Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Juras Juras napisał:

Serwisant powinien odnotować fakt wymiany matrycy w książce gwarancyjnej. Tak przynajmniej było u mnie.

Po drugie firma LG ma u siebie w systemie taką informację.

U mnie jak i też u kilku użytkowników po wymianie matrycy dochodziło do tzw bandingu na tych nowych matrycach i w moim przypadku kopania się z lokalnym serwisem z Jeleniej Góry w sumie po 4 miechach Serwis LG wymienił mi 65B7 na 65B9 i na razie jest oki.

Dodam że nowa matryca pochodziła 2 miesiące i po tym czasie zauważyłem duży banding.

Oczywiście serwisanci tego nie widzieli i z uporem maniaka twierdzili że wszystko jest oki i tak też informowali Serwis LG Polska.

Dopiero moja konsekwencja i ponowne wysyłanie filmików , zdjęć do LG Polska spowodowała że firma stanęła na wysokości zadania.

 

Do mnie wczoraj właśnie przyjechał serwis z Jeleniej. Dwóch Panów starszych. Mówili, że dużo tych OLEDów robią. 

W takim razie dziękuję Wam za odpowiedzi i mam nadzieję że nic innego się nie przytrafi. 

 

Pozdrawiam 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To możesz im przekazać że ich fachowość i zapewnienia że tv jest dobry  łącznie z ich szefem , który sam osobiście przywoził mi B7 gdyż wcześniej nie odebrałem tv i kazałem im go zabrać i usunąć usterkę spełza na niczym.

Że jednak zwykły zjadacz chleba miał rację i dopiął swego.

Ps współczuję serwisu.

U mnie przy wymianie matrycy był serwis z Wrocławia i było oki.

Później przy bandingu serwis Jelenia Góra i tragedia z fachowością i rzetelnym , uczciwym podejściu.

Wręcz wmawianie na żywca że oni nic nie widzą a linia pionowa bije po oczach ale oni tego nie widzą i upierają się przy swoim.

U mnie doszło do tego że tv przywoził mi szef gdyż pracownicy z jakiś powodów poraz trzeci nie chcieli przyjeżdżać.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Juras Juras napisał:

To możesz im przekazać że ich fachowość i zapewnienia że tv jest dobry  łącznie z ich szefem , który sam osobiście przywoził mi B7 gdyż wcześniej nie odebrałem tv i kazałem im go zabrać i usunąć usterkę spełza na niczym.

Że jednak zwykły zjadacz chleba miał rację i dopiął swego.

Ps współczuję serwisu.

U mnie przy wymianie matrycy był serwis z Wrocławia i było oki.

Później przy bandingu serwis Jelenia Góra i tragedia z fachowością i rzetelnym , uczciwym podejściu.

Wręcz wmawianie na żywca że oni nic nie widzą a linia pionowa bije po oczach ale oni tego nie widzą i upierają się przy swoim.

U mnie doszło do tego że tv przywoził mi szef gdyż pracownicy z jakiś powodów poraz trzeci nie chcieli przyjeżdżać.

 

Dlatego jak tutaj wcześniej wspomniał kolega w razie ponownej awarii pisze do LG od razu. 

 

Narzucili mi z góry że wymiana musi nastąpić w piątek i że będą między 11 a 13. Nikogo na chacie nie ma, mówię że ciężko będzie  gdyż mam 1 zmiane i pracuje do 14. Ok zgodzili się na 14:30, ale Ostatecznie wziąłem 1 h przepustki by być o 13:30 w domu. 13:30 jestem u siebie a przyjechali o 16:20. Pomijam już pracowników bo naprawde ogarnęli szybko temat i byli mili (o dziwo! 16 w piątek) ale już o ich szefie powiedziałem co myślałem. Najpierw mi każe sie zwalniać z pracy bo będą jego ludzie a jak sie zwolniłem to przyjechali 3h później. 

 

No ale dobra, trudno. TV zrobiony. Bedę obserwował co się będzie dziać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.02.2020 o 08:28, danielmsigx740 napisał:

Rozumiem. Ale jak udokumentuję, że matryca była już wymieniana skoro nie dano mi żadnego "świstka"?

Popełniłeś błąd. Powinieneś dopilnować żeby mieć w karcie gwarancyjnej podpisaną wymianę matrycy. Proponuję nie wierzyć w to co koledzy napisali wyżej: że LG ma wszystko w systemie i w przypadku kolejnej reklamacji z uśmiechem na ustach wyciągną z systemu to info i przyjadą radośnie z nowym telewizorem do Ciebie. W takich wypadkach lepiej być pesymistą i przewidywać najgorszy scenariusz np taki że niekompetentny przełożony serwisantów, który nawet nie potrafił umówić się punktualnie na wizytę nie wprowadził do systemu LG wymaganych informacji o wymianie, albo wprowadził je błędnie. 

Na Twoim miejscu jak najszybciej naprawiłbym swój błąd: dzwoniłbym do serwisu i zapytał jak możesz uzyskać w karcie gwarancyjnej zapis o wymianie ekranu: albo oni niech przyjadą do Ciebie, bo nie dotrzymali procedur, albo sam podjedź do serwisu jeżeli tak Ci wygodniej. 

Lepiej w papierach mieć porządek, bo reklamacja to zawsze sporna sprawa i nie warto liczyć na jakąkolwiek łaskawość sklepu, czy gwaranta. 

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.02.2020 o 10:58, efel napisał:

Popełniłeś błąd. Powinieneś dopilnować żeby mieć w karcie gwarancyjnej podpisaną wymianę matrycy. Proponuję nie wierzyć w to co koledzy napisali wyżej: że LG ma wszystko w systemie i w przypadku kolejnej reklamacji z uśmiechem na ustach wyciągną z systemu to info i przyjadą radośnie z nowym telewizorem do Ciebie. W takich wypadkach lepiej być pesymistą i przewidywać najgorszy scenariusz np taki że niekompetentny przełożony serwisantów, który nawet nie potrafił umówić się punktualnie na wizytę nie wprowadził do systemu LG wymaganych informacji o wymianie, albo wprowadził je błędnie. 

Na Twoim miejscu jak najszybciej naprawiłbym swój błąd: dzwoniłbym do serwisu i zapytał jak możesz uzyskać w karcie gwarancyjnej zapis o wymianie ekranu: albo oni niech przyjadą do Ciebie, bo nie dotrzymali procedur, albo sam podjedź do serwisu jeżeli tak Ci wygodniej. 

Lepiej w papierach mieć porządek, bo reklamacja to zawsze sporna sprawa i nie warto liczyć na jakąkolwiek łaskawość sklepu, czy gwaranta. 

Napisałem do LG. Jest adnotacja o naprawie TV, ale żeby nie być goły i wesoły poprosiłem o kartę naprawy od serwisu, który wymieniał i takową dostałem. 

 

 

Edit: Tak dla informacji: koszt matrycy 2900 zł :)

łączna wartość naprawy ponad 3100 zł.

Edytowane przez danielmsigx740
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Juras Juras napisał:

Skąd znasz cenę matrycy i jaka to wielkość.

 

 

55 cali. Dostałem kopię karty naprawy i było tam wszystko wypisane..

Edytowane przez danielmsigx740

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to jakaś nowość.

U mnie wymiana matrycy z adnotacją w gwarancji. I nic więcej.Poźniej wymiana 65b7 na 65b9 i to wszystko.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

8 godzin temu, Juras Juras napisał:

O to jakaś nowość.

U mnie wymiana matrycy z adnotacją w gwarancji. I nic więcej.Poźniej wymiana 65b7 na 65b9 i to wszystko.

 

 

No nie wiem, w każdym bądź razie poszedłem za radą kolegi "efel" i napisałem do LG oraz do serwisu. LG ma potwierdzoną naprawę a serwis wysłał mi kopię karty naprawy na której było wszystko wypisane. 

20200223_204005.jpg

Edytowane przez danielmsigx740
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę bardzo wszystkich o kontakt, którzy mieli styczność z oszustem Marcinem Suwałą, bo jestem w podobnej sytuacji i zamierzam zgłosić sprawę na policję. Im więcej osób się zgłosi tym większe prawdopodobieństwo że odzyskamy pieniądze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.02.2020 o 12:12, Juras Juras napisał:

"Ps współczuję serwisu.
U mnie przy wymianie matrycy był serwis z Wrocławia i było oki."

Potwierdzam, jestem po wymianie matrycy przez serwis z Wrocławia. Zgłosiłem jaśniejszy prostokąt na środku ekranu, tydzień po zakończeniu gwarancji.
LG pozytywnie rozpatrzyło reklamację, otrzymałem nową matrycę a wymiana nastąpiła sprawnie. Muszę "pochwalić" serwisanta, człowieka dość młodego ale rzeczowego i co ważne - miłego.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie do użytkowników. Mam 55B7 i chciałbym do niego załadować moduł cam. Czy ten najnowszy moduł PC+ ECP będzie działał w tym tv na 100% łącznie z kanałami 4K, czyli czy ten TV wspiera ECP????????

Edytowane przez zbycho45

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ciężko sprawdzić w info co zawiera aktualizacja? niż gdybać czy doszukiwać się wyimaginowanych usprawnień 71051032f0fbcfeb8833f4c4b7d9c3f8.jpg

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Ołżesz Rety napisał:

Tak ciężko sprawdzić w info co zawiera aktualizacja? emoji39.png niż gdybać czy doszukiwać się wyimaginowanych usprawnień

Ale zdajesz sobie sprawę, że oficjalny komunikat to jedno, a to co faktycznie znajduje się w środku to inna kwestia? Nieraz było tak że jakaś aktualizacja coś skopała - przecież nie napiszą że: 'dodaliśmy nowe błędy i daliśmy ciała tu, tu i jeszcze tam'. Z drugiej strony jak wyszła taka aktualizacja psująca coś, to później kolejne naprawiały te błędy też bez specjalnych komunikatów - no chyba że były to mega grube byki o których było głośno w sieci. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale zdajesz sobie sprawę, że oficjalny komunikat to jedno, a to co faktycznie znajduje się w środku to inna kwestia? Nieraz było tak że jakaś aktualizacja coś skopała - przecież nie napiszą że: 'dodaliśmy nowe błędy i daliśmy ciała tu, tu i jeszcze tam'. Z drugiej strony jak wyszła taka aktualizacja psująca coś, to później kolejne naprawiały te błędy też bez specjalnych komunikatów - no chyba że były to mega grube byki o których było głośno w sieci. 
W sumie racja

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30.05.2019 wymieniana matryca z powodu prostokąta na środku, dziś zauważyłem czarne martwe piksele na białym tle, zgłosiłem do LG, czekam na reakcję :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Jeden na środku i cała gromadka przy krawędzi35f00d50f6e4637aea87280cf063c65d.jpgd6415cc6008c032522126745d73c9bb7.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8 martwych jest dopuszczalne na planszy kolorowej, ale ja mam ich kilka również na białej, więc serwis zakwalifikował TV do ponownej naprawy :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do ponownej naprawy. Czyli co teraz ? Nie nowy serii 9 lub 10 tylko naprawa. Pytam bo mam podobną sytuację tylko nie martwe piksele a ponowne wypalenie.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do ponownej naprawy. Czyli co teraz ? Nie nowy serii 9 lub 10 tylko naprawa. Pytam bo mam podobną sytuację tylko nie martwe piksele a ponowne wypalenie.
Z tego co kojarzę to konsument ma prawo domagać się wymiany sprzętu na nowy po dwóch nieskutecznych naprawach, to raczej dobra wola LG dawać nowe TV kiedy ulegnie awarii już raz wymieniana matryca... Na pewno nie będę cisnął o nowy TV, jak dadzą to dadzą, jak wymienia matrycę to przyjmę decyzję z pokorą :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...