mjasinsk 162 Napisano 13 Lutego 2019 nie nie nie róbcie hejtu ani żartów . jak ktoś miałby kupić moj tv z wypalonym 25% ekranu. No chyba ze LG wymieniłby ekran na nowy no to taki tv za pół ceny sam chętnie wziąłbym. Już nie przesadzajcie. (A nie przeporaszam wróć od LG nie kupiłbym dzisiaj nawet zeszytu w kratkę ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 067 Napisano 13 Lutego 2019 3 godziny temu, mjasinsk napisał: A nie przeporaszam wróć od LG nie kupiłbym dzisiaj nawet zeszytu w kratkę Każdy ma jakieś uprzedzenia. Ja np. nigdy więcej nie kupię Volvo - tak zostałem doświadczony przez niby najlepszy serwis:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 067 Napisano 15 Lutego 2019 Dnia 13.02.2019 o 17:20, Mariusz Misztal napisał: W świetle powyższego chyba zdecyduję się jednak na serię LG serii C 65 celi z 2018 - cena dość rozsądna i spełnia moje wymagania. W Mediaexpert masz promocję za 9 kzł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz Misztal 9 Napisano 1 Marca 2019 Dnia 15.02.2019 o 18:07, Barnaba napisał: W Mediaexpert masz promocję za 9 kzł I chyba błąd, albo mam jakiegoś niesamowitego pecha. Po niecałych 2 tygodniach eleganckie wypalone czerwone piksele. Czy ktoś miał już taki problem, albo słyszał o nim w serii c8 ? Miały być takie dopracowane i "inteligentne"... Co ciekawe piksele świecą na czerwono nawet po wyłączeniu TV (pilotem). Zauważam, że nawet opisywany przeze mnie b6 nie miał takiej wady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 481 Napisano 1 Marca 2019 (edytowane) 12 minut temu, Mariusz Misztal napisał: Czy ktoś miał już taki problem, albo słyszał o nim w serii c8 ? @darekgra Miał martwy piksel w środkowej cześci ekranu w Panasonicu fz800 i wymienili mu matryce. Ty masz tego piksela w mniej newralgicznym miejscu, ale i tak możesz spróbować zareklamować do LG. Edytowane 1 Marca 2019 przez Waldo94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 1 Marca 2019 Kolega pytał o c8...ja mam c8 i nie mam tego problemu. Reklamuj u lg i tyle, wymienią przecież z tego co ludzie piszą bez problemu. I na przysłość pisz w temacie o c8, bo skąd mają użytkownicy b6 wiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 1 Marca 2019 Dobrze że kolega pisze tu bo dużo ludzi będzie wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupach tv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 1 Marca 2019 Dlaczego dobrze? Przecież b6 to już raczej nikt nie kupi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 1 Marca 2019 16 minut temu, Kmicic13 napisał: Dlaczego dobrze? Przecież b6 to już raczej nikt nie kupi. Ale C8 myślę że dużo osób, a kolega pisze o C8. A tu jest 70 stron to nie mało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 1 Marca 2019 Nie czepiam się, tylko zwyczajnie tego nie rozumiem. Ja się przesiadałem z Samsunga F8000 i chciałem kupić oled c8 lub b8. Wertowałem więc tematy o b8 i c8, a według tej logiki powinienem poszukać tematu o F8000 (2013 rok). Chyba dziwny jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 1 Marca 2019 Kolego ja miałem na myśli tylko te osoby co tu mają powiadomienia to będą wiedzieć na co zwracać uwagę bo w nowych modelach są pixele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 067 Napisano 1 Marca 2019 1 godzinę temu, Mariusz Misztal napisał: I chyba błąd, albo mam jakiegoś niesamowitego pecha. Po niecałych 2 tygodniach eleganckie wypalone czerwone piksele. Czy ktoś miał już taki problem, albo słyszał o nim w serii c8 ? Miały być takie dopracowane i "inteligentne"... Co ciekawe piksele świecą na czerwono nawet po wyłączeniu TV (pilotem). Zauważam, że nawet opisywany przeze mnie b6 nie miał takiej wady. Po prostu pech, ale i szczęście, że poniżej 14 dni - odstępujesz od umowy i tyle problemu. To tylko przedmiot - psuje się czasami, nawet najnowocześniejszy:) 16 minut temu, oliver rondel napisał: Kolego ja miałem na myśli tylko te osoby co tu mają powiadomienia to będą wiedzieć na co zwracać uwagę bo w nowych modelach są pixele A ja myślałem, że w nowych modelach są kółeczka. Co za kretyńskie wnioski:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 1 Marca 2019 Idź sobie pojeździć volvo lub znajdź sobie czat volvo bo co kogo interesuje czego ty już nie kupisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marsellus_w 62 Napisano 1 Marca 2019 (edytowane) .... Edytowane 1 Marca 2019 przez marsellus_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 6 Marca 2019 Przepraszam czy ktoś wie jak wyłączyć na TVN te reklamy na niebiesko,, tryb gra,, lub ten sondaże co się wyświetla co chwile, usunąłem pliki cookies i nic nie dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz Misztal 9 Napisano 19 Kwietnia 2019 (edytowane) Dnia 01.03.2019 o 22:32, Mariusz Misztal napisał: I chyba błąd, albo mam jakiegoś niesamowitego pecha. Po niecałych 2 tygodniach eleganckie wypalone czerwone piksele. Czy ktoś miał już taki problem, albo słyszał o nim w serii c8 ? Miały być takie dopracowane i "inteligentne"... Co ciekawe piksele świecą na czerwono nawet po wyłączeniu TV (pilotem). Zauważam, że nawet opisywany przeze mnie b6 nie miał takiej wady. Panel wymieniony w ramach rękojmi (u mnie w domu) Mam jednak poważne zastrzeżenia do serwisu LG ze Szczecina: 1. Serwis nie ma szacunku do klienta - informację o przyjeździe otrzymywałem albo w późnych godzinach wieczornych 21-22 dzień wcześniej, albo 1-2 godziny przed przyjazdem (mam małe dzieci i w godzinach ich przyjazdu uczciwie pracuję) !!! 2. Po informacji 1-2 godziny przed przyjazdem w domu była moja żona, a ja nie mogłem być osobiście. 3. Wymiana panelu niby OK. 4. Ponowne zamontowanie zdjętego TV - żenada. TV mam przymocowany razem z soundbarem na metalowych "łapach". Soundbar zamontowany asymetrycznie i bez plastikowych podkładek od strony TV. Efekt - denerwował mnie krzywo zamontowany soundbar. W trakcie zdejmowania okazało się, że TV był zamontowany "ma wiarę" tylko na jedną poprzeczkę poziomą (są dwie). Nie został założony prawidłowo bagnet zabezpieczający. 5. CUD - GDYBYM WŁĄCZYŁ GŁOŚNIEJ BASY TO TV BY ZLECIAŁ (ciekawe kto wtedy poniósłby konsekwencje - ja (basy) czy LG (nieprawidłowy montaż serwisu)) 6. Konsekwencje braku profesjonalizmu serwisu - plastikowa obudowa uległa uszkodzeniu (wgnieceniu) po montażu metalowych "łap" bezpośrednio do TV. 7. Żona zwracała uwagę, że coś jest nie tak - uzasadnienie serwisu LG - oni mają tylko wymienić panel, a nie zamontować TV (dziwne skoro zdjęli to chyba powinni go z powrotem zamontować). 8. Konsekwencje - poinformowanie LG o zaistniałej sytuacji z żądaniem wymiany uszkodzonej przez serwis obudowy plastikowej (przez inny serwis). 9. Bardzo pozytywnie oceniam poprzedni serwis z Zielonej Góry, a ze Szczecina radzę unikać !!! Edytowane 19 Kwietnia 2019 przez Mariusz Misztal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz81 2 Napisano 2 Maja 2019 Dzisiaj tv zassał nowe oprogramowanie. Ktoś zauważył co wniosła owa aktualizacja ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz81 2 Napisano 3 Maja 2019 Chodzi mi o aktualizacje 5.30.60 coś wiadomo co poprawiła a co pogorszyła ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuku1 4 Napisano 3 Maja 2019 57 minut temu, tomasz81 napisał: Chodzi mi o aktualizacje 5.30.60 coś wiadomo co poprawiła a co pogorszyła ? To najprawdopodobniej jedynie aktualizacja zabezpieczeń. Nie dostrzegam żadnych różnic w obrazie, choć ludzie na zagranicznych forach niby wychwytują delikatne różnice na plus... Nie wiem czy to nie przypadkiem efekt placebo Po aktualizacji TV dodatkowo 2 razy uruchamiała mi się aktualizacja pilota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 3 Maja 2019 Gdzieś ktoś pisał że hdr10+ wnosi na zagranicznych stronach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuku1 4 Napisano 10 Maja 2019 Dnia 3.05.2019 o 11:05, zuku1 napisał: To najprawdopodobniej jedynie aktualizacja zabezpieczeń. Nie dostrzegam żadnych różnic w obrazie, choć ludzie na zagranicznych forach niby wychwytują delikatne różnice na plus... Nie wiem czy to nie przypadkiem efekt placebo Po aktualizacji TV dodatkowo 2 razy uruchamiała mi się aktualizacja pilota Po tej aktualizacji praktycznie przy każdym uruchomieniu TV wyskakuje mi komunikat informujący o aktualizacji oprogramowania pilota (jak na zdjęciu poniżej). Powoli zaczyna to być irytujące bo za każdym razem po włączeniu TV pilot przestaje reagować na ok 20-30 sek. Później jest OK. Miał ktoś coś podobnego? Jakiś pomysł żeby się tego pozbyć? Przypuszczam że jedyne wyjście to powrót do którejś z poprzednich wersji softu...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 10 Maja 2019 U mnie wszystko działa git, może trochę zwolnił, wybieranie GUIDE ale nie wiem czy mam takie wrażenie. Spróbuj zresetować tv bo pewnie coś się źle wgrało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuku1 4 Napisano 4 Czerwca 2019 Właśnie wskoczyła aktualizacja do 5.30.65 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 4 Czerwca 2019 Zuku a co ona wnosi nowego masz informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuku1 4 Napisano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Dnia 4.06.2019 o 11:35, oliver rondel napisał: Zuku a co ona wnosi nowego masz informacje Szczerze... Nie dostrzegam żadnych różnic. Oficjalne info ze strony LG: "fix that the contents is not played in App such as sky app" Edytowane 6 Czerwca 2019 przez zuku1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach