Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko to trochę chore że kontrolą jakości zajmują się klienci. Dobrze chociaż że nie robią większych problemów z wymianą . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie dotyczące folii... Dostaliśmy fabrycznie zapakowanego LG, działa śmiga i tak dalej, ale chcieliśmy ściągnąć folię ( o której chyba nawet wspominał sprzedawca, przy sprawdzaniu modelu ) i mam wrażenie, że coś popsuliśmy.. Niby zaczęło odchodzić od panelu, ale nagle się "ułamało" a nie odkleiło jak folia z tyłu ( bardziej jak szkło hartowane).. Pomysły co zepsuliśmy?

IMG_20190719_141132.jpg

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, wojtekpon napisał:

Co do gwarancji - obowiązuje okres gwarancyjny od daty zakupu tv, nie wymiany matrycy.

Nie masz racji:

image.thumb.png.ddd9d3c1a457af1655333ad66da42ebd.png

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, WojPo napisał:

Gdyby ktoś chciał spróbować to tu link :http://su.lge.com/GlobalSWDownloadCdn.laf?IMG=/201906/starfish-dvb-secured-o18-56.glacier.o18-5619-0Y4HMqHrg5.10.02_prodkey_nsu_V3_SECURED.epk do wersji 05.10.02. Podobno wszystko ładnie wygląda a gamma jest poprawiona. Instalujemy przez spkę SMARTIFY lub SURE.

Po instalacji potrzebny reset.To informacje z tego forum https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=de&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.hifi-forum.de%2Fviewthread-312-1211-12.html

Podobno niektórzy dostali tę wersję jako OTA  w Niemczech, Austrii i Wlk. Brytanii.

Robicie wszystko na własną odpowiedzialność !

instalowałeś już tą aktualizację, jeśli tak to wszystko ok ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, efel napisał:

Nie masz racji:

W takim razie źle zapamiętałem, było to już parę lat temu. To przepraszam za wprowadzanie w błąd. Tym lepiej dla nas :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdyby ktoś chciał spróbować to tu link :http://su.lge.com/GlobalSWDownloadCdn.laf?IMG=/201906/starfish-dvb-secured-o18-56.glacier.o18-5619-0Y4HMqHrg5.10.02_prodkey_nsu_V3_SECURED.epk do wersji 05.10.02. Podobno wszystko ładnie wygląda a gamma jest poprawiona. Instalujemy przez spkę SMARTIFY lub SURE.
Po instalacji potrzebny reset.To informacje z tego forum : https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=de&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.hifi-forum.de%2Fviewthread-312-1211-12.html
Podobno niektórzy dostali tę wersję jako OTA  w Niemczech, Austrii i Wlk. Brytanii.
Robicie wszystko na własną odpowiedzialność !
Czy to nie jest przypadkiem koreańska wersja firmware?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2019 o 14:18, Kuba Schodowski napisał:

Mam takie pytanie dotyczące folii... Dostaliśmy fabrycznie zapakowanego LG, działa śmiga i tak dalej, ale chcieliśmy ściągnąć folię ( o której chyba nawet wspominał sprzedawca, przy sprawdzaniu modelu ) i mam wrażenie, że coś popsuliśmy.. Niby zaczęło odchodzić od panelu, ale nagle się "ułamało" a nie odkleiło jak folia z tyłu ( bardziej jak szkło hartowane).. Pomysły co zepsuliśmy?

IMG_20190719_141132.jpg

Uszkodzona folia polaryzacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszkodzona folia polaryzacji...

Nie było znaczników do ściągnięcia foli?

Zwykle są bardzo widoczne znaczniki za które się łapie i ściąga

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Tam nie ma co ułamać tak wygląda u mnie po oderwaniu 1aeff995004bef7065b73e5682aceabc.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet tygodnia nie mam tv, a pilot padł. Tzn. nie do końca padł, bo przerywa. Przykladowo jak chce podgłośnić, to muszę przytrzymać znak "+" i po 2-3s załapie, ale nie ma szans na pojedyncze podgłaśnianie. Co ciekawe przycisk Power działa za każdym razem. Baterie wymienione na nowe. ehhhhh, ale może i dobrze, zgłoszę, niech przyjedzie serwis i odrazu zapytam o tę folię na matrycy

'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nawet tygodnia nie mam tv, a pilot padł. Tzn. nie do końca padł, bo przerywa. Przykladowo jak chce podgłośnić, to muszę przytrzymać znak "+" i po 2-3s załapie, ale nie ma szans na pojedyncze podgłaśnianie. Co ciekawe przycisk Power działa za każdym razem. Baterie wymienione na nowe. ehhhhh, ale może i dobrze, zgłoszę, niech przyjedzie serwis i odrazu zapytam o tę folię na matrycy
'
Tak zrób bo coś mi się wydaje że jest to jakaś składowa część matrycy która została uszkodzona a nie folia...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, marek206 napisał:

Tak zrób bo coś mi się wydaje że jest to jakaś składowa część matrycy która została uszkodzona a nie folia...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Wydaje mi się, że pomylileś użytkowników i odnosisz się do wrzuconego powyżej zdjęcia i wątku z urwaną folią/ jakąś ochroną matrycy, którego ja nie byłem autorem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi się, że pomylileś użytkowników i odnosisz się do wrzuconego powyżej zdjęcia i wątku z urwaną folią/ jakąś ochroną matrycy, którego ja nie byłem autorem
To prawda, przepraszam.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2019 o 14:18, Kuba Schodowski napisał:

Mam takie pytanie dotyczące folii... Dostaliśmy fabrycznie zapakowanego LG, działa śmiga i tak dalej, ale chcieliśmy ściągnąć folię ( o której chyba nawet wspominał sprzedawca, przy sprawdzaniu modelu ) i mam wrażenie, że coś popsuliśmy.. Niby zaczęło odchodzić od panelu, ale nagle się "ułamało" a nie odkleiło jak folia z tyłu ( bardziej jak szkło hartowane).. Pomysły co zepsuliśmy?

IMG_20190719_141132.jpg

Kwestią czasu było to, że ktoś będzie próbował zerwać polaryzator z matrycy po przeczytaniu tych wszystkich postów o foliach...

  • Lubię 2
  • Haha 1
  • Smutny 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Najgorsze że to jest uszkodzenie mechaniczne. Ciekawe czy teraz polaryzator z czasem nie zacznie się odklejać sam. Przykra sprawa.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys naderwalem taka folie przy jednym z pierwszych 3d tv , a tv sluzy rodzicom w sypialni do dzis, wiec tu tez powinno byc ok, choc slabo to wyglada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Kornelix napisał:

Nawet tygodnia nie mam tv, a pilot padł. Tzn. nie do końca padł, bo przerywa. Przykladowo jak chce podgłośnić, to muszę przytrzymać znak "+" i po 2-3s załapie, ale nie ma szans na pojedyncze podgłaśnianie. Co ciekawe przycisk Power działa za każdym razem. Baterie wymienione na nowe. ehhhhh, ale może i dobrze, zgłoszę, niech przyjedzie serwis i odrazu zapytam o tę folię na matrycy

'

Pilot naprawiony. Udało się samemu bez wzywania serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kornelix napisał:

Pilot naprawiony. Udało się samemu bez wzywania serwisu.

W jaki sposób ?

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, WojPo napisał:

W jaki sposób ?

Jeszcze raz sparowałem pilota z telewizorem. Kombinacją przycisków BACK+HOME wyrejestrowałem pilota, a następnie przytrzymując kółko ponownie go sparowałem.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2019 o 17:19, chmiel2k napisał:
Dnia 18.07.2019 o 17:05, WojPo napisał:
Gdyby ktoś chciał spróbować to tu link :http://su.lge.com/GlobalSWDownloadCdn.laf?IMG=/201906/starfish-dvb-secured-o18-56.glacier.o18-5619-0Y4HMqHrg5.10.02_prodkey_nsu_V3_SECURED.epk do wersji 05.10.02. Podobno wszystko ładnie wygląda a gamma jest poprawiona. Instalujemy przez spkę SMARTIFY lub SURE.
Po instalacji potrzebny reset.To informacje z tego forum : https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=de&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.hifi-forum.de%2Fviewthread-312-1211-12.html
Podobno niektórzy dostali tę wersję jako OTA  w Niemczech, Austrii i Wlk. Brytanii.
Robicie wszystko na własną odpowiedzialność !

Czy to nie jest przypadkiem koreańska wersja firmware?

Zainstalowałem tą wersje oprogramowania (5.10.02) z linka z avforums. Jak dla mnie po przykrym doświadczeniu z 4.10.55  (zaktualizowanym przez dzieciaka) wszystko wróciło do normy. Nie zrobiłem resetu (przywracania do ustawień fabrycznych). Miałem jednak problem z połączeniem z siecią, ale po odłączeniu od prądu i ponownym włączeniu wszystko wróciło do normy. Mam też wrażenie, że poprawiła się płynność obrazu. Ze swojej strony polecam, tym którzy mają wersje ze skopaną gammą. 

  • Plusik 1
  • Dzięki 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kv77 napisał:

Zainstalowałem tą wersje oprogramowania (5.10.02) z linka z avforums. Jak dla mnie po przykrym doświadczeniu z 4.10.55  (zaktualizowanym przez dzieciaka) wszystko wróciło do normy. Nie zrobiłem resetu (przywracania do ustawień fabrycznych). Miałem jednak problem z połączeniem z siecią, ale po odłączeniu od prądu i ponownym włączeniu wszystko wróciło do normy. Mam też wrażenie, że poprawiła się płynność obrazu. Ze swojej strony polecam, tym którzy mają wersje ze skopaną gammą. 

Czy wybieranie głosowe jest OK ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, WojPo napisał:

Czy wybieranie głosowe jest OK ?

Kanały głosowo z UPC włącza jak przed aktualizacją (czyli nie wszystkie). Włącza to co chcę w Netflix i Youtube. W zasadzie wybierania głosowego nie używam, więc nie widzę różnicy do tego co sporadycznie używałem przed aktualizacją.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i śmieszne pytanie, ale jest jakaś różnica jakościowa między podłączeniem Nki przez HDMI a HDMI (ARC)?? Czy port ARC służy  do przesyłania obrazu i dzwięku urządzeń podpiętych do TV (konsola, dekoder, odtwarzacz) jednym kablem do soundbara? Czy może wogóle jestem w błędzie? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko poszukać co oznacza skrót ARC? ?

Audio Return Channel. Teraz tylko chwila w googlach i odrobinę własnych przemyśleń.

Edytowane przez southorn
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...