Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Piszecie że nie ma matryc do tego tv.Ja właśnie jestem po wymianie matrycy  65".To druga matryca w przeciągu tygodnia, pierwsza była pofalowana, miała wady podświetlenia, i co najgorsze to ramka była wygięta, prawa strona tv, wyglądało to tak jakby ktoś na kolanie gął tv.

Oczywiście w tym miejscu na całej wysokości matrycy był taki clouding że  nie szło oglądać ciemnych scen.

  • Dzięki 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Czy ktoś próbował składać oficjalna reklamacje na źle działający tryb auto motion plus (judder)?

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.04.2018 o 12:40, Somebody101 napisał:

A źle działa?

Jak dla mnie i wielu innych osób to źle działa. Częste szarpanie obrazem jest na różnych kanałach TV. Możesz sprawdzić jak działa u Ciebie.

 

Tu jest nagrane telefonem jak problem u mnie wygląda:
Dobrze widać je licząc od 46 sekundy.
Jeszcze lepiej widać od 1:49
https://drive.google.com/file/d/15fq...ew?usp=sharing

A tu ten sam materiał no może troszkę jest go więcej nagrany na moim HTPC z kartą SAT. (na dekoderze jest tak samo).
https://drive.google.com/file/d/1s3o...ew?usp=sharing

Ściągnijcie oba filmy na dysk. Oglądając przez youtube ten efekt mniej widać.

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szczęśliwych i tych troszkę mniej zadowolonych posiadaczy KS7000.

Podpinam się do tematu wymiany matrycy z wadą prześwietlenia od spodu ekranu.U mnie ta sama sytuacja, tv mam trochę ponad rok i niedawno zaczęło się pojawiać to samo. Telefon do serwisu, tydzień czekania i już jedzie do mnie nowa matryca.Ciekawe jak to jest że niektórym z nas powiedzieli że matryc już nie ma a dla innych są.... Jak sądzicie od czego to zależy???

IMG_20180404_204602.thumb.jpg.7fa2e1dfb8f2125db3b33b1882cceaae.jpgIMG_20180404_204535.thumb.jpg.65744e92f5e13ba55c7348dbff61e811.jpg

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie co dali/zabrali w tej aktualizacji?
Ja znalazłem coś takiego



Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według forum neogaf Europa też to dostała w ostatniej aktualizacji, swoją drogą mieli to naprawić już w zeszłym roku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Według forum neogaf Europa też to dostała w ostatniej aktualizacji, swoją drogą mieli to naprawić już w zeszłym roku...
Naprawili dopiero w tej. Odpaliłem właśnie Wipeout, zawsze musiałem podświetlenie zwiększać samemu, teraz nie ma takiej potrzeby :)
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 miesiące po wymianie matrycy, na  dole ekranu jasne prześwietlenie. 

Druga reklamacja z tytułu rękojmi zgłoszona, czekam na ruch sklepu. 

 

Macie może jakaś wiedze czy są dalej matrycę do tego tv w wersji 65"?

Ewentualnie jakim tv mógłbym zastąpić swojego KS7000?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym momencie zauwazylem ze matryca wymieniona 9 miesiecy temu znowu ma przebicia podswietlenia na dolnej krawedzi. Zgloszone - czekam na info z serwisu na temat dostepnosci matryc.

Co w przypadku jezeli nie ma juz matryc? TV kupiony w Saturnie ale gwarancje realizowalem zawsze bezposrednio w serwisie Samsunga (1 raz ramka, 2 raz matryca, teraz bedzie 3 naprawa)

 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Donnie_Darko napisał:

Przy 3 zgłoszonej reklamacji nie masz już prawa do zwrotu pieniędzy? 

Przez sklep tak, ale tutaj Esko bezpośrednio z Samsungiem się kontaktował więc nie.

Jak podświetlenie na dole przebija, to wymieniana jest cała matryca? ?

Teraz to w sumie strach jakby mieli wymienić jednak matrycę po 2 latach od premiery, bo diabli wiedzą czy nie wrzucą jakiegoś odrzutu magazynowego "byle było".

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z tego co wiem to cała matryca jest wymieniana ,tylko właśnie, czy matryce do tego modelu jeszcze są dostępne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś mija ustawowy 14 dzień gdzie sprzedawca powinien usunąć wadę lub oddać pieniądze.Ze strony sklepu cisza.

Moglibyście podpowiedzieć co teraz czynić? 

Dzwonić do Media czy pójść osobiście? Jak to dalej się odbywa?

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dostałeś jakąkolwiek informację od sprzedawcy co dalej robią? Zglaszales reklamację z tytułu rękojmi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Rafał Sniper napisał:

Trzy dni od wysłania pisma, dostałem maila ze sprawa została przekazana odpowiedniemu marketowi.

 

Z twojej odpowiedzi nic nie wynika. Konretnie: zglaszales usterkę z tytułu rękojmi czy gwarancji producenta? Jakie konkretnie pismo dostałeś po 3 dniach co w nim pisało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma wiedze czy KS7000 dostanie wsparcie dla HLG ??

Obecnie go nie obsługuje, telewizor z 2016r a Samsung wypiął się na wsparcie....porażka....

Edytowane przez marcin881
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, z tytułu drugiej reklamacji, Media Markt zwróciło mi całą kwotę za zakupiony tv oraz pieniądze za dodatkowe ubezpieczenie 500 zł z  700zł.

Edytowane przez kapusta7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy podczas zgłaszania reklamacji dzwonicie/piszecie do sprzedawcy (saturn/mediamarkt) czy od razu do samsunga? Czy może jest jakiś mail? Oczywiście będę reklamować z tytułu rękojmi. 

Dzieki

Sorka, za post po postem ale nie mogę edytować.

Czy może spakować telewizor do pudełka jechać do starego Saturna nowego Media Markt i powiedzieć, że reklamacja z tytułu rękojmi? Dołącząc jakieś zdjęcia czy coś ? 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...