Skocz do zawartości
Gmeru

TEST: OLED LG EG910V 55" Full HD

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, shibby20 napisał:

po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem.

Też dostałem dwa dni temu taki komunikat, ale w zasadzie, to niczego to nie zmieniło w działaniu sprzętu, a bynajmniej tego nie zauważyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mój Oled EG55910 został zabrany do serwisu, technik stwierdził wypalenia które były widoczne na szarej planszy, już od półtora roku nosiłem się z zamiarem zgłoszenia tej usterki, dodam ze gwarancja LG skończyła się rok temu, teraz skorzystałem z ubezpieczenia gwarancja+ 5-cio letnia. Technik stwierdził że z gwarancja LG problemu by nie było a ubezpieczenia jakieś tam mogą być, chodzi o koszt naprawy lub części, nie wiem czy dobrze zrozumiałem i napisałem o co chodzi. Mówił ze matryce powinne być u producenta a jak nie to wymiana na nowy lub zwrot gotówki, miał ktoś już z tym styczność to proszę o info, technik z Multisystem Serwis, od czasu zgłoszenia reklamacji w banku Santander który sprzedał ubezpieczenia minęło kilka chwil i już reakcja co mnie zaskoczyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.08.2019 o 12:49, wiesio napisał:

Dzisiaj mój Oled EG55910 został zabrany do serwisu, technik stwierdził wypalenia które były widoczne na szarej planszy, już od półtora roku nosiłem się z zamiarem zgłoszenia tej usterki, dodam ze gwarancja LG skończyła się rok temu, teraz skorzystałem z ubezpieczenia gwarancja+ 5-cio letnia. Technik stwierdził że z gwarancja LG problemu by nie było a ubezpieczenia jakieś tam mogą być, chodzi o koszt naprawy lub części, nie wiem czy dobrze zrozumiałem i napisałem o co chodzi. Mówił ze matryce powinne być u producenta a jak nie to wymiana na nowy lub zwrot gotówki, miał ktoś już z tym styczność to proszę o info, technik z Multisystem Serwis, od czasu zgłoszenia reklamacji w banku Santander który sprzedał ubezpieczenia minęło kilka chwil i już reakcja co mnie zaskoczyło.

I właśnie dzisiaj dostałem decyzje odnośnie naprawy z ubezpieczenia które wykupiłem i chce się podzielić z czytelnikami, otóż już nigdy nie kupie gwarancji na 5lat i mniej ,uznano mi co prawda uszkodzenie ( wypalenie matrycy) ale za każdy dotychczasowy rok użytkowania od ceny zakupu potracono 10% X 4 lata. Co prawda części a w tym przypadku matryce mają ale wymiana to zbyt wysokie koszty dla ubezpieczyciela ( Santander bank), do pieciu dni mam dostać bon rekompensacyjny na zakup nowego TV ale tylko w MediaMark dawniej kupowałem w Saturn i kolejna sprawa to już Oleda nie wezme a kupie najnowszego Qleda bo TV potrzebny jest mi do oglądania telewizji a nie tylko filmów by nie wypalić matrycy, to tyle jak ktoś ma pytania to odpowiem.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, wiesio napisał:

już nigdy nie kupie gwarancji na 5lat

Dlaczego? Przecież właśnie udowodniłeś, że Ci się to opłacało. W gwarancję rozszerzoną zainwestowałeś kilkaset złotych, a dostaniesz zwrotu pewnie kilka tysięcy. Potrącenie 10% może być irytujące, aczkolwiek nie zmienia to faktu, że wciąż opłaciło Ci się to ubezpieczenie. Ceny tv spadają z roku na rok, więc za zwrot jaki dostaniesz jesteś zapewne w stanie kupić tv nowy tv podobnej klasy (co oznacza, że obiektywnie lepszy od starego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

40% potrącenia (albo 35 jeśli liczyć rok po roku) to mimo wszystko sporo. I przy początkowej cenie zakupu na poziomie 6000 (strzelam) daje 3600 zł zwrotu - a to nie wystarczy na nowy porównywalny TV (czyt 55B8). W tym przypadku porównanie kosztu "inwestycji" do wypłaty wychodzi na plus, ale to jednak trochę nie jest to czego by się oczekiwało po takim ubezpieczeniu.

Jeśli chodzi o wypalenia - pamiętaj że kolejne serie coraz lepiej sobie z tym radzą. 7 seria w intensywnym teście (https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test ) radzi sobie dość przyzwoicie na "rozsądnym" materiale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadne naciąganie klienta , tylko powinno się czytać ogólnie warunki ubezpieczenia/przedłużonej opieki serwisowej zanim się na coś zdecydujesz , np. w Media Markt dla opcji "gwarancja plus" wygląda to tak:

"

4.1 Zasadniczym zobowiązaniem Sprzedawcy wynikającym z Umowy Serwisowej jest naprawa wadliwego Artykułu lub jego niesprawnej części. W wypadku braku możliwości naprawy wadliwego Artykułu lub jego niesprawnej części, albo jeżeli naprawa Artykułu wiązałaby się z koniecznością poniesienia przez Sprzedawcę niewspółmiernie wysokich kosztów lub z nadmiernymi uciążliwościami dla Sprzedawcy lub Klienta, Sprzedawca może jednakże wykonać swe zobowiązanie wobec Klienta poprzez przekazanie Klientowi karty podarunkowej stosownie do postanowień punktu 4.2 poniżej.

4.2 W okolicznościach wskazanych w punkcie 4.1 powyżej, Sprzedawca przekaże Klientowi kartę lub karty podarunkowe (uprawniające Klienta do zakupu Artykułu/ów w dowolnym sklepie sieci handlowej „Media Markt” w Polsce), na kwotę określoną w pkt. 4.3 poniżej (dalej „Kwota”).

4.3 Wysokość Kwoty kart podarunkowych przekazanych Klientowi, o których mowa w punkcie 4.2 powyżej, wynosi:

100% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu pierwszego roku od dnia zakupu Artykułu,

100% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu drugiego roku od dnia zakupu Artykułu,

80% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu trzeciego roku od dnia zakupu Artykułu,

60% ceny zakupu Artykułu – przekazania kart podarunkowych w ciągu czwartego roku od dnia dokonania Artykułu,

40% ceny zakupu Artykułu – przekazania kart podarunkowych w ciągu piątego roku od dnia dokonania zakupu Artykułu."

Także wszystko jest dokładnie opisane , na co możemy liczyć w razie takich przypadków tylko pasowałoby najpierw się dokładnie z tym zapoznać zanim wybuli się na to parę stówek i tyle ;) wtedy unikniemy zdziwka jak kolega 2 posty wyżej.

Pzdr.

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda że trzeba czytać, tylko kto to robi w sklepie a sprzedawcy wciskają kit celowo bądź też nie wiedzą.Na mnie  MediaMark wałek zrobił dwa razy za pierwszym przy zakupie TV kosztował ,9tys dodali mi soundbara za 1zl który kosztował 1,3tys i właśnie o tę kwotę obniżyli Tv wpisując na fakturze 7,7tys i właśnie od tej kwoty dostałem rekompensatę. Moja wina bo zbyt ufam ludziom a zwłaszcza tak dużej firmie jak ten sklep, nie ufam już technologi OLED planuje Samsung Qled9R 55cal, dzięki za opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.08.2019 o 20:17, wiesio napisał:

To prawda że trzeba czytać, tylko kto to robi w sklepie a sprzedawcy wciskają kit celowo bądź też nie wiedzą.Na mnie  MediaMark wałek zrobił dwa razy za pierwszym przy zakupie TV kosztował ,9tys dodali mi soundbara za 1zl który kosztował 1,3tys i właśnie o tę kwotę obniżyli Tv wpisując na fakturze 7,7tys i właśnie od tej kwoty dostałem rekompensatę. Moja wina bo zbyt ufam ludziom a zwłaszcza tak dużej firmie jak ten sklep, nie ufam już technologi OLED planuje Samsung Qled9R 55cal, dzięki za opinie

Jesteś pierwszą osobą na forum, która wypaliła oleda i skorzystała z tego ubezpieczenia przedłużającego gwarancję. Szczerze to jestem zdziwiony, bo byłem prawie pewien, że nikt za wypalenie z tak chciwą organizacją jaką jest każda ubezpieczalnia nie zobaczy złotówki. A tu proszę, jednak sukces. Dobra informacja.

To że jesteś niezadowolony, to Twoja wina bo nie doczytałeś warunków ubezpieczenia jak za nie płaciłeś. W sumie tak jak koledzy napisali wyżej jesteś na plus, więc nie ma co żałować.

Co do soundbara i obniżenia kwoty za TV, to ile ten TV kosztował u konkurencji w tym czasie? 9 tys, czy 7.7 tys? Podejrzewam że raczej 9 i była promocja że dodawali soundbar do tego. Ja na Twoim miejscu poprosiłbym Media Markt o regulamin tej promocji, przeczytał go, skonfrontował z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia które kupiłeś i z ewentualnymi pytaniami uderzyłbym do rzecznika praw konsumenta w Twoim mieście. Jeżeli w regulaminach i OWU jest opisany Twój przypadek to wszystko jest w porządku. Jeżeli nie, to jest pole do manewru i z dużym samozaparciem jesteś w stanie te dodatkowe kilka stówek ugrać. 

Ogólnie powiem Wam czego mnie nauczyło życie. Jeżeli jest jakaś promocja, coś dają ekstra do czegoś to trzeba przeczytać regulamin tej promocji. Ja się naciąłem w MM na promocję na PS4 PRO. Standardowa cena wszędzie w czasie jak ją kupowałem to było 1700 zł. Media zrobiło promocję i dodawali w tej cenie dodatkową grę w pudełku (God of War) i bony na paliwo na BP (warte 150 zł). Pomyślałem że świetna okazja, bo wartość konsoli w momencie zakupu to było 1300 zł - do dzisiaj nie znajdziecie tańszej oferty.

Konsola mi się uszkodziła, nie chcieli mi uznać reklamacji, ale za którymś razem się w końcu udało i zażądałem odstąpienia od umowy. Oni zażądali zwrotu wszystkich gratisów, które otrzymałem razem z konsolą, albo oddania ekwiwalentu pieniężnego czyli 250 zł gra i 150 zł bony BP, co razem daje 400 zł. Mimo że na fakturze miałem tylko konsolę o wartości 1700 zł. Oczywiście nie miałem już ani gry, ani bonów. Grę kupiłem używkę za kilkadziesiąt zł, za bony niestety musiałem zapłacić. Poprosiłem kierownika sklepu o regulaminy tych promocji, wszystko mi grzecznie wydrukował i zaznaczył. Ostatecznie nie żałuję, bo wyszedłem i tak na plus, ale jednak trochę nerwów i zaskoczenie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od środy już u mnie swieci Qled, wrażenia bardzo pozytywne! troska o wypalenia przepadła, obraz porównywalny z poprzednim Oled w MediaMark z ceny 9799 zeszli na 9299 do tego gwarancja+ 940zł, jestem w pełni zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2019 o 23:39, wiesio napisał:

Od środy już u mnie swieci Qled, wrażenia bardzo pozytywne! troska o wypalenia przepadła, obraz porównywalny z poprzednim Oled w MediaMark z ceny 9799 zeszli na 9299 do tego gwarancja+ 940zł, jestem w pełni zadowolony

Gratuluje, zrobiłeś dobry biznes.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a czy Wasz EG910V też jest taki zamulony?? Przywracałem ostatnio ustawienia fabryczne ale raczej jest to samo. Powoli mnie to irytuje.

Może macie jakieś sposoby by trochę przyśpieszył???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.01.2016 o 20:10, malydiabelek napisał:

Dzien dobry wieczor

to moj 1 post, ale od razu taki dziekczynny ;) za kawal porzadnej roboty jaka tu uskuteczniaja Gmeru i Maciej robiac testy.

Przyznam ze czytam forum od kilku lat, ale dopiero teraz odwazylem sie napisac.

Dlugo sie zastanawialem co mam kolejnego zanabyc droga kupna, a ze cena czyni cuda, to wlasnie stoi :D

http://zapodaj.net/74681098d43c8.jpg.html

przyznam ze jestem pod wrazeniem z przesiadki z quatrona 46-LC830E, wiec teraz tylko musze osobiscie sprawdzic co to cudo potrafi ;)

jak to sie mowi - zostalem oledowany :blink:

ps. najpierw bylo brane pod uwage cos z 4K, ale to jednak przyszlosc 3-5 lat jak mysle (skoro nie wszystkie tv daja sobie rade z FHD, a co dopiero mowic o UHD)

Dzien dobry wieczor minelo ponad 4 lata, myslalem ze cos sie zmieni odnosnie nadawcow tele., ale tak jak wtedy pisalem o 4k sprawdzilo sie, nadal niewiele w tym temacie zrobino, kanalow jak na lekarstwo, internetowe netflixy i inne tego typu wg mnie nie powalaja, to samo tyczy transmisji sportowych, wiec po tych latach uwazam nadal zakup za udany 😇 tv pewnie zmienie jak w koncu cos sie ruszy, tzn zwiekszy sie ilosc i jakosc kanalow nadajacych cos co mozna ogladac, ale skoro przez 4 lata niewiele sie zmienilo, to jeszcze przyjdzie mi poczekac, na zakup oleda 8k, albo moze 16k 😈 serdecznie pozdrawiam i zdrowia zycze i mocnej psychy, bo takie czasy, ze stajemy sie zakladnikami strachu przed rzeczami, ktore media kreuja na nasza rzeczywistosc 😷

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.08.2019 o 23:39, wiesio napisał:

Od środy już u mnie swieci Qled, wrażenia bardzo pozytywne! troska o wypalenia przepadła, obraz porównywalny z poprzednim Oled w MediaMark z ceny 9799 zeszli na 9299 do tego gwarancja+ 940zł, jestem w pełni zadowolony

Juz ponad rok od kiedy po wymianie uzytkuje QLED90R Samsunga, wyżej opisywałem mój przypadek ( wypalenie i wymiana) jestem bardzo pozytywnie ustosunkowany do tego Qleda, obraz PER-FEKT do niczego nie można sie przyczepić, niemal non stop hula bo zawsze ktoś coś oglada a nawet podczas drzemki gra i nie mam obaw o wypalenia.

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.07.2020 o 13:28, pacyk121 napisał:

Hehe dokładnie 2 tygodnie temu włączam TV a tu aktualizacja. Bravo LG. 

ps. Oled gra już prawie 5 lat.  Moje dzieci od 2 lat katują Youtuba - dosłownie , głównie minecraft i nic się nie chce wypalić pomimo statycznych elementów.

EG910V to był bardzo dobry zakup. Nie zmieniam na 4 k bo nie ma to najmniejszego sensu.

takie banialuki to bez urazy możesz dzieciom opowiadać

Edytowane przez grzes07
  • Plusik 2
  • Haha 1
  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahahha. A kierowca wstał i zaczął klaskać. Niezły kit. 

  • Plusik 2
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@grzes07 tak trochę z ciekawości zapytam, gdzie te banialuki"? Faktycznie w lipcu była aktualizacja do 910V. Ja swojego OLEDa mam blisko 3 lata, oglądam TV (w tym tvn24 ale oczywiście nie tylko), Netflix, YT, gram na PS4 i nic złego się z TV nie dzieje - zero wypaleń. I też nie zmieniam na 4k bo nie widzę najmniejszego sensu.

PS podobne "banialuki" słyszałem na temat plasm i może bym w nie uwierzył gdyby nie fakt, że sam miałem plasmę Panasonica przeszło 10 lat (jeszcze 720p) i zero wypalenia. TV sprzedałem dalej (by kupić oleda)  i nadal ma się dobrze.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie @shibby20, u mnie podobnie. EG910 kupiłem ponad 4 lata temu. W pierwszej sztuce miałem faktycznie lekkie powidoki, niemniej nie miałem żadnych problemów ze zgłoszeniem reklamacyjnym - zgłosiłem temat do LG, po paru dniach przyszedł serwisant i na miejscu w domu wymienił mi matrycę. Od tego czasu zero problemów, ja obecnie mam już C8, ale 910 dalej służy u rodziny i nie ma najmniejszych problemów z powidokami czy wypaleniami.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

55 calowy EG910V katowany przez dzieciakow od rana, dobijany przez starszyzne  w wolnych chwilach... godzin przepracowanych w piz*du i jeszcze wiecej i zadnych, podkreslam zadnych bledow matrycy! Zatem bez insynuacji prosze !!!

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie polecicie jakiś uchwyt pod 910V? Oryginalny uchwyt jest już nie do dostania (pomijam że jego cena była i tak kosmiczna). Znacie jakieś uniwersalne uchwyty do TV Curved?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo ty. Ja jednak wolę nie ufać google albo tabeli kompatybilności jakieś strony w temacie wieszania nietaniego telewizora i dość specyficznej budowie - 99% wyników z twojego linku nawet nie ma informacji że nadaje się do montażu telewizorów zakrzywionych.

Chodziło mi o coś sprawdzonego przez grono forumowiczów a nie o podsyłanie pierwszych lepszych wyników z google.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@shibby20 przejrzyj początkowe strony tego wątku, rozmów o uchwytach było trochę. Ja ze swojej strony mogę polecić Vogel's (u mnie W52080) - kupowałem przez ich własny sklep (który chyba już zamknęli) i miałem wtedy do wyboru darmowy "OLED Service Kit", który okazał się zestawem adapterów i podkładek do telewizorów o bardzo cienkiej matrycy i/lub curved. Bez nich też chyba dało się go zamontować, ale z nimi faktycznie było łatwiej i zero kombinacji. Przy czym teraz oni mają w ogóle dedykowaną linię uchwytów do oledów. Nie są to najtańsze wieszaki, ale ich jakość wykonania jest świetna, po 5 latach wszystko chodzi super płynnie, jest bardzo fajny system poziomowania. Mój model kupisz aktualnie za 400 zł na wyprzedaży w TopHiFi, myślę że za tę kwotę nic lepszego nie znajdziesz: https://www.tophifi.pl/telewizory-i-projektory/uchwyty-tv/vogels-w52080.html

Przy czym ja kupując drugi raz wybrałbym jednak taki z mocowaniem centralnym (czyli ramię łamane na 2), ale to już trzeba wyłożyć koło tysiąca: https://www.tophifi.pl/telewizory-i-projektory/uchwyty-tv/vogels-thin-546.html

Edytowane przez wojtekpon
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie , czy ten telewizor ma tuner dvb t2  z kodekiem HEVC? Czyli czy będzie w stanie odbierać sygnał nadawany w 2022 roku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...