efel 1 394 Napisano 20 Sierpnia 2020 18 godzin temu, klaus71 napisał: dla mnie słabe - że nie można procesu reklamacji zrealizować bez sklepu Z normalnym serwisem (nie Philipsa) pewnie można się dogadać - kasy Ci nie oddadzą, bo będą stratni na marży sklepu i VAT, ale wymianę na nowy telewizor (być może nowszy) spokojnie są w stanie ogarnąć. Tak robi np LG najczęściej. Philips jak zwykle na maksa utrudnia życie swoim klientom. Zwalczać tą firmę ogniem, nie kupować i za parę lat wszyscy będziemy mieli ich z głowy. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 20 Sierpnia 2020 Godzinę temu, efel napisał: Z normalnym serwisem (nie Philipsa) pewnie można się dogadać - kasy Ci nie oddadzą, bo będą stratni na marży sklepu i VAT, ale wymianę na nowy telewizor (być może nowszy) spokojnie są w stanie ogarnąć. Tak robi np LG najczęściej. Philips jak zwykle na maksa utrudnia życie swoim klientom. Zwalczać tą firmę ogniem, nie kupować i za parę lat wszyscy będziemy mieli ich z głowy. Według mnie kolega dał się wyrolować. Jeżeli producent uznaje reklamację to proces ten ma się odbyć bez sprzedawcy ( co w przypadku zlikwidowania sklepu). Odmówiłbym przyjęcia wadliwego towaru i zażądał wydania nowego lub zwrotu kasy. Co mnie obchodzi, że na tym jest stratny. Takie życie, ktoś musi być stratny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnemonic2 1 Napisano 21 Sierpnia 2020 Temat mojego przypadku żyje już własnym życiem. Serwis zjawił się w końcu aby zwrócić TV 13-08-2020 i okazało się że nie działa bo jest w trybie coś tam coś tam , burza telefonów między nimi i decyzja że zabierają z powrotem. W środę 19-08-2020 wrócili z TV i dał się uruchomić jednak po sprawdzeniu nr seryjnych w TV wyszło że to nie mój . Stwierdziłem że jest to nie dopuszczalne bo sprzedawca mnie na tej podstawie oleje i wyśle na drzewo. Więc kolejny raz burza telefonów między nimi i decyzja że zabierają z powrotem. Wszystko oczywiście od początku całej reklamacji opisuję w korespondencji email na biuro obsługi i szefa serwisu. Nie wiem czy takie zachowanie z ich strony nie pozwala mi jednak od nich zażądać rozwiązania reklamacji ? Jak myślicie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnemonic2 1 Napisano 21 Sierpnia 2020 22 godziny temu, Pingwineczek napisał: Według mnie kolega dał się wyrolować. Jeżeli producent uznaje reklamację to proces ten ma się odbyć bez sprzedawcy ( co w przypadku zlikwidowania sklepu). Odmówiłbym przyjęcia wadliwego towaru i zażądał wydania nowego lub zwrotu kasy. Co mnie obchodzi, że na tym jest stratny. Takie życie, ktoś musi być stratny. Chyba nic straconego bo nic nie podpisałem i jestem w posiadaniu oświadczenia wydanego przez nich w sprawie reklamacji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 21 Sierpnia 2020 10 minut temu, mnemonic2 napisał: Chyba nic straconego bo nic nie podpisałem i jestem w posiadaniu oświadczenia wydanego przez nich w sprawie reklamacji. Więc się nie zastanawiaj tylko dzwoń do Rzecznika Konsumenta w twoim mieście. Przedstaw dokumenty jakie złożyłeś, jakie dostałeś i co dalej. Raz tylko reklamowałem u producenta pralkę. Niestety nie stwierdził wady... Ja jej też nie widziałem ale żona się upierała, że zadziera jej ubrania. Dlatego do końca nie wiem jaka jest procedura ale Rzecznik powinien to ogarnąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 24 Sierpnia 2020 W dniu 21.08.2020 o 07:36, mnemonic2 napisał: Nie wiem czy takie zachowanie z ich strony nie pozwala mi jednak od nich zażądać rozwiązania reklamacji ? Jak myślicie ? Gwarant może sobie robić to na co mu pozwalają zapisy gwarancji, które sobie sam wymyślił, a te są z reguły mało konkretne. Gdyby takie akcje się odwalały po złożeniu przez Ciebie reklamacji w sklepie, to już teraz byś pisał pismo o odstąpieniu od umowy bo dostałeś niby naprawiony sprzęt, ale jak się okazało to nie działa i w dodatku to nie Twój TV. Na razie żądaj od nich wydania Twojego TV, bo mieli go naprawić a nie zgubić. Klasyczny Philips. Panowie forumowi naganiacze Philipsa @FrankyGoes @UHD fan, proszę o komentarz do tej sprawy. Ostatnio twierdziliście, że serwis Philipsa zły był dawno temu, a teraz to już tylko luks miód i orzeszki. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 24 Sierpnia 2020 Cytat Ostatnio twierdziliście, że serwis Philipsa zły był dawno temu Oszuście; podlinkuj gdzie szukać takich wypowiedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ag_ar 0 Napisano 2 Września 2020 (edytowane) Taka sytuacja u mnie. Temat wyskoczył w ciągu trzech miesięcy koronawirusa. Tak, to TVN24. Przeprowadzałem procedury czyszczenia, gdy były minimalne ślady. Ze dwa razy sam telewizor zażądał czyszczenia matrycy i zrobiliśmy to. Zero efektów, problem narastał. O ile się nie mylę on w trybie stand by też potrafi sam z siebie zrobić czyszczonko? W każdym razie procedura nie działa zupełnie. Zgłosiłem tv do naprawy gwarancyjnej. Przyjechał technik, pofotografował i pojechał. Zaniepokojony po jakimś czasie co taka cisza zajrzałem do linka ze statusem naprawy, a tam stoi jak byk, że naprawa zakończona sukcesem. Tak w ogóle to mieli mi tę matrycę podmieniać u mnie w domu, no ale nikogo nie było. Dzwonię do Warszawy i pan mówi mi, że naprawa gwarancyjna odrzucona, ale nic więcej nie wie, każe dzwonić do ich centrum serwisowego w Radomiu. Oni mówią, że wysłali mi opinię rzeczoznawcy i kartę naprawy pocztą. Tylko jakoś do tej pory jej nie ma. Minął miesiąc od rzekomej wysyłki. Udało się i przesłali mi mejlowo. Przy okazji poprosiłem o koszt naprawy pogwarancyjnej I proszę jeszcze zwrócić uwagę na podkreślony zapis z instrukcji. Moje podsumowanie sytuacji z innego forum: Spoiler Jestem trochę w rozkroku, a w zasadzie szpagacie.1. Czy mi zależy na naprawie gwarancyjnej? Przecież nie zmienię swoich nawyków , zdecydowanie też nie planuję doprowadzić do sytuacji, że telewizor ma mi dyktować co i ile czasu mogę oglądać. Czyli za parę miesięcy akcja z wypaleniami się powtórzy. Do tego oni mają zapis, że co by się nie działo, czyja wina, to wypalenia nie podlegają gwarancji. Trzeba by to podważyć jako nieprawny zapis.2. Ciekawszą opcją byłoby odstąpienie od umowy, zwrot telewizora i kasy z tytułu rękojmi. Ale to dla mnie nowa ścieżka zdrowia, nie wiem czy na przykład nie trzeba mieć oryginalnego kartonu. Gdzieś rzuciłem też nogi do niego, muszę poszukać. W ogóle zapoznać się z tematem. Edytowane 2 Września 2020 przez ag_ar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 2 Września 2020 Szacowany koszt naprawy 9000 zł, lol. :X Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal P 1 Napisano 2 Września 2020 Mam pytanie, w jakim trybie obrazu oglądałeś TV ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ag_ar 0 Napisano 2 Września 2020 Naturalny. Chciałbym tylko dodać, że technik jak przyszedł i popatrzył, rzucił: normalne, teraz ludzie siedzą w domach, więcej oglądają i te matryce padają jak muchy. Także wasze teorie, że to kilka przypadków mogą być równie prawdziwe, jak to, że technik kłamał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 3 Września 2020 (edytowane) Reklamuj z rękojmi. Przygotuj porządnie pismo reklamacyjne aby nie było możliwości podważenia, że czegoś nie zawiera. Co do odpowiedzi serwisu to jest ona śmieszna. Nie widzę we fragmencie instrukcji obsługi "Ochrona ekranu OLED" jaki zacytowałeś, złamania przez Ciebie procedur ochronnych. TV jest po to aby wyświetlać obraz. KAŻDY obraz, jeżeli wada wystąpiła w pierwszym roku od wydania to sprzedawca ma Ci udowodnić, że wady nie było. Tutaj myślę, że nawet termin roku nie jest zasadny, bo serwis zarzuca Ci niewłaściwe użytkowanie telewizora. Czyli musi to udowodnić przed sądem. Do reklamacji nie jest potrzebny Ci oryginalny karton. 