Jump to content

urad

Użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About urad

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. OK, rozumiem, trochę lipa z tym... Czy jest jakiś inny player co by otworzył te pliki właściwie via sieć domowa?
  2. Co może być przyczyną przekłamywania kolorów na materiale z Dolby Vision? Fil odtwarzany poprzez server PLEX na innych urządzeniach wyświetla obraz prawidłowo (telefon czy przeglądarka w komputerze) Materiały w HDR także wyświetlane są prawidłowo.
  3. U mnie do 804 pasuje od modelu sprzed 12 lat, więc idąc tym tropem na 99% tak, będzie pasował
  4. Nie ma. Ma za to czujnik jasności światła otoczenia i tryby kontrastu a także wygaszacz ekranu przy statycznych obrazach - swoją drogą ja mam pytanie, czy gdzieś można ustawić po jakim czasie ten wygaszacz się włącza?
  5. Nowy firmware z września przynosi dwie fajne nowości, szczegóły poniżej: TPM191E _ 101.001.079.005 – Date: 2020/09/15 - Introducing support for DTSPlay-Fi - Introducing Ambisleep feature - improvements for hbbTV - improvements for specific Smart TV apps - many more minor improvements
  6. Słabo ta sytuacja wygląda i nie napawa optymizmem 😕 Ja zdecydowałem się na 804, bo w sieci dużo pozytywnych opinii o tym, iż to Philips ma najlepszą technologię na niwelację wypaleń, ale jak zwykle to jak widać marketingowy bełkot i dopiero na forach widać realne problemy. Serwis podpiera się stwierdzeniem, iż klient nie stosował się od zaleceń z instrukcji - ciekawi mnie, czy TV zapisuje ile razy była matryca czyszczona, powinni dołączyć jakiś dowód na to etc. kolejne pytanie co to znaczy "długotrwałe statyczne wyświetlanie obrazu" ile to jest to "długotrwałe" minuta? godzina? doba? Strasznie to śliskie i podobnie jak ze stwierdzeniem o "niezwłoczności" można tu mieć różne poczucie czasu... Swoją drogą zacząłem unikać jak ognia kanałów informacyjnych z paskami... znając życie niewiele to pewnie pomoże 😕 Trzymam kciuki i informuj po postępach walki z gwarantem. I jak koledzy sugerują... zawsze zgłaszamy z tytułu rękojmi, bo wówczas taka sprawa nie omija sprzedającego jak w przypadku gwarancji.
  7. Czy Mi Box S 4k jest w stanie wypuścić ścieżkę DTS-HD Master przez oczywiście HDMI? Posiadam zwykłego MiBoxa i nie radzi sobie, nie jest stanie wypościć mi takiego sygnału do ampli, więc szukam czegoś nowego.
  8. Przeraża mnie to jako posiadacza nowego OLED804... u mnie problem to pikuś zaledwie 5 martwych pikseli (już 3 dnia zauważonych od zakupu)... Takie podejście gwaranta do tematu swojego topowego modelu TV to dramat. I tak jak kolega radzi, nie reklamuje się z tytułu gwarancji - nigdy, tyko z rękojmi, bo odpowiada wówczas zarówno sprzedawca jak i gwarant. Ostatecznie pozostaje rzecznik praw konsumenta.
  9. Próbuję następujący zestaw zmusić do współpracy: Philips OLED804 (plus PLEX player, Netflix) z Onkyo TX-SR805 Walczę z tematem jak "wypluć" z TV lepszy sygnał dźwięku ponad zwykłe DD czy DTS - które obecnie mam z przewodu optycznego - a zależy mi, aby amplituner rozpoznał High Resolution Audio. Niestety przez optyka TV nie wypuszcza nic innego. Oczywiście amplituner nie posiada HDMI ARC, przez co nie wykrywa sygnału audio poza wyżej opisanym sposobem z przewodem optycznym. Wpadłem na pomysł, że może jest jakaś magiczna puszka co potrafi taki sygnał wyłuskać i przepchnąć go dalej po HDMI ARC z TV podpinając pod dowolne wejście HDMI w amplitunerze. Znalazłem coś takiego: https://xolorspace.com/collections/hdmi-audio-extractor/products/18gbps-4k-hdmi-to-hdmi-audio-extractor Czy ktoś z was testował takie rozwiązanie?
  10. Wygląda na to że jest jak piszesz, to moduł jedno-strumieniowy. Da się oglądać niekodowany kanał podczas nagrywania kodowanego lub innego programu. Także widać że są restrykcje na module - można cofnąć materiał max o 10 min - stąd te komunikaty o wygaśnięciu. Lipa...
  11. Testów ciąg dalszy... Podłączyłem kablówkę od firmy V***** wraz z modułem Conax CI+ i zacząłem testować mi.n. nagrywanie czy funkcję MultiView dla kodowanych kanałów. O ile z kanałami FTA nie ma najmniejszych problemów przy nagrywaniu i przy PIP, o tyle przy kodowanych nie da się korzystać z tych funkcji. Nagrywanie - owszem działa, program się nagrywa na dysk ale: 1. Nie da się oglądać innego kanału poza nagrywanym (przy FTA da się) 2. Nagranie na liście ma ustawiony termin "Wygasa dzisiaj" czyli o północy lub po zakończeniu programu. Pan z kablówki stwierdził ,że to na pewno nie wina modułu CI tylko telewizora - nie udało mi się znaleźć ustawień w TV odpowiedzialnych za ważność nagranego kodowanego materiału - zaznaczam że nie ma tego przy kanałach FTA. MultiView - nie działa na kodowanych kanałach - drugi obraz (mniejszy) jest czarny czyli nie działa dekodowanie, zamiana kanałów miejscami powoduje, że oba są już niedekodowane. Zastanawiam się czy to wina oprogramowania TV czy wina modułu CI? Pan z serwisu tv kablowej twierdzi, że to wszystko wina TV, że w TV powinno się ustawić kiedy kanał ma wygasnąć. Przez to nie da się obejrzeć filmu nagranego w nocy nawet następnego dnia. Czy ktoś ma tak samo np na TV SAT? (niestety nie mam jak podłączyć u siebie w bloku anteny zewnętrznej TVSAT) Chciałem uniknąć zewnętrznego dekodera, by w pełni wykorzystać możliwości nowego TV i który by zastąpił zbędną dodatkową puszkę. Ktoś z was już testował takie funkcjonalności?
  12. Plików jako takich na dysku podłączonym przez USB nie da się usunąć, np zdjęć - z tego co szukałem, ale można usunąć nagrane filmy w "Nagraniach" i w ten sposób odzyskać wolne miejsce.
  13. Tak, potwierdziłem to, decyduje data dostarczenia / odbioru sprzętu. No tak, tylko że to TV firmy Philips, który może mieć inną politykę co do martwych pixeli... A może ktoś już przeszedł podobny temat właśnie z OLED Philipsa?
  14. Zdecydowałem się na zwrot, nie będę się męczył z nim skoro mogę odstąpić od umowy zgodnie z prawem. Dziś także wykonałem telefon do Philipsa zadając niewygodne pytania jak postępuje Philips z tzw. wypaleniami matrycy oraz w przypadku uszkodzonych pixeli - Philips odesłał mnie do serwisu MIK twierdząc, że to decyzja serwisu i potrzebna jest diagnoza. Zadzwoniłem do serwisu MIK - recepcja nie chciała mnie połączyć z kimkolwiek z serwisu kto jest decyzyjnym by mnie poinformował o procedurach w w/w przypadkach i odesłała mnie do producenta. Wiec zadzwoniłem ponownie do Philipsa z prośba o ustosunkowanie się do konkretnych przypadków np. choćby jeden martwy pixel, infolinia znów próbowała odesłać mnie do serwisu ale tym razem byłem już stanowczy, iż chce znać stanowisko philipsa jak postępuje ze sprzętem z tytułu niezgodności towaru z umową - czyli np choćby jednym martwym pixelem czy np. wypaleniami na matrycy. Przy okazji wczoraj zrobiłem gruntowny test matrycy - Doliczyłem się 6 uszkodzonych pixeli w zależności od koloru (R/G/B) w tym dwa w pełni martwe.
  15. Właśnie zauważyłem na matrycy uszkodzony jeden pixel. Czy takie uszkodzenie podlega gwarancji czy też oddawać sprzęt do sklepu - dziś jest dokładnie 14 dzień od podpisania umowy kredytowej. W zasadzie to są dwa
×
×
  • Create New...