zbycho45 53 Napisano 22 Listopada 2020 No pięknie to wygląda. Coś jest nie tak z tymi oledami. Ja dzisiaj zrobiłem zgłoszenie serwisowe na wypalenia. Matryca rok po wymianie w 55B7V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tybul 22 Napisano 23 Listopada 2020 Dla mnie to zenada, u Ciebie wypala sie dokladnie w tym samym miejscu co u mnie. Z ciekawosci, jaki content ogladales, szczerze? Duza ekspozycje miales na kanaly info? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 23 Listopada 2020 W dniu 22.11.2020 o 13:42, layman napisał: Podobnie jak kolega z pierwszego posta kupiłem telewizor (65C7) pod koniec 2017 Reklamuj u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Masz na to rok od zauważenia wady: piszesz że wadę zauważyłeś pod koniec 2019r i tyle. Oczywiście będziesz musiał udowodnić że wada nie powstała z Twojej winy bo najprawdopodobniej sklep będzie tego żądał, ale to standardowa procedura wymagająca opinii rzeczoznawcy. W dniu 22.11.2020 o 13:42, layman napisał: Innym również radzę 7 razy się zastanowić przed zakupem OLEDa LG. Myślisz że OLEDy innych marek się nie wypalają, albo mają lepszą obsługę gwarancyjną tego problemu? 1 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alwyn 116 Napisano 23 Listopada 2020 Taka informacja dla was, te wypalenia nie są od wyświetlanego obrazu tylko od zbyt mocno nagrzanych stalowych/metalowych elementów konstrukcyjnych telewizora, znajdujących się w tym miejscu. Ten problem już był poruszany przezemnie w innym temacie, zapraszam do zapoznania się z jego treścią, matryca może się "wypalić" na dwa sposoby, przez zbyt długotrwałe syświetlanie danego obrazu wtedy pojedyncze piksele traca na jasności, lub przez uszkodzenie matrycy w skutek przegrzania (w waszym wypadku) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tesbor 32 Napisano 23 Listopada 2020 @Alwyn, być może jest jakaś koincydencja "wypalania" matrycy OLED uwarunkowana temperaturowo-konstrukcyjne / belkami informacyjnymi...ale mam telefon Samsunga Note 8 z wypalonym ekranem po aplikacji "Yanosik" (m.in. kółka od graficznych znaków ograniczeń prędkości i jeszcze inne znaczki) czy to jest efekt przegrzania / żelastwa? Hm wątpię... Być może pod OLEDy trzeba stawiać listwy chłodzące panel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbycho45 53 Napisano 23 Listopada 2020 9 godzin temu, tybul napisał: Dla mnie to zenada, u Ciebie wypala sie dokladnie w tym samym miejscu co u mnie. Z ciekawosci, jaki content ogladales, szczerze? Duza ekspozycje miales na kanaly info? Zupełnie szczerze, kanały info. 2-3 razy w tygodniu łącznie może 5-6h, poza tym C+ sport i film, hbo i netflix. Ustawienia standardowe ogólnie dostępne na necie, Specjalnie pod kanały info niczego nie zmieniałem. W dzień i w nocy na ustawieniach technicolor expert. Dzisiaj telefon z Centrali LG z info. panel do wymiany. Na pytanie czemu tylko panel a nie cały tv. Odp, takie są decyzje. W panasonicu i sony takie zgłoszenie reklamowe w ogóle byłoby odrzucone. Dobre i tyle nowy panel nowa gwarancja. Może kolejnym razem wymienią na nowy TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
layman 10 Napisano 23 Listopada 2020 (edytowane) 7 godzin temu, efel napisał: Reklamuj u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Masz na to rok od zauważenia wady: piszesz że wadę zauważyłeś pod koniec 2019r i tyle Głowy nie dam, ale wydaje mi się, że ma się rok, ALE trzeba się zmieścić w 24 miesiącach od wydania towaru, bo tyle wynosi okres odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi. Ale może jakiś pozew zbiorowy, Panowie? 😁 Edytowane 23 Listopada 2020 przez layman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tybul 22 Napisano 24 Listopada 2020 (edytowane) Ja zaryzykuje nastepnym razem QLEDA po prostu. Jesli TV mi niszczy matryce przez grzanie jej to znaczy ze mialy fabryczna wade. Zwlaszcza ze wypalenie u kolegi jest ludzoco podobne do mojego. Edytowane 24 Listopada 2020 przez tybul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 26 Listopada 2020 W dniu 23.11.2020 o 23:03, layman napisał: Głowy nie dam, ale wydaje mi się, że ma się rok, ALE trzeba się zmieścić w 24 miesiącach od wydania towaru, bo tyle wynosi okres odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi. Mylisz się. Dla konsumenta (nie na fakturę) zasada o roku od zauważenia wady tak naprawdę wydłuża rękojmię do 3 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbycho45 53 Napisano 1 Grudnia 2020 Dzisiaj matryca w moim B7 wymieniona na nową. Druga od nowości. Wydaje się być ok. Podświetlenie równe, nie ma przebarwień i zafarbów na żółto. Trochę jakby ciemniejszy obraz ale pan powiedział że to się zmieni i będzie ok. Ciekawe przy której wymianie matrycy wymienią mi tv na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisH-71 19 Napisano 1 Grudnia 2020 3 godziny temu, zbycho45 napisał: Ciekawe przy której wymianie matrycy wymienią mi tv na nowy. U mnie w rodzinie już 3 matryca, od nowości w modelu 65 B coś tam:) Wykupione dodatkowe ubezpieczenie na 5 lat. Także na szybką wymianę całego tv nie nastawiałbym się 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koralgool 187 Napisano 1 Grudnia 2020 Telewizor wymenią na nowy gdy skończą się części zamienne (matryce) W dniu 24.11.2020 o 08:33, tybul napisał: Ja zaryzykuje nastepnym razem QLEDA Zaryzykowałeś to oleda przy QLED ryzyko jest znikome. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
layman 10 Napisano 23 Grudnia 2020 W dniu 26.11.2020 o 14:14, efel napisał: Mylisz się. Dla konsumenta (nie na fakturę) zasada o roku od zauważenia wady tak naprawdę wydłuża rękojmię do 3 lat. @efel - dziękuję bardzo! Dzięki Twoim wpisom dowiedziałem się nie tylko tego, ale i połapałem się, że czas rękojmi liczy się od momentu wydania towaru, który u mnie nastąpił sporo później niż zakup, a więc ledwo, bo ledwo, ale mieszczę się w terminie! Dam znać, gdy okaże się, czy coś wywalczyłem. Wesołych Świąt! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tybul 22 Napisano 9 Czerwca 2021 hej, bede odświeżał ten wątek niebawem wraz ze zdjęciami. Druga matryca od LG wypalona w zasadzie w identyczny sposób, przy radyklanej zmianie przyzwyczajeń oglądania - bez kanalów z paskami 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 9 Czerwca 2021 (edytowane) 5 godzin temu, tybul napisał: hej, bede odświeżał ten wątek niebawem wraz ze zdjęciami. Druga matryca od LG wypalona w zasadzie w identyczny sposób, przy radyklanej zmianie przyzwyczajeń oglądania - bez kanalów z paskami To co się wypaliło, w sensie biorąc pod uwagę miejsce wypalenia i 'strukturę' może się domyślasz? Ja na C9 ostatnio grałem w jeden tytuł po parę godzin dziennie przez spory czas i nawet powidoki nie zostawały mimo pasków życia/many i mini-mapy niemal ciągle widocznych (oprócz cutscenek), tak się wtedy przekonałem, że nie ma co się pieścić z C9, no ale może C7 jeszcze nie był aż tak odporny. Grasz na tym ekranie regularnie? Edytowane 9 Czerwca 2021 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tybul 22 Napisano 10 Czerwca 2021 Nie gram praktycznie wcale, ale po 12 miesiacach uzytkowania matrycy wypala sie w analogiczny sposob, w zasadzie w tym samym miejscu. Wydaje mi sie ze ktos sugerowal fabryczny blad w projektowaniu tego TV, gdzie po prostu to miejsce na dole sie bardziej nagrzewa. Nie znam sie na tym, nie rozkrecalem tego TV nigdy, moze Gmeru cos wiedzialby wiecej. Tym razem pilnowalem jasnosci ekranu, nigdy nie byl ustawiony na wyzej niz 80/100 (intensywnosc podswietlenia, a nie brightness). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 10 Czerwca 2021 Moja B7 już ponad 3 lata na karku, przegrane z 8 tys godzin i zero wypaleń. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 067 Napisano 10 Czerwca 2021 (edytowane) U mnie też 2 "staruszki" B7 i C8 używane tylko do telewizji (więc paski i loga powszechne), czasem do konsol. Przebieg B7 podobny do kolegi wyżej, C8 niewiele mniejszy. Oba bez najmniejszych wypaleń. Choć przyznaję, że kolega wypalił po 2 latach paski TVN24, no ale on go chyba nie wyłączał z tego kanału ps. tak mi przychodzi do głowy, że i u mojego kolegi, i tu na forum wypalają się 55". Może tu jest problem? Ja mam 65 i 77. Edytowane 10 Czerwca 2021 przez Barnaba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tybul 22 Napisano 10 Listopada 2021 Witam, Przepraszam nie wrzucilem zdjec, matryca juz wymieniona (2gi raz). Tym razem dzwonilem bezposrednio do serwisu LG, o dziwo nastepnego dnia juz mialem bardzo milego serwisanta ktory w 15 minut wymienil. Matryca z wrzesnia 2021. Wypalenie w tym samym miejscu plus jakies logo w lewym gornym rogu. Rzeczywiscie to kanal info zrobil ;( Szokuje mnie to, gdyz po 1szej wymianie naprawde tepilem w domu ilosc czasu spedzanego na tego typu kanalach. Dodatkowo jasnosc dalem na jakies 60/100. Teraz jesli znowu sie wypali to juz rekojmia. Z plusow moge polecic serwis LG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach