Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj zgłosiłem usterkę  to już trzeci raz  z powodu plam na matrycy ,dzisiaj padła decyzja ,tv na serwis .Do trzech razy sztuka ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.12.2018 o 00:12, Esko napisał:

Jest juz wersja 1239 z obsluga HDR HLG - wgralem, jedyna roznica jaka widze to ze teraz TV dziala duzo szybciej :)

 

Kolego podesłał byś nowego linka do tego firmware 1239? Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2019 o 09:57, beniasp napisał:

Witam,

Mój zakup TV Samsung KS7000 w roku 2017 i jak widać na załączonym obrazku(dolna część ramki) problem o którym czytałem na forum trafił się też w moim TV. Kosztował 4500 pln i po dwóch latach taka niespodzianka.  Co radzicie? niestety gwarancja skończyła się w styczniu 2019. Chyba to moja ostatnia przygoda z Samsungiem...

Co może być powodem tak szybko podającej matrycy ? Jaki jest koszt wymiany? czy to jest opłacalne ?

20190304_083038.jpg

20190304_082816.jpg

Boziu a ja myślałem że u mnie były duże prześwietlenia... Przecież to jakaś masakra. Ja dałem za 49KS7000 4800 zł. w 2016 r. i  siadła na gwarancji matryca, potem płyta główna, a dziś padł drugi raz pilot, niestety już po gwarancji, a nowy 180 na Allegro. Przy wymianie matrycy gadałem z serwisantem i powiedział, że matryca to średnio 80% wartości telewizora, w przypadku starszych modeli koło 60%. Nigdy już nie kupię nic od Samsunga, bo to przepłacone i przereklamowane g...

P.S. Spróbuj uderzyć do supportu Samsunga, może ci pójdą na rękę, ja zawsze kontaktowałem się z nimi za pomocą opcji "prośba o pomoc techniczną" w menu TV

Edytowane przez damianlorencki
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie uważam aby Samsung był marką przereklamowaną. Korzystam z mojego KS7000 60" i problemów nie ma. Dokupiłem 55" nowszej serii MU i też chodzi bez problemu ale obraz jest mniej efektowny niż w KS 7000. Nie uważam abym wyrzucił pieniądze w błoto a minęło już trochę czasu od zakupu. Piloty są traktowane brutalnie i nie ma z nimi najmniejszych problemów. Na początku trzeba tylko trochę czasu aby się do nich przyzwyczaić. Na początku szlag mnie trafiał a teraz nie wyobrażam sobie posługiwać się innym pilotem niż to maleństwo bezklawiszowe (prawie).

Przy LG na 3 (47",47" i 32") kupione telewizory (z niższej półki cenowej) dwa (47" i 32") wylądowały w serwisie w tym jeden (32 calowy) w koszu. Padło podświetlenie i w przypadku mniejszego nie opłacało się naprawiać.

Nie dotykam natomiast takiej marki jak Toshiba. Kiedyś ta marka była na fali. Potem ich komputery a potem telewizory zrobiły się, w mojej opinii "wybitną padaką". Jedną 52" również wylądowała w koszu.

Dodam jedynie, że mój pierwszy płaski telewizor, Samsung 32", kupiony kilkanaście lat temu też trafił do kosza ale w tym roku, jako sprawny i ciągle wyświetlający obraz. Zepsuł się tylko zewnętrzny tuner DVBT i nie było sensu trzymać tej staroci. Obraz był już kiepski ale..... TV ciągle działał.

Edytowane przez X-Rite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam ks7000 od grudnia 2016. Niestety 3 miesiące po gwarancji tv zaczął się buntować. Obecnie mam problem z migotaniem obrazu. Niezależnie od źródła tv (moduł cam) czy netflix lub multimediago pojawia się ten sam problem. Dźwięk działa cały czas. Zarówno na soundbarze jaki głośnikach wbudowanych. Odwołano mnie do serwisu płatnego. Myślicie że jest sens się w to bawić. 

Jestem wielkim fanem tej marki ale te 3 mc po gwarancji nadwyrezaja moje uczucie 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Daniel1810 napisał:

Posiadam ks7000 od grudnia 2016. Niestety 3 miesiące po gwarancji tv zaczął się buntować. Obecnie mam problem z migotaniem obrazu. Niezależnie od źródła tv (moduł cam) czy netflix lub multimediago pojawia się ten sam problem. Dźwięk działa cały czas. Zarówno na soundbarze jaki głośnikach wbudowanych. Odwołano mnie do serwisu płatnego. Myślicie że jest sens się w to bawić.

Masz też prześwietlenia na krawedziach matrycy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, Waldo94 said:

Masz też prześwietlenia na krawedziach matrycy ?

Sama matrtca działa ok. Teraz na antenie naziemnej nie znajduje kanałów. Moze to ten modul conect? Chyba bez serwisu sie nie obejdzie  ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Daniel1810 napisał:

Sama matrtca działa ok. Teraz na antenie naziemnej nie znajduje kanałów. Moze to ten modul conect? Chyba bez serwisu sie nie obejdzie  ?

Ja mam KS9000 który za 2 miesiące kończy 2 lata i narazie jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, a z moim stało się coś takiego. Pionowe smugi idące od dolnej krawędzi  do góry. Przy jasnych scenach wygląda to fatalnie. Co może być usterką?

Niestety gwarancja minęła w zeszłym roku.

IMG_3851.jpg

IMG_3852.jpg

Edytowane przez matteo23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, matteo23 napisał:

Cześć, a z moim stało się coś takiego. Pionowe smugi idące od dolnej krawędzi  do góry. Przy jasnych scenach wygląda to fatalnie. Co może być usterką? 

Niestety gwarancja minęła w zeszłym roku.

Podświetlenie w matrycy powoli sie kończy.

Edytowane przez Waldo94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Waldo94 napisał:

Podświetlenie w matrycy powoli sie kończy.

Po niecałych 3 latach użytkowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, matteo23 napisał:

Po niecałych 3 latach użytkowania?

tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Waldo94 napisał:

tak jest.

Ok, ale jak to możliwe i co masz na myśli, że się kończy? Wypaliła się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, matteo23 napisał:

Ok, ale jak to możliwe i co masz na myśli, że się kończy? Wypaliła się?

Pomiędzy podświetleniem a pikselami jest taka specjalna powłoka i ona sie przepala. Ta wada dotyczy modeli JS z 2015 oraz KS z 2016 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Waldo94 napisał:

Pomiędzy podświetleniem a pikselami jest taka specjalna powłoka i ona sie przepala. Ta wada dotyczy modeli JS z 2015 oraz KS z 2016 roku.

Masakra. Wydałem 6k na ten TV. Miał być na kilka lat...

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, matteo23 napisał:

Masakra. Wydałem 6k na ten TV. Miał być na kilka lat... 

Odczytaj pw. Jeszcze jakiś czas ci posłuży, to sie psuje powoli, Nie z dnia na dzień. Możesz też wymienić matryce.

Edytowane przez Waldo94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ma ktoś to sławne firmware 1239?

Nie działa mi CEC z ampli, mam nadzieję że to pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie podobnie tv .sam się zaktualizował ,wiecie może jakie są zmiany ??
Dokładnie. Wie ktoś co się zmieniło?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam info dla wszystkich zainteresowanych, na wymienioną matrycę przysługują od nowa 24 miesiące gwarancji, mnie chcieli zbyć jak po roku od zakończenia normalnej gwarancji wymieniona matryca znowu zaczęła siadać, twierdząc, że mam tylko 3 dodatkowe miesiące gwarancji na usługę serwisową. Ale po zagłębieniu się w temat:

Zgodnie z art. 581. k.c. 

§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej.

 

I nagle okazało się, że i owszem, serwis Samsunga przyznaje, że należą mi się pełne 24 miesiące od wymiany matrycy ?

W piątek przyjedzie pan z serwisu i zobaczymy co powie na śliczne prześwietlenia na moim TV.

 

 

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jedna rzecz mnie irytuje. Jak wiadomo na pasku menu pojawiają się promowane strony www lub filmów na YT natomiast ostatnio zaczęła pojawiać się reklama McDonalds. Czy ktoś wie jak się tego gów...a (nie znajduję delikatniejszego określenia) pozbyć? Oczywiście mam na myśli sytuację kiedy TV będzie ciągle mógł korzystać z internetu.

Edytowane przez X-Rite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiło się firmware 1240 no ale mam generalnie z tym jeden problem. To już nie pierwszy raz i mam wrażenie, że TV nie aktualizuje się właściwie. TV pokazuje info, że znalazł firmware, po czym jak klikam zainstaluj wyłącza się tylko na chwilę i włącza i tyle. Pokazuje, że niby jest aktualizacja wykonana i jest nowy numer oprogramowania w menu, ale jak pamiętam robiłem to przez USB to trwało to kilka/kilkanaście minut ! Co jest więc nie tak? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...