Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, db4 napisał:

Ja się pytałem trzech różnych konsultantów :) , nawet wczoraj jeszcze dzwoniłem dopytać i działa. Czekam na uruchomienie karty podarunkowej, mają na to 25 dni od odebrania towaru. Dam znać jak się sprawa zakończy. W końcówce promocji dorzucili jeszcze 250zł, za 65c8 wychodziło około 7500zł :)

Daj znać nawet na PW bo jestem ciekawy jak to było, wg. regulaminu się mialo nie łączyć to się nie zastanawiałem nad ta oferta :p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Media Expert ostatnio dobra cena była. Tv na półce niecałe 8600 i przy kasie rabat 1tys. Na 65b8 i C8.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rewolucji jesli chodzi o obraz nie będzie względem naszych C8 to było wiadomo to ta sama matryca.

Pytanie czy ktos juz wie co to za filmik 4K promocyjny był na tym C9? (poszukam na YT zaraz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe na pewno. Na YT jeszcze tego nie będzie bo muszą najpierw wejść do sklepów wtedy się dostanie człowiek do nowych plików z demami

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.03.2019 o 16:15, kKadajo napisał:

W Media Expert ostatnio dobra cena była. Tv na półce niecałe 8600 i przy kasie rabat 1tys. Na 65b8 i C8.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
 

U sąsiada w Media Markt promo cena dla mających urodziny 65 C8  cena 2299Euro minus 500Euro karta podarunkowa .Czyli jest jeszcze miejsce na zejście z ceny.

Hejjj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moim C8. Podczas oglądania Netflixa zawiesza mi się tv. Jeżeli to jest materiał HDR to wygląda to tak, że zawiesi się i zrestartuje. Jeżeli zwykłe HD to zdążę wcisnąć cofnij i ponownie wracam do oglądania. Szukałem w sieci i znalazłem tylko porady o wyłączeniu opcji Szybki Start+. Mam ją wyłączoną i nic to nie zmienia.

Czy ktoś miał podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i ma pytanie odnośnie LG c8 i Netflixa. Czy inni posiadacze tego tv też tak mają, że przy wyborze materiału na Netflixie z dolby atmos, po wejściu w dźwięk i napisy nie ma żadnej informacji która to ścieżka dźwiękowa jest z atmos. Wiadomo, że na oryginalnej ścieżce dźwiękowej ale wydaje mi się, że taka informacja powinna być.

IMG_20190304_135826.jpg

IMG_20190304_135907.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No raczej na tej z 5.1 :)

Stereo atmos nie przeniesie.

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to wiem. Tylko chodzi mi o to czy przy nazwie ścieżki z dolby atmos nie powinna być informacja, ikona, że to właśnie ta ścieżka zawiera dźwięk dolby atmos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po raz pierwszy na forum - witam wszystkich !

Zakupiłem tydzień temu LG Oled55C8PLA i mam wersję oprogramowania 04.10.30. Na stronie LG Polska, we wsparciu produktu, najnowszą jest 04.10.15. Czy ktoś jeszcze tak ma ? Czy wiadomo jakie są zmiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
38 minut temu, WojPo napisał:

Czy ktoś jeszcze tak ma ?

Ja kupiłem w styczniu i miałem fabrycznie 04.10.20 i do dziś nie miałem żadnej aktualizacji.

Podobno miała wyjść jakaś likwidująca "pikselizacje w czerni" chociaż jak dla mnie to wina leży w źródle sygnału... bo nie zawsze to widać....

Edytowane przez CeZaR83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, kamilh83 napisał:

Witam i ma pytanie odnośnie LG c8 i Netflixa. Czy inni posiadacze tego tv też tak mają, że przy wyborze materiału na Netflixie z dolby atmos, po wejściu w dźwięk i napisy nie ma żadnej informacji która to ścieżka dźwiękowa jest z atmos. Wiadomo, że na oryginalnej ścieżce dźwiękowej ale wydaje mi się, że taka informacja powinna być.

IMG_20190304_135826.jpg

IMG_20190304_135907.jpg

Rozumiem ze masz zestaw który obsłuży Dolby Atmos? W przeciwnym wypadku będzie to zwykły dźwięk z głośników tv i nie będzie żadnego efektu Atmos. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiście, amplituner wyświetla informację, że odbiera dolby atmos. Chodzi mi tylko o to czy w waszych aplikacjach przy ścieżce dźwiękowej z atmos jest jakaś informacja, ikona, że owa ścieżka zawiera dźwięk dolby atmos? Czy tak jak u mnie tylko angielski oryginalny 5.1?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko belkę atmos i z tv u mnie nie wyświetla ale tak bym to odbierał ze po wejściu w opcje jest 5.1 

Ciekawi mnie natomiast to co piszesz że na amplitunerze masz Atmos no wiec powinieneś to słyszeć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, tonybcc napisał:

Ja mam tylko belkę atmos i z tv u mnie nie wyświetla ale tak bym to odbierał ze po wejściu w opcje jest 5.1 

Ciekawi mnie natomiast to co piszesz że na amplitunerze masz Atmos no wiec powinieneś to słyszeć. 

Tak, słyszę atmos, wszystko jest git. Tylko pytanie czy w tym tv, w aplikacji Netflix przy wyborze ścieżki dźwiękowej to jest normalne że nie ma info. znaczka jakiegoś, ikony, która ścieżka dźwiękowa jest z atmos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety tego u siebie nie sprawdzę ale faktycznie wydawało by się ze jeżeli masz odpowiedni zestaw to powinna być jakaś ikona ze jest Atmos i vision 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ikona atmos jest w ogólnym opisie filmu i tylko tam. Tak to twórca aplikacji wymyślił i u wszystkich jest tak samo.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, darekgra napisał:

Ikona atmos jest w ogólnym opisie filmu i tylko tam. Tak to twórca aplikacji wymyślił i u wszystkich jest tak samo.

O to chodziło. Dziękuję bardzo za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 godzin temu, WojPo napisał:

Po raz pierwszy na forum - witam wszystkich !

Zakupiłem tydzień temu LG Oled55C8PLA i mam wersję oprogramowania 04.10.30. Na stronie LG Polska, we wsparciu produktu, najnowszą jest 04.10.15. Czy ktoś jeszcze tak ma ? Czy wiadomo jakie są zmiany ?

 

4 godziny temu, CeZaR83 napisał:

Ja kupiłem w styczniu i miałem fabrycznie 04.10.20 i do dziś nie miałem żadnej aktualizacji.

Ciekawe, ja mam 04.10.15 i nie znajduje żadnej aktualizacji  ?

W sumie tylko raz się aktualizował po zakupie. Model z Października 2018.

Edytowane przez Kmicic13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.03.2019 o 15:16, kamilh83 napisał:

Tak, to wiem. Tylko chodzi mi o to czy przy nazwie ścieżki z dolby atmos nie powinna być informacja, ikona, że to właśnie ta ścieżka zawiera dźwięk dolby atmos?

Jedynie przy opcji angielski oryginalny 5.1  wyświetla zarówno vision jak i Atmos .Wersja oprogramowania Tv 04,10,15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do posiadaczy Lg oled 65C8 oraz Lg oled 65B8. Po kilku miesiącach lektury opinii, recenzji, testów wreszcie zdecydowałem się na zakup telewizora. Będzie to LG C8, ewent B8 w rozmiarze 65. W zasadzie rozważyłem wszystkie opcje ale jedna rzecz wciąż nie daje mi spokoju. Też o tym czytałem na tym forum ale  nie mam pewności czy jest bardzo źle czy znośnie? Gdy poszedłem z pendrivem do marketu i odpaliłem filmiki na oledzie 55B8 to podczas meczu piłkarskiego niestety faktycznie ...piłka znikała. Lubie oglądać mecze piłkarskie.Czy ta przypadłość  występuje faktycznie, czy można ją skorygować w ustawieniach, czy tak samo wygląda to w modelu b8 i w modelu c8? Druga sprawa jasność?, czy w średnio nasłonecznionym pokoju w dzień nie ma problemu z obrazem, czy jest wystarczająco jasno?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, wlods napisał:

Do posiadaczy Lg oled 65C8 oraz Lg oled 65B8. Po kilku miesiącach lektury opinii, recenzji, testów wreszcie zdecydowałem się na zakup telewizora. Będzie to LG C8, ewent B8 w rozmiarze 65. W zasadzie rozważyłem wszystkie opcje ale jedna rzecz wciąż nie daje mi spokoju. Też o tym czytałem na tym forum ale  nie mam pewności czy jest bardzo źle czy znośnie? Gdy poszedłem z pendrivem do marketu i odpaliłem filmiki na oledzie 55B8 to podczas meczu piłkarskiego niestety faktycznie ...piłka znikała. Lubie oglądać mecze piłkarskie.Czy ta przypadłość  występuje faktycznie, czy można ją skorygować w ustawieniach, czy tak samo wygląda to w modelu b8 i w modelu c8? Druga sprawa jasność?, czy w średnio nasłonecznionym pokoju w dzień nie ma problemu z obrazem, czy jest wystarczająco jasno?

U mnie na B7 nie znika, ale mam wyłączone TruMotion. Podejrzewam, że wysokie wartości mogą powodować takie zaburzenia obrazu. Sprawdź jeszcze raz w sklepie, bo to jednak inny model niż mój.

Jest wystarczająco jasno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do posiadaczy Lg oled 65C8 oraz Lg oled 65B8. Po kilku miesiącach lektury opinii, recenzji, testów wreszcie zdecydowałem się na zakup telewizora. Będzie to LG C8, ewent B8 w rozmiarze 65. W zasadzie rozważyłem wszystkie opcje ale jedna rzecz wciąż nie daje mi spokoju. Też o tym czytałem na tym forum ale  nie mam pewności czy jest bardzo źle czy znośnie? Gdy poszedłem z pendrivem do marketu i odpaliłem filmiki na oledzie 55B8 to podczas meczu piłkarskiego niestety faktycznie ...piłka znikała. Lubie oglądać mecze piłkarskie.Czy ta przypadłość  występuje faktycznie, czy można ją skorygować w ustawieniach, czy tak samo wygląda to w modelu b8 i w modelu c8? Druga sprawa jasność?, czy w średnio nasłonecznionym pokoju w dzień nie ma problemu z obrazem, czy jest wystarczająco jasno?

Oglądam mecze i nie zauważyłem żeby piłka znikała. Mam 55c8.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Już nie będę raczej  sprawdzał w sklepie. Na jednym egzemplarzu może być problem na innym nie. Mam taką teorię, że w sklepie ustawiony jest tryb sklepowy i może nie potrzebnie są włączone opcje, które powodują problem z ruchem. Bardziej zależy mi na opiniach użytkowników, dlatego pytam na forum. Czy mam rozumieć, że ruch jest ok i można komfortowo oglądać piłkę nożną?. Jak wygląda kwestia jasności w dzień? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...