Skocz do zawartości
Maciej Koper

TCL U55S7906 Test - ekonomiczny TV Ultra HD 4K

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, orkiz napisał:

Konsole będą wyświetlały video 4k a gry będą upskalowane do 4k przez tv a to jest różnica.

Xbox one S już jest a Ps4 w listopadzie.

Bo o tych konsolach była mowa a nie o xbox scorpio.

One S to i owszem gierki będą 720-1080p, ale P4 Pro ma mieć tytuły natywne 4K (te mniej wymagające) i gry renderowane powyżej Full HD z upscalingiem do 4K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://polygamia.pl/ps4-pro-dla-zielonych-18-rzeczy-ktore-warto-wiedziec-o-ulepszonej-konsoli-sony/

Wyraźnie podają że ps4 pro nie będzie miało blu-ray 4k oraz że gry nie będą w natywnym 4k.

Jakby Kiki na swoim forum tak napisał to bym się nie czepiał ale pisanie że gry będą w 4k to dla niezorientowanych jest jasne że pełne 4k a nie upscaling .

Niepodawanie części specyfikacji dla tego pana to norma (byle pchnąć tv) i oto w tym wszystkim chodzi.

Edytowane przez orkiz
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no na razie wychodzi że tylko  The Last of Us: Remastered będzie w 4k i 30fps

większość 2560x1440 - więc i tak byłoby nieźle  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie słowo stało się ciałem i dostałem dożywotniego bana (bez podania przyczyny ) na jedynym słusznym i nieomylnym forum + wykasowanie wszystkich postów.

 

 

 

Edytowane przez orkiz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oo z grubej rury :) Za co? Na Twoim miejscu bym sie cieszyl. Mniej nerwów... Życie piękniejsze :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się bardzo cieszę.

Za wytykanie kłamstw , zwracanie uwagi na przekręcanie wypowiedzi cytowanych przez Kikiego oraz za kasowanie niewygodnych postów.

A i za przyznanie na forum nagrody nobla z dziedziny fantastyki za 3d bez 3d :P

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję
Tak tak właśnie gratulacje sie należą za samodzielne myślenie i dzielenie sie swoimi przemyśleniami a nie tylko przytakiwanie klamstwom i obludzie marketingowej

Wysłane z mojego SM-N910C

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może zalożyć profil na fb "antykiki" i umieszczać tam zrzuty ekranu i opinie oszukanych itp.?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten telewizor jest znowu w promocji w MM za 2700 zł. Wcześniej tyle kosztował w Saturnie. Niemniej nawet wtedy sprzedawca odradzał mi go i robił wszystko żebym nie kupił. Ma ktoś ten telewizor od kilku miesięcy? Jakieś opinie?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze widzę, ze Kiki usunął swój genialny post, że "przecież 4K to 3d bez okularow" ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Xisiek napisał:

Czy dobrze widzę, ze Kiki usunął swój genialny post, że "przecież 4K to 3d bez okularow" ? :D

Nadal wisi.

W razie czego mamy screena. Dawno takiej bzdury nie widziałem.

3dbezokularow.jpg

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie umiem się powstrzymać,  cytuję: "A 8K pokazana na targach w Berlinie - to genialna jakość przestrzenna, czyli PEŁNE 3D bez okularów". 

 

Ho,ho ten Kiki to jednak ma "wiedzę" :D:D:D Może jakieś warsztaty by zorganizował ...

 

Teraz powstaje więc bardzo poważny problem, co to jest pełne 3D i niepełne 3D i skoro 4K to 3D bez okularów, a 8K to pełne 3D bez okularów. No i czym w ogole jest /gdzie leży dotychczasowe aktywne i pasywne 3D? 

:D

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytajcie sobie na tym "forum" jak realizowana jest gwarancja/serwis. Rece opadają

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze mogę to napisać o samsungu. Reklamowałem telefon i telewizor i jakbym miał to opisać jednym słowem to była to katastrofa. Więc ogólnie z serwisem w PL jest źle lub bardzo źle.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja jestem "ofiarą" TCL :-( W duuużym skrócie historia wygląda następująco:

TV "padł" w poniedziałek wieczorem. Natychmiast zgłosiłem sprawę przez formularz na stronie TCL.

We wtorek zadzwoniłem kontrolnie do sprzedawcy, zostałem poinformowany żeby zadzwonić do TCL i w ten sposób zgłosić awarię.

Telefon podany na karcie gwarancyjnej nie działał: jakiś ciężki z przepicia głos podawał inny numer. Nie szło go zrozumieć, na szczęście na stronie tcl.eu był podany właściwy numer.

Zadzwoniłem, dostałem info, żeby wysłać zgłoszenie na plsupport@tcl.com. Wysłałem we wtorek o 10:38, z kopią FV i zdjęciem tabliczki znamionowej.

We wtorkowy wieczór dostałem zwrotkę ze zgłoszenia ze strony www z prośbą o podanie.... numeru seryjnego, modelu i przesłanie kopii FV :-)

Zapadła cisza. W czwartek rano zadzwoniłem na serwis TCL, okazało się że jest w Manili, a obsługujący go człowiek chyba przeszedł profesjonalne szkolenie z chamskiej obsługi klienta :-( Równolegle zacząłem trollować profil TCL na facebooku :-) 

Trollowanie pomogło - w piątek po południu zgłosił się TCL z Manili informując o zarejestrowaniu mojego wniosku. Ich pech, że kilka godzin wcześniej wysłałem im informację o rezygnacji z naprawy gwarancyjnej. Równolegle do sprzedawcy poszła informacja o reklamacji z tytułu rękojmi (natychmiast potwierdzona).

Zapadła głucha cisza.... Praktycznie codziennie wysyłałem do sprzedawcy pytanie pod jaki adres mam wysłać TV i jak mam go obciążyć kosztami wysyłki. Cisza.... cisza....

Tym razem pomogło zamieszczenie informacji na forum sprzedawcy. Nagle się uaktywnił i dziś po południu zadzwonił do mnie człowiek z TCL. Dalej nie chce mi się pisać, więc kopiuję naszą wymianę korespondencji :-)

Sprzedający (dziś, 17:14): " Już się ruszyło, trzeba było interwencji naczelnego ! "

Ja (dziś 17:49): " Niestety z mojego punktu widzenia NIC się nie zmieniło. Zadzwonił do mnie jakiś człowiek z TCL, być może wspomniany "naczelny" i, wyrażając ubolewanie z powodu sposobu działania serwisu w mojej sprawie, usiłował mnie namówić (by nie powiedzieć: zmusić) do zmiany decyzji i skorzystania z gwarancji. Posunął się nawet do stwierdzenia, że aby skorzystać z rękojmi, muszę najpierw oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Byłoby nawet śmiesznie, gdyby nie to, że jestem już mocno wkurwio*y icon_sad.gif

Napiszę więc jeszcze raz: NIE JESTEM ZAINTERESOWANY NAPRAWĄ GWARANCYJNĄ - KORZYSTAM Z RĘKOJMI. Po raz kolejny proszę o podanie adresu, na jaki mam wysłać telewizor oraz sposobu, w jaki mam Was obciążyć kosztami pakowania i przesyłki kurierskiej.

PS: a, bym zapomniał - gość z TCL, standardowo, chciał numer seryjny i model TV, czyli informacje które TCL posiada od poniedziałkowego poranka icon_wink.gif "

Sprzedający (dziś, 18:21):  To chyba dobrze, że zadzwonił i przeprosił.
Dane do kuriera dostałeś o 17,35 więc przed Twoim wpisem o 17,49.
Więc nie rozumiem o co chodzi ?

 

I, równolegle, via email:

Ja (dziś, 17:13): Napiszę więc jeszcze raz, głośno i wyraźnie: NIE JESTEM ZAINTERESOWANY NAPRAWĄ GWARANCYJNĄ. Korzystam z RĘKOJMI czyli naprawą lub wymianą zajmuje się SPRZEDAWCA. To, że nagle TCL jest bardzo zainteresowane moją sprawą nic nie zmienia. [...] Ponawiam pytanie: gdzie mam odesłać telewizor i w jaki sposób  mam Was obciążyć kosztami pakowania i przesyłki kurierskiej?

Sprzedający (dziś, 17:52): witam
Proszę odesłać telewizor na nasz adres.
Dane są na fakturze.
 Wszelkie działania zostaną dokonane zgodnie z polskim prawem konsumenckim.

 

Stanęło na tym, że odsyłam kurierem na koszt sprzedającego. 

Będę Was informował o dalszym rozwoju sytuacji ;-)

 

Podsumowując: TCL 58S7806 jest, moim zdaniem, doskonałym telewizorem. Nawet po semi-kalibracji obraz jest doskonały, oczywiście miałem kilka uwag, ale wszystkie problemy z jakością obrazu udało się rozwiązać. Jeśli obecna sprawa skończy się odstąpieniem od umowy i zwrotem kasy, to na 99% znów kupię ten telewizor, tyle że tym razem w sklepie, który od ręki i bez przepychanek przyjmie reklamację. Bo na gwarancję NIE LICZCIE.  

Dnia 27.09.2016 o 18:53, diabelwcielony66 napisał:

Równie dobrze mogę to napisać o samsungu. Reklamowałem telefon i telewizor i jakbym miał to opisać jednym słowem to była to katastrofa. Więc ogólnie z serwisem w PL jest źle lub bardzo źle.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 

Ja mogę napisać o LG: za pierwszym razem naprawa tego samego dnia, po kolejnej awarii (2 miesiące później) serwis sam zaproponował wymianę sprzętu na fabrycznie nowy, przeprosił że potrwa to 2-3 dni i zapytał, czy życzę sobie sprzęt zastępczy. Więc to nie PL, tylko podejście konkretnej firmy do klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Samsungiem jest podobnie jak z LG. Tcl niestety standardy ma nadal jak z chińskim czajnikiem. Zepsuł się? Najlepiej wyrzuć i kup inny...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt z tym samsungiem - 3 miesiące temu reklamowałem tv - nastawiałem się na przepychanki a zostałem potraktowany bardzo profi

szybko i bezproblemowo ze 100% zadowoleniem

no po prostu aż się zdziwiłem - Polska w końcu w Europie - przynajmniej niektórzy producenci to zrozumieli 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mozna sie dowiedziec kto jest tym sprzedawcą?

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nasz "przyjaciel" który 3x obrócił Twój reklamowany H7000...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale z was złośliwcy :)

Że się zepsuł trudno,że problemy  z serwisem trudno ale najważniejsze że miał profesjonalną kalibracje gratis i testy programem piooniera .

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...