mikoko 60 Napisano 31 Maja 2020 Oglądam na wprost niecałe 2.5 m od 55 calowego TV. Odległości wiec idealna. Nie potrzebuje dodatkowej warstwy, ale nowy soft od serii H już tak 😜 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaworrr666 0 Napisano 31 Maja 2020 Miał ktoś zrobioną kalibrację sprzętową i chciałby się podzielić ustawieniami? A problem z dźwiękiem w opcji DD+ jest globalny i nie dotyczy wyłącznie sony, na forach innych marek też mają ten problem. Głównie z zawartością w netflix. Po ostatniej aktualizacji do androida 9 problem nadal występuje. Używam DD, z którym problemu nie ma, ale mam zestaw 5.0 więc to pokrywa potrzeby takiej konfiguracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 31 Maja 2020 Sony poradziło sobie z problemem dźwięku robiąc aktualizacje telewizorów serii XH. Na XG nie chcą uaktualnić. Robią to sami użytkownicy i problem w serii XG dźwiękiem znika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jos 0 Napisano 1 Czerwca 2020 Sony poradziło sobie z problemem dźwięku robiąc aktualizacje telewizorów serii XH. Na XG nie chcą uaktualnić. Robią to sami użytkownicy i problem w serii XG dźwiękiem znika Można wgrać mu aktualizację z XG? Działa wsio ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 1 Czerwca 2020 Można. Ale zaznaczam ze nie ma Jeszcze dostępnej aktualizacji dla Europy. Jest dostępny dla Azji i USA. Zanim się zdecydujesz poczytaj wątek. Ja czekam na wersje dla Europy i wtedy zdecyduje. https://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/3041348-2019-sony-xbr-x950g-owners-thread-no-price-talk.html#/topics/3041348?page=571 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jos 0 Napisano 1 Czerwca 2020 Ok thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 689 Napisano 1 Czerwca 2020 23 godziny temu, sleet napisał: Nie ogarniam jak ktoś może jeszcze patrzeć na dźwięk w tv. Soundbar za 500 zł będzie grać 100x lepiej niż telewizor. Zaskocze Cie, w dzisiejszych czasach praktyka pokazuje, ze roznie bywa i absolutnie nie ma zadnej gwarancji, ze 500 zl na soundbar zagra w KAZDYM aspekcie brzmienia lepiej niz set z PORZADNEGO tv. Ba wrecz sklonny jestem stwierdzic, ze jest to zdanie nieprawdziwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PhilAmel 6 Napisano 1 Czerwca 2020 W dniu 26.04.2020 o 23:06, sleet napisał: …. Dźwięk -10/10 Ło matko, co tu się odj****. Ja rozumiem, że 99% ludzi którzy kupią ten tv odpala netflixa i cześć, ale jeśli TV jest reklamowany jako sprzęt który posiada eARC to spodziewałem się, że dostanę tutaj wszystkie dobrodziejstwa tego złącza. Mam amplituner Denon x1600h (eARC) i jakież było wielkie moje zdziwienie jak odkryłem, że jedynie co mogę przesłać to DD+ i DTS. Okazuje się, że aplikacje natywne nie przepuszczają formatów typu Dolby TrueHD czy DTS-HD:MA. Podobno przesyłanie działa po podpięciu źródła zewnętrznego do TV i za jego pośrednictwem do amplitunera. Świetnie, ale po co, skoro kina domowe mają swoje wejścia HDMI? No dobra, mogłem wgryźć się w temat przed zakupem a nie po i moja wina... Ale to, że Sony nie potrafi zrobić poprawki na ucinający dźwięk (bez znaczenia źródło) już od ponad pół roku to jest jakiś ponury żart. Trzeba ciągle kombinować, przepinać głośniki na tv i z powrotem, wyłączyć / włączyć TV, restartować aplikacje aby przywrócić dźwięk. TO jest DRAMAT. BONUS + teoria spiskowa Okazało się że seria XG95 ma hardware obsługujący HDMI 2.1. Na reddit można wyczytać, że ktoś złamał soft i odblokował HDMI 2.1, jednak Sony bardzo szybko zablokowało możliwość takiej modyfikacji. Pojawiły się spekulacje, że to przez programowe kastrowanie HDMI 2.1 do eARC pojawiają się problemy z dźwiękiem i w związku z tym, żadna poprawka nigdy nie powstanie, chyba, że sony odblokuje HDMI 2.1. Co jest oczywiście mało prawdopodobne, no bo wiadomo, za coś trzeba zapłacić kupując następne modele. Podsumowanie Jestem względnie zadowolony z zakupu bo zapłaciłem za ten telewizor w promocji niecałe 5300 zł, czyli niewiele więcej niż za XF90 i otrzymałem za to ładniejszy pilot. Dlaczego tylko tyle? Ano dlatego, że i tak zostaje zmuszony dokupić Nvidia Shield więc cały ten Android od Sony jest do wywalenia. ... Cześć, interesuje się tym TV (Sony XG9505) i twoja ocena oraz część komentarzy tu na wątku nieco mnie … zmartwiła. Czy dobrze rozumiem, że eARC w tym TV de facto nie działa, a wręcz stwarza problemy? Czyli jak puszczę coś bezpośrednio z TV (np. z aplikacji Netflixa) i puszczę dźwięk eARC'iem na amplituner, to de facto nie działa np. źródło dla Dolby Atmos albo wręcz rozłącza dźwięk czy też tv sam z siebie przełącza się na głośniki własne i trzeba co trochę grzebać w ustawieniach audio, aby to zmieniać? Czy dobrze rozumiem, że np. aplikacja Netflix z TV nie prześle do ampla przez eARC właściwego źródła audio i trzeba odpalać tego typu aplikacje przez inne urządzenia (np. konsola, przystawka smart) podłączone do TV lub do ampla? Piszecie, że nowe modele Sony na 2020, czyli XH9505 dostały jakąś poprawkę i ten problem został rozwiązany. Czy może to ktoś potwierdzić? A modele XG9505 nadal mają ten problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 1 Czerwca 2020 2 tygodnie temu XG dostał update. Jest lepiej ale nie idealnie. Zdarza się że rozłączy dźwięk na netflix. Ale tez nie jest tak ze nie działa wcale. Zdarza się ze jak odpalisz netflix nie ma dźwięku. Wtedy trzeba zamknąć aplikacje i odpalić jeszcze raz. Jak już włączy film z atmos to już go trzyma. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PhilAmel 6 Napisano 1 Czerwca 2020 Ok, rozumiem. Trzeba się będzie z tematem przegryźć. Niekoniecznie widzę sens wyboru XH9505, gdy praktycznie to jest to samo co XG9505, a różnica w cenie 2 tyś zł. Niby mógłbym docelowo odpalać np. takie aplikacje z nowej konsoli (planuje zakup PS5) i łączyć to przez ampla (obsługuje m.in Dolby Vision i Dolby Atmos) do tv, ale to nie będzie wygodne w obsłudze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 1 Czerwca 2020 Tylko wewnętrzne aplikacje maja problem z EARC. Z zewnętrznych urządzeń ludzie nie zgłaszają problemów 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arecki23 0 Napisano 1 Czerwca 2020 Czy ktoś używa firestick 4k od Amazona z tym TV? Telewizor ma się u mnie pojawić w domu w środę rano. Docelowo zamierzam używać tej przystawki. Jestem ciekaw współpracy. Stick natywnie obsługuje Dolby vision, Atmos i hdr10+. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 1 Czerwca 2020 Ludzie na AVS piszą ze jest ok 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Czerwca 2020 I panowie tu jest ważna wiadomość. Na świeżo kupionym modelu XG w Polsce jest zainstalowana najnowsza wersja softu z serii H. Pozwoliłem przepuścić przez translatora bo była w języku angielskim. Cytat: Witam wszystkich, Przede wszystkim, wielkie dzięki za wszystkie porady i informacje w tym temacie, właśnie dostałem własną 65"wersję XG9505 (wersja europejska, mieszkam w Polsce). Etykieta produkcyjna ma datę 05/2020, więc jest świeża z fabryki. I najważniejsze informacje mam dla Ciebie o firmware od razu po wyjęciu z pudełka - PKG6.4758.0610EUA Tak, to jest w rzeczywistości nowsze niż oficjalne us H-series firmware dostępne online. Jedynym miejscem, kiedy mogłem znaleźć jakieś informacje na ten temat było niemieckie forum, gdy kilka osób wspomniało również, że dostał, że preinstalowane. Sprawdzając filmy youtube widzę, że mam te same menu dostępne w serii H. Aplikacje zostały uruchomione płynnie, byłem testowania tv ciężkie od tygodnia i nie miałem awarii itp. Jedyny problem mam jest z youtube stock app, jeśli chodzi o filmy przesłane przez konkretnego (!) abonenta, obraz idzie na czarno i zaczyna migotać, gdy próbuję oglądać jego filmy. Próbowałem oglądać te same za pomocą Smart Youtube i problem zniknął. Ogólnie rzecz biorąc, jestem oszołomiony jakością obrazu, obraz HDR jest niesamowity, a czarne poziomy są imponujące. Jest kwitnące widoczne podczas oglądania w ciemnym pokoju, ale nic tak źle, jak widziałem na wielu testach youtube - nie mogę powiedzieć, czy to z powodu firmware lub te testy są po prostu wydmuchiwane z proporcji. Jedna uwaga boczna - Uaktualniłem z 2014 50"Samsung , więc to jest wielki skok. Widziałem czarnych OLED tylko w sklepach i oczywiście jest różnica podczas oglądania tych samych filmów demo pod względem poziomu czerni, ale wolę LED ze względu na zawartość, którą oglądam (wypalenie byłoby kwestią czasu w moim przypadku). Niestety, nie mam porównania do poprzedniej wersji oprogramowania układowego, ale chciałem tylko podzielić się wiadomościami na temat oprogramowania układowego UE - jeśli jest on na moim modelu, to musi wkrótce się pojawić. Nie mam jeszcze zewnętrznego systemu dźwiękowego, więc nie mogę komentować tych kwestii. Jestem bardziej niż zadowolony z tego telewizora, nie żałuj ani grosza wydanego. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 2 Czerwca 2020 Świetna wiadomość, podlinkujesz źródło? Druga sprawa to dlaczego nowe produkty dostają nowy firmware który nie jest dostępny do uaktualnienia? Coś tutaj nie pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PhilAmel 6 Napisano 2 Czerwca 2020 No to wygląda b. ciekawie, jeśli faktycznie miałoby się potwierdzić. Może warto zapytać bezpośrednio w Sony. No to wygląda b. ciekawie, jeśli faktycznie miałoby się potwierdzić. Może warto zapytać bezpośrednio w Sony. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Czerwca 2020 Właśnie pytałem Sony. Czekam na odpowiedz https://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/3041348-2019-sony-xbr-x950g-owners-thread-no-price-talk.html#/topics/3041348?page=609 RoccoS 22 minuty temu, sleet napisał: Świetna wiadomość, podlinkujesz źródło? Druga sprawa to dlaczego nowe produkty dostają nowy firmware który nie jest dostępny do uaktualnienia? Coś tutaj nie pasuje. https://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/3041348-2019-sony-xbr-x950g-owners-thread-no-price-talk.html#/topics/3041348?page=609 RoccoS nie dostajemy bo przecież nie dawno była aktualizacja do 6.36.32. Pewnie musimy poczekać 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoccoS 1 Napisano 2 Czerwca 2020 Witam wszystkich i pozdrawiam @mikoko , który już zdążył wrzucić mój post z avsforum Telewizor zakupiłem w Media Expert, miałem już przygotowane wszystko do ugrade'u , a tu niespodzianka w postaci tego firmware'u. Oszczędziło mi to trochę czasu i nerwów. Jakby ktoś się zastanawiał przy jakich filmikach na YT szalał mi obraz - "szkoła druciarstwa" użytkownik Wazzup , muszę odpalać to na Smart Youtube. Reszta chodzi bez zarzutu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Czerwca 2020 (edytowane) Witaj RoccoS. gdybym wiedział że tutaj bedziesz nie uprzedzałbym cie w podaniu tej super wiadomosci. Wiec wybacz. Oddaję ci głos 👏😀 Sprawdze te filmy na Youtube na wersji softu 6.36.32 Potwierdzam obraz miga, nie jakoś specjalnie ale miga. Nie wiadomo czym gość kreci te filmy. Edytowane 2 Czerwca 2020 przez mikoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoccoS 1 Napisano 2 Czerwca 2020 1 minute ago, mikoko said: Witaj RoccoS. gdybym wiedział że tutaj bedziesz nie uprzedzałbym cie w podaniu tej super wiadomosci. Wiec wybacz. Oddaję ci głos 👏😀 Sprawdze te filmy na Youtube na wersji softu 6.36.32 Nie ma problemu, mniej pisania dla mnie Dzięki, jestem ciekawy o co z nimi chodzi, bo dzieje się to tylko i wyłącznie u tego użytkownika na pre-instalowanej apce YT (próbowałem usuwać uaktualnienia, tez sam rezultat). Znając życie to problem po stronie YT, który jakoś niespecjalnie przejmuje się problemami użytkowników AndroidTV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Czerwca 2020 Potwierdzam obraz miga, nie jakoś specjalnie ale miga. Nie wiadomo czym gość kreci te filmy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoccoS 1 Napisano 2 Czerwca 2020 2 minutes ago, mikoko said: Potwierdzam obraz miga, nie jakoś specjalnie ale miga. Nie wiadomo czym gość kreci te filmy. Dzięki za potwierdzenie. Czyli nie zależy to od konkretnego softu ani modelu. Używając Smart Youtube problem znika u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Czerwca 2020 (edytowane) 4 minuty temu, RoccoS napisał: Dzięki za potwierdzenie. Czyli nie zależy to od konkretnego softu ani modelu. Używając Smart Youtube problem znika u mnie. Zobacze na apple TV Poprzez AirPlay z iphona także miga. Bezpośrednio na telefonie jest ok 14 minut temu, mikoko napisał: Zobacze na apple TV Poprzez AirPlay z iphona także miga. Bezpośrednio na telefonie jest ok Na Apple Tv działa dobrze Edytowane 2 Czerwca 2020 przez mikoko 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucek1 3 Napisano 2 Czerwca 2020 Kupiłem tydzień temu mojego xg95 z ekspozycji, miał ok 1780 godzin przechodzone i w pozycji 05 jest jakiś chyba error. Poza występującym cloudingiem w menu i ogólnie w momentach gdzie nie podany jest obraz do oglądania wszystko jest ok. Zastanawia mnie tylko ten error, co to może być i czy mam się martwić w przyszłości czy lepiej oddać bo mam możliwość jeszcze.Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Czerwca 2020 (edytowane) Byłem w tym menu w swoim TV nowka sztuka prosto z magazynu i wszędzie mam zera. Zadnych błędów. Przypomnij mi sekwencje display>5>vol->power ktory to był display? Już mam. TV mam od grudnia jesli chodzi o ten czas. Gra codziennie po 12 h Tu masz oznaczenie błędów. NIe pytaj skad mam instrukcje serwisowa Edytowane 2 Czerwca 2020 przez mikoko 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach