Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
3 godziny temu, MaciekZywiec napisał:

Znacie osobiście kogoś kto dostał nowy tv po kilkukrotnej wymianie matrycy? 

Ja, miałem dostać nowy telewizor miesiac temu z B7 na B9 przy 2 wymianie matrycy ale wybrałem zwrot gotówki rękojmia w MM. Pozytywna rękojmia jest dopiero jak serwis LG stwierdzi że naprawi lub wymieni tv. 
Teraz niby nie wymieniają tv tylko montują matryce z modelu CX do starszych nawet do B7, niby pasuje matryca.

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, mxmxm napisał:

 

No i masz teraz 24msc gwarancji na ekran 🙂

Jeśli reklamował z rękojmi to gwarancja się nie przedłuża.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 godzin temu, Alwyn napisał:

Jeśli reklamował z rękojmi to gwarancja się nie przedłuża.

Reklamowałem z rękojmi i MM wezwał serwisanta LG do domu i miałem na matryce 24msc przynajmniej serwisant tak mówił jak i wpisał w kartę gwarancyjną wymianę.

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mxmxm napisał:

Reklamowałem z rękojmi i MM wezwał serwisanta LG do domu i miałem na matryce 24msc przynajmniej serwisant tak mówił jak i wpisał w kartę gwarancyjną wymianę.

Jak reklamowales z rękojmi to z jakiej racji serwisant coś wpisywał w karcie gwarancyjnej? To dwie odrębne drogi reklamacyjne.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Alwyn napisał:

Jak reklamowales z rękojmi to z jakiej racji serwisant coś wpisywał w karcie gwarancyjnej? To dwie odrębne drogi reklamacyjne.

Drogi reklamacyjne są odrębne ale przecież po pozytywnym rozpatrzeniu i tak kończą się w tym samym miejscu , serwisie LG bo niby kto by miał ten tv naprawić,  pan Kaziu z MM?

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 godzin temu, meksykanin napisał:

Drogi reklamacyjne są odrębne ale przecież po pozytywnym rozpatrzeniu i tak kończą się w tym samym miejscu , serwisie LG bo niby kto by miał ten tv naprawić,  pan Kaziu z MM?

 

 

7 godzin temu, Alwyn napisał:

Jak reklamowales z rękojmi to z jakiej racji serwisant coś wpisywał w karcie gwarancyjnej? To dwie odrębne drogi reklamacyjne.


 

Ale miałem wpisane bo MM zgłosił do LG i serwisant przyszedł stwierdzić usterkę ale jak się pytałem go czy MM go przysłało to nic nie wiedział tak jakby wezwanie technika było zamawiane w moim imieniu z LG.

Ale po drugim wypaleniu tez wezwali LG serwisanta i jak LG potwierdził ze będzie wymiana na nowy tv to przyjęli rękojmie na moje żądanie zwrotu gotówki więc miałem wybór zwrot gotówki lub wymiana tv na nowy z b7 na B9

 

 

 

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie było twoje żądanie podczas pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi? Naprawa czy wymiana? Oraz jakie było twoje żądanie podczas drugiej usterki zwrot pieniędzy? Kto dał Ci możliwość wymiany B7 na b9 LG czy sklep? I co zwrócili Ci gotówkę i kupiłeś nowego oleda?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
33 minuty temu, Alwyn napisał:

A jakie było twoje żądanie podczas pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi? Naprawa czy wymiana? Oraz jakie było twoje żądanie podczas drugiej usterki zwrot pieniędzy? Kto dał Ci możliwość wymiany B7 na b9 LG czy sklep? I co zwrócili Ci gotówkę i kupiłeś nowego oleda?

Za każdym razem żądałem zwrot gotówki, 1 jak i 2 reklamacja była z rękojmi.

Za pierwszym razem MM odrzucił moje żądania oddania gotówki twierdząc że jest to pierwsza rękojmia i mogą mi naprawić. Serwisant LG wymienił mi matrycę w domu.

Za drugim razem gdy przyszedł serwisant LG powiedział że będzie wymiana tv i mam czekać, kilka dni później e-mail od MM w celu rozliczenia rękojmi i odebrania gotówki no i oddania tv do marketu, zawiozłem tv i zabrałem gotówkę i  po około tygodniu dzwonili z MM że mam odebrać nowy tv B9 że serwis LG wymienił mi tv a ja im mówię że już odebrałem gotówkę i się rozliczyłem i oni to odchaczyli i zakończyli rękojmie, troszkę się zakręcili. Także mogłem kasę lub nowy tv :)

Teraz  szukam co mam kupić bo chcę 65 cali a było 55” myślę że teraz będzie Qled Samsung

Edytowane przez mxmxm
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mxmxm napisał:

Za każdym razem żądałem zwrot gotówki, 1 jak i 2 reklamacja była z rękojmi.

Za pierwszym razem MM odrzucił moje żądania oddania gotówki twierdząc że jest to pierwsza rękojmia i mogą mi naprawić. Serwisant LG wymienił mi matrycę w domu.

Za drugim razem gdy przyszedł serwisant LG powiedział że będzie wymiana tv i mam czekać, kilka dni później e-mail od MM w celu rozliczenia rękojmi i odebrania gotówki no i oddania tv do marketu, zawiozłem tv i zabrałem gotówkę i  po około tygodniu dzwonili z MM że mam odebrać nowy tv B9 że serwis LG wymienił mi tv a ja im mówię że już odebrałem gotówkę i się rozliczyłem i oni to odchaczyli i zakończyli rękojmie, troszkę się zakręcili. Także mogłem kasę lub nowy tv :)

A ile czasu minęło od zakupu telewizora do czasu zgłoszenia powtórnej usterk i oddania Ci pieniędzy z drugiej reklamacji ? Mniej czy więcej niż te ustawowe dwa lata ? Tzn. czy pierwsza wymiana matrycy wydłużyła jakoś okres gwarancyjny lub rękojmi, lub te dwa zepsucia matrycy zdarzyły Ci się w przeciągu tych dwóch lat od kupna ?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 godzin temu, Basko 12 napisał:

A ile czasu minęło od zakupu telewizora do czasu zgłoszenia powtórnej usterk i oddania Ci pieniędzy z drugiej reklamacji ? Mniej czy więcej niż te ustawowe dwa lata ? Tzn. czy pierwsza wymiana matrycy wydłużyła jakoś okres gwarancyjny lub rękojmi, lub te dwa zepsucia matrycy zdarzyły Ci się w przeciągu tych dwóch lat od kupna ?

Tv zakupiony Lipiec 2018r w MM

Pierwsza reklamacja rękojmia i wymiana matrycy - wrzesień 2019r (serwisant LG po wpisaniu wymiany matrycy w książkę gwarancyjną stwierdził iż mam 24msc gwarancji na matryce)

Druga reklamacja rękojmia zwrot pieniędzy - Maj 2020

 

Zgłaszając do MM reklamację rękojmie nie brałem tv do sklepu tylko złożyłem formularz reklamacyjny i powiedziałem że niech do domu przyślą serwisanta i niech stwierdzi usterkę.

Edytowane przez mxmxm
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam najnowszą wersję Spotify na moim TV. Włączam jakąś piosenkę. Pasek stanu cały czas idzie, tak jak i czas grania jej, ale nie ma kompletnie dźwięku. Czy macie jakąś radę na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 ustawienia 

2 ogólne

3 dodatkowe ustawienia 

4 wyłącz szybki start

5 wyłącz i włącz TV   .

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie TV w opcji szybki start wchodzi w stan hibernacji i nie aktualizuje ustawień dźwięku prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki. Nie wiem co daje ten start, bo nie zauważyłem żadnej szybkości w uruchamianiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozłącza sieci Wi-Fi więc przy włączeniu TV odrazu jesteś podłączony do sieci Plus możesz tv uruchomić zdalnie z YT.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.07.2020 o 07:09, Paniczos napisał:

Ok dzięki. Nie wiem co daje ten start, bo nie zauważyłem żadnej szybkości w uruchamianiu

Tak jak wyżej kolega @kKadajo napisał i dodatkowo jest minimalna różnica w szybkości. Ma to znaczenie gdy używasz jakiegoś pilota z makrami i zaprogramujesz sobie włączenie TV, zestawu głośnikowego, przełączenie się na odpowiednie wejście HDMI itp. Bez szybkiego startu u mnie takie makro nie działało bo TV się uruchamiał zbyt długo, a pilot leciał dalej z kolejnymi przyciśnięciami. Szybki start rozwiązał sprawę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze warto wspomnieć że w trybie szybki start TV pobiera więcej energii w trybie czuwania.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe granie na B7 w 120 FPS przy rozdzielczości 1080p ? Już kilka gier na nowe konsole zapowiedzieli w 120 FPS i chciałbym z tego skorzystać bez zmiany TV. Wiem, że bez HDMI 2.1 nie mam co liczyć na 4K 120 FPS, ale do multi chyba lepsze będzie 1080p 120 FPS niż wyższa rozdzielczość i mniej klatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, po niecałym roku od wymiany matrycy pojawiły się powidoki-wypalenie po pasku info (nie tvpinfo). Programy bardzo rzadko oglądane i są wypalenia. Na razie widoczne tylko na trzech planszach: meganta, czerwonej i niebieskiej.  Po poprzedniej wymianie mam wpis w książkę gw. Czy to znaczy że matryca  po wymianie jest na gwarancji 24 m-cznej i ją wymienią czy przy kolejnym zgłoszeniu wymienią mi tv na nowy? Też takie posty kiedyś czytałem.  

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zbycho45 napisał:

Witam, po niecałym roku od wymiany matrycy pojawiły się powidoki-wypalenie po pasku info (nie tvpinfo). Programy bardzo rzadko oglądane i są wypalenia. Na razie widoczne tylko na trzech planszach: meganta, czerwonej i niebieskiej.  Po poprzedniej wymianie mam wpis w książkę gw. Czy to znaczy że matryca  po wymianie jest na gwarancji 24 m-cznej i ją wymienią czy przy kolejnym zgłoszeniu wymienią mi tv na nowy? Też takie posty kiedyś czytałem.  

Już za bardzo nie wymieniają tv tylko matryce od CX ci wsadzą bo pasuje. Mi w ciągu 2 lat tez dwa razy się ekran wypalił i dostałem zwrot gotówki.

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja już mam swojego trzeci rok w tym teraz drugie wypalenia ale poczekam jeszcze niech będzie bardziej widoczne żeby wątpliwości nie było.  Na gotówkę też chętnie bym przystał, może na 65 cali by stykło. Bardzo widoczne wypalenia miałeś bo u mnie na kilku kolorach widoczne jest tylko.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.08.2020 o 21:39, zbycho45 napisał:

No ja już mam swojego trzeci rok w tym teraz drugie wypalenia ale poczekam jeszcze niech będzie bardziej widoczne żeby wątpliwości nie było.  Na gotówkę też chętnie bym przystał, może na 65 cali by stykło. Bardzo widoczne wypalenia miałeś bo u mnie na kilku kolorach widoczne jest tylko.

Paski od tvn24 na dole, dość widoczne na tyle że widziałem normalnie przy oglądaniu tv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.08.2020 o 21:39, zbycho45 napisał:

No ja już mam swojego trzeci rok w tym teraz drugie wypalenia ale poczekam jeszcze niech będzie bardziej widoczne żeby wątpliwości nie było.  Na gotówkę też chętnie bym przystał, może na 65 cali by stykło. Bardzo widoczne wypalenia miałeś bo u mnie na kilku kolorach widoczne jest tylko.

Nie masz szans na gotówkę jeżeli reklamowałeś z tytułu gwarancji u LG. Mógłbyś dostać kasę jeżeli pierwsza reklamacja jest z tytuły rękojmi u sprzedawcy i druga reklamacja też idzie taką drogą. Więc albo wymiana matrycy, albo nowy TV.

  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...