Skocz do zawartości
Gmeru

TEST: OLED LG EG910V 55" Full HD

Rekomendowane odpowiedzi

Ja gram mnóstwo na konsoli PS3 i X360 i nic mi się nie wypaliło,w ogolę nic mi się nie wypaliło z oglądania treści , za to na bank  wypalił mi się centralnie na środku ekranu pasek od menu.
Także przestrzegam żebyście nie szarżowali,z siedzeniem w menu  .ten TV jest świetny ale jest nieprawdopodobnie delikatny i podatny na powidoki niestety,trzeba z nim uważać jak z jajkami  .Ktoś mi podpowie co z tym zrobić ,zgłaszać do serwisu??


Oczywiście, że tak. Dostaniesz nowy model lub wymianę matrycy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o martwych pikselach, na chwilę obecną znalazłem trzy, a telewizor mam niecały rok. Warto reklamować, uznają to jako wadę?

Co do tego paska od menu ja mam już drugi egzemplarz tego tv bo pierwszy oddałem do sklepu właśnie ze względu na ten pasek który był od nowości , w drugim też jest ale mniej widoczny. Więc może taka "uroda" tego modelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie widzisz tych martwych pikseli/subpikseli podczas normalnego oglądania to daj sobie spokój. Jeśli chodzi o pasek to masz na myśli banding czy powidoki?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2017 o 09:07, fafcin napisał:

A co myślicie o martwych pikselach, na chwilę obecną znalazłem trzy, a telewizor mam niecały rok. Warto reklamować, uznają to jako wadę?

Co do tego paska od menu ja mam już drugi egzemplarz tego tv bo pierwszy oddałem do sklepu właśnie ze względu na ten pasek który był od nowości , w drugim też jest ale mniej widoczny. Więc może taka "uroda" tego modelu.

Nie uroda ,bo u mnie na początku go nie było ,pojawił się gdzieś tak we wrześniu ,widocznie jest to niedopracowanie i nasypuje wypalenie w miejscu gdzie obraz menu styka się z reszta obrazu.

Dnia 24.12.2017 o 10:33, kKadajo napisał:

Jeśli nie widzisz tych martwych pikseli/subpikseli podczas normalnego oglądania to daj sobie spokój. Jeśli chodzi o pasek to masz na myśli banding czy powidoki?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

banding bandingiem ,jego mógłbym ścierpieć,bo go widać raz na ruski rok ,gorzej z tym paskiem ,to na bank wypalenie.  Jak się  przyjrzysz , dobrze matrycy z nosem w ekranie  to widać ,ze to jakieś wypalenie ,i czasem jest to widoczne ,najgorzej w grach w lokacjach z duża ilością szarości .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem użytkownikiem tego tv od prawie roku. Jak na razie nie stwierdzam żadnych złych objawów męczących ten model, o których czytałem w tym wątku. Mam jednak kilka pytań do Was, bardziej czających temat niż ja.

Czy możliwa jest aktualizacja obecnej wersji webos do nowszej? 

Jakie nastawy są bezpieczne do długiej eksploatacji tego wyświetlacza? Głównie sygnał z dekodera Orange, czasem YouTube, rzadko filmy dvd.

Planuję zakup soundbara, głośniki w tym tv nie są najlepsze. Czy za 1000zl jestem w stanie kupić coś sensownego i będzie się dobrze komunikował z tym modelem tv?

Dzięki za zainteresowanie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał nową wersję WebOs nr 04.06.00. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, fbodek napisał:

Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał nową wersję WebOs nr 04.06.00. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje.

[04.06.00]  
1. Fix that volume is changed to be zero by Peel Remote App during watching TV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam 2 pytanka do użytkowników.

Czy wraz ze zmianą softu zaszły jakieś zmiany w płynności w sporcie ? 50% używania TV to u mnie piłka a czytałem że ten wyświetlacz radzi sobie średnio ze sportem. Ale gdzieś czytałem również że zmiany softu wyeliminowały kilka problemów.

A drugie pytanie to o input lag, czy ktoś gra po sieci i może ocenić czy lag powyżej 40ms jest odczuwalny.

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2018 o 05:09, zielony94 napisał:

[04.06.00]  
1. Fix that volume is changed to be zero by Peel Remote App during watching TV

Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał kolejną wersję WebOs nr 04.06.10. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje.

Kolego Zielony mógłbyś podpowiedzieć, gdzie szukać takich informacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry za odkopanie tematu ale muszę swój problem skonsultować z innymi. Od niedawna po włączeniu TV tracę połączenie z WIFI - muszę wyłączyć i włączyć kartę w ustawieniach TV. Połączenie sprawdzane na routerze i udostępnieniu z telefonu to samo. Czy coś takiego jest podstawą do reklamacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co prawda swojego OLEDa mam podpiętego po kablu i problemów z łącznością nie mam. Co do twoich problemów z WiFi to sprawdź czy masz najnowszy firmware i zresetuj telewizor do ustawień fabrycznych. Jeżeli po tych zabiegach problem nie ustąpi to reklamuj.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w 910 była ta funkcja, ale generalnie wszelkie problemy z WiFi na nowszych oledach LG rozwiązuje wyłączenie opcji 'Szybki start'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym nie ma "Szybkiego startu" ale po przywróceniu ustawień jest ok. Niestety nie zapisałem sobie ustawień obrazu (kalibracja):( Może jest tu ktoś kto podzieli się swoimi najlepszymi ustawieniami albo korzystał w tym modelu z profesjonalnej kalibracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, shibby20 napisał:

po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem.

Ja też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, shibby20 napisał:

po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem.

Też dostałem dwa dni temu taki komunikat, ale w zasadzie, to niczego to nie zmieniło w działaniu sprzętu, a bynajmniej tego nie zauważyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mój Oled EG55910 został zabrany do serwisu, technik stwierdził wypalenia które były widoczne na szarej planszy, już od półtora roku nosiłem się z zamiarem zgłoszenia tej usterki, dodam ze gwarancja LG skończyła się rok temu, teraz skorzystałem z ubezpieczenia gwarancja+ 5-cio letnia. Technik stwierdził że z gwarancja LG problemu by nie było a ubezpieczenia jakieś tam mogą być, chodzi o koszt naprawy lub części, nie wiem czy dobrze zrozumiałem i napisałem o co chodzi. Mówił ze matryce powinne być u producenta a jak nie to wymiana na nowy lub zwrot gotówki, miał ktoś już z tym styczność to proszę o info, technik z Multisystem Serwis, od czasu zgłoszenia reklamacji w banku Santander który sprzedał ubezpieczenia minęło kilka chwil i już reakcja co mnie zaskoczyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.08.2019 o 12:49, wiesio napisał:

Dzisiaj mój Oled EG55910 został zabrany do serwisu, technik stwierdził wypalenia które były widoczne na szarej planszy, już od półtora roku nosiłem się z zamiarem zgłoszenia tej usterki, dodam ze gwarancja LG skończyła się rok temu, teraz skorzystałem z ubezpieczenia gwarancja+ 5-cio letnia. Technik stwierdził że z gwarancja LG problemu by nie było a ubezpieczenia jakieś tam mogą być, chodzi o koszt naprawy lub części, nie wiem czy dobrze zrozumiałem i napisałem o co chodzi. Mówił ze matryce powinne być u producenta a jak nie to wymiana na nowy lub zwrot gotówki, miał ktoś już z tym styczność to proszę o info, technik z Multisystem Serwis, od czasu zgłoszenia reklamacji w banku Santander który sprzedał ubezpieczenia minęło kilka chwil i już reakcja co mnie zaskoczyło.

I właśnie dzisiaj dostałem decyzje odnośnie naprawy z ubezpieczenia które wykupiłem i chce się podzielić z czytelnikami, otóż już nigdy nie kupie gwarancji na 5lat i mniej ,uznano mi co prawda uszkodzenie ( wypalenie matrycy) ale za każdy dotychczasowy rok użytkowania od ceny zakupu potracono 10% X 4 lata. Co prawda części a w tym przypadku matryce mają ale wymiana to zbyt wysokie koszty dla ubezpieczyciela ( Santander bank), do pieciu dni mam dostać bon rekompensacyjny na zakup nowego TV ale tylko w MediaMark dawniej kupowałem w Saturn i kolejna sprawa to już Oleda nie wezme a kupie najnowszego Qleda bo TV potrzebny jest mi do oglądania telewizji a nie tylko filmów by nie wypalić matrycy, to tyle jak ktoś ma pytania to odpowiem.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, wiesio napisał:

już nigdy nie kupie gwarancji na 5lat

Dlaczego? Przecież właśnie udowodniłeś, że Ci się to opłacało. W gwarancję rozszerzoną zainwestowałeś kilkaset złotych, a dostaniesz zwrotu pewnie kilka tysięcy. Potrącenie 10% może być irytujące, aczkolwiek nie zmienia to faktu, że wciąż opłaciło Ci się to ubezpieczenie. Ceny tv spadają z roku na rok, więc za zwrot jaki dostaniesz jesteś zapewne w stanie kupić tv nowy tv podobnej klasy (co oznacza, że obiektywnie lepszy od starego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

40% potrącenia (albo 35 jeśli liczyć rok po roku) to mimo wszystko sporo. I przy początkowej cenie zakupu na poziomie 6000 (strzelam) daje 3600 zł zwrotu - a to nie wystarczy na nowy porównywalny TV (czyt 55B8). W tym przypadku porównanie kosztu "inwestycji" do wypłaty wychodzi na plus, ale to jednak trochę nie jest to czego by się oczekiwało po takim ubezpieczeniu.

Jeśli chodzi o wypalenia - pamiętaj że kolejne serie coraz lepiej sobie z tym radzą. 7 seria w intensywnym teście (https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test ) radzi sobie dość przyzwoicie na "rozsądnym" materiale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadne naciąganie klienta , tylko powinno się czytać ogólnie warunki ubezpieczenia/przedłużonej opieki serwisowej zanim się na coś zdecydujesz , np. w Media Markt dla opcji "gwarancja plus" wygląda to tak:

"

4.1 Zasadniczym zobowiązaniem Sprzedawcy wynikającym z Umowy Serwisowej jest naprawa wadliwego Artykułu lub jego niesprawnej części. W wypadku braku możliwości naprawy wadliwego Artykułu lub jego niesprawnej części, albo jeżeli naprawa Artykułu wiązałaby się z koniecznością poniesienia przez Sprzedawcę niewspółmiernie wysokich kosztów lub z nadmiernymi uciążliwościami dla Sprzedawcy lub Klienta, Sprzedawca może jednakże wykonać swe zobowiązanie wobec Klienta poprzez przekazanie Klientowi karty podarunkowej stosownie do postanowień punktu 4.2 poniżej.

4.2 W okolicznościach wskazanych w punkcie 4.1 powyżej, Sprzedawca przekaże Klientowi kartę lub karty podarunkowe (uprawniające Klienta do zakupu Artykułu/ów w dowolnym sklepie sieci handlowej „Media Markt” w Polsce), na kwotę określoną w pkt. 4.3 poniżej (dalej „Kwota”).

4.3 Wysokość Kwoty kart podarunkowych przekazanych Klientowi, o których mowa w punkcie 4.2 powyżej, wynosi:

100% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu pierwszego roku od dnia zakupu Artykułu,

100% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu drugiego roku od dnia zakupu Artykułu,

80% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu trzeciego roku od dnia zakupu Artykułu,

60% ceny zakupu Artykułu – przekazania kart podarunkowych w ciągu czwartego roku od dnia dokonania Artykułu,

40% ceny zakupu Artykułu – przekazania kart podarunkowych w ciągu piątego roku od dnia dokonania zakupu Artykułu."

Także wszystko jest dokładnie opisane , na co możemy liczyć w razie takich przypadków tylko pasowałoby najpierw się dokładnie z tym zapoznać zanim wybuli się na to parę stówek i tyle ;) wtedy unikniemy zdziwka jak kolega 2 posty wyżej.

Pzdr.

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...