Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą, CeZaR83 napisał:

 

 

W tej chwili to już loteria jeśli chodzi o egzemplarze z 2018... przynajmniej te w necie... chociaż stacjonarnie tez jakieś zwroty pewnie sprzedają.... ale warto szukać a moze sie jakaś sztuka dobra trafi...

Ale ogolnie QLED CZY OLED?

q9fe Samsung

Czy LG C8

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 minut temu, grzeskul napisał:

Ale ogolnie QLED CZY OLED?

q9fe Samsung

Czy LG C8

:D :P;) 

heh wiesz zę to będzie nie obiektywne pytając tutaj w temacie osób całkowicie oddanych OLEDom :) 

Dla mnie QLED zawsze to będzie nadal LCD żadna kwantowa kropka tego podejścia nie zmieni... wiec LCD vs OLED chyba nie ma co porównywać :P 

czekając na nową technologie MicroLED warto sobie umilić życie kupując obecnie na te kilka lat juz tą obytą nieidealną technologie OLED

Edytowane przez CeZaR83
  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, grzeskul napisał:

Ale ogolnie QLED CZY OLED?

q9fe Samsung

Czy LG C8

 

lg c8 :) i zarezerwuj troche czasu na zastanawianie sie, co zrobic w przypadku takich kwiatkow, jak te opisywane tutaj, czy na innych forach, czy tez w dlugofalowych  testach wypalania ekranu oledowego. A ten problem istnieje i wszyscy pocieszaja, ze przy "normalnym" uzytkowaniu to wypalenie sie nie wydarzy. Po dwoch latach mozesz miec pecha i napis cnn/tvn24/etc. na ekranie. 

14 minut temu, CeZaR83 napisał:

 

 

W tej chwili to już loteria jeśli chodzi o egzemplarze z 2018... przynajmniej te w necie... chociaż stacjonarnie tez jakieś zwroty pewnie sprzedają.... ale warto szukać a moze sie jakaś sztuka dobra trafi...

piszesz o zapakowanych fabrycznie tv ? problemy nie dotykaja tv ze zwrotow, ale wyjetych z pudelek nowych egzemplarzy. LG sie uczy:), a my kupujac tv z ich matryca sponsorujemy ich badania. Tv sa coraz lepsze, ale ciagle daleko im do idealu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mowie o nowych w fabrycznie zapakowonych kartonach

Wiem OLED jakosc rewelacja

I na 80% kupie c8 

Glownie uzytkuje tv to nc+,netfilx i blueray i amazon prime

Czasami tv jest wlaczony przez 7-8 h dziennie oczywiscie nie na tym samym kanale,ale jak patrzec codziennie czy matryca jest ok jakos mi sie nie usmiecha za tv z gornej polki

Mam jeszcze opcje na c9 lub nannocell ale o tej technologi niewiele wiem

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Matryca ukształtowuje się do 100h pracy w czasie którym następują kompensacje, może warto poczekać i obserwować cały proces tym bardziej że jak doszło by do wymiany matrycy przez serwis to nie jest powiedziane że trafię na lepszą.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Będę informować o postępach w procesie formowania obrazu i ewentualnie kontakcie z serwisem.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem przez tydzień Samsunga Q9 a teraz C8. Subiektywne odczucia. Obraz jakby lepszy ostrzejszy przyjemne żywe kolory w Samsungu zwłaszcza przy gorszej jakości sygnału z kablówki czy słabszych hd i sd. Odwzorowanie ruchu chyba po stronie Samsunga lepsze. Ale  oba tv przy odbiorze 2 kanałów poległy z tym że dużo gorzej w przypadku Samsunga. Rwanie obrazu makroskoki, przyciecia. W LG były mikroprzycia. Pilot zdecydowanie na + dla Lg. A dlaczego wybrałem C8 bo czerń w Samsungu mnie totalnie rozczarowała. Nawet stary tv dawał mi więcej przyjemności w oglądaniu nocnych scen z filmu. Postawiłem przez cały dzień oba obok siebie i oglądałem te same kanały. Zbyt mocno rozjaśniał by wiecej pokazać z tym że klimat nocy w filmie przez to się totalnie zatracał. Miałem ustawione w Samsungu profile pod siebie i ciągłe na różnych kanałach zmieniać bo zawsze coś było nie tak. A strefy wygaszania to niestety loteria. Mechanizm nie działa identyczne. Bawiłem się przy przełączaniu kanałów i obszar wokół numeru kanału raz był większy a innym razem minimalny. Jednorodność matrycy na 5% szarości była podobna w obu tv. Dse w Samsungu minimalnie uświadczyłem natomiast w lg nie zauważyłem. Poniżej matryca lg C8 przy 5%. Na żywo jest znacznie lepiej. Jednak aparat wychwycić potrafi więcej niż oko:) 

20190322_182743.jpg

20190322_182843.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kupiłem C8 w 17.05 wciąż testuje, Na początku byłem pod ogromnym wrażeniem po przesiadce s Samsunga ta czerń w LG była powalająca i treści 4K w HDR robią wrażenie następnie zacząłem bardziej dogłębnie testować ekran(plansze, różne treści) no i już tak różowo chyba nie jest. Były wykonane już automatyczne kompensacje i dwie ręczne , mam czas na ewentualny zwrot TV do piątku, proszę o podpowiedź co sądzicie o tych planszach poniżej, na planszy 20% jest też trochę widoczne to zaciemnienie ,i przyznam że irytuje i martwi mnie ten ciemny fragment na dole ekranu, czy to może przejść czy raczej go oddać i wsiąść kolejny egzemplarz może będzie lepiej ?. Ostatni fragment to Marco Polo, oglądałem też Oblivion i też w szarych scenach jest ten ciemna smuga trochę widoczna w lewym rogu. Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź, mam jeszcze czas do piątku.

IMG_20190516_214137_5%.jpg

IMG_20190515_220041_20%.jpg

MVIMG_20190520_223726.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodził już u ciebie kilkadziesiąt godzin i kompensacje nie pomogły to matryca jest do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może warto zrobić godzinną kompensacje i wtedy sprawdzić raz jeszcze.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były już robione 2 razy godzinne kompensację i chyba nie widzę poprawy niby nie ma brandingu ale ta czerń u dołu rzuca się w oczy, jeszcze obrazek z wczoraj Oblivion

MVIMG_20190520_223320.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No słabo to wygląda ... Zastanawiam się nad zakupem 77c9 ( jak na razie ceny zaporowe) ale jak ma to tak wyglądać że przyjeżdża tv a ja oddaje i kolejny tak samo to nie uśmiecha mi się to ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, arvo666 napisał:

Były już robione 2 razy godzinne kompensację i chyba nie widzę poprawy niby nie ma brandingu ale ta czerń u dołu rzuca się w oczy, jeszcze obrazek z wczoraj Oblivion

Gdzie kupiłeś swój egzemplarz ? Właśnie wchodzimy w taki okres w którym już tylko zwroty i powystawowe pozostają w rynkowym obiegu. Może kupiłeś tv którego już ktoś oddał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem w media expert gościu przy mnie wziął nówkę rozpakował sprawdził czy wszytko ok i kupiłem, dopiero w domu zacząłem bardziej testować ale tv był nowy żadnych śladów użytkowania. Na normalnych treściach nic nie widać a tam gdzie są szare sceny trochę jednak widać tą czerń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Waldo94 napisał:

Gdzie kupiłeś swój egzemplarz ? Właśnie wchodzimy w taki okres w którym już tylko zwroty i powystawowe pozostają w rynkowym obiegu. Może kupiłeś tv którego już ktoś oddał.

Czyli jak kupie za 2-3 miesiace ale normalnie ze sklepu z pelna 5 letnia gwarancja c8 to bedzie on ze zwrotow?

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, arvo666 napisał:

Witam kupiłem C8 w 17.05 wciąż testuje, Na początku byłem pod ogromnym wrażeniem po przesiadce s Samsunga ta czerń w LG była powalająca i treści 4K w HDR robią wrażenie następnie zacząłem bardziej dogłębnie testować ekran(plansze, różne treści) no i już tak różowo chyba nie jest. Były wykonane już automatyczne kompensacje i dwie ręczne , mam czas na ewentualny zwrot TV do piątku, proszę o podpowiedź co sądzicie o tych planszach poniżej, na planszy 20% jest też trochę widoczne to zaciemnienie ,i przyznam że irytuje i martwi mnie ten ciemny fragment na dole ekranu

Puść na tv różnorodny obraz np. dema UHD z Youtube i niech tv pochodzi tak przynajmniej dobę non-stop. Wyłącz wygaszacz ekranu i zadbaj, żeby obraz był cały czas (np. zapętlony).

Ja tak zlikwidowałem plamę na 1/4 ekranu, u ciebie to maleństwo. Uprzedzam, że nie zawsze działa, ale co szkodzi spróbować? :)

3 godziny temu, arvo666 napisał:

mam jeszcze czas do piątku.

Do piątku zapewne musisz wysłać odstąpienie od umowy. Potem masz następne 14 dni na zwrot.

ps

teraz zobaczyłem, że kupiłeś w sklepie, więc masz tylko czas do piątku ;)

Edytowane przez Barnaba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 minuty temu, grzeskul napisał:

Czyli jak kupie za 2-3 miesiace ale normalnie ze sklepu z pelna 5 letnia gwarancja c8 to bedzie on ze zwrotow?

Tak jest. Fabrycznie nowe zapakowane z Mławy są już na wyczerpaniu. Produkcja zakończyła sie ponad miesiąc temu.

Edytowane przez Waldo94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem w stacjonarnym nie przez neta się specjalnie się pytałem czy mogę zwrócić jakby co i gość powiedział że tak, i wpisał mi na fakturze bo chciałem potwierdzenie że mogę zwrócić do 14 dni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Eleonor napisał:

No słabo to wygląda ... Zastanawiam się nad zakupem 77c9 ( jak na razie ceny zaporowe) ale jak ma to tak wyglądać że przyjeżdża tv a ja oddaje i kolejny tak samo to nie uśmiecha mi się to ....

Tak wygląda zakup każdego tv na dzień dzisiejszy. Nie ważne - LCD czy OLED tylko przypadłości inne. To samo się tyczy cen TV - ryzyko masz identyczne. Są tacy co zwracali po 2 a nawet 3 razy

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2019 o 00:22, marek206 napisał:

Będę informować o postępach w procesie formowania obrazu i ewentualnie kontakcie z serwisem.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Po rozmowie z konsultantem i wysyłaniu dwuch zdjęć obrazujących problem umówiłem sie z serwisem na 28.05.2019

Podczas wstępnej rozmowy telefonicznej serwisant stwierdził że  nie wiele widać na tych zdjeciach?

Zdjęciach które zamieściłem kilka postów wcześniej na tym forum, dzisiaj postanowiłem przesłać jeszcze te fotki i poprosiłem konsultanta aby wysłał je do serwisantów. 

20190524_234954.jpg

20190524_235014.jpg

20190524_234952.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak twardy jesteś ze wytrzymałeś tak długo z takim obrazem przecież to się kwalifikuje do wymiany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie porównując obraz z netflixa 4k max bitrate 15.26 vs obraz hd z płyty blu ray o bitrate powiedzmy 30  to gdzie będzie ostrzejszy ładniejszy LEPSZY obraz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Adrian oled fan napisał:

to gdzie będzie ostrzejszy ładniejszy LEPSZY obraz ?

To Pytanie retoryczne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...