Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, darok napisał:

I zrobiłem sobie dzień dziecka 

 

Gdzie kupiłeś?:) No i za ile?   13 199 czy 10 999 ? 

Ja cały czas czekam na większą dostępność..

Edytowane przez frytek1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, frytek1986 napisał:

Gdzie kupiłeś?:) No i za ile?   13 199 czy 10 999 ? 

Ja cały czas czekam na większą dostępność..

W mediaexpert za 10999zl plus dodatkowo 1 rok gwarancji tv nowy żaden z wystawy przy mnie rozpakowywany szczególnie zwracałem na to uwagę i jak narazie żadnego martwego piksela

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W mediaexpert za 10999zl plus dodatkowo 1 rok gwarancji tv nowy żaden z wystawy przy mnie rozpakowywany szczególnie zwracałem na to uwagę i jak narazie żadnego martwego piksela


To w polsce po zakupie rozpakowuje się telewizory i sprawdza? :D

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, christoff.w napisał:

To w polsce po zakupie rozpakowuje się telewizory i sprawdza? :D

 

Ale co w tym dziwnego? :P

Jak mi przynieśli z magazynu TV, to mimo iż zaklejony (jaki to problem zakleić sztukę ze zwrotu?) poprosiłem o rozpakowanie przy mnie, sprawdziłem ramkę z każdej strony, czy nie ma też zadrapań albo jakiś śladów po zawieszeniu z tyłu oraz swój materiał z pendrive'a.

Wiele osób tak robi, żadne zaskoczenie.

W Euro nawet mają taki stojak ala stelarz na oparcie TV żeby każdy mógł na wybranej sztuce z magazynu sobie jeszcze obejrzeć materiał.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale co w tym dziwnego?
Jak mi przynieśli z magazynu TV, to mimo iż zaklejony (jaki to problem zakleić sztukę ze zwrotu?) poprosiłem o rozpakowanie przy mnie, sprawdziłem ramkę z każdej strony, czy nie ma też zadrapań albo jakiś śladów po zawieszeniu z tyłu oraz swój materiał z pendrive'a.
Wiele osób tak robi, żadne zaskoczenie.
W Euro nawet mają taki stojak ala stelarz na oparcie TV żeby każdy mógł na wybranej sztuce z magazynu sobie jeszcze obejrzeć materiał.

No takie numery to tylko w pl i Rosji ;).W innych krajach a byłem i żyłem w trzech takich rzeczy się nie robi. Jeśli coś jest nie tak to się zgłasza w ten sam dzień lub następny...Ufają ludziom, że przecież specjalnie nie zarysowali tuż po zakupie czy nie uszkodzili ekranu, choć może się zdarzyć, a ja coś jest nie tak , badpixels itp to i tak jest gwarancja.
No chyba, że chodzi tu o zaoszczędzenie czasu bo gwarancja w pl też istnieje prawda?

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Sztuka ze zwrotu ma ślady otwarcia...To widać czy karton był ruszany czy nie, a szczególnie jak ma kolorową bandelore producenta to już w ogóle a zwykły Kowalski nie dba przecież o chirurgiczne otwarcie skalpelem bo i po co? Odrazu z góry zakłada że coś będzie nie tak i boi się że nie przyjmą i chce oddać niby nienaruszony karton? O co tu chodzi z tą podejrzliwoscią i kupowaniem jak z lombardu?!!!

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Ps.no i oczywiście nie wciskają komuś zwrotów. Zwroty albo te z półki są wystawiane z mniejszą ceną ze wskazaniem na to drugie.
Aha...zaklejanie to jedno a drugie to też to, że no już kartonów oryginalnych to już na bank nie mają w Saturnach itp a często ludzie zrywają taśmę zdzierając przy okazji kawałek nadruku na kartonie.

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o podejrzliwość tylko nagminne w Polsce próby sprzedaży sprzetu ze zwrotów, z wystawy lub po refurbishmencie jako nowego. I to w duzych sieciach typu Media markt i Saturn Planet, Media Expert, Neonet czy Euro RTV AGD.

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu nie chodzi o podejrzliwość tylko nagminne w Polsce próby sprzedaży sprzetu ze zwrotów, z wystawy lub po refurbishmencie jako nowego. I to w duzych sieciach typu Media markt i Saturn Planet, Media Expert, Neonet czy Euro RTV AGD.

Ok, dlatego pytam , wnioskuje itp jak to możliwe, byłyby ślady jak w/w...no to nieźle skoro tak się dzieje...

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy zwraca przy zakupie uwagę na sposób zapakowania. Twierdzę, że 80% nie zwraca uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy zakupie bylem bardzo uczulony na to by sprzet był nowy i uwierzcie da sie to sprawdzić, tv został postawiony na stojaku wiec go obadałem dokladnie jak by był chociaż jeden martwy piksel to bym  nie kupił mi się nie spieszyło 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, christoff.w napisał:

No takie numery to tylko w pl i Rosji ;).W innych krajach a byłem i żyłem w trzech takich rzeczy się nie robi. Jeśli coś jest nie tak to się zgłasza w ten sam dzień lub następny...Ufają ludziom, że przecież specjalnie nie zarysowali tuż po zakupie czy nie uszkodzili ekranu, choć może się zdarzyć, a ja coś jest nie tak , badpixels itp to i tak jest gwarancja.
No chyba, że chodzi tu o zaoszczędzenie czasu bo gwarancja w pl też istnieje prawda?

Sztuka ze zwrotu ma ślady otwarcia...To widać czy karton był ruszany czy nie, a szczególnie jak ma kolorową bandelore producenta to już w ogóle a zwykły Kowalski nie dba przecież o chirurgiczne otwarcie skalpelem bo i po co? Odrazu z góry zakłada że coś będzie nie tak i boi się że nie przyjmą i chce oddać niby nienaruszony karton? O co tu chodzi z tą podejrzliwoscią i kupowaniem jak z lombardu?!!!

Ps.no i oczywiście nie wciskają komuś zwrotów. Zwroty albo te z półki są wystawiane z mniejszą ceną ze wskazaniem na to drugie.
Aha...zaklejanie to jedno a drugie to też to, że no już kartonów oryginalnych to już na bank nie mają w Saturnach itp a często ludzie zrywają taśmę zdzierając przy okazji kawałek nadruku na kartonie.

Na drugim forum kolesiowi 'strazakp' zepsuł się Sony w ciągu ok, 12 dni po zakupie i pytał czy da radę oddać jako nowy bez śladów do sklepu żeby mógł od razu kasę dostać. Zastanawiał się czy będą sprawdzać czy TV działa.

Także widzisz jak to wygląda, jakby nie sprawdzili, tylko wzięli 'na zaufanie', to by ten Sony później do klienta kolejnego trafił uszkodzony i klient ten by się tłumaczył i przechodził procedury.

Zresztą nie ma co porównywać sytuacji u nas ze zwrotami / wymianą TV do tej w UK chociażby. Na AVForums regularnie czytam i w sklepach w UK jak komuś nie pasuje TV, to zwracają, tego samego dnia piszą, że kasa wraca i wybierają kolejną sztukę. Nawet jak okaże się, że TV ma clouding, który przeszkadza, to zgłaszają, że chcieliby inną sztukę i nie ma problemu, nawet po 4-5 razy aż w końcu wymarzony odbiornik trafią.

U nas jak klient wyjdzie ze sklepu, to jest już na swoją łaskę tylko zdany, nawet o rękojmie ciężko i często trzeba się wykłócać, gdyż twierdzą w sklepie, że do producenta trzeba pisać. A gdzie by Ci ktokolwiek w takim Euro wymienił TV na inną sztukę dlatego, że np. TV ma clouding, który Ci przeszkadza.

Edytowane przez Fjubens
  • Lubię 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na drugim forum kolesiowi 'strazakp' zepsuł się Sony w ciągu ok, 12 dni po zakupie i pytał czy da radę oddać jako nowy bez śladów do sklepu żeby mógł od razu kasę dostać. Zastanawiał się czy będą sprawdzać czy TV działa.
Także widzisz jak to wygląda, jakby nie sprawdzili, tylko wzięli 'na zaufanie', to by ten Sony później do klienta kolejnego trafił uszkodzony i klient ten by się tłumaczył i przechodził procedury.
Zresztą nie ma co porównywać sytuacji u nas ze zwrotami / wymianą TV do tej w UK chociażby. Na AVForums regularnie czytam i w sklepach w UK jak komuś nie pasuje TV, to zwracają, tego samego dnia piszą, że kasa wraca i wybierają kolejną sztukę. Nawet jak okaże się, że TV ma clouding, który przeszkadza, to zgłaszają, że chcieliby inną sztukę i nie ma problemu, nawet po 4-5 razy aż w końcu wymarzony odbiornik trafią.
U nas jak klient wyjdzie ze sklepu, to jest już na swoją łaskę tylko zdany, nawet o rękojmie ciężko i często trzeba się wykłócać, gdyż twierdzą w sklepie, że do producenta trzeba pisać. A gdzie by Ci ktokolwiek w takim Euro wymienił TV na inną sztukę dlatego, że np. TV ma clouding, który Ci przeszkadza.

Dzięki za info. Może nie będę miał tej przyjemności kupowania w pl ale jak już się przydarzy to wiem co robić (y)

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, christoff.w napisał:

Dzięki za info. Może nie będę miał tej przyjemności kupowania w pl ale jak już się przydarzy to wiem co robić (y)

Przez internet masz 14 dni na zwrot jakby nie było, nawet Euro przez to nie przebrnie (dlatego trzeba tam zamawiać kurierem do domu; nawet zakup przez internet do sklepu to wg ich regulaminu tylko rezerwacja, a zakup w sklepie; różne wersje słyszałem, że rzecznik praw konsumenta by mógł pomóc i Euro by nie przeskoczyło tematu zakupu przez internet, ale też i sytuacje, w których nic to nie dało były).

Natomiast MM/Saturn co z tego, że daje 30 dni na zwrot, skoro nie ukrywają tego, że TV ze zwrotów są przepakowywane, pytałem pracownika w MM kiedyś i tak mi powiedział, nawet zdziwiłem się, że nie maskują jakoś tego, bo koniec końców może to być dla nich problematyczne.

Także paradoksalnie z tych dużych sieci u nas w Polsce, to najlepiej i tak zakupić w Euro, ale wyłącznie przez internet kurierem do domu i w razie czego odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 hours ago, christoff.w said:

No takie numery to tylko w pl i Rosji

Kiedyś widziałem w sklepie, jak ktoś ze wschodu chciał kupić TV i pytał, czy trzeba płacić za sprawdzenie, bo w jego stronach można otworzyć pudełko tylko jeśli już się za telewizor zapłaciło :D Oczywiście o żadnej wymianie czy zwrocie nie ma mowy.
 

Więc u nas nie jest tak źle.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kiedyś widziałem w sklepie, jak ktoś ze wschodu chciał kupić TV i pytał, czy trzeba płacić za sprawdzenie, bo w jego stronach można otworzyć pudełko tylko jeśli już się za telewizor zapłaciło  Oczywiście o żadnej wymianie czy zwrocie nie ma mowy.
 
Więc u nas nie jest tak źle.
 

???
Chyba w pl też najpierw trzeba zapłacić? Jak to tak sobie by każdy pudełka otwierał??? Normalnie czytam i nie wierzę....ze skrajności w skrajność... :D

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba kupować TV zaraz po #CES i ma się gwarant że Tv nie używany czy bez zwrotów hehe :D

Wie ktoś jak wygląda sprawa zakupu Tv np. W SONY CENTRE? Bo z tego co słyszałem, ( PO ODEJŚCIU OD KASY ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY?) hymm..

Co do Media M. Czy Sat. To wiadomka przy takiej liczbie klienteli Tv że są zwroty przepakowania i inne cuda? :wacko:

Prawda jest taka że tylko wyjadacze tematu badają sprawę dokładności przy zakupie tv:

-''Zadbany Karton''

-Liczba przepracowanych godzin.

- I inne czynniki związane z procedurą.

 

Jeden z klientów kiedyś pisał tu na Forum że po zakupie Tv w MM, był zadowolony bo wszystko wyglądało na nówkę sztukę a jakiś czas temu dowiedział się że ten model TV co kupił posiada dwa piloty. Z czego w opakowaniu był tylko jeden hyyy. :huh:   :(

 

Na prawdę ciężko teraz z tym bo Euro niby taki pewniak że dziewiczy TV, ale jak ktoś kupi przez neta z dostawą do domu i go odda, to prędzej czy pozniej i tak ktoś go kupi czy stacjonarnie czy internetowo. :ph34r:

 

Ale nie mniej jednak da się sprawdzić raczej w 100% nówkę prosto z Fabryki.

Ale Fakt w Euro ( PO ZAKUPIE, PODSZEDŁEM Z PARAGONEM I WTEDY MI PRZYNIEŚLI Z MAGAZYNU TV. SPRAWDZIŁEM PUDŁO, I TEŻ JAK BYŁO SKLEJONE I WYGIĘTE DWIE LISTEWKI PIERWSZA CZYNNOŚĆ PRZY OTWIERANIU. ODTWORZYLI POSTAWILI NA TAKIM STOJAKU SPRAWDZILIŚMY NA SPOKOJNIE OGLĘDZINY wszystko było GIT zabrałem. W domu przez dobę nabrał sobie pokojowej temperatury na spokojnie bo wówczas była zima wiadomo transport. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.06.2017 o 12:25, darok napisał:

W mediaexpert za 10999zl plus dodatkowo 1 rok gwarancji tv nowy żaden z wystawy przy mnie rozpakowywany szczególnie zwracałem na to uwagę i jak narazie żadnego martwego piksela

Ciekawe, że 55" można kupić w mediaexpert za obniżoną cenę 11k PLN, a 65" odpowiednik jest wciąż w starej cenie 20k PLN.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może być tak jak z dekoderami platform cyfrowych, tylko oni mówią wprost że dekoder jest przepakowany i w droge a tutaj tajemnica!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe, że 55" można kupić w mediaexpert za obniżoną cenę 11k PLN, a 65" odpowiednik jest wciąż w starej cenie 20k PLN.

Prawo popytu i podaży.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten model potrafi obsłużyć sygnał z komputera 120Hz@1080p? Jak sobie radzi ze skalowaniem do 1080p?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@budasty
Przecież Ci odpowiedziałem :) Tak - potrafi i jest to potwierdzone info. W 1080p uzyskasz 120Hz na każdym tegorocznym LG (z 7 serii). Dotyczy to rozdzielczości Full HD - 1920x1080, 4k maksymalnie w 60Hz. Linki podałem Ci w tamtym wątku.

@mari_p
W USA 65" i 55" są już sprzedawane w obniżonej cenie. Model C7 65" startował z ceną $4999, a teraz jest już dostępne za $3999: http://www.lg.com/us/tvs/lg-OLED65C7P-oled-4k-tv

LG Polska tez zapowiedziało obniżkę cen ( http://www.spidersweb.pl/2017/05/ceny-telewizorow-oled.html)  i jak widać 55" już jest sprzedawany w obniżonej cenie, a 65" nie wiedzieć czemu jeszcze nie :(

  • Lubię 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyt. Subman : 

"W 1080p uzyskasz 120Hz na każdym tegorocznym LG (z 7 serii)". 
 

Z HDR już nie jest tak różowo:

1080p @ 120 Hz + HDR nie działa poprawnie. Jej jasność wydaje się być zgodna z krzywą gamma SDR, a nie krzywą HDR PQ, co sprawia, że wszystko staje się zbyt jasne. 
Informacja z:  
http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c7 

1080p @ 120 Hz + HDR does not work properly. Its brightness appears to be following the SDR gamma curve rather than the HDR PQ curve, making everything look off and too bright.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie chyba w ogole nie powinno isc 120Hz, wiec dobrze, ze chodzi przynajmniej bez HDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bonet - tak, jest faktycznie jakiś błąd z tym, ale LG zapewne naprawi to w updacie.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha :D Słuchajcie - znalazłem chyba najgorszą możliwą recenzję telewizora. Na holenderskim portalu https://tweakers.net/productreview/162663/lg-oled55c7v-zwart.html można przeczytać, że wadą tego telewizora jest cytuję: "cienka góra, grubszy u dołu". No dosłownie nie mogę lol :D

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...