Jump to content

Daniel57

Użytkownik
  • Content Count

    606
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

47 Excellent

1 Follower

About Daniel57

  • Rank
    1080p

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polska
  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

6,316 profile views
  1. Podejdz do sklepu porozmawiaj z kierownikiem działu , przedstaw zdjęcia , przygotuj dokumenty i powiedz że składasz reklamację z tytułu rękojmi.
  2. Osobiście bym reklamował. Kupiłeś w sklepie stacjonarnym czy przez neta?
  3. Z tego co mi wiadomo to nie mają wersji HDMI 2.1 , posiadają wersję 2.0 b .
  4. W imieniu kolegi mam do Was małą prośbę , mianowicie jak zaktualizować krok po kroku oprogramowanie w telewizorze Samsung poprzez usb.
  5. @Nygus po raz pierwszy i ostatni proszę Ciebie żebyś się ode mnie odczepił. Jeżeli masz sam z sobą problem to nie przerzucaj tego na innych. Żegnam.
  6. Poczytaj w necie jakie sklep potrafi robić problemy gdy coś idzie nie po jego myśli. Sam to przechodziłem (rękojma) i żadnych problemów. W dzisiejszych czasach jest bezproblemowy kontakt i jak @Michał Smyła napisał że to renomowany sklep więc nie powinien robić problemów. Wybór należy do niego. Tyle ode mnie.
  7. Równie dobrze , a może nawet sklep będzie miał ;więcej argumentów ; dla wybrania dla siebie lepszej opcji z powodu że telewizor został rozpakowany ( pewnie folie itp. zdjęte ) i powieszony na ścianie. Można w necie poczytać o tym że chcą aby kupujący na swój koszt wysyłał przesyłkę itp.
  8. Zadzwoń do sklepu powiedz powiedz o co chodzi i że odsyłasz telewizor z tytułu rękojmi . Poprzez email dołącz zdjęcia przedstawiające powód zwrotu i że chcesz nowy bez wad egzemplarz TV. Nie baw się w żadne serwisy . Sam to nie dawno przerabiałem i nie miałem żadnych problemów z wymianą TV tym bardziej że Obsługa Sklepu to profesjonaliści.
  9. Byłem przekonany że każdy producent ma swoje demo żeby się wyróżnić na tle konkurencji , a tu proszę na wszystkich TV takie same obrazki wyświetlają ?
  10. Jeżeli obraz i działanie tego TV Tobie odpowiada to spróbuj jeszcze raz tylko jak będziesz w sklepie to zażądaj tV z innej serii . Dodatkowo niech sprawdzą na miejscu żebyś nie musiał się stresować kolejny raz. Pamiętaj że u każdego producenta zdarza się produkt nie spełniający norm , a pisanie że to barachło itp. można odnieść również do innych marek .
  11. @Leszek123l Najważniejsze że masz sprawny telewizor i jesteś zadowolony. Ja złożyłem w sklepie reklamacje w ramach rękojmi i wszystko poszło bardzo sprawnie , jutro mam mieć dostarczony nowy telewizorek. Na marginesie to muszę napisać o bardzo profesjonalnym i życzliwym podejściem do tematu Pana Kierownika Sklepu Samsung Brand Store w Galerii Bałtyckiej .
  12. Przestańcie znowu osobiste wycieczki do Adam60/hubio . Naprawdę piszcie sobie na priw a tu piszcie o Samsungu który jest tematem.
  13. Samsung Q70R przegląd RTINGS. https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/q70-q70r-qled
  14. Małe sprostowanie kolega pojechał po 65q80-90 fn a przyjechał z 65 q70r . Info o rozdzielczości i urządzeniu dostępne jest po wejściu w menu , ale gdy po włączeniu dekoder pobiera swoje ustawienia jest możliwość chwilowego podglądu parametrów poprzez naciśnięcie na pilocie ; kółka; . Dodam że dekoder to produkt Samsunga i tu może być przyczyna takiego działania.
×
×
  • Create New...
REKLAMA: Automatyczne przekierowanie nastąpi za 20 sekund Przejdź do HDTVPolska teraz »