9 godzin temu, ag_ar napisał: Naturalny. Chciałbym tylko dodać, że technik jak przyszedł i popatrzył, rzucił: normalne, teraz ludzie siedzą w domach, więcej oglądają i te matryce padają jak muchy. Także wasze teorie, że to kilka przypadków mogą być równie prawdziwe, jak to, że technik kłamał. Ile ten technik odwiedza domów? Ile ekranów OLED się sprzedaje.... Edytowane 3 Września 2020 przez Pingwineczek 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urad 2 Napisano 4 Września 2020 Przeraża mnie to jako posiadacza nowego OLED804... u mnie problem to pikuś zaledwie 5 martwych pikseli (już 3 dnia zauważonych od zakupu)... Takie podejście gwaranta do tematu swojego topowego modelu TV to dramat. I tak jak kolega radzi, nie reklamuje się z tytułu gwarancji - nigdy, tyko z rękojmi, bo odpowiada wówczas zarówno sprzedawca jak i gwarant. Ostatecznie pozostaje rzecznik praw konsumenta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 4 Września 2020 (edytowane) 23 minuty temu, urad napisał: Przeraża mnie to jako posiadacza nowego OLED804... u mnie problem to pikuś zaledwie 5 martwych pikseli (już 3 dnia zauważonych od zakupu)... Takie podejście gwaranta do tematu swojego topowego modelu TV to dramat. I tak jak kolega radzi, nie reklamuje się z tytułu gwarancji - nigdy, tyko z rękojmi, bo odpowiada wówczas zarówno sprzedawca jak i gwarant. Ostatecznie pozostaje rzecznik praw konsumenta. Ja mam poprzednika wersję 803 i odpukać po półtora roku nie mam żadnych problemów. Tak, oglądam kanały informacyjne. Tak, nauczyłem się bezsensownie nie zostawiać telewizora na takich kanałach. Test mojej matrycy wrzuciłem w innym wątku. Czy twierdzę, że nigdy nic się nie wypali - NIE. Choć mam taką nadzieję Edytowane 4 Września 2020 przez Pingwineczek 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zsrr 78 Napisano 4 Września 2020 Już całe forum wie, że masz OLEDa, który się nie wypalił, bo o niczym innym tutaj nie piszesz. Technik też głupol i pewnie widział dwa telewizory na krzyż. Ty widziałeś tysiące i wiesz lepiej. Typowy polski "szczęśliwy posiadacz". 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 4 Września 2020 (edytowane) Godzinę temu, zsrr napisał: Już całe forum wie, że masz OLEDa, który się nie wypalił, bo o niczym innym tutaj nie piszesz. Technik też głupol i pewnie widział dwa telewizory na krzyż. Ty widziałeś tysiące i wiesz lepiej. Typowy polski "szczęśliwy posiadacz". Oj oj nie popłacz się. Może jesteś jak kolega efel od sprawdzania serwisantów i serwisów gwarancyjnych? Czy może jedynie typowy POLACZEK?? Zazdrość, że ktoś ma fajny sprzęt, który się nie popsuł. Technicy mówią wiele głupich rzeczy. Widać to po pisemnej odpowiedzi serwisu. Może chciał pocieszyć ag_ar'a. Wszak nie ma to jak świadomość, że nie tylko jego dotknęła ta tragedia. ps. Widać wybiórczo czytasz moje wypowiedzi. Chyba wpływ TVPiS jest bardzo duży na społeczeństwo. Polecam zmienić kanał albo lekarza. Edytowane 4 Września 2020 przez Pingwineczek 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 534 Napisano 4 Września 2020 (edytowane) W dniu 2.09.2020 o 12:55, ag_ar napisał: Taka sytuacja u mnie. Temat wyskoczył w ciągu trzech miesięcy koronawirusa. Tak, to TVN24. Przeprowadzałem procedury czyszczenia, gdy były minimalne ślady. Ze dwa razy sam telewizor zażądał czyszczenia matrycy i zrobiliśmy to. Zero efektów, problem narastał. O ile się nie mylę on w trybie stand by też potrafi sam z siebie zrobić czyszczonko? W każdym razie procedura nie działa zupełnie. Zgłosiłem tv do naprawy gwarancyjnej. Przyjechał technik, pofotografował i pojechał. Zaniepokojony po jakimś czasie co taka cisza zajrzałem do linka ze statusem naprawy, a tam stoi jak byk, że naprawa zakończona sukcesem. Tak w ogóle to mieli mi tę matrycę podmieniać u mnie w domu, no ale nikogo nie było. Dzwonię do Warszawy i pan mówi mi, że naprawa gwarancyjna odrzucona, ale nic więcej nie wie, każe dzwonić do ich centrum serwisowego w Radomiu. Oni mówią, że wysłali mi opinię rzeczoznawcy i kartę naprawy pocztą. Tylko jakoś do tej pory jej nie ma. Minął miesiąc od rzekomej wysyłki. Udało się i przesłali mi mejlowo. Przy okazji poprosiłem o koszt naprawy pogwarancyjnej I proszę jeszcze zwrócić uwagę na podkreślony zapis z instrukcji. Moje podsumowanie sytuacji z innego forum: Pokaż ukrytą zawartość Jestem trochę w rozkroku, a w zasadzie szpagacie.1. Czy mi zależy na naprawie gwarancyjnej? Przecież nie zmienię swoich nawyków , zdecydowanie też nie planuję doprowadzić do sytuacji, że telewizor ma mi dyktować co i ile czasu mogę oglądać. Czyli za parę miesięcy akcja z wypaleniami się powtórzy. Do tego oni mają zapis, że co by się nie działo, czyja wina, to wypalenia nie podlegają gwarancji. Trzeba by to podważyć jako nieprawny zapis.2. Ciekawszą opcją byłoby odstąpienie od umowy, zwrot telewizora i kasy z tytułu rękojmi. Ale to dla mnie nowa ścieżka zdrowia, nie wiem czy na przykład nie trzeba mieć oryginalnego kartonu. Gdzieś rzuciłem też nogi do niego, muszę poszukać. W ogóle zapoznać się z tematem. Witam. Proponuje wkleic zdjecie z wypalonymi paskami informacyjnymi i logo tvn24 i dokumentami w linku nizej. https://hdtvpolska.com/forum/topic/53168-niebezpieczne-logo/?ct=1599244583 Jesli chcesz moge to zrobic za ciebie. Masz wszystkie dokumenty aby skierowac skarge na TVN24 do KRRiT w linku nizej https://www.krrit.gov.pl/dla-abonentow-i-konsumentow/kontakt-i-formularze/skargi-i-wnioski/ Skarga moze spowodowac zmiane oprawy graficznej na kanale tvn24 i innych kanalach informacyjnych.W ten sposob mozesz cos zrobic na siebie innych posiadaczy telewizorow OLED. Masz wszystkie dokumenty i szansa na zmiane oprawy graficznej na tym kanale jest bardzo duza. Wyslalem skarge w podobnej sprawie do KRRiT . Edytowane 4 Września 2020 przez grundig Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 5 Września 2020 Moim zdaniem szansa na zmianę formy wyświetlenia paska jest zerowa. Musiałby to być setki tysięcy podpisów. Nie wiem też w jaki sposób KRRIT miałaby zmusić jakąś stację do zmiany szaty graficznej. Mogą sprawdzać treści jakie są nadawane ale to w jaki sposób prezentują?! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mxmxm 47 Napisano 5 Września 2020 (edytowane) Jakaś masakra z tym Oledem Też minsię wypalił Oled LG 2 razy w ciągu 18msc, na szczęście udało się odzyskać pieniądze z rękojmi. Edytowane 5 Września 2020 przez mxmxm 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 5 Września 2020 Godzinę temu, Pingwineczek napisał: Moim zdaniem szansa na zmianę formy wyświetlenia paska jest zerowa. Musiałby to być setki tysięcy podpisów. Nie wiem też w jaki sposób KRRIT miałaby zmusić jakąś stację do zmiany szaty graficznej. Mogą sprawdzać treści jakie są nadawane ale to w jaki sposób prezentują?! Od wielu lat derekcja TVN24 dobrze o tym wie. Rozpoznawalność kanału jest dla nadawcy o wiele ważniejsza niż interes marginalnej grupy właścicieli OLED TV. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 534 Napisano 5 Września 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Pingwineczek napisał: Moim zdaniem szansa na zmianę formy wyświetlenia paska jest zerowa. Musiałby to być setki tysięcy podpisów. Nie wiem też w jaki sposób KRRIT miałaby zmusić jakąś stację do zmiany szaty graficznej. Mogą sprawdzać treści jakie są nadawane ale to w jaki sposób prezentują?! Takim postem jaki napisales na pewno nic nie zmienisz.W przeszlosci byly wysylane listy do KRRiT dotyczyly tego samego problemu czyli logo i paskow graficznych na kanale tvn 24 i telewizorow plazmowych .KRRiT domagala sie dowodow i przykladow na zdjeciach.Teraz sa takie dowody, dlatego zalozylem taki watek na forum. Wysylalm list do KRRiT i linik do forum czyli niebezpieczne logo.Sa tam przyklady na zdjeciach. https://www.krrit.gov.pl/dla-abonentow-i-konsumentow/kontakt-i-formularze/skargi-i-wnioski/ Telewizory roznych marek i taki sam problem czyli tvn 24. Nie zalozylem bez sensu watku niebezpieczne logo.Dowiedzieliscie sie w jakim celu. Kazdy moze wyslac list do KRRiT i napisac skarge na tvn24 ale pewnie boicie sie podac swoich danych.Ja sie nie obawiam .Otrzymalem w przeszlosci kilka odpowiedzi na list od KRRiT Gotowiec do wyslania do KRRiT Wysłałem do Państwa list w sprawie logo i oprawy graficznej na kanale tvn24.Logo 24 i paski graficzne niszczą telewizory OLED.Stacja tvn 24 nie udziela informacji w tej sprawie dlatego wysłałem list do KRRiT.Proszę o udzielenie informacji czy KRRiT może pomóc w tej sprawie? Przykłady wypaleń logo i pasków graficznych w linku niżej. https://hdtvpolska.com/forum/topic/53168-niebezpieczne-logo/?ct=1596377668 Edytowane 5 Września 2020 przez grundig Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 5 Września 2020 I co KRRiT nakazała zmienić logo TVN? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 534 Napisano 5 Września 2020 Zmiana logo na polprzezroczyste na wiekszosci kanalow telewizyjnych to bezposrednie listy do stacji telewizyjnych. TVN 24 nie reaguje na listy od telewidzow to trzeba dzialac inaczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 5 Września 2020 12 minut temu, grundig napisał: Zmiana logo na polprzezroczyste na wiekszosci kanalow telewizyjnych to bezposrednie listy do stacji telewizyjnych. TVN 24 nie reaguje na listy od telewidzow to trzeba dzialac inaczej. Czyli KRRIT nic nie zrobiła. Jakieś podstawy prawne, czy oni w ogóle mają prawo nakazać stacji taką zmianę ??? Godzinę temu, UHD fan napisał: Od wielu lat derekcja TVN24 dobrze o tym wie. Rozpoznawalność kanału jest dla nadawcy o wiele ważniejsza niż interes marginalnej grupy właścicieli OLED TV. I to zamyka temat. Chyba, że gdzieś jest zapisane, iż takie parametry jak jasność loga mają spełniać określone standardy. Nie sądzę, że jest taki zapis w ustawie. 1 godzinę temu, mxmxm napisał: Jakaś masakra z tym Oledem Też minsię wypalił Oled LG 2 razy w ciągu 18msc, na szczęście udało się odzyskać pieniądze z rękojmi. Czyli wada matrycy, o której producent wie i za nią odpowiada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 534 Napisano 5 Września 2020 (edytowane) Jesli nie chcesz nie musisz nic robic.Podstawy prawne sa takie ze tvn24 ma koncesje na nadawnie od KRRiT. W tym czasie gdy piszesz posty wyslalem dwa listy do KRRiT bo w liscie "zjadlem" tvnJesli chcesz wylij poprawiony list https://www.krrit.gov.pl/dla-abonentow-i-konsumentow/kontakt-i-formularze/skargi-i-wnioski/ Wysłałem do Państwa list w sprawie logo i oprawy graficznej na kanale tvn24.Logo 24 i paski graficzne niszczą telewizory OLED.Stacja tvn 24 nie udziela informacji w tej sprawie dlatego wysłałem list do KRRiT.Proszę o udzielenie informacji czy KRRiT może pomóc w tej sprawie? Przykłady wypaleń logo i pasków graficznych w linku niżej. https://hdtvpolska.com/forum/topic/53168-niebezpieczne-logo/?ct=1596377668 Gdybym to ja byl w KRRiT to dalbym dwa dni na zmiane oprawy graficznej.Jesli nie bedzie zmiany to niech stacja ubiega sie o koncesje na nadawnie od OFCOM. (Ofcom) – organ państwowy istniejący w Wielkiej Brytanii kontrolujący i nadzorujący rynek mediów i telekomunikacji. W przypadku koncesji od ofcom stacja bedzie mogla nadawac programy w przekazie satelitarnym. Edytowane 5 Września 2020 przez grundig Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach