marcin255 4 Napisano 30 Grudnia 2019 no takale jak sam tv się spieprzy z innego powodu po 3-4 latach ? Ja nie wymieniam co rok tylko raz na 5 lat . no ta kale jak sam tv się spieprzy z innego powodu po 3-4 latach ? Ja nie wymieniam co rok tylko raz na 5 lat . 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommek82 0 Napisano 30 Grudnia 2019 Witam Jestem zainteresowany zakupem C9 65 cali. Mam pytanie apropos tego filmu: https://youtu.be/HYETrHc0yPg?t=412 Jakiej długości jest kabel zasilający? Czy da się go zdemontować i wymienić na dłuższy? Bo jeśli nie to trochę kiszkowato to zrobili. W obecnie używanym LG 55SK8100 jest zwykły "ósemkowy" kabel, który miał bodajże 150 cm długości i musiałem zakupić dłuższy bo brakowało, a tu może nie być takiej opcji. Drugie pytanko dotyczy minimalnej odległości od ściany. Prośba o info od osób używających podobnego typu uchwytu jak ten LINK ALLEGRO. Ile przy maksymalnym dociśnięciu do ściany odstaje ten OLED od ściany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Juras Juras 18 Napisano 30 Grudnia 2019 U mnie 65b9 na zwykłym wieszaku regulowanym odstaje od ściany 9,5cm. Tv prostopadle powieszony bez pochyłów w dół. Przewód zasilający faktycznie dość krótki. Ja mam tv zawieszony na regipsie także otwór ukryty za tv i tam też jest końcówka przedłużacza do którego wpięty jest przewód od oleda. Także na ścianie widzimy sam tv zero kabli. Na szafce reszta zabawek dekoder ncplus Xbox x i centralny , w szafce amplituner. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcpl 34 Napisano 30 Grudnia 2019 Daliby taką cenę w Media Expert albo w MM, z euro mam złe wspomnienia 😒 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin255 4 Napisano 30 Grudnia 2019 mam inny dylemat dziury w ścianie i uchwyt który nie obsługuje 300x200 , wywiercić obok się nie da bo to miękki porotherm , uchwyt taki https://pl.hama.com/001181020000/hama-uchwyt-lcd-led-vesa-400x400-fullmotion-1-rami-?bySearch=Uchwyty scienne i nie wiem co robić, przerabiać go ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donsego 5 Napisano 30 Grudnia 2019 (edytowane) 8 minut temu, bcpl napisał: Daliby taką cenę w Media Expert albo w MM, z euro mam złe wspomnienia 😒 Mediamarkt wyrównuje cenę do tej najniższej na rynku. W grę wchodzą oczywiście najbardziej popularne sieciówki a nie no-name'y czy Allegro. Wiele razy już tak kupowałem jak choćby mój poprzedni TV, Sony 55XD9305. W MM był za 7499 a w RTV Euro AGD za 6999. MM po weryfikacji obniżyło mi cenę do tej z Euro. Wolałem zakup w MM bo oferowali zwrot do 30 dni w razie problemów. RTV Euro AGD tego nie gwarantowało. Edytowane 30 Grudnia 2019 przez Donsego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał Bejszczuk 31 Napisano 30 Grudnia 2019 1 godzinę temu, marcin255 napisał: no takale jak sam tv się spieprzy z innego powodu po 3-4 latach ? Ja nie wymieniam co rok tylko raz na 5 lat . no ta kale jak sam tv się spieprzy z innego powodu po 3-4 latach ? Ja nie wymieniam co rok tylko raz na 5 lat . Po pierwsze baaaardzo wątpliwe że siądzie coś innego poza matrycą. Po drugie ubezpieczyciel i tak się sprytnie wywinie, byle nie płacić. Poczytaj sobie warunki umowy. Tam jest tyle punktów, które można dowolnie interpretować że głowa mała. Po trzecie najlepszym źródłem informacji na ten temat jest internet, gdzie znajdziesz setki przykładów jak ludzie zostali zrobieni w konia i do dzisiaj dochodzą swoich praw u Rzecznika Praw Konsumenta. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin255 4 Napisano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Miałem ubezpieczony expres padł po gwarancji producenta , przyjechali , zabrali naprawili odwieźli - nie jest aż tak źle Edytowane 31 Grudnia 2019 przez marcin255 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novy66 11 Napisano 31 Grudnia 2019 10 godzin temu, tommek82 napisał: Witam Jestem zainteresowany zakupem C9 65 cali. Mam pytanie apropos tego filmu: https://youtu.be/HYETrHc0yPg?t=412 Jakiej długości jest kabel zasilający? Czy da się go zdemontować i wymienić na dłuższy? Bo jeśli nie to trochę kiszkowato to zrobili. W obecnie używanym LG 55SK8100 jest zwykły "ósemkowy" kabel, który miał bodajże 150 cm długości i musiałem zakupić dłuższy bo brakowało, a tu może nie być takiej opcji. Drugie pytanko dotyczy minimalnej odległości od ściany. Prośba o info od osób używających podobnego typu uchwytu jak ten LINK ALLEGRO. Ile przy maksymalnym dociśnięciu do ściany odstaje ten OLED od ściany? Kabel można wymienić. Z tyłu masz klapkę którą odkręcasz i wymieniasz kabel na dłuższy. Pytałem się serwisanta jak był na wymianie matrycy i można samemu śmiało wymienić kabel na inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 075 Napisano 31 Grudnia 2019 14 godzin temu, Rafał Bejszczuk napisał: Po pierwsze baaaardzo wątpliwe że siądzie coś innego poza matrycą. Myślę, że jednak elektronika ma większe "szanse". Mi (i jeszcze komuś tu na forum) padło jedno gniazdo HDMI w B7. Na szczęście na gwarancji i serwisant wymienił płytę główną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał Bejszczuk 31 Napisano 31 Grudnia 2019 7 godzin temu, marcin255 napisał: Miałem ubezpieczony expres padł po gwarancji producenta , przyjechali , zabrali naprawili odwieźli - nie jest aż tak źle Powiedz to ludziom, którzy wzięli najdroższy wariant ubezpieczenia, dziecko zwaliło im TV na podłogę a ubezpieczyciel nie uznał szkody. https://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpieczyciele/731756-odmowa-naprawy-sprzetu-mimo-wykupionego-ubezpieczenia-sprzetu.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novy66 11 Napisano 31 Grudnia 2019 Godzinę temu, Rafał Bejszczuk napisał: Powiedz to ludziom, którzy wzięli najdroższy wariant ubezpieczenia, dziecko zwaliło im TV na podłogę a ubezpieczyciel nie uznał szkody. https://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpieczyciele/731756-odmowa-naprawy-sprzetu-mimo-wykupionego-ubezpieczenia-sprzetu.html Dlatego nie warto kupować takich ubezpieczeń bo później jest więcej zachodu i nerwów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał Bejszczuk 31 Napisano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Podejrzewam że mają jakąś pule kasy przeznaczoną rocznie na ubezpieczenia sprzętów RTV i jak masz farta to się załapiesz. A jak nie to Cię odeślą z kwitkiem, powołując się na jeden z wielu punktów, które można wręcz dowolnie interpretować. Edytowane 31 Grudnia 2019 przez Rafał Bejszczuk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grafii 44 Napisano 31 Grudnia 2019 Kolega ma rację, dodatkowe 5 letnie ubezpieczenie nie dotyczy wypaleń. No i co z tego? Jak masz np ubezpieczenie z dużego marketu to obejmuje ono nawet uszkodzenia mechaniczne. Tak było bynajmniej jakiś czas temu. Jaki problem rozbić ekran niby przypadkiem i zareklamować. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novy66 11 Napisano 31 Grudnia 2019 12 minut temu, Grafii napisał: No i co z tego? Jak masz np ubezpieczenie z dużego marketu to obejmuje ono nawet uszkodzenia mechaniczne. Tak było bynajmniej jakiś czas temu. Jaki problem rozbić ekran niby przypadkiem i zareklamować. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Powodzenia w uzyskaniu odszkodowania. Zapewne będzie odmowa z umyślnego uszkodzenia urządzenia. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ketsurui 65 Napisano 31 Grudnia 2019 2 godziny temu, Grafii napisał: No i co z tego? Jak masz np ubezpieczenie z dużego marketu to obejmuje ono nawet uszkodzenia mechaniczne. Tak było bynajmniej jakiś czas temu. Jaki problem rozbić ekran niby przypadkiem i zareklamować. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Chyba nie czytałeś co kolega wyżej podlinkował. Proszę specjalnie dla Ciebie skopiuje jego link: https://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpieczyciele/731756-odmowa-naprawy-sprzetu-mimo-wykupionego-ubezpieczenia-sprzetu.html I to nie jest jednostkowy przypadek, tak dzieje się często. Wystarczy dobrze poszukać w necie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin255 4 Napisano 1 Stycznia 2020 18 godzin temu, Grafii napisał: No i co z tego? Jak masz np ubezpieczenie z dużego marketu to obejmuje ono nawet uszkodzenia mechaniczne. Tak było bynajmniej jakiś czas temu. Jaki problem rozbić ekran niby przypadkiem i zareklamować. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dokładnie , obejmuje też wymianę tv przy wypalonych pixelach a taki się chyba po paru latach znajdzie 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grafii 44 Napisano 1 Stycznia 2020 Powodzenia w uzyskaniu odszkodowania. Zapewne będzie odmowa z umyślnego uszkodzenia urządzenia.Nigdy nie kupuje ubezpieczeń. Znam jednak osoby które sobie to cenią. To decyzja indywidualna. Kumpel kupował indukcyjną szklaną płytę grzewczą do kuchni, z ubezpieczeniem. Tez się śmiałem, ale po paru latach jego żona ją stłukła przypadkiem garnkiem. Zapytał o odszkodowanie i o dziwo bez problemu wymienili na nową. Sam się zdziwiłem, ale jak widać trzeba czytać jakie ubezpieczenie i od czego kupujemy. Niektóre sklepy maja (bynajmniej kiedyś na 100% miały) ubezpieczenie nawet od uszkodzeń mechanicznych. Jak jest taki zapis w warunkach to w d.... możesz mieć wypalone piksele. Zrzucasz TV na ziemie i reklamujesz z tego co obejmuje ubezpieczenie. Jak ktoś nie umie czytać lub jest sorki za bezpośredniość głupi i próbuje reklamować piksele wiedząc ze ubezpieczenie tego nie obejmuje to trudno. Na głupotę nie ma rady. Jak masz zapis w ubezpieczeniu od uszkodzeń mechanicznych, ale boisz się zrzucić TV i tak reklamować to jesteś za miękki i dajesz się w d... robić. To tylko na korzyść ubezpieczyciela. Odpuść sobie wówczas ubezpieczenie. Przed reklamacją warto dokładnie przestudiować warunki ubezpieczenia i powiedzieć ubezpieczycielowi to co obejmuje nasze ubezpieczenie. Jak się nie znasz to idź do radcy prawnego on przeczyta i Ci powie. Lepiej wydać 150zl za poradę i odzyskać kasę za sprzęt. W przeciwnym razie kupujemy ubezpieczenie dla naiwnych skoro nie chcemy z niego korzystać. P.S.Tak na marginesie, to czytając ten i inne wątki o TV widzę ze na forum panuje u co niektórych lęk przed OLEDami. Jak ktoś się boi albo go nie stać na taka technologie, to niech nie kupuje. Po co siać ferment o wypaleniach? Może nikt z Was nie widział wypalonych LCD, ale ja widziałem sporo. Np monitory na kasach w sklepie, tv do reklam w sklepach (zwykle LCD) maja takie wypalenia po latach pracy, a raczej miały jeszcze pare lat temu. Technologia idzie do przodu, ale mondralińskich nie brakuje, którzy nigdy nie kupią OLEDa bo ich nie stać, będą siać największy ferment. Jak się zdarzają takie przypadki to raczej stare modele i temat jest marginalny, do ilości sprzedanych TV. Po to masz gwarancje. Ale jak ktoś używa sprzęt niewłaściwie (24h/dobę TVN24, lub statyczne plansze godzinami), to jest kretynem i tyle. Temu nie podoła nawet LCD. Do takich treści są TV do treści statycznych, ale koszy ok 30tys zł/szt. i wykorzystuje się je np w urzędach, sądach, hipermarketach, itp do wyświetlania stałych treści, lub mało zmiennych reklam. P.S.2Sam mam plazmę od 2008 roku i do dziś nie ma żadnych wypaleń, a plazmy były tak samo albo i bardziej szykanowane przez fanbojów LCD. Wszyscy krzyczeli ze plazma musi się wypalić. I co? Pomylili się Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrueGrand 51 Napisano 1 Stycznia 2020 Nie chciałem na forum publicznym pisać, że jak będzie wypalony, to może taki TV spaść z szafki . Uznałem, że to raczej typy o których piszesz (z głupcami nie wchodzę w dyskusję) którzy oleda znają z gazetek mediamarkt.Serwis Phillips zły, Lenovo beznadziejny, HP nie istnieje, Acera nie brać, bo serwis to dno. Może pewne osoby mają problem ze sobą, i winią za to cały świat tylko nie siebie.Udanego roku 2020 Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Forum Usa 0 Napisano 1 Stycznia 2020 Czy mozecie pobrac aplikacje CDA? Wynajduje mi ja w sklepie ale gdy daje zainstaluj dostaje komunikat ze pobranie nie udalo sie. NIe mieszkam w polsce, czy to moze byc powod? Jak z innymi aplikacjami, Player itp, musze mieszkac w polsce by je wyszukalo? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeZaR83 53 Napisano 2 Stycznia 2020 10 godzin temu, John Forum Usa napisał: Jak z innymi aplikacjami, Player itp, musze mieszkac w polsce by je wyszukalo? Obecnie tak, jedynie poprzez konfiguracje VPNa mozna to obejść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Picek_LBN 0 Napisano 2 Stycznia 2020 Cześć wszystkim. Chciałbym zapytać o jedną kwestię w C9. Mianowicie chodzi mi o problem który dotyczy Trumoton w tym modelu, a szerzej został opisany na https://lgcommunity.us.com/discussion/4614/lg-oled-c9-trumotion-de-judder-causing-a-lot-of-artifacts - \ It doesn't matter which level of De-Judder I use, even a value of "1" causes some really nasty artifacts. lub The artifacts are annoying, but I'm having a bigger problem with TruMotion causing what looks like frame skipping and/or speed changes in motion in complicated scenes. This is mostly in 60fps content, especially sports. For example, when lots of players on a soccer pitch are walking slowly before a free kick or corner kick, the players will start to stutter. It's like TruMotion thinks the slow motion is indicating low framerate content and DeBlur disables and DeJudder enables momentarily before switching back. I also noticed it during football snaps and the receivers would start to stutter when beginning to run and then motion goes back to being smooth when the receivers are in full stride. Looks very bad! Obecnie jestem w posiadaniu QLEDa 55Q60r , mimo że jakość nie jest jakoś bardzo zła, to chciałbym przeskoczyć na OLEDa, lecz przeraża mnie dość kiepska sprawność TruMotion. W Samsungu AutoMotion też nie jest rewelacyjny w porównaniu ze starym MotionFlow z Sonego EX500, ale idzie to ustawić tak by nie było artefaktów w filmach i efektu opery, natomiast w sporcie też jest to znośne. Czy ktoś może opisać ze swojego doświadczenia jak to wygląda w C9 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tzunasarada 0 Napisano 2 Stycznia 2020 Witajcie, Oglądałem rok temu model LG 65" C8 i niedawno C9. Na obu puściłem film Highwayman z Netflixa. Ktoś może wytłumaczyć dlaczego na obu film nie był płynny, a co więcej, wokół poruszających się postaci widać było rozmazanie/poświatę i ogólnie pikselozę jakbym divixa oglądał? Film wybrałem z kategorii UHD, a ustawienia TV zostały sprawdzone. Na moim 10 letnim Sharpie film wyświetla się normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Picek_LBN 0 Napisano 2 Stycznia 2020 43 minuty temu, tzunasarada napisał: Witajcie, Oglądałem rok temu model LG 65" C8 i niedawno C9. Na obu puściłem film Highwayman z Netflixa. Ktoś może wytłumaczyć dlaczego na obu film nie był płynny, a co więcej, wokół poruszających się postaci widać było rozmazanie/poświatę i ogólnie pikselozę jakbym divixa oglądał? Film wybrałem z kategorii UHD, a ustawienia TV zostały sprawdzone. Na moim 10 letnim Sharpie film wyświetla się normalnie. Mniej więcej o to samo pytam powyżej i taki problem został również poruszony na zagranicznym forum LG. Nigdzie w testach czy to tutaj czy na rtings czy u Vincenta temat nie był poruszany jak gdyby nie występował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiek_31 187 Napisano 2 Stycznia 2020 6 minut temu, Picek_LBN napisał: Mniej więcej o to samo pytam powyżej i taki problem został również poruszony na zagranicznym forum LG. Nigdzie w testach czy to tutaj czy na rtings czy u Vincenta temat nie był poruszany jak gdyby nie występował. A wyświetliłeś sobie na ekranie z jaką jakością film jest wyświetlany? Z~ moich obserwacji wynika że aplikacja od Netflixa dostosuwuje jakość do dostępnej w danym momencie szybkości łącza i niestety nie da się wymusić odtwarzania z najlepszą możliwą jakością, więc pomimo tego że wybrałeś film UHD to na ekranie miałeś coś z jakością 480p bo taka była szybkość łącza w tym momencie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach