV BY ZLECIAŁ (ciekawe kto wtedy poniósłby konsekwencje - ja (basy) czy LG (nieprawidłowy montaż serwisu))

6. Konsekwencje braku profesjonalizmu serwisu - plastikowa obudowa uległa uszkodzeniu (wgnieceniu) po montażu metalowych "łap" bezpośrednio do TV.

7. Żona zwracała uwagę, że coś jest nie tak - uzasadnienie serwisu LG - oni mają tylko wymienić panel, a nie zamontować TV (dziwne skoro zdjęli to chyba powinni go z powrotem zamontować).

8. Konsekwencje - poinformowanie LG o zaistniałej sytuacji z żądaniem wymiany uszkodzonej przez serwis obudowy plastikowej (przez inny serwis).

9. Bardzo pozytywnie oceniam poprzedni serwis z Zielonej Góry, a ze Szczecina radzę unikać !!!

 

Edytowane przez Mariusz Misztal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj tv zassał nowe oprogramowanie. Ktoś zauważył co wniosła owa aktualizacja ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o aktualizacje 5.30.60 coś wiadomo co poprawiła a co pogorszyła ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, tomasz81 napisał:

Chodzi mi o aktualizacje 5.30.60 coś wiadomo co poprawiła a co pogorszyła ?

To najprawdopodobniej jedynie aktualizacja zabezpieczeń. Nie dostrzegam żadnych różnic w obrazie, choć ludzie na zagranicznych forach niby wychwytują delikatne różnice na plus...

Nie wiem czy to nie przypadkiem efekt placebo ;)

Po aktualizacji TV dodatkowo 2 razy uruchamiała mi się aktualizacja pilota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.05.2019 o 11:05, zuku1 napisał:

To najprawdopodobniej jedynie aktualizacja zabezpieczeń. Nie dostrzegam żadnych różnic w obrazie, choć ludzie na zagranicznych forach niby wychwytują delikatne różnice na plus...

Nie wiem czy to nie przypadkiem efekt placebo ;)

Po aktualizacji TV dodatkowo 2 razy uruchamiała mi się aktualizacja pilota

Po tej aktualizacji praktycznie przy każdym uruchomieniu TV wyskakuje mi komunikat informujący o aktualizacji oprogramowania pilota (jak na zdjęciu poniżej). Powoli zaczyna to być irytujące bo za każdym razem po włączeniu TV pilot przestaje reagować na ok 20-30 sek. Później jest OK. Miał ktoś coś podobnego? Jakiś pomysł żeby się tego pozbyć? Przypuszczam że jedyne wyjście to powrót do którejś z poprzednich wersji softu...?

20190510_125825.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko działa git, może trochę zwolnił, wybieranie GUIDE ale nie wiem czy mam takie wrażenie. Spróbuj zresetować tv bo pewnie coś się źle wgrało 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.06.2019 o 11:35, oliver rondel napisał:

Zuku a co ona wnosi nowego masz informacje 

Szczerze... Nie dostrzegam żadnych różnic. Oficjalne info ze strony LG:

"fix that the contents is not played in App such as sky app"

Edytowane przez zuku1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...