Jump to content

Daniel57

Użytkownik
  • Content Count

    617
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

51 Excellent

1 Follower

About Daniel57

  • Rank
    1080p

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polska
  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

6,356 profile views
  1. Żadnym płynem najlepiej lekko zwilżoną ściereczką z irchy .
  2. Mi sprzedawca w Brand Store powiedział że Q80 w Polsce nie będzie sprzedawany.
  3. Skoro są różnice w odtwarzaniu dzwięku z dwóch różnych źródeł to moim zdaniem warto najpierw szukać przyczyn w źródle które odtwarza słaby sygnał . Może jest w ustawieniach np. regulacja ,,natężenia ,, czy inna opcja poprawiająca dzwiek.
  4. Jeżeli masz dostęp do telewizora z tyłu to weź np. zapałkę włóż w otwór zaznacz ile się ,, chowa ; w otworze następnie zmierz np. linijką . Pamiętaj że grubość płozy uchwytu ,, skróci śrubę ,, o około 2 mm .
  5. @Yarra kupując uchwyt dostaniesz w komplecie zestaw śrub i kołków rozporowych .
  6. Chyba że nie będą mieli do tego modelu matrycy 😉
  7. Poczytaj testy Q60 i Q70 to dowiesz się jakie są istotne różnice między tymi modelami.
  8. W tym teście potwierdzenie rodzaju podświetlenia i co ciekawe testujący pisze że po aktualizacji 65Q70R niektóre parametry dotyczące obrazu są poprawiły. https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/q70-q70r-qled
  9. @Gmeru może zamiast Q70 R przysłali do testów Q60 R który nie ma strefowego podświetlenia 🤔.
  10. Tutaj też potwierdzają https://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1560323491
  11. Tu powinieneś uzyskać odpowiedz https://www.avforums.com/review/samsung-q70r-qe55q70r-qled-review.16191
  12. Podejdz do sklepu porozmawiaj z kierownikiem działu , przedstaw zdjęcia , przygotuj dokumenty i powiedz że składasz reklamację z tytułu rękojmi.
  13. Osobiście bym reklamował. Kupiłeś w sklepie stacjonarnym czy przez neta?
  14. Z tego co mi wiadomo to nie mają wersji HDMI 2.1 , posiadają wersję 2.0 b .
×
×
  • Create New...