czarny kot 4 Napisano 8 Stycznia 2019 Nowego telewizora chyba nie dostaniesz wymienią ci tylko panel ,sam jestem świeżo po wymianie panelu i jak na razie jestem zadowolony nie ma się czego bać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzes07 16 Napisano 10 Stycznia 2019 (edytowane) Dnia 28.12.2018 o 16:24, Experty napisał: lub przyloroczny B10 (ironia)Liczę na nowy telewizor, bo jeśli wymiana matrycy wiąże się z włożeniem takiej samej jak była, tylko sprawnej to obawiam się co będzie po jakimś czasie. Tak - dokładnie, wypalenia są również widoczne, w szczególności na kolorach pochodnych od czerwonego (np. widać to na odcieniach skóry). Samo wypalenie co najśmieszniejsze powstało od menu wyboru aplikacji/źródła sygnału (ikonka Home), czyli jest to ewidentnie wina niedopracowanej matrycy. Jeśli nieodłączna funkcja telewizora psuje telewizor to nie świadczy to za dobrze o podejściu do klienta, który służy tak naprawdę za testera nietaniego sprzętu. Jak będę miał jakieś informację to dam znać - sprawa jest w toku. Samą technologię OLED naprawdę cenię. Wolę super czerń i kontrast godząc się na lekkie powidoki, chociaż liczę, że w serii 8 nie będzie tego problemu (jeśli taką otrzymam). mam juz ten model TV od ponad dwoch lat i brak wypalen i innych wypaczen a szczegolnie bzdury ktore wypisujesz ze to sie stalo aplikacji/źródła sygnału (ikonka Home) , zaznaczam ze nie gram i nie ogladam programow informacyjnych jestem kinomaniakiem i entuzjasta plazmy dlatego moj wybor, zakup byl swiadomy i dobrze przemyslany, a teraz troche sarkastycznie ale bez urazy na Twoim miejscu bym zadal wymiany na tegoroczny model B9 lub przyloroczny B10 minimum 75' (przykladowo dostajesz nowa matryce i nie jestes, nie bedziesz z tego powodu zadowolony bo wymagania Twoje sa o wiele wyzsze i nawet nie bierzesz pod uwage modelu B7 ale od razu uderzasz w model 2018 bo wtedy to bedzie dobrze swiadczyc o firmie LG? ( ciekawe podejscie prezentujesz takie typowe dla obecnych czasow...) Edytowane 10 Stycznia 2019 przez grzes07 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 10 Stycznia 2019 Też mam b6 od 2 lat i zero wypalen a oglądam normalnie telewizję, YouTube, netflix, HBO Go, Player te wypalenia to hyba tylko od grania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Experty 0 Napisano 14 Stycznia 2019 Dnia 10.01.2019 o 09:29, grzes07 napisał: mam juz ten model TV od ponad dwoch lat i brak wypalen i innych wypaczen a szczegolnie bzdury ktore wypisujesz ze to sie stalo aplikacji/źródła sygnału (ikonka Home) , zaznaczam ze nie gram i nie ogladam programow informacyjnych jestem kinomaniakiem i entuzjasta plazmy dlatego moj wybor, zakup byl swiadomy i dobrze przemyslany, a teraz troche sarkastycznie ale bez urazy na Twoim miejscu bym zadal wymiany na tegoroczny model B9 lub przyloroczny B10 minimum 75' (przykladowo dostajesz nowa matryce i nie jestes, nie bedziesz z tego powodu zadowolony bo wymagania Twoje sa o wiele wyzsze i nawet nie bierzesz pod uwage modelu B7 ale od razu uderzasz w model 2018 bo wtedy to bedzie dobrze swiadczyc o firmie LG? ( ciekawe podejscie prezentujesz takie typowe dla obecnych czasow...) Po co ta mikro-agresja? "Liczę na nowy telewizor" - nie ma w tym nic więcej, a czego tak bardzo się doszukujesz. Jest to tylko życzenie poparte faktami. Kilku osobom udało się dostać nowszy model z powodu braku matryc. Nie oczekuję tego, nie żądam. Wymiana matrycy będzie naprawdę OK. Cieszę się, że mam jeszcze gwarancję. Jest też chyba normalne, że mam obawy co do matrycy tamtej generacji, skoro raz się już zepsuła i wiele osób pisało o problemach. Ale Wasze komentarze potwierdzają, że po prostu trafiłem na wadliwą matrycę (+ możliwe błędy sklepu o czym poniżej) i nie ma co się martwić. Tak jak napisałem znam wady i zalety tej technologii i ją cenię, stąd wybór właśnie padł na OLED ponieważ idealnie pasują do moich oczekiwań - nawet powidoki mi aż tak nie przeszkadzały - nie pomyślałem aby to zgłaszać, ale wyskoczyły te plamy. Piszesz o moim podejściu, ale typowym dla obecnych czasów jest właśnie testowanie sprzętu na klientach. Pamiętaj też, że mój punkt widzenia jest z perspektywy osoby, której zepsuł się telewizor (nietani) i weź na to poprawkę. U Ciebie wszystko jest OK. ----- Aktualizując sprawę. Lekko ponad tydzień temu odwiedził mnie serwisant. Wszystko przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Stwierdził, że wypalenie to obraz testowy/demo (ze sklepu) - charakterystyczne przedzielenie ekranu na pół i ogólnie powiedział, że B6 miały do tego skłonność i już takie naprawiał. Ikonka "home" również jest z dema - mój błąd, myliłem się sądząc, że była to ikonka i menu telewizora myśląc, że może była po drodze jakaś aktualizacja webOS , o której nie pamiętam (zwłaszcza, że rozmieszczenie menu podobne). Serwisant sprawdził i uznał, że nie jest to wypalenie spowodowane grami (nawet gdybym bardzo chciał to nie mam na tyle czasu), telewizji nie mam. Tylko netflix, hbo go, youtube, strumieniowanie filmów z komputera i ps4. Wszystkie parametry po zalogowaniu do panelu serwisowego w normie. Nowa matryca była już w serwisie 2 dni później, ale z powodu urlopu wymiana odbędzie się jutro. Gdyby brakowało matryc (w czasie 14 dni od pierwszej wizyty serwisanta), to telewizor byłby wymieniony na nowy. oliver rondel - czy dostałeś nową gwarancję (jak osoby z wymienionymi telewizorami), czy obowiązuje Cię pierwotny czas gwarancji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 14 Stycznia 2019 Nie mój od nowości nic nie ma bym musiał reklamować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Experty 0 Napisano 14 Stycznia 2019 52 minuty temu, oliver rondel napisał: Nie mój od nowości nic nie ma bym musiał reklamować Sorry, chodziło mi o kolegę czarny kot Dnia 8.01.2019 o 11:37, czarny kot napisał: Nowego telewizora chyba nie dostaniesz wymienią ci tylko panel ,sam jestem świeżo po wymianie panelu i jak na razie jestem zadowolony nie ma się czego bać Czy dostałeś nową gwarancję (jak osoby z wymienionymi telewizorami), czy obowiązuje Cię pierwotny czas gwarancji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Experty 0 Napisano 16 Stycznia 2019 Dla zainteresowanych ciekawostka - wymieniono mi matrycę w B6 na tą z B7. Obraz jest inny i wydaje się lepszy... ale może przez wrażenie związane z nowością :). Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 481 Napisano 16 Stycznia 2019 (edytowane) 35 minut temu, Experty napisał: Dla zainteresowanych ciekawostka - wymieniono mi matrycę w B6 na tą z B7. Obraz jest inny i wydaje się lepszy... ale może przez wrażenie związane z nowością :). Pozdrawiam. To powinieneś być zadowolony. matryca z b7 jest troche bardziej odporna na wypalenia więc kolejna wymiana w twoim egzemplarzu nie będzie już konieczna. Edytowane 16 Stycznia 2019 przez Waldo94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 16 Stycznia 2019 To ta z b7 pasuje do b6 czy dostałeś tv b7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snookerman 38 Napisano 17 Stycznia 2019 Miałem wymienianą matrycę 65B6J 15 miesięcy temu z powodu wypaleń. Teraz z kolei mam awarię polegająca na tym, że po nagrzaniu (2 - 3 godziny użytkowania) TV zaczyna się sam wyłączać mimo, że wszelkie oszczędzacze energii i wszystkie opcje wyłączania po określonym czasie są powyłączane zarówno w TV, jaki i wszystkich podlączonych urządzeniach (amplituner, dekoder TV Sat, odtwarzacze). Wyłączanie potem występuje wielokrotnie co kilka minut. Serwis zamówiony - koszt albo ponad 800 zł (wymiana płyty głównej) lub dodatkowo jeszcze zasilacz - drugie tyle. Przedłużona gwarancja obejmuje tylko matrycę, pozostały osprzęt już nie. Czy ktoś miał już podobną awarię? Jakieś sugestie? Zaczynam się naprawdę wkurzać, bo zbyt drogo go kupiłem w 2016 r. gdy był nowością i dalsze pakowanie w niego pieniędzy nie jest przyjemne zwłaszcza, że po upływie 2-letniej gwarancji na nową matrycę pewnie też pojawią się w niej wypalenia. Wtedy ten telewizor okaże się skarbonką bez dna. Chyba się już wyleczyłem, zarówno z OLEDów jak i sprzętu firmy LG. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 17 Stycznia 2019 22 godziny temu, Experty napisał: Dla zainteresowanych ciekawostka - wymieniono mi matrycę w B6 na tą z B7. Obraz jest inny i wydaje się lepszy... ale może przez wrażenie związane z nowością :). Pozdrawiam. A gdzie to sprawdzić jaką matryce mi wymieniono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Experty 0 Napisano 19 Stycznia 2019 Dnia 16.01.2019 o 21:39, Waldo94 napisał: To powinieneś być zadowolony. matryca z b7 jest troche bardziej odporna na wypalenia więc kolejna wymiana w twoim egzemplarzu nie będzie już konieczna. Tak, jestem bardzo zadowolony :). Matryca jest czyściutka. Dnia 16.01.2019 o 22:46, oliver rondel napisał: To ta z b7 pasuje do b6 czy dostałeś tv b7 Wymieniona została matryca w moim B6 na matrycę z B7. Jakimś sposobem pasuje - wizualnie z tyłu jest różnica bo kolor obudowy matrycy jest jaśniejszy i nie do końca zgrywa się z obudową modułów z B6. Dnia 17.01.2019 o 19:16, czarny kot napisał: A gdzie to sprawdzić jaką matryce mi wymieniono Aby to sprawdzić trzeba zdjąć obudowę modułów (tą plastikową "[beeep]kę"). Na środku matrycy pod obudową modułów było duże przetłoczenie/grawerunek/napis (nie pamiętam), że jest to matryca B7. Sam serwisant tego nie zauważył (nie jest to bardzo widoczne) po prostu zamontował co mu przysłali. Na mojej matrycy co oczywiste było B6. Nie wiem czy widać to porównując nr matryc na naklejkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 22 Stycznia 2019 Chciałem odpowiedzieć na pytanie ile gwarancji po wymianie panelu,wiec ostatno napisałem do Lg ile mam gwarancji i odpisali: Szanowny Panie, Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o. Uprzejmie informujemy, iż na każdy wymieniony komponent przysługuje okres gwarancyjny 24 miesięcy od daty wymiany. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 23 Stycznia 2019 Witam panowie czy wy też tak macie na oled b6, Mam problem w swoim oled Chcąc oglądać skróty na HBO Go i na TVN Player Odtwarzacz ląduje tylko reklamy, potem jest tylko charakterystyczny symbol lądowania filmu. I nic dalej 3 razy kasowane aplikacje i to samo. A reszta aplikacji działa ipla, YouTube, netflix, proszę o radę co mogę zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 23 Stycznia 2019 U mnie też dziwne rzeczy się dzieją HBO GO nie może odtworzyć filmu,teraz nie mogę wejść do sklepu Lg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 23 Stycznia 2019 Reset tv pomógł mi ale wszystko się skasował, zobaczymy na ile czasu będzie działać teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 23 Stycznia 2019 41 minut temu, oliver rondel napisał: Reset tv pomógł mi ale wszystko się skasował, zobaczymy na ile czasu będzie działać teraz Też tak zrobiłem na długo nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 23 Stycznia 2019 To ta apka HBO GO zawiesza, bo wczoraj tego nie miałem a inne dwa lata działały normalnie, co z tym zrobić ma ktoś jakieś pomysły proszę o radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 23 Stycznia 2019 Fajnie ja teraz nie mogę nawet przywrócić do ustawień fabrycznych kręci się to kółko i nic więcej,ma ktoś jakiś pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 24 Stycznia 2019 16 godzin temu, czarny kot napisał: Fajnie ja teraz nie mogę nawet przywrócić do ustawień fabrycznych kręci się to kółko i nic więcej,ma ktoś jakiś pomysł Ok udało się reset pomógł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 24 Stycznia 2019 Masz rację dziś to samo Hbo go zawieszenie się i nie ładuje filmu, trzeba hyba pisać do hbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snookerman 38 Napisano 25 Stycznia 2019 Mam ten sam problem z HBO Go. Aplikacja nie pozwala na uruchomienie filmów i w dodatku zawiesza telewizor. Trzeba TV restartować przez wyłączenie z prądu na kilka minut, żeby cokolwiek innego można było oglądać. Nie wiadomo gdzie składać reklamację na to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 25 Stycznia 2019 Do Hbo go, nie mało płacimy za to cholerne hbo to trzeba im napisać jak nie naprawią to się żegnamy. Co to ma być by tv co chwilę resetowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 26 Stycznia 2019 Zaczołem korzystać z HBOGO na PS4 bo na TV nie ma co zamula całe oprogramowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 28 Stycznia 2019 Dnia 25.01.2019 o 14:51, Snookerman napisał: Mam ten sam problem z HBO Go. Aplikacja nie pozwala na uruchomienie filmów i w dodatku zawiesza telewizor. Trzeba TV restartować przez wyłączenie z prądu na kilka minut, żeby cokolwiek innego można było oglądać. Nie wiadomo gdzie składać reklamację na to. Moim zdaniem odpowiedzialność za to że jakaś aplikacja nie działa i w dodatku powoduje całkowite zawieszenie się TV ponosi LG. To LG dopuszcza aplikacje do sklepu, odpowiada za ich testy i bierze odpowiedzialność że nie zepsują telewizora. Webos to nie jest Android i LG nakłada większe restrykcje na twórców aplikacji. Jeżeli jakaś apka nie działa tak jak powinna, to powinna zostać natychmiast naprawiona, albo usunięta ze sklepu. Jak producent apki jej nie naprawi, to straci po prostu część rynku i będzie miał po swojej stronie wkurzonych klientów swojej usługi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach