Jump to content

zbycho45

Użytkownik
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

zbycho45 last won the day on March 3 2018

zbycho45 had the most liked content!

Community Reputation

43 Excellent

About zbycho45

  • Rank
    SVCD
  • Birthday January 2

Profile Information

  • Lokalizacja
    k. Koszalina
  • Gender
    Mężczyzna
  • Interests
    Kino, sport, turystyka fotograficzna i rowerowa.

Recent Profile Visitors

3,415 profile views
  1. mxmxm czyli zdarzenie miało miejsce w okresie dwuletniej gwarancji producenta. U mnie sytuacja jest troszkę inna. Tv kupiony w listopadzie 2017, wymiana matrycy- gwarancja LG październik 2019. Teraz w okresie przedłużonej gwarancji po wymianie matrycy kolejne wypalenie. Pytanie. Czy jest możliwość skorzystania z rękojmi w sklepie czy tylko gwarancja wymiany matrycy przez LG.
  2. W jakim okresie czasu te cuda działy się tzn kiedy było ostatnie zgłoszenie rękojmi, po okresie gwarancji czy przed??
  3. Wielkie dzięki. Mam w takim razie jasność w temacie.
  4. No ja już mam swojego trzeci rok w tym teraz drugie wypalenia ale poczekam jeszcze niech będzie bardziej widoczne żeby wątpliwości nie było. Na gotówkę też chętnie bym przystał, może na 65 cali by stykło. Bardzo widoczne wypalenia miałeś bo u mnie na kilku kolorach widoczne jest tylko.
  5. Witam, po niecałym roku od wymiany matrycy pojawiły się powidoki-wypalenie po pasku info (nie tvpinfo). Programy bardzo rzadko oglądane i są wypalenia. Na razie widoczne tylko na trzech planszach: meganta, czerwonej i niebieskiej. Po poprzedniej wymianie mam wpis w książkę gw. Czy to znaczy że matryca po wymianie jest na gwarancji 24 m-cznej i ją wymienią czy przy kolejnym zgłoszeniu wymienią mi tv na nowy? Też takie posty kiedyś czytałem.
  6. Witam, pytanie do użytkowników. Mam 55B7 i chciałbym do niego załadować moduł cam. Czy ten najnowszy moduł PC+ ECP będzie działał w tym tv na 100% łącznie z kanałami 4K, czyli czy ten TV wspiera ECP????????
  7. Dokładnie tak jak kolega napisał. Dzisiaj dostałem odpowiedź z LG Center. Konsultant odpowiadając jednoznacznie oświadczył, że gwarancja przy następnej naprawie dotyczyć będzie tylko wymienionej części w moim przypadku matrycy i jest ważna kolejne 24 m-ce od chwili naprawy-wymiany części-matrycy. Tyle LG. Wg mnie jest ok. Mam kolejne 2 lata gwarancji i spokoju z wypaleniami.
  8. Jak wygląda sprawa gwarancji po wymienionej matrycy w oledzie 55b7v. Wysłałem zapytanie do LG i brak odpowiedzi.
  9. zbycho45

    dekoder 4k

    Polsat nie posiada w ofercie dekodera 4K jak również kanałów 4K ale ma za to "super FHD" na lidze mistrzów 🤣
  10. Napisz e-maila, będą musieli odpowiedzieć. Zwykle odpowiadają szybko i na temat.
  11. Dokładnie tak jak piszesz, 2 lata od wymiany lub wymiana tv jak wcześniej się wypali. Serwisant jak do mnie dzwonił na wymianę to najpierw się pytał czy tv był wcześniej naprawiany. Gdyby był to wymiana tv na nowy. Tak jest
  12. Serwisant wchodził do menu ale niczego nie przestawiał. Sprawdzał jedynie ile było robionych kompensacji do chwili wymiany matrycy. Wymuszonych było kilka i w tedy przekazał mi to zalecenie z LG Center. Myślę że co kilka miesięcy ( 2-3 ) można włączyć. Zresztą zależy, właśnie co się ogląda i jak długo. Niestety paski info tej technologii nie służą. U mnie wypalił się pasek a oglądam to bardzo rzadko.
  13. Fakt póki co masz rację. Technik który montował nową matrycę poinformował, że mają od LG robić przekaz klientom wymienianych matryc, żeby częściej włączali wymuszone czyszczenie. Wg LG przedłuża to żywotność matryc i jest mniejsze zagrożenie wypaleniami i oczywiście wertikale też eliminuje. Myślę, że warto spróbować.
  14. Witam, po potwierdzeniu przez LG Center wymiany matrycy właśnie wczoraj wymieniona matryca w LG55B7. Pierwsze wrażenia super. Zero verticale i jak na razie równomierność matrycy bez uwag. Zobaczymy jak będzie później, ale z tego co wiadomo oledy się wyrównują i może być tylko jeszcze lepiej. Pozdrawiam walczących ale puki co LG Center bez uwag!!!!!!!
×
×
  • Create New...