Fjubens 307 Napisano 9 Grudnia 2018 (edytowane) 11 godzin temu, Esko napisał: Zauważyłem że nie przywraca mi już nazw HDMI na domyślne więc coś tam poprawili. Jedyny problem jaki mam już od 2 lat to że źródlo TV podpisane mam jako PC i nie idzie tego zmienić 1231 poprawił znacząco responsywność menu w moim odczuciu względem 1230. Pobrałem i zgrałem na pena ten 1239 ale chyba odpuszczę aktualizację. Poczekam na wszelki wypadek aż oficjalnie wejdzie. Ja sobie z tym poradziłem już jakieś pół roku temu, tj. z brakiem auto przełączania źródła (pomimo Anynet+ włączonego ze względu na wymóg pod Soundbara HDMI ARC) oraz nieingerowaniem w moje nazwy portów HDMI (Np. HDMI 2 PC nazwane 'Komputer' i Game Console), wcześniej forsowało mi na PC. Kombinacja (użyłem pilota z 32" Samsunga starego xd): Akurat nawet jest o tym dyskusja na AVS, tutaj wpis sprzed 3 dni: https://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/2387466-official-samsung-ks8000-ks8500-owners-thread-1174.html#post57230296 "HDMI AUTO DETECT TOGGLEThe HDMI Auto Detect feature can be turned off on Samsung 2016/2017 TVs using the remote control by pressing a certain key sequence (either IR or Bluetooth remote works).1. Make sure TV is updated to latest firmware version2. Switch TV to TV source – HDMI may not work with BT Smart remotes. TV source works with either remote3. Using IR Remote: Mute + 7 + 2 + 9 + Exit4. Using Smart Control: Mute + Vol Down + Ch Down + MutePLEASE NOTE: TV does not display any messages after you press the above key combination. This function is a toggle. So if you want to turn HDMI Auto Detect on again, press the same key sequence." Edytowane 9 Grudnia 2018 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 17 Grudnia 2018 Witam , zdarzyło się komuś z was ,żeby tv. sam się zaktualizował ,pomimo wył.opcji automatycznej aktualizacji?Mój ostatni soft to 12.20 ,po tym jak się dowiedziałem o nowej akt. i ściągnięciu jej ze strony ,spostrzegłem że mam już 12.31 przy wył.aktualizacji ,a sam niczego nie zmieniałem . Czyżby Samsung coś sknocił i wprowadzał poprawki na szybko z obejściem ustawień tv.? Pozdrawiam . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 23 Grudnia 2018 Dnia 17.12.2018 o 15:45, Gambit 007 napisał: Witam , zdarzyło się komuś z was ,żeby tv. sam się zaktualizował ,pomimo wył.opcji automatycznej aktualizacji?Mój ostatni soft to 12.20 ,po tym jak się dowiedziałem o nowej akt. i ściągnięciu jej ze strony ,spostrzegłem że mam już 12.31 przy wył.aktualizacji ,a sam niczego nie zmieniałem . Czyżby Samsung coś sknocił i wprowadzał poprawki na szybko z obejściem ustawień tv.? Pozdrawiam . Mam podobną sytuację. Też miałem odznaczoną automatyczną aktualizację a jednak mam zainstalowaną najnowszą wersję. Na szczęście żadnych negatywów tej operacji nie zauważyłem a raczej odwrotnie. System oraz aplikacje działają dużo szybciej i nie jest to moim zdaniem różnica na progu percepcji. Czyżby nastąpiła optymalizacja kodu Tizen-a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał Korszak 0 Napisano 24 Grudnia 2018 Witam wszystkich forumowiczów. Sądzę, że mój KS7000 przestał wspierać dekoder z multimedii IPS3000. Z tego powodu muszę używać dwóch pilotów. Pilot od tv obsługiwał dekoder przez pół roku. Przedtem przy konfiguracji dekodera wpisywałem model IPS3000 i z listy innych urządzeń go wybierałem. Teraz nie znajduje nic. Dodam że multimedia aktualizowała ostatnio dekoder. Podłączyłem również soundbar pod HDMI Arc ale nie sądzę żeby to miało wpływ. Serwis z pomocy zdalnej przywrócił ustawienia fabryczne, nie pomogło. Aktualizacja firmware z 1231.1 do 1239 nie pomogła. Spotkał się ktoś może z podobnym problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztof lotek28 0 Napisano 29 Grudnia 2018 Witam. U mnie sytuacja z przeswietleniami na matrycy taka sama jak na wczesniejszych fotkach. Juz dwa razy wymieniona została matryca i po nowym roku bedzie trzecia wymiana bo problem sie powtarza. Średnio ok po 2-3 miesiacach od pierwszej wymiany. na moje nieszczescie matryce sa dostepne wiec nie mam mozliwosci zwrotu kwoty zakupu. Pani z infolini samsunga powiedziała ze dopiero przy czwartej naprawie na cokolwiek mozna liczyc . Chyba juz raczej nie zakupie telewizora od samsunga bo sie zraziłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinuk 0 Napisano 30 Grudnia 2018 Można prosić o aktywny link do tego nowego softu do ks7009 1239, poprzedni link padł. 21 godzin temu, krzysztof lotek28 napisał: Witam. U mnie sytuacja z przeswietleniami na matrycy taka sama jak na wczesniejszych fotkach. Juz dwa razy wymieniona została matryca i po nowym roku bedzie trzecia wymiana bo problem sie powtarza. Średnio ok po 2-3 miesiacach od pierwszej wymiany. na moje nieszczescie matryce sa dostepne wiec nie mam mozliwosci zwrotu kwoty zakupu. Pani z infolini samsunga powiedziała ze dopiero przy czwartej naprawie na cokolwiek mozna liczyc . Chyba juz raczej nie zakupie telewizora od samsunga bo sie zraziłem. Mam to samo u siebie, jedna wymiana matrycy już była, dalej prześwietlenia. Po nowym roku będę korzystał z prawa rękojmi do zwrotu gotówki. Gwarancja tego nie umożliwia tylko rękojmia. Ale z rękojmi można skorzystać tylko zgłaszając do sklepu, nie do Samsunga. Wymiana nie ma sensu. Pozdrawiam Poniżej obrazek z mojego 65ks7000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 30 Grudnia 2018 @Cinuk Przesyłam link aktywny ale przez 1.5 dnia jeszcze tylko: https://we.tl/t-yUn8DhBbZC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 4 Stycznia 2019 Dnia 29.12.2018 o 14:06, krzysztof lotek28 napisał: Witam. U mnie sytuacja z przeswietleniami na matrycy taka sama jak na wczesniejszych fotkach. Juz dwa razy wymieniona została matryca i po nowym roku bedzie trzecia wymiana bo problem sie powtarza. Średnio ok po 2-3 miesiacach od pierwszej wymiany. na moje nieszczescie matryce sa dostepne wiec nie mam mozliwosci zwrotu kwoty zakupu. Pani z infolini samsunga powiedziała ze dopiero przy czwartej naprawie na cokolwiek mozna liczyc . Chyba juz raczej nie zakupie telewizora od samsunga bo sie zraziłem. Rozumiem, że chodzi o to podświetlenie u dołu? Jeżeli tak, to moim zdaniem jest to kwestia przylegania ramki do matrycy i związanych z tym naprężeń a nie samej matrycy. Czy próbowałeś zwyczajnie docisnąć lub odgiąć (lekko, z wyczuciem) ramkę w tym miejscu? Nie są to może działania z gatunku hi-tech ale często banalne sposoby są lepszym rozwiązaniem niż kilkukrotna wymiana matrycy kiedy to, de facto, nie ona stanowi główne źródło problemu tylko jakość zamontowania ramki. Piszę to dlatego, że po przenoszeniu telewizora w inne miejsce też miałem podobnym problem, który został rozwiązany wspomnianym wyżej sposobem w ciąg kilku sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztof lotek28 0 Napisano 4 Stycznia 2019 5 godzin temu, X-Rite napisał: Rozumiem, że chodzi o to podświetlenie u dołu? Jeżeli tak, to moim zdaniem jest to kwestia przylegania ramki do matrycy i związanych z tym naprężeń a nie samej matrycy. Czy próbowałeś zwyczajnie docisnąć lub odgiąć (lekko, z wyczuciem) ramkę w tym miejscu? Nie są to może działania z gatunku hi-tech ale często banalne sposoby są lepszym rozwiązaniem niż kilkukrotna wymiana matrycy kiedy to, de facto, nie ona stanowi główne źródło problemu tylko jakość zamontowania ramki. Piszę to dlatego, że po przenoszeniu telewizora w inne miejsce też miałem podobnym problem, który został rozwiązany wspomnianym wyżej sposobem w ciąg kilku sekund. Jeżeli sytuacja powtarza się trzeci raz to raczej jest to wada matrycy a po drugie nie tylko ja miałem z tym problem ale cześć osób które też tu na forum naglosnily problem. Sama wada pojawia się po paru miesiącach użytkowania. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 7 Stycznia 2019 U mnie "wada" też pojawiła się po roku kiedy przenosiłem telewizor (zmiana docisku.naprężeń) . Obstawiam, że nawet wymiana 20 matryc nic nie da o ile ramka nie będzie odpowiednio dociśnięta do matrycy. Alternatywa jest prosta. Można tracić czas na wymiany matryc albo poświęcić 30 sekund na sprawdzenie czy nie załatwi problemu wskazany wyżej sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztof lotek28 0 Napisano 8 Stycznia 2019 U mnie telewizor stoi w jednym miejscu więc nie ma mowy o przenoszeniu. Jak ktoś ma zdjęcia na których jest pokazana wada a następnie jak to wygląda po odgieciu ramki to proszę wstawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Tydzień temu zgłosiłem gwarancję z tytułu rękojmi w MediaM z prośba o odstąpienie od umowy. Pierwszy raz więc serwisant powiedział mi, że na 99% będzie naprawiane... co najlepsze do wymiany mam : matrycę, obudowę tylną (plastiki), płytę główną oraz pilota... czyli można powiedzieć że dostanę nowy tv - i na te wszystkie części od nowa gwarancja. Czekam co na to sklep. Edytowane 12 Stycznia 2019 przez rooland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 481 Napisano 12 Stycznia 2019 Na 80 % nowy tv. Model jest z 2016 roku więc na magazynie jakieś części jeszcze mogą mieć.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 13 Stycznia 2019 11 godzin temu, Waldo94 napisał: Na 80 % nowy tv. Model jest z 2016 roku więc na magazynie jakieś części jeszcze mogą mieć.. Tak, tak. Sądzę żę będą naprawiać, ale ilość części która ma zostać wymieniona powoduje, że praktycznie wszystko w tym tv będzie nowe - bo co jeszcze da się wymienić - z tych istotnych rzeczy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinuk 0 Napisano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Też zgłosiłem swojego na rękojmię, z żądaniem odstąpienia od umowy, już jedna wymiana matrycy za mną w czerwcu 2018. Przedstawiciel z Samsunga powiedział mi że mają problem z tym modelem, jest tam jakaś wada fabryczna w postaci foli z nanokryształami, która po jakimś czasie pod wpływem ciepła się nagrzewa i podchodzi do góry. Nie może tu być mowy o ramce czy innych bzdurach. Serwisant z Samsunga powiedział mi że można wymienić matrycę tylko po co jak za 3 mce będzie to samo. Czy według was tak powinien świecić telewizor za 8K? Edytowane 13 Stycznia 2019 przez Cinuk błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 19 Stycznia 2019 Czy ktoś wie jaki okres ma sklep na odpowiedź na gwarancję z tytułu rękojmi (odstąpienie od umowy)? Wyczytałem, że w tym akurat przypadku czyli odstąpienia od umowy nie ma tak zwanych 14 dni na decyzję... czyli co teraz ? Mam czekać w nieskończoność na ich informację co dalej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavi77 33 Napisano 20 Stycznia 2019 Dnia 19.01.2019 o 12:08, rooland napisał: Czy ktoś wie jaki okres ma sklep na odpowiedź na gwarancję z tytułu rękojmi (odstąpienie od umowy)? Wyczytałem, że w tym akurat przypadku czyli odstąpienia od umowy nie ma tak zwanych 14 dni na decyzję... czyli co teraz ? Mam czekać w nieskończoność na ich informację co dalej ? 14 dni https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/terminy/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 21 Stycznia 2019 Dnia 20.01.2019 o 17:37, slavi77 napisał: 14 dni https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/terminy/ No własnie nie do końca ... https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia#rkjm08 " Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy: naprawy towaru, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny towaru, to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Sprzedawca nie może po jego upływie odmówić spełnienia żądania konsumenta, nawet jeżeli wada powstała z jego winy i np. zalał urządzenie wodą.Ważne! Przez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się konsumenta ze stanowiskiem przedsiębiorcy. Nie jest więc wystarczające wysłanie przez sprzedawcę odpowiedzi na reklamację przed upływem 14 dni, jeżeli dojdzie ona do konsumenta po upływie tego terminu." Czyli to nie dotyczy mojej sytuacji... gwarancji z tytułu rękojmi (odstąpienie umowy)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skb 0 Napisano 9 Lutego 2019 Dnia 5.12.2018 o 00:12, Esko napisał: Jest juz wersja 1239 z obsluga HDR HLG - wgralem, jedyna roznica jaka widze to ze teraz TV dziala duzo szybciej Witam można prosić o jakiś link aktywny gdzie pobiorę wersję 1239 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 10 Lutego 2019 12 godzin temu, skb napisał: Witam można prosić o jakiś link aktywny gdzie pobiorę wersję 1239 Wrzuciłem, aktywny będzie przez 7 dni:https://we.tl/t-KFt9tSFomO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skb 0 Napisano 10 Lutego 2019 Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skb 0 Napisano 13 Lutego 2019 Witam ponownie może ktoś pomoże po wgraniu softu tv obsługuje hlg na ultraboxie 4k z nc+ ale obraz na c+4k ściemnia się z automatu jedyne co poprawa trochę obraz to tryb dynamiczny ale i tak szału nie ma obraz za ciemny i jaky zamglony kolory blade co może być nie tak na innych kanałach jest ok pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 20 Lutego 2019 (edytowane) Ok. umnie w końcu zapadła decyzja - sklep naprawia mi sprzęt. Wczoraj był serwisant, wymienił płytę główną, pilota, obudowę z tyłu, matrycę (produkcja 12.2018). Na wszystko 2 lata gwarancji. Jak tylko zobaczę jakiekolwiek wady to będę reklamować. Niestety, samsung nie poprawił matryc i nadal mają tą samą wadę co na początku. Edytowane 20 Lutego 2019 przez rooland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beniasp 1 Napisano 10 Marca 2019 Witam, Mój zakup TV Samsung KS7000 w roku 2017 i jak widać na załączonym obrazku(dolna część ramki) problem o którym czytałem na forum trafił się też w moim TV. Kosztował 4500 pln i po dwóch latach taka niespodzianka. Co radzicie? niestety gwarancja skończyła się w styczniu 2019. Chyba to moja ostatnia przygoda z Samsungiem... Co może być powodem tak szybko podającej matrycy ? Jaki jest koszt wymiany? czy to jest opłacalne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 10 Marca 2019 Miałem podobny problem z podświetleniem ,dwukrotnie matryca była wymieniana ,ostatni raz jakieś trzy miesiące temu i już widzę pierwsze plamy .Podobno to wada tych matryc i nic się zrobić nie da. Kosztów naprawy nie znam ,będę się znowu starał o wymianę w ramach gwarancji , ale to ostatni tv Samsunga jaki kupiłem . Podaje nr.do serwisu zadzwoń i dowiedz się o koszty +48502706102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach