orkiz 3 Napisano 13 Września 2016 6 minut temu, klaus71 napisał: niektóre gry będą w 4k - np. the witness Ale nie w natywnym 4k. http://polygamia.pl/the-witness-pro-nadchodzi-ze-wsparciem-4k-ale-nie-w-natywnym-4k/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaelius 5 Napisano 13 Września 2016 1 godzinę temu, orkiz napisał: Konsole będą wyświetlały video 4k a gry będą upskalowane do 4k przez tv a to jest różnica. Xbox one S już jest a Ps4 w listopadzie. Bo o tych konsolach była mowa a nie o xbox scorpio. One S to i owszem gierki będą 720-1080p, ale P4 Pro ma mieć tytuły natywne 4K (te mniej wymagające) i gry renderowane powyżej Full HD z upscalingiem do 4K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orkiz 3 Napisano 13 Września 2016 (edytowane) http://polygamia.pl/ps4-pro-dla-zielonych-18-rzeczy-ktore-warto-wiedziec-o-ulepszonej-konsoli-sony/ Wyraźnie podają że ps4 pro nie będzie miało blu-ray 4k oraz że gry nie będą w natywnym 4k. Jakby Kiki na swoim forum tak napisał to bym się nie czepiał ale pisanie że gry będą w 4k to dla niezorientowanych jest jasne że pełne 4k a nie upscaling . Niepodawanie części specyfikacji dla tego pana to norma (byle pchnąć tv) i oto w tym wszystkim chodzi. Edytowane 13 Września 2016 przez orkiz 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 13 Września 2016 no na razie wychodzi że tylko The Last of Us: Remastered będzie w 4k i 30fps większość 2560x1440 - więc i tak byłoby nieźle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orkiz 3 Napisano 14 Września 2016 (edytowane) Panowie słowo stało się ciałem i dostałem dożywotniego bana (bez podania przyczyny ) na jedynym słusznym i nieomylnym forum + wykasowanie wszystkich postów. Edytowane 14 Września 2016 przez orkiz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafia35 185 Napisano 14 Września 2016 Oo z grubej rury Za co? Na Twoim miejscu bym sie cieszyl. Mniej nerwów... Życie piękniejsze Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orkiz 3 Napisano 14 Września 2016 Ja się bardzo cieszę. Za wytykanie kłamstw , zwracanie uwagi na przekręcanie wypowiedzi cytowanych przez Kikiego oraz za kasowanie niewygodnych postów. A i za przyznanie na forum nagrody nobla z dziedziny fantastyki za 3d bez 3d 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piteron 228 Napisano 14 Września 2016 Gratuluję Tak tak właśnie gratulacje sie należą za samodzielne myślenie i dzielenie sie swoimi przemyśleniami a nie tylko przytakiwanie klamstwom i obludzie marketingowejWysłane z mojego SM-N910C 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafia35 185 Napisano 14 Września 2016 A może zalożyć profil na fb "antykiki" i umieszczać tam zrzuty ekranu i opinie oszukanych itp.?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabelwcielony66 1 Napisano 24 Września 2016 Ten telewizor jest znowu w promocji w MM za 2700 zł. Wcześniej tyle kosztował w Saturnie. Niemniej nawet wtedy sprzedawca odradzał mi go i robił wszystko żebym nie kupił. Ma ktoś ten telewizor od kilku miesięcy? Jakieś opinie?Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 24 Września 2016 Czy dobrze widzę, ze Kiki usunął swój genialny post, że "przecież 4K to 3d bez okularow" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silver666 5 Napisano 24 Września 2016 52 minuty temu, Xisiek napisał: Czy dobrze widzę, ze Kiki usunął swój genialny post, że "przecież 4K to 3d bez okularow" ? Nadal wisi. W razie czego mamy screena. Dawno takiej bzdury nie widziałem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafia35 185 Napisano 24 Września 2016 Mistrz...Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 24 Września 2016 Nie umiem się powstrzymać, cytuję: "A 8K pokazana na targach w Berlinie - to genialna jakość przestrzenna, czyli PEŁNE 3D bez okularów". Ho,ho ten Kiki to jednak ma "wiedzę" Może jakieś warsztaty by zorganizował ... Teraz powstaje więc bardzo poważny problem, co to jest pełne 3D i niepełne 3D i skoro 4K to 3D bez okularów, a 8K to pełne 3D bez okularów. No i czym w ogole jest /gdzie leży dotychczasowe aktywne i pasywne 3D? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabelwcielony66 1 Napisano 24 Września 2016 A co z u55s7906? ktoś coś ??? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafia35 185 Napisano 24 Września 2016 Pomyśl o czymś innym...Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafia35 185 Napisano 27 Września 2016 Poczytajcie sobie na tym "forum" jak realizowana jest gwarancja/serwis. Rece opadająWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabelwcielony66 1 Napisano 27 Września 2016 Równie dobrze mogę to napisać o samsungu. Reklamowałem telefon i telewizor i jakbym miał to opisać jednym słowem to była to katastrofa. Więc ogólnie z serwisem w PL jest źle lub bardzo źle. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejKa_1968 1 Napisano 28 Września 2016 To ja jestem "ofiarą" TCL :-( W duuużym skrócie historia wygląda następująco: TV "padł" w poniedziałek wieczorem. Natychmiast zgłosiłem sprawę przez formularz na stronie TCL. We wtorek zadzwoniłem kontrolnie do sprzedawcy, zostałem poinformowany żeby zadzwonić do TCL i w ten sposób zgłosić awarię. Telefon podany na karcie gwarancyjnej nie działał: jakiś ciężki z przepicia głos podawał inny numer. Nie szło go zrozumieć, na szczęście na stronie tcl.eu był podany właściwy numer. Zadzwoniłem, dostałem info, żeby wysłać zgłoszenie na plsupport@tcl.com. Wysłałem we wtorek o 10:38, z kopią FV i zdjęciem tabliczki znamionowej. We wtorkowy wieczór dostałem zwrotkę ze zgłoszenia ze strony www z prośbą o podanie.... numeru seryjnego, modelu i przesłanie kopii FV :-) Zapadła cisza. W czwartek rano zadzwoniłem na serwis TCL, okazało się że jest w Manili, a obsługujący go człowiek chyba przeszedł profesjonalne szkolenie z chamskiej obsługi klienta :-( Równolegle zacząłem trollować profil TCL na facebooku :-) Trollowanie pomogło - w piątek po południu zgłosił się TCL z Manili informując o zarejestrowaniu mojego wniosku. Ich pech, że kilka godzin wcześniej wysłałem im informację o rezygnacji z naprawy gwarancyjnej. Równolegle do sprzedawcy poszła informacja o reklamacji z tytułu rękojmi (natychmiast potwierdzona). Zapadła głucha cisza.... Praktycznie codziennie wysyłałem do sprzedawcy pytanie pod jaki adres mam wysłać TV i jak mam go obciążyć kosztami wysyłki. Cisza.... cisza.... Tym razem pomogło zamieszczenie informacji na forum sprzedawcy. Nagle się uaktywnił i dziś po południu zadzwonił do mnie człowiek z TCL. Dalej nie chce mi się pisać, więc kopiuję naszą wymianę korespondencji :-) Sprzedający (dziś, 17:14): " Już się ruszyło, trzeba było interwencji naczelnego ! " Ja (dziś 17:49): " Niestety z mojego punktu widzenia NIC się nie zmieniło. Zadzwonił do mnie jakiś człowiek z TCL, być może wspomniany "naczelny" i, wyrażając ubolewanie z powodu sposobu działania serwisu w mojej sprawie, usiłował mnie namówić (by nie powiedzieć: zmusić) do zmiany decyzji i skorzystania z gwarancji. Posunął się nawet do stwierdzenia, że aby skorzystać z rękojmi, muszę najpierw oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Byłoby nawet śmiesznie, gdyby nie to, że jestem już mocno wkurwio*y Napiszę więc jeszcze raz: NIE JESTEM ZAINTERESOWANY NAPRAWĄ GWARANCYJNĄ - KORZYSTAM Z RĘKOJMI. Po raz kolejny proszę o podanie adresu, na jaki mam wysłać telewizor oraz sposobu, w jaki mam Was obciążyć kosztami pakowania i przesyłki kurierskiej.PS: a, bym zapomniał - gość z TCL, standardowo, chciał numer seryjny i model TV, czyli informacje które TCL posiada od poniedziałkowego poranka " Sprzedający (dziś, 18:21): To chyba dobrze, że zadzwonił i przeprosił.Dane do kuriera dostałeś o 17,35 więc przed Twoim wpisem o 17,49.Więc nie rozumiem o co chodzi ? I, równolegle, via email: Ja (dziś, 17:13): Napiszę więc jeszcze raz, głośno i wyraźnie: NIE JESTEM ZAINTERESOWANY NAPRAWĄ GWARANCYJNĄ. Korzystam z RĘKOJMI czyli naprawą lub wymianą zajmuje się SPRZEDAWCA. To, że nagle TCL jest bardzo zainteresowane moją sprawą nic nie zmienia. [...] Ponawiam pytanie: gdzie mam odesłać telewizor i w jaki sposób mam Was obciążyć kosztami pakowania i przesyłki kurierskiej? Sprzedający (dziś, 17:52): witam Proszę odesłać telewizor na nasz adres. Dane są na fakturze. Wszelkie działania zostaną dokonane zgodnie z polskim prawem konsumenckim. Stanęło na tym, że odsyłam kurierem na koszt sprzedającego. Będę Was informował o dalszym rozwoju sytuacji ;-) Podsumowując: TCL 58S7806 jest, moim zdaniem, doskonałym telewizorem. Nawet po semi-kalibracji obraz jest doskonały, oczywiście miałem kilka uwag, ale wszystkie problemy z jakością obrazu udało się rozwiązać. Jeśli obecna sprawa skończy się odstąpieniem od umowy i zwrotem kasy, to na 99% znów kupię ten telewizor, tyle że tym razem w sklepie, który od ręki i bez przepychanek przyjmie reklamację. Bo na gwarancję NIE LICZCIE. Dnia 27.09.2016 o 18:53, diabelwcielony66 napisał: Równie dobrze mogę to napisać o samsungu. Reklamowałem telefon i telewizor i jakbym miał to opisać jednym słowem to była to katastrofa. Więc ogólnie z serwisem w PL jest źle lub bardzo źle. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Ja mogę napisać o LG: za pierwszym razem naprawa tego samego dnia, po kolejnej awarii (2 miesiące później) serwis sam zaproponował wymianę sprzętu na fabrycznie nowy, przeprosił że potrwa to 2-3 dni i zapytał, czy życzę sobie sprzęt zastępczy. Więc to nie PL, tylko podejście konkretnej firmy do klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafia35 185 Napisano 28 Września 2016 Z Samsungiem jest podobnie jak z LG. Tcl niestety standardy ma nadal jak z chińskim czajnikiem. Zepsuł się? Najlepiej wyrzuć i kup inny...Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 28 Września 2016 fakt z tym samsungiem - 3 miesiące temu reklamowałem tv - nastawiałem się na przepychanki a zostałem potraktowany bardzo profi szybko i bezproblemowo ze 100% zadowoleniem no po prostu aż się zdziwiłem - Polska w końcu w Europie - przynajmniej niektórzy producenci to zrozumieli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piteron 228 Napisano 28 Września 2016 A mozna sie dowiedziec kto jest tym sprzedawcą? Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafia35 185 Napisano 28 Września 2016 Nasz "przyjaciel" który 3x obrócił Twój reklamowany H7000...Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piteron 228 Napisano 29 Września 2016 I wszystko jasneWysłane z mojego SM-N910C 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orkiz 3 Napisano 30 Września 2016 Ale z was złośliwcy Że się zepsuł trudno,że problemy z serwisem trudno ale najważniejsze że miał profesjonalną kalibracje gratis i testy programem piooniera . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach