Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung NU8002, NU8042, NU8072 | TEST | Telewizor LCD Ultra HD z HDR (2018) i systemem Tizen

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem wczoraj i prosili o przesłanie filmiku który wam pokazywałem. Poza rym stwierdzili że zdalnie nie są w stanie sprawdzić ile czasu działał tv ? cos mi tutaj śmierdzi...

Po napisaniu maila stwierdzili że to smużenie i mam do nich znów zadzwonić żeby zdalnie go zresetować do ustawień fabrycznych.. Nie wiem co to da bo robiłem to już kilkukrotnie i nic się nie zmieniło :)

Faktem jest że obsługa Samsunga jest bardzo konkretna i szybka :)

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2019 o 18:13, Doktorno1 napisał:

Odpowiadając samemu sobie na pytanie, może będzie to też informacja użyteczna dla innych:

Otrzymałem oficjalne stanowisko Samsunga odnośnie zapakowania fabrycznego modelu 55NU8042. Samsung stwierdził, że ten model wychodzi jedynie z folią ochronną na ramkach tv. Na samej matrycy nie ma folii ochronnej.

Oryginalnie zapakowany tak wygląda telewizor .

 

Dnia 15.05.2019 o 11:20, Marcin Guzicki napisał:

Kabel oryginalny dołączony do ps4 pro, mimo wszystko próbowałem z innymi i bez zmian, konsola podłączona do telewizora Sony z hdr działa bez zarzutu. Dodatkowo do szału doprowadza mnie ta fioletowa poświata obrazu. Czekam na serwis i zobaczymy co powiedzą.

To nie wina kabla niech kolega Ci głupot nie opowiada ! W Samsung MU8000 jest identycznie jak grasz na ps4 ( obraz znika na kilka sekund) To wina oprogramowania Samsunga wystarczy poszukać w Internecie ( kabel dodawany do pro jest dobrej jakości) Co do poswiaty fioletowej to wygląda to na wadę matrycy,nie powinno tak być!  Telewizor powinien być wymieniony .

  • Lubię 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to w tym je...nym Media sprzedali mi zwrotkę sku...ny :( Bo miałem folię na ekranie właśnie.

Ale dziwne bo założona była idealnie :)

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Piotrek Skorupa napisał:

Dzwoniłem wczoraj i prosili o przesłanie filmiku który wam pokazywałem. Poza rym stwierdzili że zdalnie nie są w stanie sprawdzić ile czasu działał tv ? cos mi tutaj śmierdzi...

Po napisaniu maila stwierdzili że to smużenie i mam do nich znów zadzwonić żeby zdalnie go zresetować do ustawień fabrycznych.. Nie wiem co to da bo robiłem to już kilkukrotnie i nic się nie zmieniło :)

Faktem jest że obsługa Samsunga jest bardzo konkretna i szybka :)

 

Ale resetownie telewizora do ustawień fabrycznych przez Ciebie z pilota różni się od resetowania w menu serwisowym przez Samsunga..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem guzik to da, ale zobaczymy. No i dziwne skoro oni zdalnie wchodzą do ustawień serwisowych, to dlaczego facet twierdzi że nie mogą sprawdzić ile godzin on smigał zanim go kupiłem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minutes ago, Piotrek Skorupa said:

No to w tym je...nym Media sprzedali mi zwrotkę sku...ny :( Bo miałem folię na ekranie właśnie.

Ale dziwne bo założona była idealnie :)

Czyli po odbiorze, folia na ekranie jest wyznacznikiem tego że TV był np zezwrotu lub ekspozycji? Jakieś jeszcze sposoby żeby to sprawdzić? W ogóle Waszym zdaniem jest sens czekać na powrót do sprzedaży modeli 8042/8072? Czy na to nie liczyć i brać 8002 za 3,2k w NEONET kurierem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, niezmienny napisał:

Czyli po odbiorze, folia na ekranie jest wyznacznikiem tego że TV był np zezwrotu lub ekspozycji? Jakieś jeszcze sposoby żeby to sprawdzić? W ogóle Waszym zdaniem jest sens czekać na powrót do sprzedaży modeli 8042/8072? Czy na to nie liczyć i brać 8002 za 3,2k w NEONET kurierem?

Przecież te modele są identyczne. Jaka jest różnica między 8002, a 8042 czy 8072 ? Słucham co posiada 8072 czego nie ma 8002 ????

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno pilotem się różnią, no i nie mam pewności ale chyba 8002 ma inną matrycę, ale pewności nie mam.

Nich ktoś mnie sprostuje jeśli się mylę. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Piotrek Skorupa napisał:

Dzwoniłem wczoraj i prosili o przesłanie filmiku który wam pokazywałem. Poza rym stwierdzili że zdalnie nie są w stanie sprawdzić ile czasu działał tv ? cos mi tutaj śmierdzi...

Po napisaniu maila stwierdzili że to smużenie i mam do nich znów zadzwonić żeby zdalnie go zresetować do ustawień fabrycznych.. Nie wiem co to da bo robiłem to już kilkukrotnie i nic się nie zmieniło :)

Faktem jest że obsługa Samsunga jest bardzo konkretna i szybka :)

 

az mnie zdziwiles ze nie powiedzieli ci o tym laczac sie z twoim tv... u mnie az gosciu byl zdziwiony laczac sie zdalne ze tyle godzin mam wyswiecone w takim czasie ... Cholerka wie o co tutaj chodzi ...     Menu Serwisowe ogolnie z tego co mi Serwisant przekazal to wszystko zalezy od serwisu czasem przymykaja oko jesli nic nie bylo grzebane w menu serwisowym , ale np spotkal sie z taka Firma ktora kalibruje TV w Polsce i nagrzebali gosciowi w Menu Serwisowym i nie uznal Gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
34 minuty temu, Piotrek Skorupa napisał:

Na pewno pilotem się różnią, no i nie mam pewności ale chyba 8002 ma inną matrycę, ale pewności nie mam.

Nich ktoś mnie sprostuje jeśli się mylę. 

Nie masz pewności i wprowadzasz w błąd?  

 

Cyt  Dzisiaj poszukamy natomiast odpowiedzi, czy następca kultowego MU7002 okaże się równie dobry. Jest nim NU8002 (litera “N” zamiast “M” oznacza modele na 2018 rok, w zależności od sieci sprzedaży mogą to być też NU8042 czy NU8072). Oznaczenia telewizorów “urosły” i seria “8” zastępuje tą z numerem “7”. Analogicznie model NU7002 jest następcą MU6000
Źródło: https://hdtvpolska.com/samsung-nu8002-nu8042-nu8072-test-telewizor-lcd-ultra-hd-z-hdr-2018-i-systemem-tizen/?showfull=1

Matrycę są identyczne w każdym modelu ,jedynie rozmiar 49 ma 60Hz, a rozmiary od 55 maja 120Hz .

42 minuty temu, Piotrek Skorupa napisał:

Na pewno pilotem się różnią, no i nie mam pewności ale chyba 8002 ma inną matrycę, ale pewności nie mam.

Nich ktoś mnie sprostuje jeśli się mylę. 

Piloty może tak ale nie matryce ?

Edytowane przez cureman
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem ten https://allegro.pl/oferta/obrotowy-uchwyt-do-telewizora-tv-wieszak-led-lcd-6708468545?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare   

Prawie wszystko ok, jest stabilny i można fajnie miąchać tv na różne strony, jedyny minus to po powieszeniu telewizora wisi lekko pochylony górą do przodu. Sam uchwyt jest prosto, jedynie szyny które są przykręcane do tv dziwnie wykonano i dlatego tak "dynda". Poradziłem sobie dając między tv a szynę  podkładki :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, cureman napisał:

To nie wina kabla niech kolega Ci głupot nie opowiada ! W Samsung MU8000 jest identycznie jak grasz na ps4 ( obraz znika na kilka sekund) To wina oprogramowania Samsunga wystarczy poszukać w Internecie ( kabel dodawany do pro jest dobrej jakości) Co do poswiaty fioletowej to wygląda to na wadę matrycy,nie powinno tak być!  Telewizor powinien być wymieniony .

Nie wiem na ile to jest problem wśród całej społeczności użytkowników NU8000 ale w moim przypadku mogę z ręką na sercu powiedzieć że to była wina kabla. Mam zwykłą ps4, mam też dekoder usługodawcy Toya, posiadam 2 kable HDMI. Na jednym z nich obraz znika czy to podczas gry na konsoli, oglądania TV czy nawet obrazu z kompa właśnie na ten moment, na drugim kablu żadnych cyrków. W trakcie 5 miesięcy użytkowania na sprawnym kablu ani razu nie mignął mi ekran także jeśli to byłaby wina oprogramowania wtedy choć raz byłbym ofiarą tejże sytuacji.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Piotrek Skorupa napisał:

No to w tym je...nym Media sprzedali mi zwrotkę sku...ny :( Bo miałem folię na ekranie właśnie.

Ale dziwne bo założona była idealnie

Ja na 65 cali też miałem folie na ekranie jak również na krawędziach obudowy. Trochę ciężko uwierzyć żeby zadawano sobie trud zamawiania dodatkowo takiej folli na wymiar, a potem jej naklejania skoro w oryginale jej nie było. Ale licho ich tam wie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, Tomasz Saktura napisał:

Nie wiem na ile to jest problem wśród całej społeczności użytkowników NU8000 ale w moim przypadku mogę z ręką na sercu powiedzieć że to była wina kabla. Mam zwykłą ps4, mam też dekoder usługodawcy Toya, posiadam 2 kable HDMI. Na jednym z nich obraz znika czy to podczas gry na konsoli, oglądania TV czy nawet obrazu z kompa właśnie na ten moment, na drugim kablu żadnych cyrków. W trakcie 5 miesięcy użytkowania na sprawnym kablu ani razu nie mignął mi ekran także jeśli to byłaby wina oprogramowania wtedy choć raz byłbym ofiarą tejże sytuacji.

Sobie kolego poszukaj opis problemu w Google...miłego czytania 

Edytowane przez cureman
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 
Co do znikania obrazu na ps4, również miałem ten problem i u mnie problem ten został rozwiązany poprzez zmianę kabla hdmi. Niestety przekonałem się, że nie chodzi tu o zmianę kabla na "lepszy" czy "droższy". Wymieniłem kabel na reinstona za bodajże 60 zł i wszystko śmigało. Później podłączyłem okulary vr które potrzebują kolejnego kabla i po użyciu zwykłego od sonego znów obraz znikał. Wymieniłem znowu na reinstona ale inny model i problem pozostał. Kupiłem identyczny jak poprzednio reinstona i znów problem zniknął. Tak więc trochę loteria z tymi kablami. 
Pozdrawiam

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy mógłby ktoś w dwóch słowach napisać, czy da się i ewentualnie jak strumieniować bezprzewodowo obraz z laptopa na tv?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Windows 10 otwieramy panel po prawej stronie tam klikamy kafelek wyświetlaj na innym ekranie a następnie z rozwiniętego menu wybieramy na samym dole połącz z ekranem bezprzewodowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co w przypadku gdy nie wyszukuje TV? Oba są w tej samej sieci WiFi. Trzeba coś włączyć na telewizorze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testując nowy 55nu8042 ogólnie jestem całkiem zadowolony, chociaż w piłce nożnej mój stary 40j6240 obraz wydawał się lepszy, ale dzisiaj pierwszy raz podłączałem telefony przez screen mirroring żeby pooglądać zdjęcia z telefonów. W załączeniu przesyłam zdjęcie ekranu z wyświetlanych zdjęć. Zdarzało się to na dużej części obrazów wyświetlanych z telefonu na ekranie telewizora. Testowane na Samsungu J6 i Galaxy S9.

Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy i czy ktoś jeszcze ma taki problem? Na starym TV z tymi samymi telefonami problem nie istniał.

IMG_20190518_201135.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, roberto369 napisał:

A co w przypadku gdy nie wyszukuje TV? Oba są w tej samej sieci WiFi. Trzeba coś włączyć na telewizorze?

To raczej wina sterowników karty graficznej/karty wifi/niezaktualizowanego windowsa/ lub słabych podzespołów twojego laptopa niż telewizora. Trzeba wejść do ustawień windows i w ustawieniach urządzeń dodać nowy sprzęt tak aby windows załadował stery do twojego TV oczywiście jeśli go  tam wykryje, może to pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2019 o 08:57, cureman napisał:

Przecież te modele są identyczne. Jaka jest różnica między 8002, a 8042 czy 8072 ? Słucham co posiada 8072 czego nie ma 8002 ????

Ja jak kupowałem (mam 55" 8042) to porównywałem  8052 (bodajże euro czy media expert) i 8042 w samsung store w poznań stary browar i tylko 8042 miał aluminiowy pilot. 8002 tez miał na pewno czarny plastikowy pilot.
Różnią się też kolorem ramki, choć 8042 i któryś 52 lub 72 ma ten sam kolor ramki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...