Home News Informacje prasowe NVIDIA i DICE zwiększyły wydajność śledzenia promieni DXR w Battlefield V nawet o 50%
NVIDIA i DICE zwiększyły wydajność śledzenia promieni DXR w Battlefield V nawet o 50%

NVIDIA i DICE zwiększyły wydajność śledzenia promieni DXR w Battlefield V nawet o 50%

104
0

Jutro zostanie opublikowana aktualizacja Rozdział 1: Wstęp do gry Battlefield V, która doda nowe treści oraz znacznie zwiększy wydajność po włączeniu śledzenia promieni DXR (ray tracing). Gracze z kartami GeForce otrzymują również nowy sterownik Game Ready.

Znaczny wzrost wydajności w Battlefield V z włączonym śledzeniem promieni DXR

Battlefield V jest pierwszym tytułem, który wykorzystuje śledzenie promieni DXR (ray tracing) w czasie rzeczywistym, dzięki opublikowaniu 14 listopada aktualizacji gry wprowadzającej obsługę DXR. W międzyczasie firmy NVIDIA, EA i DICE pracowały nad zoptymalizowaniem działania funkcji śledzenia promieni w Battlefield V, czego efektem jest zwiększenie wydajności nawet o 50%.

Gracze posiadający kartę GeForce RTX 2080 Ti mogą osiągnąć teraz 60+ klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p i poziomem efektów odbić DXR ustawionym na Ultra.

Gracze posiadający kartę GeForce RTX 2080 mogą osiągnąć teraz 60+ klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p i poziomem efektów odbić DXR ustawionym na Medium.

Gracze posiadający kartę GeForce RTX 2070 mogą osiągnąć teraz 60+ klatek na sekundę w rozdzielczości 1080p i poziomem efektów odbić DXR ustawionym na Medium.

Zastosowane poprawki to m.in.:

  • Ulepszenie stabilności działania gry podczas uruchamiania z włączonym trybem śledzenia promieni DXR.
  • Poprawiona wydajność kilku elementów implementacji śledzenia promieni.
  • Poprawiona wydajność działania śledzenia promieni padających na liście i roślinność.
  • Wykorzystanie danych z bufora ramki, gdy zachodzi taka potrzeba, w celu zwiększenia ogólnej jakości śledzenia promieni.
  • Usunięto nieaktywną geometrię ze scen ze śledzeniem promieni.
  • Naprawiono działanie poziomu Medium ustawień jakości obrazu.

Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o ulepszeniach wydajności w Battlefield V:

Nowy sterownik Game Ready oraz optymalizacje DXR w Battlefield V

Firma NVIDIA opublikowała dzisiaj sterownik Game Ready dedykowany aktualizacji Rozdział I: Wstęp do gry Battlefield V. Posiada on również optymalizacje dla  Just Cause 4 oraz World of Warcraft: Battle for Azeroth z łatką zapewniającą wzrost wydajności w trybie DX12.

Sterowniki Game Ready udostępniane są najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry i zapewniają jak najlepsze wrażenia płynące z rozgrywki. Inżynierowie firmy NVIDIA nieustannie pracują nad optymalizacją sterowników, aby umożliwić graczom korzystającym z kart GeForce jak największą wydajność i jakość zabawy. Sterowniki Game Ready posiadają również certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.

Praca teamu NVIDIA odpowiedzialnego za sterowniki nie kończy się wtedy, gdy gra została już wydana. Inżynierowie wytrwale pracują, aby nadal poprawiać jej osiągi. Efektem ich pracy jest zwiększenie wydajności w Battlefield V, dzięki czemu gra działa nawet o 50% szybciej z włączonym śledzeniem promieni DXR, w zależności od wykorzystanej karty graficznej oraz zastosowanej konfiguracji.

Znajdujesz się w sekcji Informacje prasowe. Zamieszczone tutaj materiały zostały opracowane przez firmy niezwiązane z redakcją HDTVPolska. Redakcja HDTVPolska nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji.

(104)

Piotr "Gmeru" Gmerek Redaktor naczelny HDTVPolska. Posiadacz THX Certified Level 2. Członek polskiego oddziału SMPTE. Maniak najwyższej jakości obrazu. Poniżej 4K nie schodzę ;-). Pasjonat i kolekcjoner konsol, gier oraz filmów. Na słowo "Limitowana edycja" dostaję gęsiej skórki ;-).