Malibu 9 Napisano 7 Września 2018 Ehh jednak w tym 05.30.40 na B6 dalej czerń w HDR jest skopana (da się to dobrze zauważyć podczas loadingów w Spidermanie) Trza chyba wrócić do 4.31...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PadrePioo 8 Napisano 11 Października 2018 Witam. Jestem posiadaczem modelu 55B6 zakupionego w grudniu 2016 roku. Ostatnio zauważyłem że mój TV przy wyświetlaniu czarnych plansz w filmach ma jasne krawędzie po lewej i prawej stronie, Przedtem tego nie zaobserwowałem. Zdjęcia tego nie odzwierciedlają ale choć może w części pomogą w zdiagnozowaniu? Pytanie czy to normalne? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2015 44 Napisano 11 Października 2018 Jaka była cena w XII 2016 roku za 55B6 ? Chyba jakieś 15 ooo zł. Żądaj zwrot kasy. Teraz dostaniesz za taką kaskę 65" i jeszcze jakieś 5 tyś górką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 12 Października 2018 Witam. Jestem posiadaczem modelu 55B6 zakupionego w grudniu 2016 roku. Ostatnio zauważyłem że mój TV przy wyświetlaniu czarnych plansz w filmach ma jasne krawędzie po lewej i prawej stronie, Przedtem tego nie zaobserwowałem. Zdjęcia tego nie odzwierciedlają ale choć może w części pomogą w zdiagnozowaniu? Pytanie czy to normalne? Spróbowałbym przywrócić ustawienia fabryczne. Jeżeli to nie pomoże to reklamacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 12 Października 2018 17 godzin temu, PadrePioo napisał: Witam. Jestem posiadaczem modelu 55B6 zakupionego w grudniu 2016 roku. Ostatnio zauważyłem że mój TV przy wyświetlaniu czarnych plansz w filmach ma jasne krawędzie po lewej i prawej stronie, Przedtem tego nie zaobserwowałem. Zdjęcia tego nie odzwierciedlają ale choć może w części pomogą w zdiagnozowaniu? Pytanie czy to normalne? To co pokazałeś wygląda jak bandig który jest zmorą wszystkich oledów i to jest ekhem 'cecha tej technologii' . U Ciebie akurat wygląda że po bokach masz jaśniejsze pasy, a na środku ciemniejsze. Reklamować możesz, moim zdaniem nic nie wskórasz, ale próbuj jeżeli Ci to faktycznie przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 12 Października 2018 (edytowane) Nic ci nie da reklamacja właśnie niedawno reklamowałem swojego B6J65 bo ma powidoki:Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt z naszym działem. W nawiązaniu do Pana wiadomości: zalecamy wykonanie pięciu następujących po sobie kompensacji (ustawienia, wszystkie ustawienia, obraz, ustawienia panelu OLED, redukcja szumów). Jednocześnie informujemy, iż utrwalenie pozostałości obrazu statytcznego jest cechą produktową sprzętu i nie podlega gwarancji (Wyświetlanie przez długi czas nieruchomego obrazu może powodować pojawienie się na ekranie pozostałości nieruchomego obrazu. Dlatego należy unikać wyświetlania przez dłuższy czas nieruchomego obrazu na ekranie telewizora. Instrukcja obsługi, strona 17.) Mamy nadzieję, że odpowiedź okazała się pomocna. W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt. Z poważaniem, Edytowane 12 Października 2018 przez czarny kot 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 13 Października 2018 Nic ci nie da reklamacja właśnie niedawno reklamowałem swojego B6J65 bo ma powidoki:Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt z naszym działem. W nawiązaniu do Pana wiadomości: zalecamy wykonanie pięciu następujących po sobie kompensacji (ustawienia, wszystkie ustawienia, obraz, ustawienia panelu OLED, redukcja szumów). Jednocześnie informujemy, iż utrwalenie pozostałości obrazu statytcznego jest cechą produktową sprzętu i nie podlega gwarancji (Wyświetlanie przez długi czas nieruchomego obrazu może powodować pojawienie się na ekranie pozostałości nieruchomego obrazu. Dlatego należy unikać wyświetlania przez dłuższy czas nieruchomego obrazu na ekranie telewizora. Instrukcja obsługi, strona 17.) Mamy nadzieję, że odpowiedź okazała się pomocna. W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt. Z poważaniem, Przy pierwszym zgłoszeniu zawsze próbują coś kombinować. Próbuj do skutku. Miałem to samo przy reklamacji bandingu, aż w końcu wymienili mi matrycę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PadrePioo 8 Napisano 21 Października 2018 Dnia 13.10.2018 o 07:18, piter20020 napisał: Przy pierwszym zgłoszeniu zawsze próbują coś kombinować. Próbuj do skutku. Miałem to samo przy reklamacji bandingu, aż w końcu wymienili mi matrycę. A jak uzasadniałeś reklamacje? Czy mój przypadek w Twoim odczuciu również klasyfikuje się na reklamacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PadrePioo 8 Napisano 29 Listopada 2018 Jak zgłaszaliście do LG problemy z TV? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesio 86 Napisano 29 Listopada 2018 Dzisiaj brałbym QLED Samsunga i takie bzdety jak oglądanie przez dłuższy czas statycznych obrazów mnie by nie tyczyło! albo najnowsze Sony z matrycą IPS ale podświetlane FUL 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filutek 36 Napisano 29 Listopada 2018 Dnia 12.10.2018 o 18:38, czarny kot napisał: Nic ci nie da reklamacja właśnie niedawno reklamowałem swojego B6J65 bo ma powidoki:Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt z naszym działem. W nawiązaniu do Pana wiadomości: zalecamy wykonanie pięciu następujących po sobie kompensacji (ustawienia, wszystkie ustawienia, obraz, ustawienia panelu OLED, redukcja szumów). Jednocześnie informujemy, iż utrwalenie pozostałości obrazu statytcznego jest cechą produktową sprzętu i nie podlega gwarancji (Wyświetlanie przez długi czas nieruchomego obrazu może powodować pojawienie się na ekranie pozostałości nieruchomego obrazu. Dlatego należy unikać wyświetlania przez dłuższy czas nieruchomego obrazu na ekranie telewizora. Instrukcja obsługi, strona 17.) Mamy nadzieję, że odpowiedź okazała się pomocna. W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt. Z poważaniem, Czy to jest jakiś Horror? ? Przy takich monopolistycznych cenach tak graja w h...a? ? Dlatego ja wybrałem bezpieczną i majacą nawet przewagę w innych aspektach, technologie z wielostrefowym tylnym podświetleniem. I co? I niema lipy!!! 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PadrePioo 8 Napisano 3 Grudnia 2018 Dnia 11.10.2018 o 20:38, PadrePioo napisał: Witam. Jestem posiadaczem modelu 55B6 zakupionego w grudniu 2016 roku. Ostatnio zauważyłem że mój TV przy wyświetlaniu czarnych plansz w filmach ma jasne krawędzie po lewej i prawej stronie, Przedtem tego nie zaobserwowałem. Zdjęcia tego nie odzwierciedlają ale choć może w części pomogą w zdiagnozowaniu? Pytanie czy to normalne? Mam odpowiedz od serwisu LG na podstawie przesłanych zdjęć. Nawet nikt nie raczył podjechać. Wskazane pasy, nierównomierne oświetlenie czy jak inni mówią banding jest cechą telewizorów OLED i nie podlega gwarancji. Tak że nowe hasło LG powinno brzmieć "Oled czernią stoi i banding'iem" Szkoda że nikt o tym głośno nie mówi a ludzi cały czas nabija się w butelkę i każe placić po 10tys złoty i więcej mówiąc że będą mieli idealną czerń (w granicach 5-10%) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 6 Grudnia 2018 Dnia 12.10.2018 o 18:38, czarny kot napisał: Nic ci nie da reklamacja właśnie niedawno reklamowałem swojego B6J65 bo ma powidoki:Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt z naszym działem. W nawiązaniu do Pana wiadomości: zalecamy wykonanie pięciu następujących po sobie kompensacji (ustawienia, wszystkie ustawienia, obraz, ustawienia panelu OLED, redukcja szumów). Jednocześnie informujemy, iż utrwalenie pozostałości obrazu statytcznego jest cechą produktową sprzętu i nie podlega gwarancji (Wyświetlanie przez długi czas nieruchomego obrazu może powodować pojawienie się na ekranie pozostałości nieruchomego obrazu. Dlatego należy unikać wyświetlania przez dłuższy czas nieruchomego obrazu na ekranie telewizora. Instrukcja obsługi, strona 17.) Mamy nadzieję, że odpowiedź okazała się pomocna. W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt. Z poważaniem, Witam.Po drugim zgłoszeniu w ciagu tygodnia przyjechał serwisant z nowym panelem i wymienił na nowy.Wymiana trwała może 15 min jestem zadowolony i teraz trzeba sie pilnować zadnych tvn info i temu podobnych 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesio 86 Napisano 7 Grudnia 2018 Ja ma zakrzywiony 910 takich już od dawna nie ma w sprzedaży i produkcji to co zrobią? mam powidoki czy wypalenia jak kto woli, są widoczne na białym i czerwonym tle TV kupiony z 5 letnią gwarancją, pozostało jeszcze 2,5 roku nie wiem czy zgłaszać czy jeszcze poczekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 7 Grudnia 2018 22 minuty temu, wiesio napisał: Ja ma zakrzywiony 910 takich już od dawna nie ma w sprzedaży i produkcji to co zrobią? mam powidoki czy wypalenia jak kto woli, są widoczne na białym i czerwonym tle TV kupiony z 5 letnią gwarancją, pozostało jeszcze 2,5 roku nie wiem czy zgłaszać czy jeszcze poczekać. O bardzo fajnie. Gwarancja 5 letnia, więc pewnie ubezpieczenie. Będziesz pierwszą osobą na forum która sprawdzi czy te [beep] ubezpieczenia uwzględniają wypalone oledy. Lepiej to zgłoś teraz bo może Cię czekać długa walka z ubezpieczalnią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny kot 4 Napisano 8 Grudnia 2018 Dnia 21.10.2018 o 12:45, PadrePioo napisał: A jak uzasadniałeś reklamacje? Czy mój przypadek w Twoim odczuciu również klasyfikuje się na reklamacje? Zgłośiłem powidoki i wysłałem email zdjęcie i to wystarczyło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PadrePioo 8 Napisano 10 Grudnia 2018 Dnia 8.12.2018 o 19:23, czarny kot napisał: Zgłośiłem powidoki i wysłałem email zdjęcie i to wystarczyło A za drugim razem jak argumentowałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malibu 9 Napisano 16 Grudnia 2018 (edytowane) Właśnie skończyłem oglądać 1ep Dynasties (UHD) od BBC i zauważyłem, że czerń jest bardzo jasna na planszach gdzie pojawia się tytuł (na początku i końcu). Tak samo było w PEII czy BPII w reszta filmów czerń jest głęboka taka jaka ma być. Soft jest 4.31 czyli ten bez skopanej czerni a jasność ustawiona na 50. Też tak macie? Edytowane 16 Grudnia 2018 przez Malibu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Experty 0 Napisano 27 Grudnia 2018 Witajcie, Wstawiam mój problem z OLED65B6J. Jestem w trakcie zgłaszania sprawy do LG. Widział ktoś coś podobnego? Podczas słuchania muzyki na Youtube wyskoczyły plamy na ekranie. Przez to, że nie patrzyłem na ekran cały czas to nie wiem czy plamy pojawiły się nagle, czy w trakcie dłuższej chwili. Wada dotyczy głównie koloru czerwonego oraz jego pochodnych. Dodatkowo widoczne są powidoki (również najbardziej widoczne na kolorze czerwonym). Telewizor kupiony w czerwcu 2017. Głównie używany do Netflix, HBO GO, Youtube, PS4. Telewizor nie jest używany do telewizji. Zamieściłem film na YT gdzie widać więcej kolorów: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snookerman 38 Napisano 28 Grudnia 2018 Oprócz tych dziwnych plam masz jeszcze wypalenia, które wyglądają jak od huda jakiejś gry/gier z PS4. Ciekaw jestem czy LG wymieni Ci matrycę, czy dostarczy nowy model - napisz.Ja miałem wymienionę matrycę w 65B6J 14 miesięcy temu. Po zmniejszeniu ilości godzin oglądania kanałów informacyjnych od czasu wymiany matrycy nie mam jak dotąd żadnych wypaleń. Gier nie używam na B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
llukk 102 Napisano 28 Grudnia 2018 czy oledy powinny nazywać się telewizorami he he nie można za długo oglądać programów informacyjnych ,grać w gry najlepiej dla lg to netflix i bluraye .tylko czy urządzenie nami rządzi czy my urządzeniem. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damiano85 535 Napisano 28 Grudnia 2018 9 minut temu, llukk napisał: czy oledy powinny nazywać się telewizorami he he nie można za długo oglądać programów informacyjnych ,grać w gry najlepiej dla lg to netflix i bluraye .tylko czy urządzenie nami rządzi czy my urządzeniem. A co? Nie ma na rynku innych technologii obrazowania? Może Oled nie jest dla Ciebie. Dla innych użytkowników np LCD mogłoby przestać istnieć... Im większy wybór technologii tym lepiej. Powinno się jednak chociaż chwilę poświęcić na zebranie podstawowych informacji o wadach i zaletach technologii. Zaraz przyjdą ofiary z argumentem, że LG ich nie poinformowało o ryzyku przy zakupie. Coca-Cola też Cię nie informuje, że sprzedaje Ci wodę z chorą ilością cukru i kofeiny, która w dużych ilościach będzie Cię powoli zabijać... Więc na zdrowie! Serio odrobina świadomości nikomu nie zaszkodzi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
llukk 102 Napisano 28 Grudnia 2018 ja to wiem ty to wiesz ale poczytaj sobie uzytkowników ,którzy uzywali je zgodnie z zaleceniami producenta a powidoki i tak sie pojawiły nawet na tym forum masz zdjecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 28 Grudnia 2018 Wiele osób nie ma czasu oglądać tvp1. Ha ha ha a na netflix coś zawsze jest a do tego oled jest niesamowity. Uwierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Experty 0 Napisano 28 Grudnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Snookerman napisał: Oprócz tych dziwnych plam masz jeszcze wypalenia, które wyglądają jak od huda jakiejś gry/gier z PS4. Ciekaw jestem czy LG wymieni Ci matrycę, czy dostarczy nowy model - napisz.Ja miałem wymienionę matrycę w 65B6J 14 miesięcy temu. Po zmniejszeniu ilości godzin oglądania kanałów informacyjnych od czasu wymiany matrycy nie mam jak dotąd żadnych wypaleń. Gier nie używam na B6. Liczę na nowy telewizor, bo jeśli wymiana matrycy wiąże się z włożeniem takiej samej jak była, tylko sprawnej to obawiam się co będzie po jakimś czasie. Tak - dokładnie, wypalenia są również widoczne, w szczególności na kolorach pochodnych od czerwonego (np. widać to na odcieniach skóry). Samo wypalenie co najśmieszniejsze powstało od menu wyboru aplikacji/źródła sygnału (ikonka Home), czyli jest to ewidentnie wina niedopracowanej matrycy. Jeśli nieodłączna funkcja telewizora psuje telewizor to nie świadczy to za dobrze o podejściu do klienta, który służy tak naprawdę za testera nietaniego sprzętu. Jak będę miał jakieś informację to dam znać - sprawa jest w toku. Samą technologię OLED naprawdę cenię. Wolę super czerń i kontrast godząc się na lekkie powidoki, chociaż liczę, że w serii 8 nie będzie tego problemu (jeśli taką otrzymam). Edytowane 28 Grudnia 2018 przez Experty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach