Subman 1 061 Napisano 15 Lipca 2017 @ma_ko Faktycznie na szarym tle widać to trochę lepiej. To dobrze, że LG wymienia matrycę nawet przy tak małych (stosunkowo) jeszcze usterkach Mam jednak nadzieję, że sam nie będę musiał korzystać z gwarancji LG do mojego C7 65". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 17 Lipca 2017 W środę wymian matrycy, mam nadzieję że nie będzie gorzej... Faktem jest ,że naprawdę zaskakująco szybko zareagował serwis... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 17 Lipca 2017 Dziś z rana pojawiła się nowa wersja oprogramowania na 55e6v i pewnie na innych modelach 2016 roku Wprowadza m.in. HLG - na kanale travelxp 4k w końcu działa HDR. Zmienione fotki w przypadku braku sygnału. Dużo ładniejsze - osobiście fota z psem zaczęła drażnić. Przydała by się możliwość samodzielnej zmiany tych fotek. Niestety na Youtuba w HDR nie ma co liczyć (niestety zdaje się SoC nie obsługuje kodeka, tylko modele 2017 i G z 2016) Co do bandingu. U mnie na planszach 5% i 10% są widoczne charakterystyczne jaśniejsze paski ale w praktyce za dnia i w nocy przy normalnym użytkowaniu tego nie widać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 17 Lipca 2017 Dla E6 jeszcze softu brak na LG.PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 17 Lipca 2017 40 minut temu, ma_ko napisał: Dla E6 jeszcze softu brak na LG.PL Na lge.pl nie ma, ale na angielskojęzycznych jest. A TV wyrzuca komunikat o nowym sofcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjasinsk 162 Napisano 17 Lipca 2017 mnie wypaliło cały pasek informacyjny tvn. Z ła wiadomośc jest taka, że ostatnio nie ogladam tvm24 dużo żeby nie powiedziec że wręcz ekstrmalnie mało. Musze przyznac że serwis LG zadziałał obłędnie dobrze. Nie tylko szybki kontakt ale również informowanie o tym, że panel jedzie z magazynu centralnego co wydłuży proces o 3 dni (!) świetny kontakt z serwisantem i do tego cała procedura wymiany trwała 40 minut włączając zdjęcie z wieszaka i powieszenie ponownie. Przy okazji napatrzyłem się jak fajnie i prosto to się robi Oczywiście sam fakt wypalenia nie jest dobra wieścia ale to że serwis zadziałał jak zadziałał kompensuje nieprzyjemności techniczne. Duże brawa dla LG w Polsce 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 17 Lipca 2017 1 godzinę temu, mjasinsk napisał: Duże brawa dla LG w Polsce odnośnie oledów dodajmy ps. tak korzystając z okazji - nagle się okazuje, że oledy nie dosc, że cierpią masowo na powidoki, to co gorsza mają kłopot z wypaleniami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjasinsk 162 Napisano 17 Lipca 2017 nie masowo. ...To raczej pewne partie mają problem z elektronika uniemożliwiającą wypalanie takich obrazów. Ślędze dosyć uwaznie wątki na brytyjskich i amerykańskich forach i nie są to wątki nadmiernie rozbudowane np. wątek na amerykańskim dosyć opiniotwórczym AVS Forum ma 18 stron gdzie sam watek na temat serii Oledów 2016 LG ma blisko 700. Szczerze mwiąc obserwując brytyjskie forum i kłopoty z martycami 58 cali uzytkowników Panasonica serii DX900 z 2016 roku watek był wielokrotnie bardziej rozbudowany. Nikt nie twierdzi że to technologia bez wad niemniej jednak po niecałym roku uzytkowania , podobnie jak to już podkreślałem w kilku innych wątkach, nie zamieniłbym Oleda na żadnego LCD. Koniec kropka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 17 Lipca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Xisiek napisał: ps. tak korzystając z okazji - nagle się okazuje, że oledy nie dosc, że cierpią masowo na powidoki, to co gorsza mają kłopot z wypaleniami Xisiek, o powidokach w OLEDach wiadomo było od początku, że występują, więc nie rozumiem skąd nagle Twoje zdziwienie w tym temacie. Odnośnie wypaleń - jak komuś się wypali OLED to oczywiście zgłasza ten problem do serwisu LG i często wrzuci fotki na forach. Inna osoba, która może użytkować w identyczny sposób nawet nie wejdzie na forum, no bo mu się nic nie wypala (a były tu jasno podane takie przypadki). Stąd ciężko tu wywnioskować jednoznacznie jak poważny jest ten problem i w jakiej dokładnie skali występuje, choć oczywiście każdy kolejny przypadek wypalonego OLEDa już po 4-6 miesiącach jest bardzo niepokojący, bo mogłoby to sugerować, że OLEDy są bardziej podatne na wypalenia niż plazmy. Ciekawe czy to jest problem z jakimiś konkretnią serią OLEDów, czy też dotyczy jest to bardziej globalny problem i czy 7 seria też ma te same problemy. Edytowane 17 Lipca 2017 przez Subman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 18 Lipca 2017 8 godzin temu, Subman napisał: Xisiek, o powidokach w OLEDach wiadomo było od początku, że występują, więc nie rozumiem skąd nagle Twoje zdziwienie w tym temacie. To jest takie sarkastyczne zdziwienie :D, wynikające z tego, że jak rok temu jeszcze pisałem/albo inni pisali o powidokach na oledach to odsądzani byliśmy od czci i wiary, a tu nagle pojawiło się kilku uczciwych forumowiczów i bach - powidoki się magicznie pojawiły a i wypalenia także. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 18 Lipca 2017 Przepraszam ja powidoków nie widziałem u mnie sie wypaliło od razu....hahahaha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 18 Lipca 2017 Serwis LG faktycznie działa bardzo szybko , ja zgłosiłem problem z tytułu rękojmi ze wskazaniem na wymianę urządzenia , i co prawda sklep potwierdził że dostarczy nowy TV ale dziś mija już ze 12 dzień bez telewizji i filmów a wiem że mój TV zawieźli do serwisu do naprawy. Można przypuszczać że albo tak długo czekają na nowy albo jako nowy będą chcieli mi wcisnąć mój z wymienioną matrycą . Korzyść .........od kilkunastu dni więcej czytam forum i książki a reszta to nerwica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 18 Lipca 2017 4 godziny temu, abart68 napisał: Serwis LG faktycznie działa bardzo szybko , ja zgłosiłem problem z tytułu rękojmi ze wskazaniem na wymianę urządzenia , i co prawda sklep potwierdził że dostarczy nowy TV ale dziś mija już ze 12 dzień bez telewizji i filmów a wiem że mój TV zawieźli do serwisu do naprawy. Można przypuszczać że albo tak długo czekają na nowy albo jako nowy będą chcieli mi wcisnąć mój z wymienioną matrycą . Korzyść .........od kilkunastu dni więcej czytam forum i książki a reszta to nerwica. No to nie wiem, czy ta nerwica to taka korzyść Daj znać jak już otrzymasz nowy lub "naprawiony" telewizor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 18 Lipca 2017 Stąd ja jednak poszedłem po rozmowie z serwisantem na wymianę matrycy bo po 2 wymianach wymieniają i tak na nowy:-)..., a wymiana ponoć max 1H więc...serio. Olałem sklep... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 18 Lipca 2017 Co do softu, to wczoraj telewizor automatycznie zainstalował nowy 05.30.02 co do zmian, inne tapety braku sygnału, po za tym nie zauważyłem. Co do wypaleń, to może - jak ktoś wspomniał - problem jakiś serii, nie wiem czy może mieć tu znaczenia data produkcji, mój E6 został wyprodukowany w marcu 2017 a więc chyba jako jeden z ostatnich - na razie powidoków i wypaleń brak pomimo oglądanie kanałów informacyjnych - także. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 18 Lipca 2017 Mój też marzec..., wypalenie jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 19 Lipca 2017 16 godzin temu, ma_ko napisał: Stąd ja jednak poszedłem po rozmowie z serwisantem na wymianę matrycy bo po 2 wymianach wymieniają i tak na nowy:-)..., a wymiana ponoć max 1H więc...serio. Olałem sklep... Mój telewizor , sprawdziłem w serwisie jest od 6.07 i wciąż oczekuje na części zamienne czyli dość długo i nie wiadomo kiedy dokładnie będą. Co ciekawe na pytanie do sklepu jak to możliwe że nie dostarczyli mi nowego TV przez 12 dni ii pytanie kiedy to ma nastąpić choć w przybliżeniu zapadła głucha cisza. Pewnie rzeczywiście czekają na mój z naprawy i wtedy jak go przywiozą jako nowy rozpęta się awantura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 19 Lipca 2017 Panel wymieniony rzeczywiście 40 minut z zdjęciem i założeniem... Jak z jakością tego panelu to na razie się powstrzymam, w każdym razie czas i podejście LG Polska jestem mile, bardzo mile zaskoczony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Hankey 224 Napisano 19 Lipca 2017 Dnia 17.07.2017 o 22:26, Xisiek napisał: ps. tak korzystając z okazji - nagle się okazuje, że oledy nie dosc, że cierpią masowo na powidoki, to co gorsza mają kłopot z wypaleniami Ale to było pewne w zasadzie od zawsze - ta technologia tak ma i koniec kropka. Tylko niestety pewne osoby na forum, z nie do końca jasnych dla mnie powodów chciały nam wmówić, że ten problem już nie występuje... Dnia 18.07.2017 o 01:35, Subman napisał: każdy kolejny przypadek wypalonego OLEDa już po 4-6 miesiącach jest bardzo niepokojący, bo mogłoby to sugerować, że OLEDy są bardziej podatne na wypalenia niż plazmy Tutaj akurat bym jednak nie przesadzał. Problem jest nieporównywalnie mniejszy niż w plazmach, zwłaszcza Panasonica. Tam powidoki zostawały dosłownie po 30 minutach oglądania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMAN38 93 Napisano 20 Lipca 2017 12 godzin temu, Mr.Hankey napisał: Ale to było pewne w zasadzie od zawsze - ta technologia tak ma i koniec kropka. Tylko niestety pewne osoby na forum, z nie do końca jasnych dla mnie powodów chciały nam wmówić, że ten problem już nie występuje... Tutaj akurat bym jednak nie przesadzał. Problem jest nieporównywalnie mniejszy niż w plazmach, zwłaszcza Panasonica. Tam powidoki zostawały dosłownie po 30 minutach oglądania. Ciekawe bo ja na swojej 65VT60 po 4 latach nie mam ani jednego powidoku i to nawet po jaskrawych logach , formatach 4:3/2,39:1 ale nie ogląda się żadnych TVN24 itp. nie dłużej jak 10 minut , myślę że początkowe 500 godzinne wygrzewanie pomogło tutaj dużo a oled-y są dużo jaśniejsze przez co nie dziwię się że szybciej wypali się jakieś logo.W tunerze VU+DUO 2 OPEN-PLI mam taką nakładkę ''antylogo'' gdzie można nałożyć na obraz dowolny kwadrat i jest to super i to powinno być w oled-ach a nie jakieś pixel orbiter itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 20 Lipca 2017 2 minuty temu, ROMAN38 napisał: Ciekawe bo ja na swojej 65VT60 po 4 latach nie mam ani jednego powidoku i to nawet po jaskrawych logach Włącz tv, podejdź blisko i poczekaj aż zniknie logo Smart Viera i przyjrzyj się uważnie ... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Hankey 224 Napisano 20 Lipca 2017 2 godziny temu, ROMAN38 napisał: Ciekawe bo ja na swojej 65VT60 po 4 latach nie mam ani jednego powidoku i to nawet po jaskrawych logach Wciśnij przycisk menu, odczekaj 5 minut i gotowe. Słaby masz wzrok kolego skoro nie widzisz powidoków na VT60, prawdopodobnie najgorszym pod tym względem telewizorze ever. Mecz sobie obejrzyj - będziesz miał dokładny wynik i czas jeszcze długo po ostatnim gwizdku. Tenisa pooglądaj, zostaną Ci białe linie z kortu i tak mogę wymieniać i wymienić... 2 godziny temu, ROMAN38 napisał: myślę że początkowe 500 godzinne wygrzewanie pomogło Masz jakieś naukowe poparcie tej tezy? Bo ja na podstawie 3 plazm jakie posiadałem, gdzie jedne były "wygrzewane" a inne nie, mogę napisać, że to bzdura jakich mało. Jedna z najbardziej mitycznych teorii, jaka przewijała się przez fora. Jestem zdania, że szybkość powstawiania powidoków na danej matrycy w telewizorach plazmowych to była loteria, jak clouding w LCD. Na jednych egzemplarzach powstawały szybciej, na innych wolniej i tyle. Tak samo jest zresztą moim zdaniem dzisiaj w przypadku oledów - jedna matryca jest bardziej czuła na statyczny obraz, druga mniej, ale to tylko moje dywagacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMAN38 93 Napisano 20 Lipca 2017 Przecież to są chwilowe powidoki a nie permanentne wypalenia a ponieważ plazma ostrość nie ma za rewelacyjną to nie są tak widoczne jak na ostrych OLED-ach, więc narzekajcie dalej albo przestawcie się na projektory SXRD albo D-ILA .Ewentualnie skarżyć się nadawcom za ich poj.... loga.Ja do filmów chwalę ten ekran z każdej strony.Po kalibracji ekran cieszy oczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 20 Lipca 2017 1 godzinę temu, ROMAN38 napisał: Przecież to są chwilowe powidoki a nie permanentne wypalenia No jest tak jak sam napisałeś - powidok jest chwilowy, wypalenie już chwilowe niestety nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 20 Lipca 2017 Na zagranicznych forach można przeczytać że nowy soft 05.30.02 niestety posiada wady w postaci słabszej płynności obrazu w sygnale telewizyjnym 1080i. Niestety coś w tym jest, zauważyłem to wczoraj podczas oglądania meczu, objawia się to co jakiś czas lekkimi przycięciami obrazu. Czy ktoś wie jak można wrócić do poprzedniej wersji softu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach