Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Esko napisał:

Zauważyłem że nie przywraca mi już nazw HDMI na domyślne więc coś tam poprawili. Jedyny problem jaki mam już od 2 lat to że źródlo TV podpisane mam jako PC i nie idzie tego zmienić :)

1231 poprawił znacząco responsywność menu w moim odczuciu względem 1230. Pobrałem i zgrałem na pena ten 1239 ale chyba odpuszczę aktualizację. Poczekam na wszelki wypadek aż oficjalnie wejdzie.

Ja sobie z tym poradziłem już jakieś pół roku temu, tj. z brakiem auto przełączania źródła (pomimo Anynet+ włączonego ze względu na wymóg pod Soundbara HDMI ARC) oraz nieingerowaniem w moje nazwy portów HDMI (Np. HDMI 2 PC nazwane 'Komputer' i Game Console), wcześniej forsowało mi na PC.

Kombinacja (użyłem pilota z 32" Samsunga starego xd):

Akurat nawet jest o tym dyskusja na AVS, tutaj wpis sprzed 3 dni: https://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/2387466-official-samsung-ks8000-ks8500-owners-thread-1174.html#post57230296

"HDMI AUTO DETECT TOGGLE

The HDMI Auto Detect feature can be turned off on Samsung 2016/2017 TVs using the remote control by pressing a certain key sequence (either IR or Bluetooth remote works).

1. Make sure TV is updated to latest firmware version

2. Switch TV to TV source – HDMI may not work with BT Smart remotes. TV source works with either remote

3. Using IR Remote: Mute + 7 + 2 + 9 + Exit

4. Using Smart Control: Mute + Vol Down + Ch Down + Mute

PLEASE NOTE: TV does not display any messages after you press the above key combination. This function is a toggle. So if you want to turn HDMI Auto Detect on again, press the same key sequence."

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , zdarzyło się komuś z was ,żeby tv. sam się zaktualizował ,pomimo wył.opcji automatycznej aktualizacji?Mój ostatni soft to 12.20 ,po tym jak się dowiedziałem o nowej akt. i ściągnięciu jej ze strony ,spostrzegłem że mam już 12.31 przy wył.aktualizacji ,a sam niczego nie zmieniałem .

Czyżby Samsung coś sknocił i wprowadzał poprawki na szybko z obejściem ustawień tv.?                               Pozdrawiam .

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2018 o 15:45, Gambit 007 napisał:

Witam , zdarzyło się komuś z was ,żeby tv. sam się zaktualizował ,pomimo wył.opcji automatycznej aktualizacji?Mój ostatni soft to 12.20 ,po tym jak się dowiedziałem o nowej akt. i ściągnięciu jej ze strony ,spostrzegłem że mam już 12.31 przy wył.aktualizacji ,a sam niczego nie zmieniałem .

Czyżby Samsung coś sknocił i wprowadzał poprawki na szybko z obejściem ustawień tv.?                               Pozdrawiam .

Mam podobną sytuację. Też miałem odznaczoną automatyczną aktualizację a jednak mam zainstalowaną najnowszą wersję. Na szczęście żadnych negatywów tej operacji nie zauważyłem a raczej odwrotnie. System oraz aplikacje działają dużo szybciej i nie jest to moim zdaniem różnica na progu percepcji.

Czyżby nastąpiła optymalizacja kodu Tizen-a?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów.

Sądzę, że mój KS7000 przestał wspierać dekoder z multimedii IPS3000. Z tego powodu muszę używać dwóch pilotów. Pilot od tv obsługiwał dekoder przez pół roku.

Przedtem przy konfiguracji dekodera wpisywałem model IPS3000 i z listy innych urządzeń go wybierałem. Teraz nie znajduje nic. 

Dodam że multimedia aktualizowała ostatnio dekoder. Podłączyłem również soundbar pod HDMI Arc ale nie sądzę żeby to miało wpływ. Serwis z pomocy zdalnej przywrócił ustawienia fabryczne, nie pomogło.

Aktualizacja firmware z 1231.1 do 1239 nie pomogła. Spotkał się ktoś może z podobnym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie sytuacja z przeswietleniami na matrycy taka sama jak na wczesniejszych fotkach. Juz dwa razy wymieniona została matryca i po nowym roku bedzie trzecia wymiana bo problem sie powtarza. Średnio ok po 2-3 miesiacach od pierwszej wymiany. na moje nieszczescie matryce sa dostepne wiec nie mam mozliwosci zwrotu kwoty zakupu. Pani z infolini samsunga powiedziała ze dopiero przy czwartej naprawie na cokolwiek mozna liczyc . Chyba juz raczej nie zakupie telewizora od samsunga bo sie zraziłem.

20181219_161642.jpg

20181219_161923.jpg

20181219_162008.jpg

20181219_162041.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można prosić o aktywny link do tego nowego softu do ks7009 1239, poprzedni link padł.

21 godzin temu, krzysztof lotek28 napisał:

Witam. U mnie sytuacja z przeswietleniami na matrycy taka sama jak na wczesniejszych fotkach. Juz dwa razy wymieniona została matryca i po nowym roku bedzie trzecia wymiana bo problem sie powtarza. Średnio ok po 2-3 miesiacach od pierwszej wymiany. na moje nieszczescie matryce sa dostepne wiec nie mam mozliwosci zwrotu kwoty zakupu. Pani z infolini samsunga powiedziała ze dopiero przy czwartej naprawie na cokolwiek mozna liczyc . Chyba juz raczej nie zakupie telewizora od samsunga bo sie zraziłem.

20181219_161642.jpg

20181219_161923.jpg

20181219_162008.jpg

20181219_162041.jpg

Mam to samo u siebie, jedna wymiana matrycy już była, dalej prześwietlenia. Po nowym roku będę korzystał z prawa rękojmi do zwrotu gotówki. Gwarancja tego nie umożliwia tylko rękojmia. Ale z rękojmi można skorzystać tylko zgłaszając do sklepu, nie do Samsunga. Wymiana nie ma sensu. Pozdrawiam

Poniżej obrazek z mojego 65ks7000

IMG_20181112_115338.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2018 o 14:06, krzysztof lotek28 napisał:

Witam. U mnie sytuacja z przeswietleniami na matrycy taka sama jak na wczesniejszych fotkach. Juz dwa razy wymieniona została matryca i po nowym roku bedzie trzecia wymiana bo problem sie powtarza. Średnio ok po 2-3 miesiacach od pierwszej wymiany. na moje nieszczescie matryce sa dostepne wiec nie mam mozliwosci zwrotu kwoty zakupu. Pani z infolini samsunga powiedziała ze dopiero przy czwartej naprawie na cokolwiek mozna liczyc . Chyba juz raczej nie zakupie telewizora od samsunga bo sie zraziłem.

Rozumiem, że chodzi o to podświetlenie u dołu? Jeżeli tak, to moim zdaniem jest to kwestia przylegania ramki do matrycy i związanych z tym naprężeń a nie samej matrycy. Czy próbowałeś zwyczajnie docisnąć lub odgiąć (lekko, z wyczuciem) ramkę w tym miejscu? Nie są to może działania z gatunku hi-tech ale często banalne sposoby są lepszym rozwiązaniem niż kilkukrotna wymiana matrycy kiedy to, de facto, nie ona stanowi główne źródło problemu tylko jakość zamontowania ramki.

Piszę to dlatego, że po przenoszeniu telewizora w inne miejsce też miałem podobnym problem, który został rozwiązany wspomnianym wyżej sposobem w ciąg kilku sekund.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, X-Rite napisał:

Rozumiem, że chodzi o to podświetlenie u dołu? Jeżeli tak, to moim zdaniem jest to kwestia przylegania ramki do matrycy i związanych z tym naprężeń a nie samej matrycy. Czy próbowałeś zwyczajnie docisnąć lub odgiąć (lekko, z wyczuciem) ramkę w tym miejscu? Nie są to może działania z gatunku hi-tech ale często banalne sposoby są lepszym rozwiązaniem niż kilkukrotna wymiana matrycy kiedy to, de facto, nie ona stanowi główne źródło problemu tylko jakość zamontowania ramki.

Piszę to dlatego, że po przenoszeniu telewizora w inne miejsce też miałem podobnym problem, który został rozwiązany wspomnianym wyżej sposobem w ciąg kilku sekund.

Jeżeli sytuacja powtarza się trzeci raz to raczej jest to wada matrycy a po drugie nie tylko ja miałem z tym problem ale cześć osób które też tu na forum naglosnily problem.  Sama wada pojawia się po paru miesiącach użytkowania. 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie "wada" też pojawiła się po roku kiedy przenosiłem telewizor (zmiana docisku.naprężeń) . Obstawiam, że nawet wymiana 20 matryc nic nie da o ile ramka nie będzie odpowiednio dociśnięta do matrycy. Alternatywa jest prosta. Można tracić czas na wymiany matryc albo poświęcić 30 sekund na sprawdzenie czy nie załatwi problemu wskazany wyżej sposób. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie telewizor stoi w jednym miejscu więc nie ma mowy o przenoszeniu. Jak ktoś ma zdjęcia na których jest pokazana wada a następnie jak to wygląda po odgieciu ramki to proszę wstawić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu zgłosiłem gwarancję z tytułu rękojmi w MediaM z prośba o odstąpienie od umowy. Pierwszy raz więc serwisant powiedział mi, że na 99% będzie naprawiane... co najlepsze do wymiany mam : matrycę, obudowę tylną (plastiki), płytę główną oraz pilota... czyli można powiedzieć że dostanę nowy tv - i na te wszystkie części od nowa gwarancja. Czekam co na to sklep. 

Edytowane przez rooland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 80 % nowy tv. Model jest z 2016 roku więc na magazynie jakieś części jeszcze mogą mieć..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Waldo94 napisał:

Na 80 % nowy tv. Model jest z 2016 roku więc na magazynie jakieś części jeszcze mogą mieć..

Tak, tak. Sądzę żę będą naprawiać, ale ilość części która ma zostać wymieniona powoduje, że praktycznie wszystko w tym tv będzie nowe - bo co jeszcze da się wymienić - z tych istotnych rzeczy ? ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też zgłosiłem swojego na rękojmię, z żądaniem odstąpienia od umowy, już jedna wymiana matrycy za mną w czerwcu 2018. Przedstawiciel z Samsunga powiedział mi że mają problem z tym modelem, jest tam jakaś wada fabryczna w postaci foli z nanokryształami, która po jakimś czasie pod wpływem ciepła się nagrzewa i podchodzi do góry. Nie może tu być mowy  o ramce czy innych bzdurach. Serwisant z Samsunga powiedział mi że można wymienić matrycę tylko po co jak za 3 mce będzie to samo.

Czy według was tak powinien świecić telewizor za 8K?

IMG_20190108_225915.jpg

IMG_20190108_230003.jpg

Edytowane przez Cinuk
błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie jaki okres ma sklep na odpowiedź na gwarancję z tytułu rękojmi (odstąpienie od umowy)? Wyczytałem, że w tym akurat przypadku czyli odstąpienia od umowy nie ma tak zwanych 14 dni na decyzję... czyli co teraz ? Mam czekać w nieskończoność na ich informację co dalej ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2019 o 12:08, rooland napisał:

Czy ktoś wie jaki okres ma sklep na odpowiedź na gwarancję z tytułu rękojmi (odstąpienie od umowy)? Wyczytałem, że w tym akurat przypadku czyli odstąpienia od umowy nie ma tak zwanych 14 dni na decyzję... czyli co teraz ? Mam czekać w nieskończoność na ich informację co dalej ? 

14 dni

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/terminy/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2019 o 17:37, slavi77 napisał:

No własnie nie do końca ... 

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia#rkjm08 

"

Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy:

  • naprawy towaru,
  • wymiany towaru na nowy,
  • obniżenia ceny towaru,

to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Sprzedawca nie może po jego upływie odmówić spełnienia żądania konsumenta, nawet jeżeli wada powstała z jego winy i np. zalał urządzenie wodą.



Ważne!

Przez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się konsumenta ze stanowiskiem przedsiębiorcy. Nie jest więc wystarczające wysłanie przez sprzedawcę odpowiedzi na reklamację przed upływem 14 dni, jeżeli dojdzie ona do konsumenta po upływie tego terminu."

 

Czyli to nie dotyczy mojej sytuacji... gwarancji z tytułu rękojmi (odstąpienie umowy)... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.12.2018 o 00:12, Esko napisał:

Jest juz wersja 1239 z obsluga HDR HLG - wgralem, jedyna roznica jaka widze to ze teraz TV dziala duzo szybciej :)

 

Witam można prosić o jakiś link aktywny gdzie pobiorę wersję 1239

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie może ktoś pomoże po wgraniu softu tv obsługuje hlg na ultraboxie 4k z nc+ ale obraz na c+4k ściemnia się z automatu jedyne co poprawa trochę obraz to tryb dynamiczny ale i tak szału nie ma obraz za ciemny i jaky zamglony kolory blade co może być nie tak na innych kanałach jest ok pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. umnie w końcu zapadła decyzja - sklep naprawia mi sprzęt. Wczoraj był serwisant, wymienił płytę główną, pilota, obudowę z tyłu, matrycę (produkcja 12.2018). Na wszystko 2 lata gwarancji. Jak tylko zobaczę jakiekolwiek wady to będę reklamować. Niestety, samsung nie poprawił matryc i nadal mają tą samą wadę co na początku.

Edytowane przez rooland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mój zakup TV Samsung KS7000 w roku 2017 i jak widać na załączonym obrazku(dolna część ramki) problem o którym czytałem na forum trafił się też w moim TV. Kosztował 4500 pln i po dwóch latach taka niespodzianka.  Co radzicie? niestety gwarancja skończyła się w styczniu 2019. Chyba to moja ostatnia przygoda z Samsungiem...

Co może być powodem tak szybko podającej matrycy ? Jaki jest koszt wymiany? czy to jest opłacalne ?

20190304_083038.jpg

20190304_082816.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem z podświetleniem  ,dwukrotnie matryca była wymieniana ,ostatni raz jakieś trzy miesiące temu i już widzę pierwsze plamy  .Podobno to wada tych matryc i nic się zrobić nie da. Kosztów naprawy nie znam ,będę się znowu starał o wymianę w ramach gwarancji , ale to ostatni tv Samsunga jaki kupiłem . Podaje nr.do serwisu zadzwoń i dowiedz się o koszty +48502706102

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...