piter20020 60 Napisano 22 Grudnia 2017 Ja gram mnóstwo na konsoli PS3 i X360 i nic mi się nie wypaliło,w ogolę nic mi się nie wypaliło z oglądania treści , za to na bank wypalił mi się centralnie na środku ekranu pasek od menu. Także przestrzegam żebyście nie szarżowali,z siedzeniem w menu .ten TV jest świetny ale jest nieprawdopodobnie delikatny i podatny na powidoki niestety,trzeba z nim uważać jak z jajkami .Ktoś mi podpowie co z tym zrobić ,zgłaszać do serwisu??Oczywiście, że tak. Dostaniesz nowy model lub wymianę matrycy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fafcin 0 Napisano 24 Grudnia 2017 A co myślicie o martwych pikselach, na chwilę obecną znalazłem trzy, a telewizor mam niecały rok. Warto reklamować, uznają to jako wadę? Co do tego paska od menu ja mam już drugi egzemplarz tego tv bo pierwszy oddałem do sklepu właśnie ze względu na ten pasek który był od nowości , w drugim też jest ale mniej widoczny. Więc może taka "uroda" tego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 24 Grudnia 2017 Jeśli nie widzisz tych martwych pikseli/subpikseli podczas normalnego oglądania to daj sobie spokój. Jeśli chodzi o pasek to masz na myśli banding czy powidoki? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danio31b 15 Napisano 1 Stycznia 2018 Dnia 24.12.2017 o 09:07, fafcin napisał: A co myślicie o martwych pikselach, na chwilę obecną znalazłem trzy, a telewizor mam niecały rok. Warto reklamować, uznają to jako wadę? Co do tego paska od menu ja mam już drugi egzemplarz tego tv bo pierwszy oddałem do sklepu właśnie ze względu na ten pasek który był od nowości , w drugim też jest ale mniej widoczny. Więc może taka "uroda" tego modelu. Nie uroda ,bo u mnie na początku go nie było ,pojawił się gdzieś tak we wrześniu ,widocznie jest to niedopracowanie i nasypuje wypalenie w miejscu gdzie obraz menu styka się z reszta obrazu. Dnia 24.12.2017 o 10:33, kKadajo napisał: Jeśli nie widzisz tych martwych pikseli/subpikseli podczas normalnego oglądania to daj sobie spokój. Jeśli chodzi o pasek to masz na myśli banding czy powidoki? Sent from my SM-G900F using Tapatalk banding bandingiem ,jego mógłbym ścierpieć,bo go widać raz na ruski rok ,gorzej z tym paskiem ,to na bank wypalenie. Jak się przyjrzysz , dobrze matrycy z nosem w ekranie to widać ,ze to jakieś wypalenie ,i czasem jest to widoczne ,najgorzej w grach w lokacjach z duża ilością szarości . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuenson 0 Napisano 2 Stycznia 2018 Cześć, jestem użytkownikiem tego tv od prawie roku. Jak na razie nie stwierdzam żadnych złych objawów męczących ten model, o których czytałem w tym wątku. Mam jednak kilka pytań do Was, bardziej czających temat niż ja. Czy możliwa jest aktualizacja obecnej wersji webos do nowszej? Jakie nastawy są bezpieczne do długiej eksploatacji tego wyświetlacza? Głównie sygnał z dekodera Orange, czasem YouTube, rzadko filmy dvd. Planuję zakup soundbara, głośniki w tym tv nie są najlepsze. Czy za 1000zl jestem w stanie kupić coś sensownego i będzie się dobrze komunikował z tym modelem tv? Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fbodek 0 Napisano 21 Czerwca 2018 Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał nową wersję WebOs nr 04.06.00. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 22 Czerwca 2018 6 godzin temu, fbodek napisał: Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał nową wersję WebOs nr 04.06.00. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje. [04.06.00] 1. Fix that volume is changed to be zero by Peel Remote App during watching TV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam Żaromiński 0 Napisano 3 Sierpnia 2018 Hej, mam 2 pytanka do użytkowników. Czy wraz ze zmianą softu zaszły jakieś zmiany w płynności w sporcie ? 50% używania TV to u mnie piłka a czytałem że ten wyświetlacz radzi sobie średnio ze sportem. Ale gdzieś czytałem również że zmiany softu wyeliminowały kilka problemów. A drugie pytanie to o input lag, czy ktoś gra po sieci i może ocenić czy lag powyżej 40ms jest odczuwalny. Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fbodek 0 Napisano 12 Września 2018 Dnia 22.06.2018 o 05:09, zielony94 napisał: [04.06.00] 1. Fix that volume is changed to be zero by Peel Remote App during watching TV Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał kolejną wersję WebOs nr 04.06.10. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje. Kolego Zielony mógłbyś podpowiedzieć, gdzie szukać takich informacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 13 Października 2018 Dnia 12.09.2018 o 21:30, fbodek napisał: Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał kolejną wersję WebOs nr 04.06.10. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje. Kolego Zielony mógłbyś podpowiedzieć, gdzie szukać takich informacji? https://www.lg.com/de/support/service-produkt/lg-55EG9109 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fbodek 0 Napisano 13 Października 2018 Bardzo dziękuję, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 31 Grudnia 2018 [04.06.25] 1. Improve that WiFi is on after setting WiFi Off and Power Off/On. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Kukliński 0 Napisano 10 Lutego 2019 Sorry za odkopanie tematu ale muszę swój problem skonsultować z innymi. Od niedawna po włączeniu TV tracę połączenie z WIFI - muszę wyłączyć i włączyć kartę w ustawieniach TV. Połączenie sprawdzane na routerze i udostępnieniu z telefonu to samo. Czy coś takiego jest podstawą do reklamacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby20 1 Napisano 11 Lutego 2019 Co prawda swojego OLEDa mam podpiętego po kablu i problemów z łącznością nie mam. Co do twoich problemów z WiFi to sprawdź czy masz najnowszy firmware i zresetuj telewizor do ustawień fabrycznych. Jeżeli po tych zabiegach problem nie ustąpi to reklamuj. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 11 Lutego 2019 Nie wiem czy w 910 była ta funkcja, ale generalnie wszelkie problemy z WiFi na nowszych oledach LG rozwiązuje wyłączenie opcji 'Szybki start' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Kukliński 0 Napisano 11 Lutego 2019 W tym nie ma "Szybkiego startu" ale po przywróceniu ustawień jest ok. Niestety nie zapisałem sobie ustawień obrazu (kalibracja) Może jest tu ktoś kto podzieli się swoimi najlepszymi ustawieniami albo korzystał w tym modelu z profesjonalnej kalibracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 25 Czerwca 2019 [04.06.30] Aktualizacja zabezpieczeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby20 1 Napisano 1 Lipca 2019 po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 1 Lipca 2019 9 godzin temu, shibby20 napisał: po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem. Ja też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz 9 Napisano 1 Lipca 2019 10 godzin temu, shibby20 napisał: po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem. Też dostałem dwa dni temu taki komunikat, ale w zasadzie, to niczego to nie zmieniło w działaniu sprzętu, a bynajmniej tego nie zauważyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesio 86 Napisano 7 Sierpnia 2019 Dzisiaj mój Oled EG55910 został zabrany do serwisu, technik stwierdził wypalenia które były widoczne na szarej planszy, już od półtora roku nosiłem się z zamiarem zgłoszenia tej usterki, dodam ze gwarancja LG skończyła się rok temu, teraz skorzystałem z ubezpieczenia gwarancja+ 5-cio letnia. Technik stwierdził że z gwarancja LG problemu by nie było a ubezpieczenia jakieś tam mogą być, chodzi o koszt naprawy lub części, nie wiem czy dobrze zrozumiałem i napisałem o co chodzi. Mówił ze matryce powinne być u producenta a jak nie to wymiana na nowy lub zwrot gotówki, miał ktoś już z tym styczność to proszę o info, technik z Multisystem Serwis, od czasu zgłoszenia reklamacji w banku Santander który sprzedał ubezpieczenia minęło kilka chwil i już reakcja co mnie zaskoczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesio 86 Napisano 9 Sierpnia 2019 Dnia 7.08.2019 o 12:49, wiesio napisał: Dzisiaj mój Oled EG55910 został zabrany do serwisu, technik stwierdził wypalenia które były widoczne na szarej planszy, już od półtora roku nosiłem się z zamiarem zgłoszenia tej usterki, dodam ze gwarancja LG skończyła się rok temu, teraz skorzystałem z ubezpieczenia gwarancja+ 5-cio letnia. Technik stwierdził że z gwarancja LG problemu by nie było a ubezpieczenia jakieś tam mogą być, chodzi o koszt naprawy lub części, nie wiem czy dobrze zrozumiałem i napisałem o co chodzi. Mówił ze matryce powinne być u producenta a jak nie to wymiana na nowy lub zwrot gotówki, miał ktoś już z tym styczność to proszę o info, technik z Multisystem Serwis, od czasu zgłoszenia reklamacji w banku Santander który sprzedał ubezpieczenia minęło kilka chwil i już reakcja co mnie zaskoczyło. I właśnie dzisiaj dostałem decyzje odnośnie naprawy z ubezpieczenia które wykupiłem i chce się podzielić z czytelnikami, otóż już nigdy nie kupie gwarancji na 5lat i mniej ,uznano mi co prawda uszkodzenie ( wypalenie matrycy) ale za każdy dotychczasowy rok użytkowania od ceny zakupu potracono 10% X 4 lata. Co prawda części a w tym przypadku matryce mają ale wymiana to zbyt wysokie koszty dla ubezpieczyciela ( Santander bank), do pieciu dni mam dostać bon rekompensacyjny na zakup nowego TV ale tylko w MediaMark dawniej kupowałem w Saturn i kolejna sprawa to już Oleda nie wezme a kupie najnowszego Qleda bo TV potrzebny jest mi do oglądania telewizji a nie tylko filmów by nie wypalić matrycy, to tyle jak ktoś ma pytania to odpowiem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekpon 19 Napisano 9 Sierpnia 2019 41 minut temu, wiesio napisał: już nigdy nie kupie gwarancji na 5lat Dlaczego? Przecież właśnie udowodniłeś, że Ci się to opłacało. W gwarancję rozszerzoną zainwestowałeś kilkaset złotych, a dostaniesz zwrotu pewnie kilka tysięcy. Potrącenie 10% może być irytujące, aczkolwiek nie zmienia to faktu, że wciąż opłaciło Ci się to ubezpieczenie. Ceny tv spadają z roku na rok, więc za zwrot jaki dostaniesz jesteś zapewne w stanie kupić tv nowy tv podobnej klasy (co oznacza, że obiektywnie lepszy od starego). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raus 145 Napisano 9 Sierpnia 2019 40% potrącenia (albo 35 jeśli liczyć rok po roku) to mimo wszystko sporo. I przy początkowej cenie zakupu na poziomie 6000 (strzelam) daje 3600 zł zwrotu - a to nie wystarczy na nowy porównywalny TV (czyt 55B8). W tym przypadku porównanie kosztu "inwestycji" do wypłaty wychodzi na plus, ale to jednak trochę nie jest to czego by się oczekiwało po takim ubezpieczeniu. Jeśli chodzi o wypalenia - pamiętaj że kolejne serie coraz lepiej sobie z tym radzą. 7 seria w intensywnym teście (https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test ) radzi sobie dość przyzwoicie na "rozsądnym" materiale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zykfyr 66 Napisano 9 Sierpnia 2019 (edytowane) Żadne naciąganie klienta , tylko powinno się czytać ogólnie warunki ubezpieczenia/przedłużonej opieki serwisowej zanim się na coś zdecydujesz , np. w Media Markt dla opcji "gwarancja plus" wygląda to tak: " 4.1 Zasadniczym zobowiązaniem Sprzedawcy wynikającym z Umowy Serwisowej jest naprawa wadliwego Artykułu lub jego niesprawnej części. W wypadku braku możliwości naprawy wadliwego Artykułu lub jego niesprawnej części, albo jeżeli naprawa Artykułu wiązałaby się z koniecznością poniesienia przez Sprzedawcę niewspółmiernie wysokich kosztów lub z nadmiernymi uciążliwościami dla Sprzedawcy lub Klienta, Sprzedawca może jednakże wykonać swe zobowiązanie wobec Klienta poprzez przekazanie Klientowi karty podarunkowej stosownie do postanowień punktu 4.2 poniżej. 4.2 W okolicznościach wskazanych w punkcie 4.1 powyżej, Sprzedawca przekaże Klientowi kartę lub karty podarunkowe (uprawniające Klienta do zakupu Artykułu/ów w dowolnym sklepie sieci handlowej „Media Markt” w Polsce), na kwotę określoną w pkt. 4.3 poniżej (dalej „Kwota”). 4.3 Wysokość Kwoty kart podarunkowych przekazanych Klientowi, o których mowa w punkcie 4.2 powyżej, wynosi: 100% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu pierwszego roku od dnia zakupu Artykułu, 100% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu drugiego roku od dnia zakupu Artykułu, 80% ceny zakupu Artykułu – w przypadku przekazania kart podarunkowych w ciągu trzeciego roku od dnia zakupu Artykułu, 60% ceny zakupu Artykułu – przekazania kart podarunkowych w ciągu czwartego roku od dnia dokonania Artykułu, 40% ceny zakupu Artykułu – przekazania kart podarunkowych w ciągu piątego roku od dnia dokonania zakupu Artykułu." Także wszystko jest dokładnie opisane , na co możemy liczyć w razie takich przypadków tylko pasowałoby najpierw się dokładnie z tym zapoznać zanim wybuli się na to parę stówek i tyle wtedy unikniemy zdziwka jak kolega 2 posty wyżej. Pzdr. Edytowane 9 Sierpnia 2019 przez Zykfyr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach