Skocz do zawartości
gangi007

PANASONIC DP-UB820 PREMIERA

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, Eleonor napisał:

Bierz sprzęt pod pachę i idź do kogoś kto ma internet od innego operatora .. sprawdzisz czy to u Ciebie coś z netem .

A może coś z kartą sieciową ...

Siedzisz z tym problemem kilka dni zamiast działać ...

:) Jeśli chce cos zrobić, to nawet nie musi nigdzie chodzić, skoro sprzęt ma wifi to wystarczy ze połączy się po wifi z komórką i już będzie miał jakąś informację, porównanie, jak działa na innym łączu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Nygus napisał:

wystarczy ze połączy się po wifi z komórką i już będzie miał jakąś informację, porównanie, jak działa na innym łączu.

O ile mieszka w miejscu w którym ma dobre LTE a nie HSDPA lub EDGE... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, kenczorf napisał:

O ile mieszka w miejscu w którym ma dobre LTE a nie HSDPA lub EDGE... 

jeśli tak, to powinno być gorzej niż ma teraz, czyli to też będzie informacja o tym, co może być powodem jego "problemu" :) 

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może przypomnę, co napisałem na wstępie:
Połączenie kablem. Na moim poprzednim panasoniku BDT570 trwało to moment...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, burz napisał:

Może przypomnę, co napisałem na wstępie:
Połączenie kablem. Na moim poprzednim panasoniku BDT570 trwało to moment...

Dlatego dostałeś radę aby np. zmienić sposób połączenia z routerem, choćby po to aby sprawdzić czy i jaka będzie różnica. A jeśli nie chcesz posłuchać, wykorzystać porad to nie pytaj…

Podstawowe sprawy, zrobione aktualizacje, najnowszy firmware, sprawdzenie połączenia, zmiana łącza na inne.

Wymiana przewodu sieciowego na inny.

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie połączenia itp zostały sprawdzone na początku, poza tym zmiana polegała na wypięciu jednego odtwarzacza i wpięciu drugiego.

I najważniejsze, co znowu umknęło: sorry, ale nie pytałem o radę. Moje pytanie brzmiało:

Panowie, czy możecie sprawdzić jak długo ładuje się Netflix na waszych UB820?

Tyle. Czy ktoś na to odpowie?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, burz napisał:

Panowie, czy możecie sprawdzić jak długo ładuje się Netflix na waszych UB820?

Tyle. Czy ktoś na to odpowie?

Przecież odpisałem. Od wciśnięcia przycisku do menu głównego - 5sek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, chociaż to UB424...

Edytowane przez burz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to coś mi się pomerdało, Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Teraz wiem, że problem jest z aplikacją w moim odtwarzaczu. Reset fabryczny odtwarzacza nie pomógł. Skontaktowałem się z Panasonikiem, może coś poradzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, burz napisał:

No to coś mi się pomerdało, Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Teraz wiem, że problem jest z aplikacją w moim odtwarzaczu. Reset fabryczny odtwarzacza nie pomógł. Skontaktowałem się z Panasonikiem, może coś poradzą.

 

Godzinę temu, burz napisał:

Wszystkie połączenia itp zostały sprawdzone na początku, poza tym zmiana polegała na wypięciu jednego odtwarzacza i wpięciu drugiego.

I najważniejsze, co znowu umknęło: sorry, ale nie pytałem o radę. Moje pytanie brzmiało:

Panowie, czy możecie sprawdzić jak długo ładuje się Netflix na waszych UB820?

Tyle. Czy ktoś na to odpowie?

Odłączyłeś jedno i podpoiłeś drugie, a jak jest ustawione przydzielanie IP na routerze? statyczne czy dynamicznie? jak dynamicznie to może być konflikt z innym urządzeniem.

Sprawdzałeś jak wygląda uruchamiania netfilxa po połączeniu odtwarzacza po wifi z routerem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi, ale nie mam problemów z internetem (teoretycznie 300 Mb), tylko z aplikacją Netflix. Test połączenia sieciowego w odtwarzaczu przebiega ok, podobnie jak test w samej aplikacji. Minimalny download jest na poziomie 60Mb/s, przeciętne znacznie powyżej 100.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, burz napisał:

Dzięki za podpowiedzi, ale nie mam problemów z internetem (teoretycznie 300 Mb), tylko z aplikacją Netflix. Test połączenia sieciowego w odtwarzaczu przebiega ok, podobnie jak test w samej aplikacji. Minimalny download jest na poziomie 60Mb/s, przeciętne znacznie powyżej 100.

aktualizacje? firmware odtwarzacza, wersja softu netflixowego. 

zawsze tak się zachowuje? bez względu na porę dnia?

a spradzales jak Twój netfilx dziala z innych urzadzen, które masz?

komputer, TV, komórka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

soft i fw najnowsze, złe zachowanie jest powtarzalne w 100 procentach. Netflix na tv, tablecie, laptopie, w komórce i na poprzednim odtwarzaczu br działa bez zarzutu - ładuje się w kilka sekund. Czekam na stanowisko serwisu Panasonika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@burz

Nie ma znaczenia czy to ub424 ub820 ub824 ub9000 ub9004 wszystkie mają ten sam firmware.

1. Sprawdzałeś po wifi?

2. Sprawdzałeś po wifi z internetu udostępnionym przez tel?

3. Fabryczny reset? jak go wykonałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, burz napisał:

soft i fw najnowsze, złe zachowanie jest powtarzalne w 100 procentach. Netflix na tv, tablecie, laptopie, w komórce i na poprzednim odtwarzaczu br działa bez zarzutu - ładuje się w kilka sekund. Czekam na stanowisko serwisu Panasonika.

Dostępność najnowszego firmwaru sprawdzałeś na stronie Panasonica czy z poziomu odtwarzacza?

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

reset fabryczny:
Należy jednocześnie na pilocie nacisnąć przycisk OK, żółty i zielony - trzymać 5 sekund. Na wyświetlaczu pokaże się napis 00 RET, kursorem w prawo trzeba znaleźć 08 FIN - wtedy przytrzymać OK przez 5 sekund.

Bardzo ważne: operację trzeba wykonać na WYŁĄCZONYM odtwarzaczu (gdy zrobimy to na włączonym, nie ma opcji 08 FIN)

 

@Nygus: na stronie i z poziomu odtwarzacza. ver. 1.60

 

Edytowane przez burz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok spoko prawidłowo.

youtube też zamula Ci?

jaką masz tam wersję fw?

 

Edytowane przez prodarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, burz napisał:

reset fabryczny:
Należy jednocześnie na pilocie nacisnąć przycisk OK, żółty i zielony - trzymać 5 sekund. Na wyświetlaczu pokaże się napis 00 RET, kursorem w prawo trzeba znaleźć 08 FIN - wtedy przytrzymać OK przez 5 sekund.

Bardzo ważne: operację trzeba wykonać na WYŁĄCZONYM odtwarzaczu (gdy zrobimy to na włączonym, nie ma opcji 08 FIN)

@Nygus: na stronie i z poziomu odtwarzacza.

Jeśli działa dokładnie tak samo od początku, od pierwszego podłączenia, to wygląda na to, że nie pozostaje nic innego jak czekać na info z Panasonica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, prodarek napisał:

youtube też zamula Ci?

jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli porównywałeś wersję fw ze stroną to znaczy że masz 1.64, jest dostępna chińska wersja 1.66 dla ub9000  którą można wgrać.

Istnieje również wersja 1.69A modyfikowana płatna. Z tym że netflix powinien działać niezależnie od wersji.

Edytowane przez prodarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem panasa dziś wieczorem, żeby obejrzeć z br "Powrót do przyszłości", i tak kontrolnie zapodałem Netflix. Załadował (potem zmierzyłem) w 5 sekund. Nie wiem co się dzieje. Cuda, panie, cuda. Niczego wcześniej nie ruszałem, żadnych zmian. Oby to się utrzymało ;)

A przy okazji, skalowanie płyt br do 4k w panasie 820 jest rewelacyjne, 12 bitowy kolor też robi różnicę. BTtF jakbym oglądał na nowo. Podobnie jak wcześniej na br "Niepamięć" czy "Interstellar". Znakomity odtwarzacz. Znakomity.

Edytowane przez burz
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, burz napisał:

Załadował (potem zmierzyłem) w 5 sekund. Nie wiem co się dzieje. Cuda, panie, cuda. Niczego wcześniej nie ruszałem, żadnych zmian. Oby to się utrzymało ;)

jak jest ip przydzielane na routerze? dynamicznie czy jest ustawione statyczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...